Reproducció Assistida (infertilitat sense causa aparent)

Tractaments, clíniques, medicaments..
buscantserpapis
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dt. març 07, 2017 2:03 pm

Re: Reproducció Assistida (infertilitat sense causa aparent)

EntradaAutor: buscantserpapis » dl. des. 11, 2017 1:04 pm

lleida13 ha escrit:Hola,
Volia explicar-te una mica el meu cas.
Vam començar en RA amb jo 31 i ell 41. Problema bitxets lents.
Vam fer 6 fivs amb 14 embrions transferits propis.
1 ovo no arribem a transfer de cap dels 12 embris.
Fem ovo amb semen donant i semen del meu marit. Resultat negatiu.
Adopció 2 blastocist. Resultat negatiu
Visita a la Dra. CRESPO a Penyiscola. Diagnòstic adenimiosis i miomes. Total intervenció miomectomia, histeroscòpia.
Adopció embrions a la clínica de la Crespo T.E POSITIU!!!! EL primer en 7 anys de tractaments.
Antipaternals, Dr. Alijotas...Test de receptivitat endometrial....i 1000 coses mes. I cap gine abans m' havia dit a tenia adenomiosis.
He passat de clíniques per Embriogyn, Cirh, Dexeus, conceptum i ara a la Crespo.
Ja veus... busca la causa abans de gastar diners en tractaments inútils. T'ho dic x experiència.
Sort



Hola!!!

Sí, tens tota la raó,... paciència i a fer proves trobar el motiu de la infertilitat.
Molts ànims!
Inicici de búsqueda: Principis del 2015.
Edat: Jo 31 anys i la meva parella 39.
Causa: Infertlitat sense causa aparent.
I.A: 2 intents amb resultat negatiu.
FIV: 1 intent amb resultat negatiu.
No ens rendirem !!! :cnena:
buscantserpapis
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dt. març 07, 2017 2:03 pm

Re: Reproducció Assistida (infertilitat sense causa aparent)

EntradaAutor: buscantserpapis » dl. des. 11, 2017 1:09 pm

EI_75i78 ha escrit:Hola!
Nosaltres vam tenir una nena al 2013 de forma natural, amb 4 cicles de cerca.
Al 2015 decidim anar a pel segon fill... i dspres de mes de 2 anys de cerca sense ni un TE+ ens posem a fer FIV+DGP. Esterilitat sense causa aparent.
Ha sigut un procés mental llarg.... tothom ens diu... vosaltres rai... ja en teniu una.... xo us puc assegurar ql desgast mental, emocional, economic.... es el mateix.
Entenc el qm volen dir, q jo ja soc mare, xo em fa mal el tu rai.... ...son mes de dos anys..... i ma costat mol acceptar q sols no podem....
Xo tal i com em diu una bona amiga, no podem dir no podem, sino q ara, necessitem una empenteta....

Ara estem en mig del tractament FIV, demà començo amb l'ovitrelle



Hola!!

Tens tota la raó, i he de reconèixer que jo he sigut de les que feien el comentari: " vosaltres rai... ja en teniu una...", i he de dir que estaba equivocada, t'entenc perfectament.

Ànims, força! Ho aconseguirem, encara que sigui amb una "empenteta" ;)
Inicici de búsqueda: Principis del 2015.
Edat: Jo 31 anys i la meva parella 39.
Causa: Infertlitat sense causa aparent.
I.A: 2 intents amb resultat negatiu.
FIV: 1 intent amb resultat negatiu.
No ens rendirem !!! :cnena:
Arya77
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dg. jul. 16, 2017 12:25 am

Re: Reproducció Assistida (infertilitat sense causa aparent)

EntradaAutor: Arya77 » dj. des. 14, 2017 11:15 pm

lleida13 ha escrit:Visita a la Dra. CRESPO a Penyiscola. Diagnòstic adenimiosis i miomes. Total intervenció miomectomia, histeroscòpia.
Adopció embrions a la clínica de la Crespo T.E POSITIU!!!! EL primer en 7 anys de tractaments.
Antipaternals, Dr. Alijotas...Test de receptivitat endometrial....i 1000 coses mes. I cap gine abans m' havia dit a tenia adenomiosis.
He passat de clíniques per Embriogyn, Cirh, Dexeus, conceptum i ara a la Crespo.
Ja veus... busca la causa abans de gastar diners en tractaments inútils. T'ho dic x experiència.
Sort

Hola, jo estic en procés de fer-me més proves després de dos Adopcions d'embrions fallides.

Recentment m'he fet el test de receptivitat endometrial i els anàlisis de mutació de protrombina.
Això de la adenomiosis com es detecta? Quines proves més m'aconselles fer abans de anar a per un altre intent?
Mcal85
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dc. ago. 23, 2017 1:18 pm

Re: Reproducció Assistida (infertilitat sense causa aparent)

EntradaAutor: Mcal85 » dt. des. 19, 2017 9:21 pm

Bona nit chicas!
Bueno esta semana por fin hemos tenido nuestra primera visita en el hospital Sant Joan de Déu. Salí un poco de bajón porque pensaba q saldría con una fecha más o menos clara para inseminación pero no. Me han mandado la histero, que me la he hecho hoy y bien, y luego el análisis de cariotipos y x-fragil. Se ve que lo del x-fragil lo miran en los casos de baja reserva ovárica en personas jovenes ya que, aunque es raro, puede ser uno de los motivos de esta baja reserva. Es poco probable pero lo tienen q descartar. Una vez tenga los resultados, las.analíticas me han dicho q unos dos meses :( tendré visita otra vez.
Me comentó la doctora que con mi reserva quizás lo más conveniente sería invitro pero que como soy joven vamos a probar inseminación si las pruebas salen bien.
Cómo vais las demás?
Vamos a pasar unas bones festes y a.desconectar! :) \o.o/ \o.o/
Avatar de l’usuari
MENTA33
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. juny 23, 2015 2:12 pm

Re: Reproducció Assistida (infertilitat sense causa aparent)

EntradaAutor: MENTA33 » dc. gen. 10, 2018 2:27 pm

lleida13 ha escrit:Hola,
Volia explicar-te una mica el meu cas.
Vam començar en RA amb jo 31 i ell 41. Problema bitxets lents.
Vam fer 6 fivs amb 14 embrions transferits propis.
1 ovo no arribem a transfer de cap dels 12 embris.
Fem ovo amb semen donant i semen del meu marit. Resultat negatiu.
Adopció 2 blastocist. Resultat negatiu
Visita a la Dra. CRESPO a Penyiscola. Diagnòstic adenimiosis i miomes. Total intervenció miomectomia, histeroscòpia.
Adopció embrions a la clínica de la Crespo T.E POSITIU!!!! EL primer en 7 anys de tractaments.
Antipaternals, Dr. Alijotas...Test de receptivitat endometrial....i 1000 coses mes. I cap gine abans m' havia dit a tenia adenomiosis.
He passat de clíniques per Embriogyn, Cirh, Dexeus, conceptum i ara a la Crespo.
Ja veus... busca la causa abans de gastar diners en tractaments inútils. T'ho dic x experiència.
Sort


Fa molt de temps que no entro, lleida pot ser ni em conèixes, però no volia de deixar de felicitar-te, xq crec que el teu cas és un dels més complexos que he llegit per aquí!
M'alegro molt moltíssim de què ho hàgeu aconseguit, tu junt amb l'arya, que em sembla que ha tingut una nena preciosa, sempre us feia seguiment per veure que tal anàveu.
De veritat que em sembla increïble que ningú hagi sigut capaç de veure el tema dels miomes, el meu cas va ser semblant, 6 anys de recerca i no em quedava embarassada, ningú sabia perquè, fins que un dr. va tenir a bé a fer-me una laparo i va veure que les meves trompes estaven plenes de hidrosalpinx, i em passava líquid de l'endometriosis a l'úter i mai hi havia embaràs....
Ara tinc al meu costadet un petit de 11 mesos fruit de ovodonació, ja que amb l'endometriosis als meus ovaris no he pogut ser mare amb els meus òvuls, però no canvio al meu preciós i simpàtic fill per ningú del món!, gaudeix molt molt d'aquesta experiència tan meravellosa, de veritat que t'ho mereixes! :-()-)
Imatge
MerceS
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dv. abr. 24, 2015 9:45 am

Re: Reproducció Assistida (infertilitat sense causa aparent)

EntradaAutor: MerceS » dj. gen. 11, 2018 1:00 pm

Hola noietes, nosaltres també estem en aquest mon d'infertil d'origen desconegut.
Tenim 41 i 40 anys, analitiques normals i sense cap tractament previ d'estimulació al gine de l'ambulatori de la ss. (Aquest es un altre tema perque podria escriure un llibre de les recomenacions que ens van donar i que despres els metges de FIV ens indicaven que no eren correctes). Total, un dia amb un gine sustitut, volant per enviar-nos a st. pau sino encara em tindrien calculant els dies fertils via una app del mòbil.
Alla a st. pau per la nostra edat, entrem a fer la 1º FIV i per supossat, negativa.
Jo vull creure que estem bloquejats i no ho sabem.
Jo no em sento nerviosa ni ansiosa ni obsesionada perque no arriba un bebé, pero algo hi ha perque sino arribaria, i allo està fora de les proves establertes per protocol. Aixi que hem començat a fer tractaments paral·lels mentres esperem la 2a. FIV, meditació, acupuntura, canvis en l'alimentació...
criser
Entrades: 1
Membre des de: dl. feb. 19, 2018 3:59 pm

Re: Reproducció Assistida (infertilitat sense causa aparent)

EntradaAutor: criser » dt. abr. 03, 2018 12:45 pm

Buenos días!

Aunque veo que la última entrada al post es de enero, me gustaría compartir con vosotros mi experiencia por si le puede ser de ayuda a alguien.

Somos una pareja de 34 años, y llevábamos mas de 4 años de búsqueda, al año empezamos a hacernos pruebas y todo salía correcto, las trompas correctas sin obstrucción, ovarios y útero correctos, analíticas correctas, me hicieron hasta una resonancia para descartar microquistes en las paredes de los ovarios que no se vieran en una Eco normal. Respecto a mi pareja, 3 seminogramas con resultados correctos, y una eco para descartar alguna variz en los testículos, todo OK.

Entonces nos diagnostican con infertilidad de origen desconocido, y empieza la incertidumbre de no saber el motivo por el cual no podemos ver un positivo, empiezan los consejos de la gente que todo lo sabe y te dicen que es porque estas obsesionada... me gustaría que en algún momento pudieran sentir lo mismo que yo sentía cuando me decían esto, que es prácticamente igual que decirte que es tu culpa.

Nos derivan a infertilidad, y entramos en lista en el Clinic de BCN en diciembre de 2.016, después de hacernos una analítica a ambos de compatibilidad genética que salió también correcta.

Yo la verdad que soy una persona bastante nerviosa, siempre lo he sido, y una compañera de trabajo me recomendó hacer acupuntura para ayudarme a relajarme y desconectar un poco, ella en su momento lo hizo y le fue genial. Buscando el contacto donde ella había ido, encontramos un centro en Barcelona, Body Help, en el que tienen un tratamiento especial para temas de infertilidad que combina la osteopatía y la acupuntura, leí comentarios y testimonios de personas a las que habían ayudado y la explicación del programa completo (lo podéis ver en su página). Bien, no me lo pensé y en junio del año pasado llamé y cogí cita, pensé que daño no me iba a hacer.

Al llegar a la cita y enseñar todas nuestras pruebas, me hicieron unas preguntas sobre la alimentación, si tenía reglas dolorosas (lo eran mucho), dolores de espalda, si iba bien al baño, etc. y empezamos el tratamiento; fue duro, el cambio en los hábitos de alimentación fue bastante radical, pero en dos meses mis dolores de regla habían desaparecido, tomaba 4 naproxenos al día cuando me bajaba y pasé a no tomar nada. Una vez todo mi aparato digestivo estuvo regulado, comencé con la acupuntura, en septiembre, y hoy puedo decir que estoy embarazada, de forma natural, de apenas 7 semanas, pero tenemos un positivo después de más de 4 años!!!

Perdón por todo el rollazo, únicamente quería compartir con vosotros mi experiencia, por si le puede servir de ayuda a alguien que se encuentre en la misma situación, las que lo hemos estado, sabemos lo realmente mal que se pasa, sin saber el motivo, yo he aprendido que siempre hay una causa, lo importante es dar con quien sepa encontrarla, y en mi caso, lo hicieron en este centro.

Saludos a todas y mucho ánimo, todo llega!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::