FECUNMED GRANOLLERS

Tractaments, clíniques, medicaments..
Yahiraaaa
Entrades: 4
Membre des de: dc. des. 13, 2017 3:44 pm

FECUNMED GRANOLLERS

EntradaAutor: Yahiraaaa » dc. des. 13, 2017 3:58 pm

Hola noies!!
Que tal? Soc nova per aqui...volia saber si alguna de la sala ha anatba Fecunmed Granollers... Jo ahir vaig tenir la primera visita amb la Dra. Ripero i despres de veure els nostres informes i fer-me una eco, ens va recomenar una IA. Ens va dir que es poden fer fins a 4 IA, que ja ho trobo massa... Ens fa por qué juguin amb nosaltres només per treure’ns diners...per aixo vui saber si algu hi ha anat i si ha anat, s’ha quedat a la primera, segona...

Moltes gracies per adelantat! >.-<:
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FECUNMED GRANOLLERS

EntradaAutor: Pingu » dj. des. 14, 2017 12:43 pm

Hola!
Nosaltres fa un any i dos mesos q hi anem... el tracte és bo i ens agaraden tots, de fet hem passat x tots els ginecòlegs del centre jajajaja!! Depèn el dia que hi has d'anar tens un o l'altre.
La Ripero és de les que més ens agrada. Hem tingut el Saura, la Ripero, la Celades, la Mazano, la Bella,... són els que hem tingut, no sé si m'en deixo algun... i l'Amato ( aq últim l'experiència gens bona, diria que només ve els divendres tarda.

El nombre d'IA va en funció de com vegin el problema que teniu. Nosaltres vam començar per aquí al octubre del 2016 i a l'abril del 2017 ens van passar a Fiv, donat que amb IA no donava resultats, vam fer dos IA i tres cancel.lacions (pq no estava el cos apunt o pq ens passavem)

També et diré que si ho saps abans millor anar directe a FIV, és més car però si pots, i en fecunden molts, ja tens un bon saquet d'embrions. Nosaltres en tenim 6, la primera transfer no va anar bé. Pero amb Fiv ja tens una part feta, esperma i òvul units.

Fer IA és molt més econòmic, i també depèn del problema que tinguis no cal anar directe a FIV.
Nosaltres hem fet un descans ara al novembre i el gener continiarem amb aquesta recerca tant costaruda!!

Espero haver-te ajudat una mica.
Molta sort i dia a dia, ja no et dic paciència pq no s'en té, però en aq camí de la reproducció assistida pot anar molt bé i quedar-te embarassada aviat o estar-hi molt d temps...

Fins aviat!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Yahiraaaa
Entrades: 4
Membre des de: dc. des. 13, 2017 3:44 pm

Re: FECUNMED GRANOLLERS

EntradaAutor: Yahiraaaa » dj. des. 14, 2017 3:17 pm

Nosaltres en un principi tot està bé!!
Quina rabia saber que tot està bé i no ens quedem!!
La Dra. Ripero ens va dir que pot ser que la meva mucosa sigui molt forta i no deixi passar als espermes...que si fos això amb una IA estaria tot arreglat!! Això espero!! Nosaltres començarem al gener també...
Llavors a tu no et dóna la sensació que juguin amb vosaltres no?? Mira si soc mal pensada que penso: "Havera si ho faran malament aposta per treure els calers..." No, no?????
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

Re: FECUNMED GRANOLLERS

EntradaAutor: Gantils23 » dj. des. 14, 2017 4:05 pm

Hola, Yahiraaaa,

Nosaltres hem anat a Fecunmed. De fet tenim un fill fruit d'una tercera IA, i un embaràs actualment fruit d'una primera FIV (vam aconseguir dos embrions i de moment el primer és amb nosaltres).

Per nosaltres el tracte en general és bo. Hem passat també per tots els doctors (una llista llarga, jeje), i amb tots bé. El nostre cas és una mica diferent perquè som dues dones però si comentes que en principi no teniu cap problema, aleshores esteu en una condició similar a la nostra. Penso com la Pingu, que si ho saps amb perspectiva (que la IA no et funciona) evidentment tiraries directa a FIV. Però pensa que si la IA funciona aviat, t'estalvies un munt de diners i també un munt de medicació, que al final haver-se d'estar punxant tantes hormones...

En qualsevol cas, no crec que et proposin les IA per treure't diners (al contrari, és moooolt més cara una FIV que una IA, i si et quedes embarassada a la primera ells deixen de guanyar-hi). Ja et dic, jo he aconseguit allà dos embarassos i relativament ràpid (el primer 3 IA i el segon a la primera transferència).

En fi, espero haver-te ajudat i que tinguis sort en aquest camí!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
Yahiraaaa
Entrades: 4
Membre des de: dc. des. 13, 2017 3:44 pm

Re: FECUNMED GRANOLLERS

EntradaAutor: Yahiraaaa » dl. des. 18, 2017 11:29 am

Moltes gracies!!!
La veritat es que es d’agrair les vostres respostes amb les vostres experiencies!! Son moments de molts su tea i desconfiançes!! No deixa de ser un negoci per les cliniques de reproducció...
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: FECUNMED GRANOLLERS

EntradaAutor: Bacilos » dt. des. 19, 2017 7:35 pm

Hola!

Nosaltres també ens vam visitar amb molts ginecòlegs de Fecunmed Granollers. La nostra experiència és bastant bona tot i que després de 3 FIVs negatives potser faríem un canvi de clínica si ho tornèssim a intentar. Amb dubtes, sí, perquè conèixen tot el nostre historial però també volem fer un canvi. Potser serà bo.

Una abraçada.
Yahiraaaa
Entrades: 4
Membre des de: dc. des. 13, 2017 3:44 pm

Re: FECUNMED GRANOLLERS

EntradaAutor: Yahiraaaa » dt. des. 19, 2017 9:38 pm

Hola Bacilos!!!

Pero una pregunta...si no hey aconseguit el positiu, perque esteu contents?? :-o00m
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: FECUNMED GRANOLLERS

EntradaAutor: Bacilos » dc. des. 20, 2017 12:47 pm

Hola,

Perdó, no vaig explicar que vam aconseguir 2 positius però que van parar a cap de poc temps. La 3a FIV el test ja va ser negatiu.
Tot i això, el tracte va ser força bo. Només vam notar un cop que la doctora anava una mica perduda.
Si ho tornem a intentar, volem provar a la Sagrada Família. Buscaré opinions.
Forradella
Entrades: 2
Membre des de: dt. nov. 20, 2012 5:02 pm

Re: FECUNMED GRANOLLERS

EntradaAutor: Forradella » dj. gen. 11, 2018 12:37 pm

Bonica, jo també et puc parlar d'una experiència positiva a Fecunmed. També vaig visitar-me amb tots els drs. del centre ja que no pots quadrar l'horari del teu cos amb l'agenda dels metges i et toca qui et toca (tot i que procuren que tinguis sempre el mateix) i tots són atents i respectusos. Després de 2 IA sense èxit, a la 1a FIV vaig quedar-me embarassada i ara el meu fill ja té quasi 3 anys. Afegeir que em va agradar molt la professionalitat del personal de laboratori. Cada cas i cos és un món!Molta sort!!!!!
Avatar de l’usuari
petita29
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 7:00 pm

Re: FECUNMED GRANOLLERS

EntradaAutor: petita29 » dt. feb. 06, 2018 4:11 pm

Bona tarda. després de 4 anys torno a entrar al fórum de reproducció assistida. Nose si està gaire activa aquesta entrada, però per si de cas em llegiu contesto.
Tinc ovari poliquístic, i vaig començar a fecunmed amb 2 IAs negatives i vaig pasar directe a FIV-ICSI , i en la primera transferencia de 2 embrions em vaig quedar embarassada de la meva nena :cnena: . Que ara ha fet 4 anys. El tracte és fantàstic. Però com ja sabem la ciencia no controla el 100%del que passa al cos. Eren 2 embrions perfectes i només va enganxar-ne un. Perque? DONCS no se sap. Ells controlen tot el que es pot el cicle i les variables que poden i saben que influeixen en la fertilitat i en la fecundació , després sempre crec que hi ha una part que no sabem perquè qualla o no la cosa... d'aquesta FIV em van quedar dos embrions a dia +5 congelats dels quals vaig fer transfer als 2 anys de la nena. Quan havia de decidir si posar-los o tornar a pagar el que costa tenir-los congelats 2 anys més..., va arribar el dia em van preparar l'endometri amb estrogens i en la transfer un embrio va quedar potxo al descongelar i laltre perfecte. Resultat negatiu. :ufs:
Ara que ha fet 4 anys la peque ens hem decidit a fer una altre FIV desde el principi evidentment perque ja no tenia congelats. Amb tot lo que aixo suposa, ja sabeu...
La meva situació actual : em van fer la punciò aquest diumenge dia 4 i van treure 15 ovuls madurs. 12 van fecundar bé el primer dia, i avui que és el segon ja m'han dit que hi ha 3 de molt bona qualitat...i la resta una mica de tot...alguns fluixos...altres al seu ritme...etc...
Total que en principi demà em transfereixen el que estigui millor. Em posaria 2 la veritat, però tinc una cessària anterior i diuen que no pot ser....demà abans de la transfer tornaré a preguntar-ho...
Així que aqui teniu la meva experiència...ojala us pugui dir que he aconseguit l'embaraç. :-()) i així ser una altre experiència positiva de la clínica....
anims a totes :p-)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::