FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mialoe
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. oct. 11, 2017 2:22 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Mialoe » dl. feb. 19, 2018 12:08 pm

Hola!!!!
Ostres Mele, quin greu ...
S'ha de posar un límit si no això és una bogeria i tens tota la raó, a gaudir de la petita de la casa.
Petita, quins nervis, a veure si et truquen aviat!!!
ojalá ens donis bones noticies....
AnnaToni, ánims!!!! ja falta menys....
A tota la resta, no personalitzo, molta energia positiva!!!!!
Jo, segueixo de descans i començo a acostumar-me a la "bona vida", aviat tornarem a començar i vull carregar piles a tope!
Aprofito per demanar-vos, si us ha sobrat algo de medicació (Gonal,Menopur i Orgalutran) he de comprar-ne així que ja sabeu... Mil gràcies!

Una abraçada!!!! :ok:
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dl. feb. 19, 2018 12:13 pm

Miaole, ara que penso tinc un Gonal a casa! De les IAs el vaig guardar per si de cas però per la FIV he fet servir una altre cosa...
Crec que també m'ha sobrat un Orgalutran...
Si t'interessa diga'm algo!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
petita29
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 7:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: petita29 » dl. feb. 19, 2018 3:11 pm

Hola boniques entro un moment per dir-vos que ha donat positiu la beta!! Estic embarassadaaa!! No m'ho puc creure!! Estic en un nuvol. Quan pugui faig entrada explico tot, ara estic cagada fins que vegi que tot va be..
Una abraçada!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dl. feb. 19, 2018 3:34 pm

Petita!!!!! Moltes felicitats!!! Quina alegria!!!
Gaudeix del moment i ja ens posaràs al dia ;) Un petonarro!!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: MiPumky » dl. feb. 19, 2018 4:19 pm

Holaaa!!

Mele, en sap molt greu el negatiu, pero es lo q dius al menys ho has intentat, i pots tancar cicle. Jo aquest any tambe el tinc com a limit amb o sense fill. Una abraçada enorme!!

Petitaaa!! Que be !! Moltissimes felicitats!!! Ara a creure—ho.

AnnaToni, com vas valenta? esta molt be, aquest cicle sera el definitiu, ja veuras!! Molts anims per la puncio, que ja esta aqui!!

Mialoe, espero q tinguis les piles ben carregades i haguis desconectat molt.

Marttape, ja queda menys pels super embrionets!!

Myca, que be transfer dimecres compartirem betaespera, tant de bo ho celebrem juntes!! Que ja portem molt de temps!!

Pingu, q et vagui molt be lo de l’operacio. Si t’ho diuen haurem de confiar. Al menys tens fil a l’agulla.

Mode ego, avui transfer i bueno podria estar mes contenta pero no estic gaire. Dels 11 van quedar en 6 que van aguantar a dia +4, pero al passar-los a blasto nomes ha quedat el que m’he possat, i un altre valoraren si congelen dema. Aixi q nomes ens la juguen a dos cartes, si congelen, i aixo m’entristeix, per una altre banda diuen q els blastos son mes bons i ara vaig carregada amb un fotiment de medi per fallades d’implantacio, aixi q perque no ha de funcionar,... intentare passar la betaespera com pugui. Aixxx

Molts anims!! Una abraçada!!
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
petita29
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 7:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: petita29 » dl. feb. 19, 2018 8:23 pm

MIPUMKY anims amb aquest embrio. Potser es el que enganxa i et pots oblidar del tema!- tho desitjo de tot cor.
Noies estic preocupada perque al migdia al anar al lavabo i eixugarme al.paper quedava com uns fils marrons i un lleuger to marronos al fluxe.
No havia tacat gens fins ara. Espero q quedi aqui la cosa i no vagi a mes. A la clinica he trucat i mhan dit que si nomes es aixo puntual i no va a mes que no haig de patir. Pero creuto tu aixo...no paro danar al lavabo per mirar.
Lunic simptoma q tinc es mal de ronyons. I ara aixo q us he dit. Com ho veieu?
La beta ha sigut de 108 mha dit la dra al mati que era correcte a 12 dies post transfer , no cal repetir. Y eco el dia 1 de març si arribo perfavor! Mhe fet pipitest i ha sortit ja les dues ratlles. Amb to suau pero es veu.
Noies estic acollonida. Porto la tarda plorant de tanta tensio . Nose si haig alegrarme o no encara. Un peto gracies per llegirme.
Anims a totes
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Iammac » dl. feb. 19, 2018 8:43 pm

Ostres Mele em sap molt greu. Molts ànims i a gaudir de la petita de la casa!!!
Petita FELICITATS!!! Quin alegria. Sort que de tant en tant hi ha bones notícies
Avatar de l’usuari
petita29
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 7:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: petita29 » dl. feb. 19, 2018 9:12 pm

MIPUMKY anims amb aquest embrio. Potser es el que enganxa i et pots oblidar del tema!- tho desitjo de tot cor.
Noies estic preocupada perque al migdia al anar al lavabo i eixugarme al.paper quedava com uns fils marrons i un lleuger to marronos al fluxe.
No havia tacat gens fins ara. Espero q quedi aqui la cosa i no vagi a mes. A la clinica he trucat i mhan dit que si nomes es aixo puntual i no va a mes que no haig de patir. Pero creuto tu aixo...no paro danar al lavabo per mirar.
Lunic simptoma q tinc es mal de ronyons. I ara aixo q us he dit. Com ho veieu?
La beta ha sigut de 108 mha dit la dra al mati que era correcte a 12 dies post transfer , no cal repetir. Y eco el dia 1 de març si arribo perfavor! Mhe fet pipitest i ha sortit ja les dues ratlles. Amb to suau pero es veu.
Noies estic acollonida. Porto la tarda plorant de tanta tensio . Nose si haig alegrarme o no encara. Un peto gracies per llegirme.
Anims a totes
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: myca » dl. feb. 19, 2018 9:38 pm

Mele, em sap molt greu aquest negatiu, perquè hi posem totes les esperances i costa un munt tornar a remuntat. I com dius, ens hem de posar un tope i no obsessionar-nos amb el tema. Descanseu i quan estigueu més bé, ja rumiareu què fer!

Petita29, moltes felicitaaaats! això és molt bona notícia per les demés! pateixe-ho poquet i disfruta-ho tant com puguis!

Mipumky, tens raó, ja ens toca que alguna cosa ens surti béeeee! espero que aquest sigui el bo! que passi ràpid la betaespera!!

AnnaToni, sort en la punció de divendres o dissabte, i ànims pels dies d' incertesa que vénen després!

Mialoe, un parón va bé per agafar aire, si no això és esgotador!

Lunipruni, ja està bé anar actualitzant proves i al març començar a tope!

Marttape, si estàs relaxada ja és una cosa bona! que vagi bé el control de divendres!

Pingu, q et vagui molt be lo de l’operació, tot sigui per aconseguir millor resultats.

Ego: dimecres transferència de dos frigos blastos... com em tornin a dir que taaaant macos, i torni a anar malament... és que se'ls escapa alguna cosa i anem fent igual...
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Iammac » dt. feb. 20, 2018 3:15 pm

Hola petita, com estàs?
Jo he llegit que a vegades quan l'embrió s'implanta hi ha aquestes petites pèrdues
Katy2000
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. feb. 18, 2018 12:15 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Katy2000 » dt. feb. 20, 2018 6:32 pm

Iris ! Ya verás que todo te saldrá perfecto, te mando buenas vibraciones ,
Yo tengo la segunda visita el 07 de marzo, ya me hicieron las analíticas con el segundo dia de la regla, que por cierto me sacaron como 4 o 5 tubos la cosa es que casi me desmayo jaja pero bueno todo sea por el gran sueño. <:-<
Avatar de l’usuari
petita29
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 7:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: petita29 » dt. feb. 20, 2018 7:11 pm

Hola guapes doncs de moment segueixo igual. Unes petites perdues al fer pipi una gota i fluxe rosat marronos, i a la calceta com uns fils marro fosc. He trucat a la clinica i diuen que intenti estar tranquila que segurament es la implantacio. Que no té perque anar malament i que la beta dahir era bona , no era baixa. Faig repos del llit al sofa i a taula i poc mes. Pero quan meixugo i vec allo...entro en pánic. Ostres si ara es desenganxa quin horror! I quan vec que la progesterona surt tacada arrrrrrggg .
A veure si es oarari podem estar tranquils. Estic molt intranquila no puc celebrar res encara veient aixo.
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Iammac » dt. feb. 20, 2018 10:04 pm

Petita, m'iagino que deu ser difícil però no en treus res d'esstar nerviosa, al contrari. Mira de fer coses que et distreguin la ment, llegir, escriure, cosir, mirar la tele, meditar...
Ànims i força!!!
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: MiPumky » dc. feb. 21, 2018 7:31 am

Anims Petita!!!
Per lo q jo ge lleguit si es marronos es sang vella i no es important, el problema es la sang vermella.

Una abraçada!!

Al final no hem pogut congelar :(, ens la juguen tot a aquest. En consola perque es un super blasto i ara vaig amb tota la medi de fallades d’implantacio. Bueno i q per la SS m’entraria un altre cicle i no hauria de pagar q tambe es important.

Una abraçada campiones!!

Mialoe, tinc gonal pero l’hauries de gastar abans del 10 de març, i eks antibiotics per si et serveixen.
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
Avatar de l’usuari
petita29
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 7:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: petita29 » dc. feb. 21, 2018 9:56 am

Gracies noies, aqui segueixo de moment igual. M'he repetit avui el test dorina i continua donant positiu. Veure-ho manima a pensar que tot i les perdues encara esta a dintre. Aixxx quin patir.
MIPUMKY anims amb aquest embrio es una punyeta quan saps que te la jugues tot a una. Pero es que no.podem fer absolutament res mes que tirar endavant. Jo sempre dic..amb un en tinc prou. Segur que aquest teu enganxa bonica ja ho veuras . Tenvio molts anims.
Avatar de l’usuari
petita29
:: peixet
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 7:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: petita29 » dc. feb. 21, 2018 9:58 am

MYCA avui es el teu dia hoy? ,anims amb la transferencia que senganxin fooooortissim!!! Ja passaras a explicar-nos guapa.
Mialoe
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. oct. 11, 2017 2:22 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Mialoe » dc. feb. 21, 2018 11:03 am

Hola noies!
Paso per aquí rapidíssim que porto uns dies de cul a la feina...
Primer de tot! Felicitas Petita !!!!! >.-<: :p-) :-()-) q no había tingut ni temps de felicitart-te. Ja m'imagino q deus estar "cagadeta" però intenta disfrutar a tope aquest moment. Segur q tot és normal i el teu petit va fent "feineta".... molts ánims i una superabraçada!!! Per cert estàs fent repòs o vida "normal"?
Myca, veuràs que avui a la transfe anirà molt bé. Aquesta serà la bona!!! :ok:
Mypumky, ja no hi pensis q no heu pogut congelar. Concentrat a pensar q el que t'han posat és el bo i ja no en fa falta més... :-o00m
AnnaToni, com va aquest cicle? Ánims campeona ja et falta poquet!!! :ok:
Martappe, quin relax eh! ni trucades ni punxades....modo "mmmmm"....jjj. Com segueixes? :-o00m
Iammac, benvinguda!!!! Tant de bo ho aconsegueixis aviat, moltísima sort i aquí ens tens pel que calgui. : lasito :
Maneta, ja t'ho has cregut?! Com vas? >.-<:
Pingu, veuràs que et deixaran estupenda amb l'operació. Molts ànims!! >.-<:

Petita, gràcies per l'oferiment del gonal però crec q comencáré una mica més tard d'aquesta data, per lo que anat fent estaré amb les anticonceptives però demano a la clínica si es podria fer servir encara que pasin uns dies...i antibiòtics a mi no m'han fet pendre són els que prenen ells? al meu home li donen Monurol...bueno, quan sàpiga et dic alguna coseta...


No se si em deixo algú, ....
Petons guapes!!! :-()-)
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: AnnnaToni » dc. feb. 21, 2018 11:06 am

hola myca! pensem amb tu, com ha anat la transfer?!

jo ja tinc dia confirmat per 2ª punció: divendres 23. Ja en tinc ganes, estic cansada de tanta punxada, eco i control.

Tocarà esperar, però almenys em deixaran tranquila una estona...

abraçades!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dc. feb. 21, 2018 11:17 am

Petita, molts ànims! Una mica de repòs i calma....si el test és possitiu és que el petit va fent via! Quin rotllo que no podem baixar mai la guàrdia, jolín!!
Myca, com ha anat?? Molta màgia!!! A gaudir d'una bona betaespera
MyPumuky, a tope amb aquest campió, gaudim del que tenim, que ho hem lluitat molt!! si cal preocupar-se ja ho farem, no ens avancem.
AnaToni, campiona!!! Divendres està aquí ja! A per un bon grapadet de folis ben guapos!!

Jo el divendres tinc el control d'endometri, quines ganes de posar data a la transfer!!!

Petons, cuques!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
maneta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dj. gen. 06, 2011 10:17 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: maneta » dc. feb. 21, 2018 1:07 pm

Bones precioses!

Sóc una impresentable, vaig entrar vaig donar el positiu i vaig desapareixer. Finalment, vaig poder saber el resultat numèric de la beta i em vaig fer caqueta a les calcetes, 494.7, vaja que fa una pinta a ser 2 xurumbeles...

Vinga, a personalitzar s'ha dit!

Mele cuca quin greu, però has pres una bona decisió, a disfrutar del que ja tenim. Molts petons i ànims!

petita29 MOLTISSIMES FELICITATS preciosa! mira! compartirem embaras!! :b-))) >.-<: i estigues tranquil·la, que seguríssim que està ven agafadet. Això sí, fins a la primera eco la cosa es fa eterna, he llegit que la tens el dia 1, vinga que això ja ho tenim aquí!

Myca Tota l'enervia positiva centralitzada amb la teva transfer, molta sort bonica.

Mypumky Vinga dona! que el més important és que tens un embionet dins teu i s'ha de ven enganxar. Sort amb la beta! que per cert, has dit quin dia hem de posar espelmes?

AnnaToni Vinga que només queden 2 dies! ultimes punxades.

Marttape Tenir la data, eus aquí la qüestió. Quan passem per aquest procés, vivim enganxades a les dates i al telèfon. El més important es que cada dies és un dia menys per arribar al nostre objectiu

lammac Diria benvinguda, pero descobrir que has de realitzar el procés de FIV, es una bona patacada. Només et donaré un sol consell, sacs, sacs i sacs de paciencia que tard o d'hora a la majoria de nosaltres arriba a l'objectiu de tot el procés. Tema fragmentació, no et puc ajudar, em sap greu.

Per la resta , perdoneu que no personalitzi, la memòria no em dóna per més.

Molts anims i molta energia positiva en aquesta lluita!!

Mode Ego. Estic cagadíssima, no tinc gairebé psímptomes, m'he de recordar constantment que estic embarassada, perquè sóc una salvatjota i no tinc el cul quiet ni un minut. Se'm esta fent eterna l'espera de la eco de confirmació, em venen ganes de anar a urgencies per veure si tot està ok, perquè tinc la sensació d'estar massa panxa. Sí, tansols una cosa, a les 8 ja estic roncant zz:-)
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::