TEST DE COMPATIBILITAT GENÈTICA (TCG)

Tractaments, clíniques, medicaments..
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

TEST DE COMPATIBILITAT GENÈTICA (TCG)

EntradaAutor: Apolonia » dl. des. 11, 2017 12:20 pm

Hola noies,
ho he preguntat en el post d'OVO i un altre, però de moment no veig resposta, provo obrint un fil nou.

Alguna de vosaltres s'ha fet el TCG? a IVI me'l recomanen, per testar possibles malalties genètiques de la meva parella i de la donant.

Què en penseu? tinc dubtes de si fer-lo o no, perquè val molts diners, i realment no sé si val la pena o és millor que em guardi els diners per si necessito altres proves.

Gràcies
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: TEST DE COMPATIBILITAT GENÈTICA (TCG)

EntradaAutor: MiPumky » dl. des. 11, 2017 3:07 pm

Hola!!

Nosaltres anem per donant d'esperma, i si que es veritat que els primers tractaments no m'ho vaig fer ( el recombine, que suposo que es el mateix). El donant passava les proves típiques i ja està. Ni m'ho van plantejar ni jo tampoc. Amb ovo es planteja més.

Al canviar de banc de semen per altres temes, ens ho van propossar, i perque van agafar una super oferta, sino no sé si me l'hauria fet, lo que passa es que t'ho venen, com que clar si t'ho fas evites 300 i pico malalties i pensant amb la meva parella van dir que pel preu ho consideraven raonable pagar-ho, si no, no se si l'haurien fet, perque hi han cliniques que demanen quasi 600 € o més, i s'ha de fer a la parella i al donant.

Hi han dones d'ovo que no se l'han fet i per esperma no ho recomanen gaire, és arriscar-se com si ho haguessiu tingut vosaltres dos al llit.

És una decissió díficil que heu de valorar vosaltres.
Podeu mirar-vos les malalties que valoren per internet, veure si a la familia del teu marit hi ha alguna o indicis i amb tot decidiu.

Molta sort!!

Ens veiem per ovo o per fiv.

una abraçada!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: TEST DE COMPATIBILITAT GENÈTICA (TCG)

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. des. 11, 2017 3:19 pm

hola Apolonia
doncs nosatres l'acavem de fer, estem esperant els resultats, tambe perque hem pasat a ovo.
A veure crec que arribats a aquest punt deixar a l'atzar un tema tan delicat com les enfermetats genetiques doncs la veritat a mi no em deixa tranquila i ni varem plantejar no fer-ho.
Que potser es per treure mes diners? doncs podria ser, pero solament faltaria que despres de tot el que pasem per no fer-ho hi hagues una d'aquestes malaties...

Es un tema molt personal, i esta clar que si fos nostre de manera natual ni ho pensariem, ens fariem l'analitca o l'ammnio en el moment i llestos, pero sabent que existeix la opció,,,

Que jo sapiga quan pases a ovo li recomanen a tothom.

Molts anims i sort
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: TEST DE COMPATIBILITAT GENÈTICA (TCG)

EntradaAutor: manyaga » dt. des. 12, 2017 4:59 pm

Apolonia, nosaltres no el vam fer, vam pensar que si haguessim aconseguit un embaràs amb el manyaget no ho haguessim fet, i amb el dineral que val tot plegat, vam decidir que no el feiem. La meva gine no ens ho va recomanar, va dir que era opcional però que si en els embarassos naturals, cap parella s'ho mira entra sí, no veu perquè al passar a ovo faci falta fer-ho. Està clar que si després hi ha alguna cosa potser ens n'arrepentim, però crec que no ho faria, com si hagues tingut un embaràs natural tampoc em culparia per no haver-ho mirat...ara que estic embarassada d'ovo, si arribem a la setmana 12, si en el triple screening ens diuen que tot està bé, farem el test prenatal no invasiu de totes formes per quedar-nos més tranquils, i ja està.
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: TEST DE COMPATIBILITAT GENÈTICA (TCG)

EntradaAutor: Apolonia » dv. des. 15, 2017 8:03 pm

Gràcies pels vostres comentaris noies,
al final l'hem fet. A IVI és molt car.. però finalment vàrem decidir que sí.

Ens veiem per OVO...!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::