FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
petita29
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 7:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: petita29 » dc. feb. 07, 2018 2:42 pm

Hola boniques. Doncs ja estic en betaespera! m'han posat un embrió molt bo, ara falta que el colega vulgui colocarse al meu meravellos i mullidet endometri de 9'5. jejeje Jo ja el tracto amb carinyo, perque he vist el video de la seva evolucio dividint-se al embryoscope i he alucinat. ..digueu'me pàmfila si...però l'he vist maco! jejee
fent les seves divisions tan perfectes, i fent tot el que li tocava....ara el tinc a dintre i no paro depensar en com estarà...si estarà fent encara la seva feina per acabar d'arribar a blastocist, i si està buscant un raconet calentó al endo....aixxx...en fi...les hormones em tenen la ment atontada!!!
Perdoneu que encara no personalitzi tot just vaig coneixent cada cas.
Ànims a totes les que esteu al lio. He vist que algú ha començat el gonal avui, i que també hi ha qui ha rebut la primera trucada dels biòlegs i té uns quants ovulets bons...aix...a veure si el febrer és de bon pronòstic per a totes i porta molts positius.
Ara estic estiradeta al llit ,, encara nerviosa, intentant relaxar-me perquè per mes inri tinc colon irritable amb tendencia a diarrees, i aquestes situacions m'agreugen la panxa, i tinc panic de tenir colics i diarrea amb la transfer acabada de fer...:( He preguntat a la doctora i m'ha dit que no passaria res si tingues descomposició que són coses que van a part i que lembrio esta protegit a luter...pero tot i aixi no vull fer esforços i em fotria molt tenir colics...aixxxx...
sento el rotllooo una abraçadaaa :--/)
Mele1980
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 4:30 pm

EntradaAutor: Mele1980 » dc. feb. 07, 2018 3:37 pm

Bona sort Petita!!! A quina clínica vas???
Jo començo està més trankila pero molt i molt agoviada....
Gràcies Anna Toni pels ànims...
Dalilala
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: Dalilala » dc. feb. 07, 2018 4:38 pm

Molta sort Mele i Petita!

I també a la Marttape amb els seus embrionets. Per mi el pitjor és la estimulació i la punció.

La resta cal fer molta meditació! :-o00m :-o00m

Pel tema detox es pot anar a un nutricionista o naturopata o simplement reduint gluten, carns vermellesi làctics i augmentant verdures i fent infusions de l'herbolari ja fa. Jo no he fet mai coses bèsties com dejunis i no crec que sigui necessari. Crec que el millor és anar a herbolari de confiança i explicar pq ho vols fer i seguir les seves indicacions.

Molta sort a totes!! Jo miraré de desconnectar...
Imatge

Set14 1a revisió: endometriosis
Acupuntura i canvi alimentació
Febrer'16 m'opero Tot ok
Gener'17 1a FIV 2 emb. Beta-
Herbes xines
Juliol'17 2a FIV 3 emb. posem 2 Beta-
Gener'18 posem congelat. Beta-
CIMAB: ell té anticossos als ..::·· ! Impossible embaràs natural. Jo, aletracions immunologiques.
Abril'18 FIV
petita29

EntradaAutor: petita29 » dc. feb. 07, 2018 6:31 pm

Mele1980 vaig a fecunmed granollers. Confío molt en l’equip i n’estic encantada . No he provat altres cliniques perque em va agradar molt en el seu moment i allà vaig aconseguir lúnic positiu que he vist fins ara. Un petonarro i a descansar .
marttape
Entrades: 272
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

EntradaAutor: marttape » dc. feb. 07, 2018 7:51 pm

Mele!! Confia que potser és que estaven tan a gust junts que no es volien separar... Petits però valents!!

Noies, resulta que he fet ascitis... Estic inflada com un globus!!! Una mica d'hiperestimulacio.. Quin malestar... És molt dolorós! No m'ho esperava... Així que demà em quedo a casa fent repòs relatiu i mirant que vagi fent pipi. Si divendres estic convençut pitjar he d'anar a la clínica. En principi és molt habitual i em marxarà amb la regla.
Seqüeles de ser una cocodrila posant ous!! A alguna us ha passat??
abril 2016 - comencem proves i IA's
setembre 2016 - febrer 2017 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
setembre-octubre - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transferència - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transferència - NEGATIVA
Mialoe
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. oct. 11, 2017 2:22 pm

EntradaAutor: Mialoe » dj. feb. 08, 2018 7:48 am

hola noies!!!!
Mele i petita, com esteu després de la transfe???
Martappe, com estàs? No sabia això de l'ascitis...espero que ben aviat estiguis recuperada.
Annatoni, nosaltres no tenim cap embrió de tipus A, de fet són tots d tipus B i tipus C. l'Embriologa ens va dir que no ens amoinéssim perquè lo important és q siguin cromosómicament correctes, aquesta és només una classificació visual de la morfologia. Jo que sé, si és com dius ja veig q no anem massa bé....
Dalilala, ahir em va fer gràcia perquè la classe de ioga era dietox, jjjj.....per fer neteja.... a veure si avui puc plegar d'horeta i arrivar-me a l'herboristeria del barri....
Una abraçada per totes!!!!!! :-()-)
petita29

EntradaAutor: petita29 » dv. feb. 09, 2018 9:02 am

Hola guapes bon dia! la betaespera doncs amb altibaixos com ja sabeu! tinc moments de dolor d'ovaris com quan t'ha de venir la regla, d'altres que estic millor...i així vaig fent...ratllant-me per si és de que s'està implantant....o si és el combo hormonal....vaja lo de sempre que no sapigueu les que heu passat ja per això. i els pits doncs continúen molt sensibles . però això ja des de la super hormonació.
Martape quina murga estar així, jo per sort i creuo dits, no he tingut hiperestimulació , pero m'han hagut de controlar moltíssim perque amb les IAs em posava com una moto i hem van haver de cancel.lar per risc alt d'hiperestimulació. Pel que es veu és molt habitual en ovaris poliquísitics pel fet de tenir tants fol.licles als ovaris.
Et desitjo que milloris aviat, i fes repòs dona. Que aquestes coses s'han de controlar perquè no es compliqui res. I és de la nostre salut del que parlem.
JO estic de baixa, perquè tinc els ovaris super grans de l'estimulació i quan estas així no pots agafar pesos. i has de controlar que no et passi això que tha passat a tu. A la meva feina és difícil no estar ajupida o agafar pes. Treballo a una llar d'infants....així que imagina...
Us envio un sac de petons i anims a totes. :***: :lfantrose:
marttape

EntradaAutor: marttape » dv. feb. 09, 2018 11:11 am

Hola guapes!
M'acaben de trucar de la clínica, jolín, avui més tard que mai estava súper nerviosa esperant!!

Al final ens congelen 5 avui a dia +3 :ok: Queden 2 rarets...un va massa ràpid i l'altre massa lent...esperaran un parell de dies a veure com evolucionen i diumenge o dilluns ens diran el què. Estic contenta!
Dimarts tinc gine a veure com estic i què fem.

Em trobo millor, fer repòs ahir em va anar molt bé... avui estic més desinflada tot i que he començat amb dolors de regla. Em va avisar la gine que potser em venia una mica més forta que de costum... a alguna us ha passat?
Per cert! Què puc prendre ara coma complement?? Estava amb el Seidivid però per millorar la qualitat dels òvuls..ara em recomaneu algun per prendre fins la transferència??

Crec que caure rodona al llit aquest cap de setmana...els nervis acumulats passen factura!

Bon finde de carnestoltes, lluitadores!!
setembre 2016 - febrer 2017 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

EntradaAutor: AnnnaToni » dv. feb. 09, 2018 11:30 am

Hola Martappe,

prepara't per una regla forta... a mi m'ha passat les 2 vegades que he fet punció... sang i més sang. Compra tampax i compreses de nit... jaja
No només regla, tota jo em vaig desimflar... pixera per expulsar líquids acumulats, estrenyiment...
fins que no et treus de sobre tota la sobre-hormonada et passes una setmana expulsant-ho tot.
Jo només prenc pastilles d'àcid fòlic i vitamina D, que és el que em va recomenar la doctora.
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
Mele1980

EntradaAutor: Mele1980 » dv. feb. 09, 2018 11:59 am

Bon dia!!!

Aqui una amb desespero total.... Estic pitjor que el primer cop... Clar que aqui s'ajunta que poden ser bessons i ja tinc una petita corrent a casa... si surten dos no se com m'ho fare... pero bueno tot es fa i que sigui lo que deu vulgui...

Pel tema psimptomes... son tot els que descriu la petita29, nomes que jo no he fet puncio nomes transfer pero tinc els mugrons sensibles i mal de regla.... segur de la progestarona punyetera o psicosimptomes... En fin...

Jo tema vitamines no prenc res amb la nena vaig començar a pendre acid folic a partir del positiu.... suposo que si tenim sort fare el mateix...

Martappe molt aquests campions ara a descansar i a recuperarte per la transfer i la regla s'ahura de passar si o si... crec que a mi tambe em va passar...

Miloe aixo de la classificacio dels embrions es molt relatiu a nosaltres aquests ultims un metge ens va dir que no eren gaire macos i l'altre em va dir que si... aixi que ja veus... mentres hi hagin embrions i ha esperança...

Petita29 jo vaig el marques tambe estem molt contents i tambe tenen el embryoscope... encara que ara sembla un hotel enlloc d'una clinica... per fer la transfer ens era tot un cerimonial... i el doctor que ens la va fer... no el meu molt maco ens va explicar tot el que anava fent i fins i tot tenim la primera eco... tambe la tinc de la nena... fa gracia....

No se si us pasa els que ja teniu un de gran pero em fa peneneta la petita no l'agafo a coll no ho faig mai tampoc pero quan anem a dormir sempre ho feia i ara porta 3 dies que res... no se si ho nota pero esta tot el dia dient "ai la meva mama" i em fa mimos... i com que porto el parches em diu que porto tirites i que em fan mal.... pobreta....

Per ultim necesito un consell.... Les que porteu parches com us treieu la resta que queda al canviarlos sempre em costa molt!

Bueno nenes wuapes que vagi molt be el finde de carnaval a disfrutar i Petonets molt forts. :miko:
marttape

EntradaAutor: marttape » dv. feb. 09, 2018 12:01 pm

Osti tu, ara que ho dius és veritat que vaig poquíssim al lavabo!! No hi havia ni pensat!! Mare meva quin finde ens espera...jejeje!
Però quin gust desfer-nos de tot aquest xute!
Jo faig servir la copa menstrual des de fa molts anys. Aniré al tanto de revisar-la més sovint no sigui cas que desbordi! ;)
maneta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dj. gen. 06, 2011 10:17 am

EntradaAutor: maneta » dv. feb. 09, 2018 12:57 pm

Bon dia precioses!

Sóc una impresentable, vaig apareixer i desapareixer altre vegada. Vaig de cul, tu! i em sap greu perquè no us puc seguir.
Intentaré personalitzar un xic...

Mele i Petita per quan teniu la beta? Com porteu els psicosímptomes?

MiPumky Com van les banderilles?

Mialoe Vinga a agafar forces i a per un altre cicle! Segur que sortiran de calitat extra! Si vols que et digui la veritat, per intentar animar una mica, sé vais casos de qualitat D que s'han convertit amb uns nens precisos.

Marttape Olé 5 embrionets ven formosos, això és una gran notícia, ara a descansar! No et puc ajudar amb cap complement, només que si continues amb la acistits, la farigola és la meva aliada en aquests, tan beguda com fent banys.

Mele Jo porto parxes, per treure les restes que queden quan els canviies, jo el que faig és que els trec just abans de dutxar-me, em dutxo i poso els nous. Si encara queda restes, agafo un cotonet o gassa amb alcohol i tot marxa, sense fregar gaire.

I ara una mica de egocentrisme... M'uneixo al club de la betaespera, el dia 2 vam fer transfer de 2 embions, qualitat A i B, realment ara ho penso i vam anar molt a sac, estic cagada que en surtin 2, però bé, el fet fet està

Estic amb psicosímptomes a tope, mal de pits, nausees, mal de regla... ja sabem tot pot ser causat per la progesterona. De totes formes, he de dir una cosa, no està essent tan traumatic com l'altre vegada (amb el nen que ja tinc), no sé si al ternir-ne un fa que vagi més tranquila. Apa el 14 sortirem de dubtes!

Ànim i força a totes, que aques mes serà nostre. :-()-)
Imatge
petita29

EntradaAutor: petita29 » ds. feb. 10, 2018 9:15 am

Bon dia guapes, aprofito que la peque ha anat a la piscina al curset amb el papa, i faig una entradeta, perque ahir amb el carnestoltes de l'escola em va ser imposible. ( en part em va bé perquè vaig estar distreta)
Jo també porto dies dient a la petita que no la puc agafar , te 4 anys i encara de tant en tant vol que l'agafi, i ja li he hagut de dir varies vegades que la mama té pupa a l'esquena...quin remei! Ella també se n'adona que han passat coses extranyes i que hem estat nerviosos, fins i tot em va veure punxar-me un dia i es va quedar mirant i em va preguntar que perque ho fèia,....li vaig dir que era un medicament per la pupa...aixxxx...
MANETA com portes els nervis? tú surts de dubtes abans que jo, tinc la beta el 19.
MARTTAPE 5 embrions a dia +3 està perfecte!!! i no desconfiis dels altres....a mi em van trucar ahir i em van fer feliç les biòlogues, tinc un congelat a dia +3, i ara dos més que estaven en observació han arribat bé a dia +5 ( blastocist) per tant tinc 3 al congelador jajaja i espero no tenir-los que necessitaR porfiiiiiiiiiiiiiiii!!! snif... jo prenc acfol continuadament des que vaig començar tractament.
MELE Vec que també tens una nena de tractament anterior com jo, doncs mira jo també tinc d'ella desde la primera eco! jeje que van posar els embrions a luter i es vèia una microgota blanca! i la llentia de les 6 setmanes amb batec...i tot el reguerol d'ecos perquè estava cagada i vaig anar per mutua i m'ho controlaven cada mes. una meravella tú...! Tema pegats de progesterona també sé el que és perque fa 2 anys vaig posar 2 embris que em van quedar congelats del cicle de la nena i vaig prepararme amb meriestra comprimits i pegats i lo de la pega és un rotllo jo a la dutxa ho estobava però tot i així no refreguis massa perquè no irritis la zona. Pensa que si et quedes hauràs d'estar uns mesos amb els pegats. Faràs un combo de pegats i progesterona! jeje jo malauradament només ho vaig fer 15 dies perquè la beta va ser negativa... :((( però la panxa va tapada, ningú veurà les restes de pega tú...
En fi, que ja estic a dia 3 post transfer va ser el dimecres al migdia...o sería el dia 4? el primer dia es conta???
, i ahir nosé si perquè vaig estar distreta o què però no vaig tenir tantes molèsties. Vaig caminar força per veure la rúa infantil. però cap esforç!! ni pesos!! i us passa que si no teniu molèsties us empipa una mica? és una mica massoca però sembla que si en tens penses que és de l'embaraç i sinó els busques! i mira que jo no sóc novata amb això eh! però és inevitable osti!! Tinc els pits sensibles això continúa..pero bueno...som hormones amb potes ara mateix!!!! i sabeu què em passa? que estic bleda total! amb res ploro!!! ahir mirava la nena a la rúa i la vèia feliç i sem quèien les llàgrimes. em venia tot el calvari que vaig passar al cap i m'emocionava! i mira que ja no ho tenia tan present. però això de tornar a fer el tractament m'ha remogut tot i m'ha encés les pors ....en fi ...ja us he fotut el rotllo.
una abraçada i moooooolts ànims!!!!!!! a per les panxus!!!!! :-()) :b-)))
MiPumky
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

EntradaAutor: MiPumky » ds. feb. 10, 2018 9:57 am

Hola noies!!

Marttape, quin rotllo lo de l'ascitis, cuidat molt. A mi en fa moltissima por lo de la hiperestimulació!! 5 embrionets esta molt bé!!!

Mialoe, descansa que t'ho mereixes!!

Mele, petita, Maneta, ànims amb la betaespera i simptomes! Si a vegades, es tan dolent tenir simptomes com no, la progesterona es lo que té!!

Apunteu el dia que la teniu si voleu, per donar-vos energia positiva!!

AnnaToni, ja comences una altra vegada? Que valenta!! :-()-)

Espero no deixar-me ningú!

Mode ego: Jo estic fastidiada, aquesta vegada amb la mateixa dosis tinc molt mes simptomes i en costa molt més al acabar el dia. De fet ahir en van baixar la dosis, no ho vaig preguntar pero tenia per lo menys 8 de 13 ja, el dilluns ho preguntaré. Pero aqui en diuen que l'ovari esquerre es dificil de punxar i que no sabem si ho punxaran, l'altra vegada no sé, si van poder accedir, estic per trucar i preguntar. Punció segurament divendres
En fa molta por fer una hiper estimulació, i ja m'estic ratllant per si ho fem en fresc. EL dilluns acribillaré al metge a preguntes.
Jo l'altra vegada ho vaig fer en diferit per aquesta por, vaig estar en els limits terapeutics per fer transfer en fresc, pero com que des del primer moment vaig dir que no volia transfer en fresc m'ho van respectar i no en van dir res.
No estic acostumada a trobar-me malament i m'angoixa, he baixat el ritme i intento descansar més.
Una pregunta, si en en fresc, i en blasto, quants dies passen des de la punció a la transfer?

Per mi l'estimulació es la pitjor part, sense dubte.
Jo, 36, en principi tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
mera_83
Entrades: 73
Membre des de: dj. des. 15, 2016 5:04 pm

EntradaAutor: mera_83 » ds. feb. 10, 2018 10:40 am

Hola guapes!!!!

Em connecto perquè fa dies vaig llegir que algú parlava de fragmentació i us explico el nostre cas per si us pot ajudar ara que amb la segona FIV ja tenim més informació.

A la 1a FIV tenia 8 embrions A a dia +3. El problema va venir al portar-los a blastocit... Al laboratori no van arribar. Vam transferir dos a dia +3 i van acabar en avortament i l'únic que va arribar a blastocit també va acabar en avortament.

Després de donar-li voltes vaig llegir sobre la prova de la fragmentació de cadena doble del CIMAB i hi vam anar. El Dr. Agustí després d'exposar-li tot ens va dir que aquests embrions que fecunden però que acaben tenint una cinètica més lenta i acaben parant-se i donant lloc a avortaments han vist que en molts casos és per la fragmentació de la cadena doble de l'esperma. Vam fer la prova i sí, va sortir malament la fragmentació de la cadena simple i de la cadena doble de la meva parella. La prova val 400€ i si surt malament te la repeteixen als tres mesos. La meva parella va fer la dieta però ens va explicar el Dr que hi havia el xip fertile que han vist que és molt més efectiu que la dieta. La meva parella va fer la dieta just tres mesos i ja no vam repetir la prova perquè vaig parlar amb la clínica per si podíem fer el Fertile. A la clínica la doctora no n'havia sentit a parlar però vaig parlar amb la biòloga i em va dir que sí, que si volíem parlaria amb els del CIMAB i provaríem amb el xip, és senzill i és barat (no sé exacte però uns 200-300€).

Doncs bé, el resultat de la 2a FIV amb el fertile és que dels 16 embrions a dia 3+, 7 embrions van arribar a blastocit i els vam biopsiar per DGP. 2 són anormals. Per tant, hem fet un pas més... Jo aquest cop a més tenia molt clar que arribaria a blastocit, no vull que em posin embrions que acaben donant avortaments, ja he patit prou. També és cert que faig molts òvuls madurs (18!) i clar amb tants embrions podem arriscar-nos... No sé si el canvi és per haver millorat la fragmentació o no... però jo tinc el presentiment que sí, que alguna cosa hem fet millor.

Us ho comento perquè si us trobeu en un cas similar, mireu el tema de la fragmentació. No és car, és senzill i sembla que els estudis demostren que es pot millorar molt! I si la clínica no ho fa, parleu-hi perquè ja són moltes clíniques que estan provant amb això. La meva clínica de fet des que va parlar amb mi ho han provat amb altres pacients també!

Res més noies! Molts ànims a les que esteu en betaespera! A mi se'm fa cada cop molt pesada...

Martape jo també vaig hiperestimular una mica... em trobava bé i al cap de dos dies cap a urgències amb un dolor inaguantable a un costat per descartar que no fos torsió ovàrica... Sort que de seguida se'm va passar.

MiPumky estàs amb banderilles? Jo aquesta segona FIV ho he portat fatal... Em posava súper nerviosa... I quan continuem segurament em faran punxar heparina i ja estic esgarrifada... Pensa que són pocs dies! Admiro a les que sou capaces de fer cicles acumulatius! Sou unes valentes! Suposo que al final si toca fer-ho totes ho acabem fent però s'ha de fer dur...

Molts petons a totes!
1a FIV Nov. 2016. 8 embrions a Dia 3+. Cancel·lem transfer per risc hiperestimulació
30/01/17 Cancel·lem transfer. Cap dels 5 arriba a blastocist.
24/02/17. Transfer 2 embrionets 3+
06/04/17. Avortament diferit
17/08/17. Transfer 1 blastocit.
14/09/17. Avortament bioquímic.
Lunipruni
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

EntradaAutor: Lunipruni » dl. feb. 12, 2018 10:56 am

Bon dia noies!!

Mera_83, mil gràcies per la info!!! Nosaltres tenim problemes de fragmentació cromosòmica, li van veure al Lunipruno quan li van fer un seminograma FISH. Vaig estar investigant això del Fertile i li ho vaig comentar a la Dra. del Marquès i m'ha dit que està més indicat en problemes morfològics però que en el nostre cas també ens pot anar bé i a la clínica ho fan, així que li ho proposarem fer en el proper tractament. En quin punt estàs tu?

Molts ànims a les beta-esperants. Jo recordo que durant la beta-espera de l'embaràs del Noel tenia tan mal de regla que només desitjava que em baixés d'una vegada i acabés tot. La progesterona i els canvis del cos poden ser perfectament els causants del dolor.

MyPumky, Si et posen un embri +5 et faran la transfer 5 dies més tard de la punció. Que vagi molt bé!!

I a les que esteu en ple tractament o esperant per la transfer o descansant per fer nou cicle........ molts ànims també!!! Poc a poc hi arribarem totes!!

Petonets a totes!!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes.
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transfer frigo (una nena!!)- avortament bioquimic
17/10/17 Transfer frigo (un nen!!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transfer. L'embrió no evoluciona.
Abril 2018- 2a FIV. 2 embrions blasto. Transfer 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!!!
MiPumky
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

EntradaAutor: MiPumky » dt. feb. 13, 2018 11:46 am

Hola noies!!

Vaig una mica perduda amb tanta gent , perdoneu si en deixo algú.

Marttape, mera com us trobeu? esteu una miqueta millor? A veure que et diu el metge Marttape.
Moltes gràcies per la info, Mera, jo és la primera que porto a blasto i vaig una mica cagada, la veritat. Molts ànims, quants tels possaras?

Si no en despisto hi ha la Mele, la Petita, i Maneta en betaespera!! Que bé Molts ànims!! D'aqui a res ja sortireude dubtes!! Ja sé que es un tópic, i que a vegades fastidia, pero intenteu no pensar gaire perque passin els dies més ràpid, a mi m'ajuda treballar molt o fer coses de feina que m'agradin.

Gràcies lunipruni, com que s'ha adelantat tot, he hagut de moure i canviar dies de feina, i es un rotllo, que us he d'explicar. Espero que estiguis una mica millor!

Myca, com vas? estaves amb els parxes ja, no? Et dessitjo lo millor que t'ho mereixes!!

Jo, ja tinc punció demà!!! La veritat que aquesta vegada ha anat tot molt ràpid i ja en notava jo molt acelerada, suposo que les vitamines d'aquest any, que he baixat nivell d'estrogens amb l'endocrina, i millorar tiroides i vitamina d, tenen algo que veure. Anem amb uns 8 grossos i altres mes petits.
El meu problema está en la implantació aixi que en preocupa aquesta fase, però no gaire, espero no portar-me un xasco. :-o00m
Jo, 36, en principi tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Mele1980

EntradaAutor: Mele1980 » dt. feb. 13, 2018 1:32 pm

Bona Tarda!!!

Com esteu????

Jo dels nervis i amb tots els siptomes que puc tenir.... Mal de pits i sensibles, mal de regla, plorera.... suposo que tot es la medicacio.... No recordo si tambe ho vaig passar amb la nena... Recordo el mal de pits pero no el mal de regla... El que si que vaig tenir va ser sagnat d'implantacio i ara no... mala senyal...

Una pregunta tecnica, pot venir la regla amb la medicacio... es que a mi em tocaria entre dema i dema passat i com de sitmones no em falten...

Petita Maneta i vosaltres com ho teniu????? Maneta la teva beta es dema no??? O ets tu Petita???

MyPumky... va que aixo ja ho tens aqui dema puncio i segur que tens molts campeons que algun sera el definitiu....

i les demes com aneu... estic molt perduda... Que us sembla si tornem a fer la llista??? I aixi ho tenim mes controlat?

Mele - Beta 19/02
Maneta - Beta 14/02
Petita - Beta 19/02

MyPumuky - Puncio 14/02

Seguiu vosaltres????

Petonets i anims!!!!
Pingu
Entrades: 70
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

EntradaAutor: Pingu » dc. feb. 14, 2018 8:43 am

Bon dia noies!!
Que bé quantes betes apunt!! Que guai!! Molta sort!!
Ego: tornant de festes fins ahir vam estar preparant l'úter x transferir però ahir vam anar a IVI amb un Dr expert en temes d'endometri i ens va dir que hem d'operar sí o sí, un úter en forma de T i una mica Y i petit= a passar x quiròfan. Millorarem cavitat i tindrem més teixit endometrial. Si ha de ser així, ho farem! Després repetirem el test ERA per conèixer la finestra d'implantació i per últim transferir.
Aiii passet a passet sembla q veiem la llum, però moooolt lentament. Esperem q ens els deixin ben maco!!

Us vaig seguint a totes. Perdoneu si no intervinc gaire, però hi ha estones q no puc, penso quan acabarà tot... sem fa feixuc i cansat, molt!!
Petons a totes!!
Hipotiroi.Hipogonad Hipo
Iniciem Set 15 - (regles irreg)
Gener a Març16 - Omifin
Proves estiu16
Oct16 - 1a IA - Neg
Gen17 - 2a IA - Neg
Abrl - FIV, 7 embr dia 5
Jul - 1a transf d'1 Neg
Set - Test Era
Nov i Des - Descans
Gen-Feb18 - Prep x transfer (X)
Mrç - Histero. úter en T
Maig - 2n Test Era
Jul -Transfer
Agt - +!! Beta baixa, no evol.
Set - ...
marttape

EntradaAutor: marttape » dc. feb. 14, 2018 9:16 am

Bon dia guapes!

Com van aquestes betaesperes???
Maneta avui et fan la beta, oi? Com estàs?? Quins nervis!! Totes concentrades!!!

Petita ?? Mele?? Queda poquet....com van els psíntomes?? Ànims boniques!!

MiPumuky, a tope amb la punció avui!!! Esperem llegir-te amb súper bones notícies dels teus folis guapos!!

Mera, que bé trobar la tècnica necessària per aconseguir els millors resultats, quina passada de diferència entre una fiv i l’altre! Per quan et faran la transferència?

Miaole, AnaToni, com aneu vosaltres? Quin camí més llarg ens toca viure a vegades....

Modo ego: Tenim els 5 embrionets congeladets, els altres 2 no van evolucionar bé. Segons la gine molt guapos, però no he preguntat si ABC perquè prefereixo no saber-ho en realitat. Com diu la Miaole és una classificació visual...està clar que pot influir, però no vull anar condicionada ni en positiu ni en negatiu.
La regla va ser rareta pero suportable, i ahir la gine ens va dir que TOT OK!! Començem a preparar la transfer! Ho faré amb pastilles perquè des de petita que el pegamento de les tirites i tot això em fa una mica d’al·lèrgia ... així que pastilla cada 12h i divendres 23 control. Segurament la transfer serà cap al 28...

Poso aquí la llista per anar al dia:

Mele - Beta 19/02
Maneta - Beta 14/02
Petita - Beta 19/02
MyPumuky - Puncio 14/02
Marttape - transfer 28/02

Petons guapes!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: