FIV amb folis però "0" òvuls

Tractaments, clíniques, medicaments..
Neueta
Entrades: 3
Membre des de: dc. nov. 01, 2017 9:20 pm

FIV amb folis però "0" òvuls

EntradaAutor: Neueta » dt. des. 12, 2017 3:56 pm

Hola,
l'altre dia vam fer la nostra primera FIV, tinc baixa reserva però no esperavem el resultat negatiu que vam tenir. Durant les ecos i les analítiques es veien que màxim serien 5 folis i al final a la punció van ser 3 de grans, dos de mitjans i un de molt petit. Però patacada forta que de cap en va sortir un òvul. El "xasco" va ser enorme, amb aquesta opció no hi comptavem pas, sabiem que portavem pocs i dels pocs no tots sortirien i segurament fins a blasto en perderíem algun, però ja cap en sortir de la punció.....va ser un cop fort.
Amb la propera regla tornarem a intentar-ho canviant de medicació.
Alguna té experiencies amb éxit que després de treure 0 òvuls i canviant medicació hagi aconseguit embaràs? La veritat és que estem força desanimats.
He llegit també sobre FIV amb cicle natural, però de moment volem intentar un procés més amb estimulació i pensar sempre en positiu!!!!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: FIV amb folis però "0" òvuls

EntradaAutor: manyaga » dt. des. 12, 2017 4:51 pm

Hola bonica, jo vaig fer una fiv amb força medicació i de 6 ovòcits que van extreure, vam aconseguir 2 ovòcits madurs i un embrió a dia 3 que no va implantar. Després vam fer una altre fiv amb menys medicació i de 5 folicles que tenia, només vam treure 2 ovòcits i cap era madur...el que vaig fer el 2n cop va ser mirar l'estradiol, i tot i que a l'ecografia semblava que els folis anaven creixent, l'estradiol no donava els valors que hauria de donar si haguessin sigut plens, el cert és que vaig fer la punció, perquè ja sabia que era l'últim intent i ho volia provar. Et van mirar l'estradiol?

I el cicle natural acostuma a ser una bona opció per les que tenim baixa reserva, jo vaig optar per ovo perquè vaig tenir 3 embarassos naturals que no van evolucionar, i entre que els embrions que s'implantaven naturalment no eren viables perquè s'aturaven i que les fiv ja vaig veure que era molt complicat aconseguir òvuls, vaig entendre que el nostre problema era que tinc pocs òvuls i de mala qualitat, així que vam optar per ovo i aquest cop l'embrió ha implantat i estic de 9 setmanes, així que s'ha confirmat la sospita.
Per sort, hi ha noies amb baixa reserva que els òvuls que els queden són de bona qualitat, espero que sigui el teu cas :-()-) :-()-)
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV amb folis però "0" òvuls

EntradaAutor: Erika79 » dt. des. 12, 2017 7:48 pm

Una amiga meva tot i tenir bona reserva ovàrica i provar dues IA va anar a FIV i allà li van veure que tenia molts folis però potser en un cicle només un venia ple.

I si, si fer una fiv ja són paraules majors, que després estiguin buits ha der ser una tortura... jo tinc baixa reserva també i el fa por que em passi el mateix...
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Neueta
Entrades: 3
Membre des de: dc. nov. 01, 2017 9:20 pm

Re: FIV amb folis però "0" òvuls

EntradaAutor: Neueta » dc. des. 13, 2017 10:08 pm

Hola Manyaga,
primer de tpt mooooltissimes felicitats per aquest embaràs, anirà tot super bé i en 4 dies tindràs el teu o la teva princesa en braços.
A mi sí, em van anar controlant tant el tamany com l'estradiol i l'estradiol anava bé, anava responent bé a la medicació. A veure la propera, si tot surt bé!!!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV amb folis però "0" òvuls

EntradaAutor: Ally83 » dj. des. 14, 2017 7:13 am

Hola Neueta;

Vaja pal el que t’ha passat, jo tinc baixa reserva i abans de començar amb les FiV tenia molta por de que això pogues passar. Però si l’estradiol el tenies bé, vaig llegir a una noia que li passava perquè amb l’ovitrelle ovulava abans de les 36 hores, i quan li feien l’extracció els folis havien trencat i estaven buits, parla amb els metges i espero que la propera tinguis sort!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: FIV amb folis però "0" òvuls

EntradaAutor: manyaga » dj. des. 14, 2017 9:24 am

Bonica doncs si l'estradiol anava pujant correctament potser va passar el que diu l'Ally que vas ovular espontaniament, jo també conec casos que els ha passat. I també conec casos que per la medicació, tot i que tot semblava correcta els folis eren buits, i fent una altre pauta de medicació ho van aconseguir.

Molta sort en el nou intent, això de les fiv és un pal perquè pot portar moltes sorpreses, tant de bo hagi sigut només un ensurt i a la propera treguin uns ovòcits ben macos :-()-) :-()-)
Oli_va
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. des. 01, 2017 3:52 am

Re: FIV amb folis però "0" òvuls

EntradaAutor: Oli_va » dj. des. 14, 2017 10:22 am

Hola a totes.
En el meu cas no era una baixa reserva, però vam fer una fiv i hi havia 22 folicles i a la punció en van sortir 0. Encara ara no saben el motiu pk va passar, perque després en el següent cicle van canviar medicació i va anar tot be. La veritat es que no pensavem pas que no sortís ni un sol ovòcit amb 22 folis, pero...
mamafivicsi
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. gen. 26, 2018 2:39 pm

Re: FIV amb folis però "0" òvuls

EntradaAutor: mamafivicsi » dv. gen. 26, 2018 3:20 pm

Hola noies,
a mi m'ha passat una cosa semblant amb la meva primera FIV, jo no tinc baixa reserva, vaig hiperestimular i de 30 folis, nomes hi havia 7 ovuls (la resta buits) dels quals 3 madurs, dels quals nomes 1A hem pogut congelar... un chasco en tota regla!!!!!!
el gine m' ha dit que s' anomena "sindrome del folicle buit" i que es poc frequent pero a vegades passa...
ara hem de reposar i ho tornarem a intentar amb una medicacio diferent, tinc panic a que es repeteixi!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: FIV amb folis però "0" òvuls

EntradaAutor: manyaga » ds. gen. 27, 2018 7:39 am

Mamafivicsi alguns casos q he vist com els teus, de tants folis, han sigut buits per la medicació i amb un canvi, fent menys folis han sigut plens. Espero q sigui el teu cas!
Avatar de l’usuari
PEDRA LLUNA
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dt. feb. 04, 2014 12:02 pm

Re: FIV amb folis però "0" òvuls

EntradaAutor: PEDRA LLUNA » dj. feb. 01, 2018 5:02 pm

Neueta, amb aquest mon, has d'anar pas a pas, aprendre a tenir paciència, a vegades les coses no saben com sortiran fins que no es proben...
A mi em va passar igual, 1a fiv 3 folicles i els 3 buits, a la 2a amb un canvi de medicació, en vam aconseguir 3. Molta força i endavant!!!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::