FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dg. abr. 15, 2018 7:15 pm

Hola Lammac, bé el cos de la dona està “dissenyat” per portar un sol bebè, amb dos doncs hi poden haver complicacions, embaràs prematur, preclampsia, transtorns... tot i que no ha de pq passar però ells recomanen sempre un per evitar riscos, tot i que també hi ha embarassos d’un que tenen problemes. No ho sé... és córrer el risc.
Jo en peso 40! Sí, ja ho sé és poquet, però tota jo sóc menuda... és el que hi ha, el món esta molt mal repartit, no m’engreixa res...
Però també penso... jo aq any en faig 30, el meu home en té 34... i els anys passen molt ràpid... i depèn com veiguem l’endometri ens arriscarem potser.
Petons!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Camy » dl. abr. 16, 2018 5:58 am

Hola noies

una pregunta: les q feu acupuntura aneu a algún lloc específic? quin tipus d tractament us fan?
Hem podeu aconsellar algún lloc d Bcn? o Hospitalet?

salutacions
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dl. abr. 16, 2018 8:36 am

Hola! Jo també faig acupuntura. Suposo que depèn el que necessitis, en el meu cas treballem l’energia de ronyó, estar més tranquil.la, relaxada i sobretot que la zona de l’úter estigui ben irrigada que hi hagi circulació, també descontracturar el diafragma. I potser em deixo alguna cosa.
A l’hivern tinc problemes de panellons (sabañones) als dits, mans glaçades... fan molt mal!! I aq any ni un!! Per tant si més no, per tema circulació ha anat molt bé!
No et puc ajudar amb els centres que demanes pq no visc per aquesta zona
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dl. abr. 16, 2018 3:40 pm

Hola guapes,

Romo com estàs? Han parat els sagnats? Has de tornar al metge? Espero que tot estigui tranquil i et trobis bé.

Camy, jo faig acupuntura també des de fa temps. Em va bé per estar més tranquil·la i portar millor el tractament en general. Et recomano que busquis algú que et quedi a prop i que treballi en temes de RA.

Modo ego: Tenim l'OK per la transferència divendres! El foli gordo ha aguantat, en principi ovularé avui i l'endometri està a 8...però resulta que he començat a tacar....fa molt de temps em passava que tenia sagnats durant l'ovulació, però ara feia molt que no i la veritat és que no em fa cap gràcia....perquè si ja tinc just l'endometri....aquesta sang?? Farà que em quedi més prim?? M'he agobiat una mica perquè ara a la tarda he tacat bastant... Crec que m'esperaré a demà, i si segueixo tancant aniré a veure a la dra. abans de que descongelin l'embrió...

En fi...que no parem mai de patir, quan no és una cosa és una altra...o són dos! :(

Petons guapes, que passeu una bona setmana.
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Romo » dt. abr. 17, 2018 9:15 am

Tremadufi jo també vaig obtindre 5 embrións de Qualitat A i dos son els que porto, el que encara no sé si estic embarasada de un o dos.

Pingu jo em van aconsellar dos per tindre un 50% de posibilitats, jo solament en volia un, pero em van dir que amb un era un 25%, clar jo ara faré 40 anys per això, d,altura i pes no em van dir res.

Camy jo per el meu cas que em deien que no respondria a una fiv , jo pensó que la millor manera de saber si respondrias a una fiv es probar,ho. Lo unic que jo els ovaris no els tenía tapats amb quistes, aixo no, pero perque em van operar i em van treure els quistes de xocolata Dels dos ovaris, tenía trompes obstruidas i endo vesical.

Marttape Sort per la transferencia de Divendres, ja no taques per aixo??

Modo ego.: Al final m,han parat els tacats, i bueno estic mes tranquila, aquest Divendres em fan la primera eco i sortirem de dubtes a veure com está o están, no sé si en porto un o dos. La última beta que va ser aquest Divendres em sortia a 18.000 em va dir la doctora que estaba be.
Porto uns dies amb un mal de cap horrible, com si tingues febre, llavors em miro la temperatura i res de febre. Una gana enorme que tinc i de moment náuseas no en tinc ni olfacte ni res. El mal de cap i la gana solament.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dt. abr. 17, 2018 10:06 am

Bon dia,
Lammac ho tens ben entès, però en certs casos traient cafeïna, té, xocolata i prenent complements de cúrcuma i piperina, la cadena doble pot arribar a millorar substancialment. No ha estat el nostre cas, després de 3 mesos hem rebaixat de un 74% de trencament a un 66% però farem servir el xip i esperarem que tot vagi bé. L’ovòcit es veu que ho pot arreglar si tens menys de 35 anys i jo ja n’acabo de fer 36. Jejejej. Ja soc fora jejejeje
Pingu que vagi molt bé la preparació de l’endometri, a veure que tal aquests resultats del test era.
Camy jo també faig acupuntura i em va molt bé, no et puc ajudar per la part de Barcelona, no sé si hi haurà algun fil obert on podràs trobar més informació. A veure que us diu el dr. Gris, quan hi aneu?
Myca, al final et va venir la regla?
Romo que bé que hagin parat els tacats. Quines ganes deus tenir de la eco, vinga que ja la tens a tocar! Pensa que els símptomes són molt particulars de cada un i que no hi ha res escrit que sigui real en tothom.
Tremadufi que bé ja els tens amb tu, et desitjo una betadesespera tranquil•la i amb moltes esperances posades en els teus petits.
Marttape ja està aquí, encara estàs tacant?
Modo ego: Ja hem fet les dos biòpsies, esperant que un dels dos dies sigui el perfecte per transferir els embrions. Ara segueixo amb progesterona i estrògens, els deixaré divendres i quan em baixi la maleïda començarem les punxades. Ja fa un any de la última estimulació i tenim moltes ganes i hem posat molta il•lusió en aquesta oportunitat, a veure si les notícies van sent bones.
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Tremadufi
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: ds. gen. 27, 2018 11:24 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Tremadufi » dt. abr. 17, 2018 12:13 pm

Romo quina alegria m'has donat!! M'alegro molt que els tacats hagin parat..sobre tot això, tranquilitat i a gaudir d'aquesta etapa tant maca. Jo aposto que seran dos! Jeje

Marttape segur que anirà molt bé. Has parat de tacar?? Jo ho comentaria també amb la doctora, sol per quedar-te més tranquil.la.

Pruneta33 ja estàs mes a prop!! Tens una bona actitud d'anar amb ganes i il·lusió!! És com s'ha de fer aquest tractament. Aquesta serà la vostra!!

Modo ego: 4 dies post transferència, ahir ens van dir que tenim un embrió més per congelar que ha arribat a blastocisto! Era de calidad C, Així que van decidir deixar-ho fins a día 5 per decidir si congelar-ho O no.
Sol una coseta a veré si em podeu ajudar. Amb tota la medicació (Eutirox, heparina, ácid quadrifolic, progesterona..) per lo que he vist és comú tindre més flujo del normal...pero esq es com cremosa blanquecina..no se si això és normal..no em pica ni res, sol surt aquest flujo.

Un forta abraçada!!
Jo 30,hipotir.subclínic,mutació MTHFR c677t en estat homocigoto, déficit vit. D; ell 32, astenoterazoospermia severa
2 embarassos naturals, avortaments setmana 6.
Abril '18 1°FIV/ICSI transferencia a dos dies després de la punció de dos embrions qualitat A -- POSITIU!! 238..és un Nen!!! :love:
Final 2019: embaràs natural sense fer res! +++
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Camy » dt. abr. 17, 2018 10:35 pm

Dijous tenim visita amb dr Gris, igualment abans d poder decidir res:

He d.aprimar-me
Han d valorar si m.operen quiste endometriòsic

Farem la visita x saber q en pensa i quina orientació ens fa,
per llavors prioritzar obiectius i anar un per un, pq em bull el cap d pensar en totes les coses q h d fer i totes d cop no son abarcables.
Ens hem d fer un full d ruta on bàsicament tota la feina l’he d fer jo...quina sensació més horrible.

Romo q b q estiguis b
Les q espereu la vostra beta us desitjo el millor!!!

Demà he quedat amb l’entrenadora al gim x fer rutines d.exercici...començo a fer camí :)
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: AnnnaToni » dt. abr. 17, 2018 11:04 pm

Camy, ets admirable! Molts ànims x una guerrera valenta! Ja imagino q has anat a l’endocrí / nutricionista? Potser t’ajuda fins i tot més q el gimnàs!
Jo tinc una polsera d’aquestes q et compta les passes i els pisos pujats. M’ajuda molt a ser conscient de l’activitat física diària q faig. Tinc una feina d’oficina i si no m’obligo a caminar i pujar escales, el cul em creix sense control...
jo demà dijous vaig a control d’endometri. Aveure com el veu la doctora i si ja em programa la transfer! Nerrrrvisssss! I farta de prendre estrògens (3 pastilles al dia, uf)
Romo, jo també tinc el pàlpit de que són 2! ja ens informes! Ens tens intrigades!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Camy » dc. abr. 18, 2018 7:20 pm

Sí la dieta és mitjançant un metge!!!

demà tenim la visita amb dr Gris a veure q diu. Suposo q ens demanaràbmés proves.

Ja us explicaré!!!
Espero q estigueu bé totes!!!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: myca » dj. abr. 19, 2018 2:02 pm

Annatoni, molta sort en el control i la posterior transferència!!
Marttape, ànims que el divendres ja està aqui! que vagi moolt bé! espero estiguis ben tranquila.
Camy, a veure que et diuen avui, és un rotllo quan hi ha tants fronts oberts i no saps quin és l'important o si són tots! pas a pas...
Romo, espero tot bé!! necessitem bones noticies! demà eco, oi? pensaré en tu!!
Tremadufi, espero tinguis bona betaespera i felicitats per aquest Campió d'última hora!
Pruneta33, espero que amb els controls tant estrictes que et fan coneguin més com funciona el teu cos i la pròxima transferència sigui la definitiva.
Perdoneu si m'en deixo alguna!
Ego: hem fet analitica antipaternals, quan ja no saps que mirar ho mires tot. Aquest mes tenim hora hematòleg i endocrina, no sé, mirem molt però com que ens ho anem fent nosaltres, no sé si en traiem prou profit quan arriba el moment, però sigui com sigui, quan vam anar al cimab per voluntat pròpia crec que vam avançar molt. Confiem que els passos que fem no siguin en va.
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dj. abr. 19, 2018 5:07 pm

Bona tarda maques,
Tremadufi no pot ser la matrixa progesterona? O que fas tap mucos? Segur que és ben normal, però si t'has de quedar més tranquila truca a la clínica.
Camy que vagi molt bé la visita, ja ens explicaras que et diu,!!!
Annatoni ja t'han donat dia de transfer???
Myca fas bé de mirar tot el que creguis, aquest camí ens porta a fer coses que mai hauriem pensat
Modo ego: Jo amb ganes de deixar estrogens i progesterona i anar a donar-li marxeta als ovaris a veure si ens donen una sorpresa agradable. El primer cop el problema va ser la taxa de fecundació a veure si la millorem....
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Dalilala » dj. abr. 19, 2018 6:20 pm

Camy, recomanació acupuntura: Durga de Terrel. Només es dedica a això. Si vas a gravida es coordinarà amb doctors.

Jo vaig amb ella. Fantàstica i m'ha ajudat molt a fer embrions de més qualitat.

Escriu-li de seguida. Té molta gent i has de preveure un parell de mesos de tractament amb ella previs per veure resultats.

Comença a fer gràfica de temperatura basal. És bàsic.

Molta sort!

Moment ego: torno al ruedo. Tinc nous resultats. Ja explicaré però hauré de fer tractament immunodepressor.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Lunipruni » dj. abr. 19, 2018 8:30 pm

Noies, fa molts dies que vull escriure pro vaig de bòlid. Han estat dies durillos de banderilles, hormones, viatges a BCN dia si i dia no (som de Lleida, hi ha 160km) i al faltar a la feina després havia de recuperar, i el peque.....
La Dra. va donar-me molta medicació per intentar fer el màxim d'ovòcits i als controls semblava que tot anava molt bé però el dia de la punció només en van treure 9 de bons. A la primera FIV me'n van treure uns 26 i anavem més o menys igual, així que imagineu el xasco.... Dels 9, 6 van ser madurs i per sort van fecundar tots. Ara hem d'esperar a veure quants arriben a blasto i si fem DGP. La Dra. ens va comentar de repetir estimulació per acumular, en cas de que arribessin pocs, però avui en dia no m'hi veig en cor. No recordava que fos tant dur. En fi, anirem pas a pas i espero que almenys arribin 4!!

Pel que comentaveu de posar-ne un o dos, la nostra Dra. ens va dir que posant-ne 2 'només' hi ha un 25% de probabilitats de tenir bessonada (quan tenen DGP crec que el percentatge puja algo). El embarassos múltiples són més perillosos (o de risc), pro portant bons controls la majoria acaben bé. I de manera natural també t'hi pots quedar, així que jo no hi veig tan problema.

I perdoneu que no personalitzi, quan pugui entro amb calma.
Molta màgia blanca a totes!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: AnnnaToni » dj. abr. 19, 2018 9:10 pm

Hola! Entro ràpid per dir que sí que tinc data de transferència ja! Dijous 26, 11.30
No m’ho puc creure!
Martappe, tu demà no?
Ahir una amiga em va dir q estava embarassada del tercer... imagineu la meva cara!! Quines coses té la vida oi?
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Camy » dj. abr. 19, 2018 9:11 pm

Hola noies,
Dr Gris ens ha fet les següents recomanacions:
Q el meu marit deixi café i tabac
Jo m’he d’aprimar 20kg
Q vagi endocrí x medicar hipotiroidisme subclínic
Q controli endometriosis (ja tinc visita dr Barri dexeus q em fa seguiment) dr Gris no recomana operar-la pq es perd part del teixit ovàric i per tant això afecta qualitat i quantitat folicles
Després d l’estiu ens vol veure amb noves analítiques antimul.leriana, llavors decidirem si es possible fiv amb óvuls propis (no ho descarta, pq creu q si seguim recomancions hi hauran més possibilitats)
*Ja tinc hora dr Barri
*Ja tinc hora endocrí
*Fent dieta i objectiu d.anar al gim 3 cops setmana

Espero q totes estigueu b
gràcies x la recomanació Dalilala l’acupuntura la tindré en compte
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Dalilala » dv. abr. 20, 2018 8:25 am

Bones notícies Camy. Truca a la Durga. Jo tenia endometriosis, amb acupuntura es va reduir. Tambéet dóna herbes xinès i complements. Per ell també. Tot això ajuda molt.
Potser ho aconsegueixes de natural!!

Lunipruni: jo sempre en trec 9. I mai he fet DGP. Els que queden els vaig implantant i ja està. Al final un sol embrió és suficient per fer possible la nostra il·lusió. Un que sigui fort i funcioni. Si no funciona és problema de qualitat o problema implantació. Jo crec que abans de perdre embrions fent DGP és millor assegurar que no hi ha problemes de implantació. I fer DGP si hi ha malalties greus prèvies i històries familiars. Ànims, és tan l'esforç... però 6 embrions està bé.

Moment ego: jo estic amb primolud per començar nova estimulació. Alguna n'ha pres? Em dona uns efectes secundaris molt desagradables. Dolor de circulació a les cames. Em desperto a mitja nit de dolor. Per sort acupuntura m'ajuda però després de 3 dies ja ho torno a tenir. Bufff!
Certament la medicació és molt dura.
Anims a totes!
Dalilala l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 20, 2018 11:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Esencia
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: ds. gen. 06, 2018 9:23 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Esencia » dv. abr. 20, 2018 10:23 am

Hola a todos. Mucho animo con la medicación. Es un rollo, tanto pinchazo.
Comentaros que al la beta salio positiva, bajita 58, la repetimos a los 3 días y 300. Así que estamos de momento embarazadas de un bebe. Con mucha cautela y casi sin poder creerlo.
Cosas que hemos hecho, acupuntura durante tres meses con hierbas chinas tb. Páramos tres meses que todo y que no queríamos por la ansiedad, la sensacion que el tiempo se escapa,nos fue bien, parar y desconectar, y cuidar la pareja.
Tenemos 40 años.
La eco de control la tenemos el día 3 de mayo. Cruzaremos los dedos y cautela.
Muchoa ánimos a todas.
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Dalilala » dv. abr. 20, 2018 10:49 am

>.-<: Felicitats Esencia!! :-()) :-())

Un positiu!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Mialoe
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. oct. 11, 2017 2:22 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Mialoe » dv. abr. 20, 2018 11:24 pm

Hola noies!
Uffff quantes novetats!!!!
Enhorabona pels positius!!!! Quina bones noticies....
A totes molts ànims i penseu que cada dia estem un pas més aprop del nostre somni...
Modo ego: de l'últim cicle de FIV i després de diferents "entrebancs" tenim 2 blastos més, així q en total 8!. Dilluns van començar amb la DGP, si tot va bé i en tenim algún de bo ho sabrem a finals de la propera setmana.
Semblava que no arribaria mai aquest moment i ja hi sóm...els tractaments han sigut durs però estic segura que valdrà la pena.
Sento no personalitzar però m'he de posar al dia després d'aquesta temporadeta fora, només dir-vos que us desitjo a totes el millor...
Una abraçada!!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::