FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Ally83 » dv. gen. 12, 2018 5:09 pm

Romo ningú t’assegura l’embaràs al 100%, i has d’anar on et dongui més confiança, cliniques hi ha moltes, i sempre trobaras algu que estigui content i un altre enfadat.

Ivi te el tlf d’emergencies, però un cop estas embarassada, x qualsevol tema has d’anar a urgències de qualsevol hospital, com en un embaraç natural. Ells només et donen la pauta de la medicació. No se si és igual a tot arreu, xo fivclinic tampoc obre a les nits, així que les urgències suposo que les deriven a la ss de l’hospital.

Una abraçada!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: MiPumky » dv. gen. 12, 2018 8:55 pm

Romo, jo he anar al fiv clinic i la veritat q vaig estar molt be i hi tornaria, malgrat no en vaig quedar embarassada.

Cada clinica i metge tenen el seu librillo i els seus protocols pero tots funcionen perque embarassades hi ha a totes les cliniques.
Quan comences a demanar opinions i et trobes amb diferents formes de fer es un rotllo i es normal q estiguis feta un lio.

Es mes un tema de creure, d’intuicio , de confiança, ... on et sentis millor.

Molta sort en la eleccio!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dt. gen. 16, 2018 7:31 am

Bon dia noies,
Jo també m'apunto al post aquest any.
Ja venim de FIV 2017 on vam fer 1 FIV-IMSI i 3 transferències negatives. Ara en Pruneto està fent la dieta del CIMAB+ els antioxidants i hem d'esperar els 3 mesos per veure si la fragmentació de la 2 cadena millora.
I mentrestant estem mirant alguna clínica de Girona i rodalies ( no gaires per què si no ens liarem.... :P) i pensant si fer alguna prova més.
Aquesta setmana també ens haurien de trucar de SS per dir-nos la llista d'espera per la 2 FIV i si creuen convenient que fem alguna prova extra.
Així que tot i estar una mica a la banqueta, ara amb tranquil•litat m'aniré posant al dia, de totes vosaltres. I esperant que sigui un any rodó ple de panxetes :)
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Maxiba » dc. gen. 17, 2018 8:18 am

Hola compis!!

jo vinc amb novetats: el dilluns 22 fem transferència x*x*x x*x*x !!! hauré de creuar tots els dits per tal de que s'implanti i es quedi!! si us plau!!! anem a per totes i amb optimisme, acompanyat aquesta vegada d' un gran arsenal de medicació.

una abraçada a totes,
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Maxiba » dc. gen. 17, 2018 8:18 am

Hola compis!!

jo vinc amb novetats: el dilluns 22 fem transferència x*x*x !!! hauré de creuar tots els dits per tal de que s'implanti i es quedi!! si us plau!!! anem a per totes i amb optimisme, acompanyat aquesta vegada d' un gran arsenal de medicació.

una abraçada a totes,
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
Avatar de l’usuari
Mele1980
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 4:30 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Mele1980 » dc. gen. 17, 2018 8:30 am

Bon dia Noies Guapes!!!

Vaig ha intentar a personalitzar... Demano ja disculpes per anticipat perque no se si em deixo algu...

Marttape i Esencia - Trankiles aquest mon es una mica estrany, per no dir complicat, quan es comença sembla que tot fa pujada pero un cop ja es començat ni t'adones que vas tirant endavant...
Gusineta - Tu busca la clinica que t'agradi mes la que et doni mes confiança i mai esta de mes preguntar una segona opinio, busca una clinica que tingui la primera visita gratuita...
Mialoe - Molta Sort!!!
Ally i boleta Moltes felicitats i a disfrutar d'aquesta etapa tant i tant maca...
MyPumuky - Molt be guapa... endevant
Lunipruni - Nosaltres tambe estem al marques, tambe molt contents, estem amb l'Angel Lopez al inici del tractament tambe ens van fer totes les probes...

Pruneta - Anims i agafar forces per tot el proces
Maneta - Jo començo tambe a prepara el cos per la 1º transfer per anar a buscar el germanet a veure com va tot...

ara si...

MOMENT EGO: donsc ahir vaig anar a la visita, per cert el nou centre del Institut Marques te mes cara d'hotel de 5 estrelles que clinica, quan vem entrar amb el meu marit ens vem quedar estranyats... menys mal que el tracte amb el doctor no va canviar segueix igual com el recordava fa 4 anys...
Començo ja amb la propera relga, que estara a punt d'apareixer, amb el parches d'evopad... ens va comentar que ara s'ha demostrat que millor transferir blastos o sigui embrions a 5 dies que hi ha mes posiblitats d'embras (a pagar mes clar estar...) pero que nomes hi ha una posibilitat del 40% que arrivin, a nosaltres ens en queden 2 de molt bona qualitat... aixi que quan sigui el moment els deixerem a blastos i transfrerirem un i l'altre el congelarem... espero que vagi be... estic mes nerviosa aquest cop que la primera vegaga...

Espero no deixarme a ningu... bon dia a totes i anem parlant!!! Petonets ||*||
Avatar de l’usuari
Mele1980
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 4:30 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Mele1980 » dc. gen. 17, 2018 8:32 am

Maxima ens hem creuat... Sort amb aquesta transfer i molta molta paciencia amb aquesta betaspera... :-o00m

Ptonets
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dc. gen. 17, 2018 8:39 am

Qué bé Maxiba!!! Cap de setmana de relax i dilluns a tope!!

Pruneta, ja has tingut trucada de la SS? I els tres mesos de dieta com van? Aquest any serà el nostre, veuràs!

Mele, a tots els llocs ens han dit el matiex d'això de portar-los a blasto, sembla que dona millors resultats tot i que molts es queden pel camí...mai se sap...és un rotllo tota aquesta incertesa, però hem de confiar! Tot és estadística pura....

Com aneu la resta, guapes? Més visites a clíniques? Més proves pendents?

Jo tinc els resultats de la biopsia de la histeroscòpia que em van fer al desembre i han sortit bé, així que genial! Divendres li portaré al gine i espero que em pauti ja el plan d'estimulació.
Estic farta de les anticonceptives, tinc la pell fatal, molt mal humor, mal de cap, mal de pits.....buuufff.....quines ganes de començar amb les banderilles!!!

Una pregunta.... vosaltres quan us punxeu? Per les IAs ho feia a la nit abans d'anar a dormir, banderilla i al llit! Ara no sé si és millor fer-ho a la tarda i caminar una mica després...no sé que li sentarà millor al cos...algun truco que valgui la pena saber??
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: AnnnaToni » dj. gen. 18, 2018 6:38 am

Hoola!

Aquí estic per seguir-vos a totes també aquest any. Us dono a totes la millor de les energies, LUITADORES! Siu totes unes valentes.
Jo estic en fase banderilles i en mitja h em toca segona eco + estradiol x saber com anem. A la 1a em van veure 6 en un ovari, i l’altre cap encara.
Les injeccions me les poso a les 22h, descanso una mica pel sofà i a dormir. Però a mi em fan posar també Orlagutran a les 8 del matí, pq em surten uns valors destradiol molt alts des del principi.
Jo acumularé embrions en 2 cicles, així que em quedaen unes setmanes x una possible transfer. Tant de bo!

Molts petons a totes i... ENDAVANT!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Avatar de l’usuari
Mele1980
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 4:30 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Mele1980 » dj. gen. 18, 2018 9:01 am

Bon dia!!
Benvinguda AnnaToni!!! Endavant!

jo avui ja tinc la regla aqui... I el dos parches enganxats, quins records que m'han vingut... fins i tot ganes de plorar....
Acabo de trucar a la Clinica i estic a l'espera que em truqui el doctor per donar hora per la eco. Ja us anire dient...

Com aneu vosaltres???


Bon Dijous!!! :***:
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Lunipruni » dj. gen. 18, 2018 11:54 am

Bon dia guapis!!

Quant moviment!! >.-<: >.-<:

Maxiba, anem de la mà!! Jo tb vaig tenir un bioquimic a l'Agost i a l'Octubre un negatiu :ufs: . Ahir em va venir la regla i ja estic amb el Clexane i l'Adiro i el dimecres vinent tinc primera eco de control. Que vagi molt bé la tranfer de dilluns!!

Mele1980, això ja està en marxa!! Jo aquest cop faig cicle natural. Segurament farem la transfer seguides. A veure si tb coincidim cantant positiu!!! :love:

AnnaToni, molts ànims amb les banderilles. A veure si acumuleu molts frigos i us surten uns embrionets ben macos!!

Martappe, a veure si podeu començar ja el tractament!! Jo recordo que em vaig punxar als vespres. No tinc ni idea de si és millor en una hora o en una altra. Potser t'ho podria aclarir una infermera.

Pruneta33, aquest any segur que és el nostre!!

Romo, com vas? Heu decidit alguna cosa?

maneta, benvinguda de nou al fòrum!!

MiPumky, en quin punt estàs?

Mode ego: Doncs com ja he comentat, ahir em va venir la regla i avui he començat amb el Clexane i l'Adiro. La punxada m'ha fet un mal horroròs!! Espero que a mesura que agafi pràctica i m'acostumi no em faci tan mal..... poc a poc i bona lletra!! hehehe

Molta màgia blanca a totes!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: myca » dj. gen. 18, 2018 6:41 pm

Hola noies! no personalitzo però m'incorporo al grup!
segurament alguna ja em coneixeu perquè fa mooooolt temps que estic per aqui.
Després de l'últim negatiu a st Pau, el mes de febrer anirem pels congelats.

una abraçada!
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Maxiba » dj. gen. 18, 2018 7:57 pm

Hola cómodo!!
Gràcies a totes pels ànims... se que m acompanyareu amb les vostres energies...
lunipruni.... si!! Anem cal igual i jo també amb heprina...la veritat és que el primer día el Blau va ser gran però ara ja anem millorant... mira els consells que em van Donar en un Forum d aquí que es diu “el club de la heparina” i com elles diuen... ojalá t hagis de punxar molts mesos...

Jo en quant a la estimulació; totes m he punxat al vespre... cap al mati... però això segur que les infermeres et podrán informar...

Una abraçada forta a totes lluitadores!!!
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
Avatar de l’usuari
Mele1980
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 4:30 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Mele1980 » dv. gen. 19, 2018 8:16 am

Bon dia i Bon divendres!!!

Benvingudes a les noves incorporacions!!!!

Ja tinc hora per la eco de control sera dijous que ve dia 25/01 a la tarda i suposo que de cara a dilluns o dimarts de la seguent em programaran la transfer!

No volia dir res a la feina ja que com que les tardes tinc festa vaig al metge aquella hora pero ara amb la transfer algo haure de dir... el primer cop el meu jefe ho va saber des de la primera bandarilla... pero ara no se que fer....

Jo recordo que em punxava cap a les 7 de la tarda no se per que.... vaig començar aixi....

Bueno guapes anem parlant!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dv. gen. 19, 2018 11:45 am

Hola guapes!!

Entro ràpid des de la feina per dir-vos que he anat a la gine i tot ok!! Ha vist un mini mioma necrosat (?!?!) però diu que ni cas. Aix quins nervis, que bé!

Ja tenim el planning de les punxades, us explico: avui i demà encara faig anticonceptiva. Dijous començo amb 225 Ovaleap (alguna el coneix???) fins diumenge, dilluns 225 de Menopur i dimarts 30 ECO de control.
Llavors em pautarà nova medicació i control divendres dia 2.

Així que uns dies de relax, deixar-nos el primer sou a la farmàcia i al ataque!!!

Per cert, li he preguntat per les punxades i m'ha dit que millor al vespre-nit i després relax. Així que així ho farem!

PETONS!!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » ds. gen. 20, 2018 8:36 am

Ai Marttape, t'entenc amb lo del sou, jo no he volgut sumar tot el que porto gastat per no espantar-me. Dimecres, la biòloga flipava que la mutua no em cobrís res. Les meravelles de voler ser mare sense parella. En fi.

Vinc a explicar que ahir vaig començar la betaespera! Després del 7 dies d'Elonva (que és una única punxada) i tres dies de Menopur, van créixer dos folícles (fotuda baixa reserva xD). Pel dia de la punció teníem esperances de que algun dels altres dos que es veien fessin la remuntada però no va ser així. Per sort, els dos folis contenien òvul madurs i de bona qualitat així que guays. Al dia següent trucada de la biòloga, un havía fecundat i l'altre no. Nervis a tope per si aquest es parava... Ahir al matí tenia pànic a que sonés el telèfon i que em diguessin que no calia que pugés. Però no va sonar i vaig anar cap allà. Em vaig trobar amb la biòloga que em va ensenyar el vídeo i se'm van treure els nervis. Hi hauria transfer! I segons ella tenia bon aspecte. I cap a transfer.

I no sé com serà un part però us juro que quan vam acabar em vaig quedar a la glòria i super tranquila per fi pensant que ja el tenia amb mi :-o00m

Ara betaespera fins el dia 31 que tinc l'analítica i amb boletes de proges tres vegades al dia.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Maxiba » ds. gen. 20, 2018 4:12 pm

Molt bé erika79! Ja el Tens amb tu... ara el maxim relax posible i forces positives perquè es quedi amb tu 9 mesos!! Serem compis de beta (això espero) i espero que tambe d embaràs...
una abraçada
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: AnnnaToni » ds. gen. 20, 2018 4:20 pm

Què tal noies?
Jo avui he anat al 3r control i tinc ja 10 ovuls grandets, més 5 de mitjans... esperen entre 15 i 20 x la punció de dimecres 24! Al.lucino quants!
Cap marró o problema mha fet treure el somriure des q sé que ‘empollo’ tota aquesta prole!
Ja us explicaré com acaba!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dl. gen. 22, 2018 12:50 pm

Erika! Quins nervis, maremeva!! Que bé que ja estàs en betaespera! Ara relax i a gaudir d’aquests dies tant com puguis. Et trobes bé?

Maxiba, com va? Ja tens data per la transfer??

AnnnaToni, quina bona tropa que tens!! Que bé!! Quina meravella portar tan bé l’estimulació i trobar-te de conya....que guai....aquest bon rotllo hormonal és un extra! Jo no tinc tant clar que em doni per aquí o per estar de mala llet....jijii Ja ens explicaràs com va tot dimecres!! Molta sort!!

Mele, això dels metges i la feina és una mica complicat de gestionar.... jo ho tinc bé perquè la veritat és que vaig ser molt sincera des del primer moment amb la meva jefa. A més les IAs per la SS el tema horaris impossible triar, així que anava quan em deien. Tinc sort perquè m’han ajudat molt. També han vist que ho he passat malament i que acompleixo sempre a la feina, falto estrictament el necessari. Estic molt contenta d’haver-ho dit perquè sinó era com un estrés afegit, la veritat.

Modo ego: ahir diumenge ja no em vaig prendre res. Així que ara tinc uns dies per davant per aprofitar la llibertat d’horaris, fer algun vinet i carregar piles per quan comenci el mambo!! Per cert... Entenc que al deixar les anticonceptives m’ha de venir com una regla, no? Us va trigar molt i va ser molt forta?

Petons guapes, seguim en lluita!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Maxiba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. oct. 30, 2016 6:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Maxiba » dl. gen. 22, 2018 4:21 pm

Hola compis!
Trànsfer feta!!! Ja soc betaespera... fins el dia 31.
Tot ha anat perfecte, i quan l han depositat s ha mogut cap a dins que m han dit que és molt bona senyal. En les altres vegades no m havia passat... creuem tots els dits xq aquesta sigui la defintiva!!
Una abraçada a a totes!!
37 anys... després d' anys sense resultats anem a que la ciència ens ajudi
Set 16: proves
Nov 16: 1Fiv...... negativa
Gener 17: transfer en cicle natural congeladet......negatiu
Maig 2017: 2 FIV amb DGP...4 blastos normals
Agost 2017: positiu i avortament bioquímic
Gener 18: trànsfer.....negatiu

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::