FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Tremadufi
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: ds. gen. 27, 2018 11:24 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Tremadufi » dg. abr. 22, 2018 11:29 am

Camy molta força i ànims! Pensa que ja estàs al camí i que amb esforç ho aconseguiràs! Ets una campeona!

myca tema endocri...sobre tot tiroides per sota de 2! És molt important..i també faria tema analítiques coagulacion, a mí em van trobar de tot una mica.

lunipruni encara que aquesta vegada hagis tingut menys, pensa que lo important és la qualitat i si a sobre tots han fecundat...està molt bé!!

annatoni que bé que ja tinguis programada la transferència!! Et posaran un o dos??

esencia felicitaaaaats!!!!

Sento si em deixo alguna però esq desde el mbl...

Modo ego: estic a 9 dies post transferencia, volia aguantar pero fer el test però no he pogut esperar!! Tant la meva parella com jo veiem una línea, molt molt fluixa, la tira està generalment blanc però es veu i ha sortit als primers 5 minuts..a vere si hi ha sort i es positiu que encara es aviat!! Fins divendres ni tenim la beta

Una abraçada!!!
Jo 30,hipotir.subclínic,mutació MTHFR c677t en estat homocigoto, déficit vit. D; ell 32, astenoterazoospermia severa
2 embarassos naturals, avortaments setmana 6.
Abril '18 1°FIV/ICSI transferencia a dos dies després de la punció de dos embrions qualitat A -- POSITIU!! 238..és un Nen!!! :love:
Final 2019: embaràs natural sense fer res! +++
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: AnnnaToni » dg. abr. 22, 2018 6:24 pm

Hola tremidurfi!

Me'n posaran 1. Com tinc 3 embrions bons, arribats a blasto i dgp passada, la probabilitat d'èxit és molt alta. Però si falla, tinc 2 intents més. Si me'n posessin 2 d'inici i fallés la implantació, perdria un 'comodin' per saber per què ha fallat i posar-hi solució.
És a dir, normalment et posen 2 quan no tenen clar la qualitat dels embrions... no han passat dgp i el cultiu és de 3 dies. Així augmenten possibilitats. Però no és el meu cas...

Per cert, jo tinc entès que si veus la ratlla, per molt fluixa que sigui, és un positiu. Si no, seria blanc nuclear.
I també quadra si només estàs de 9 dies no?
Jo quan comenci dijous ja estaré de 5 dies, ja que me'l transfereixen amb 5 dies previs de cultiu. Així que la beta em durarà menys, fins el 7 de maig esperant.
La veritat és que no m'ho acabo de creure que la setmana que ve ja el tindré a la panxa. Tenint en compte que porto provant més de 2 anys naturalment i he fet fins a 3 puncions i mil dies d'espera, que arribi aquest dia és com irreal. Potser no implanta, però arribar fins aquí ja és tot un èxit, almenys per mi. La veritat és que em costarà concentrar-me aquesta setmana, ja que no més voldré que arribi dijous ja!
Estic planejant avançar molta feina al kurro per no pensar-hi gaire, anar al gimnàs per cansarme prou i dormir bé i a veure si passen els 4 dies volant. És com contradictori, perquè per una banda no et creus que ja hi hagis arribat i per l'altra tot passa molt lent.
I no us passa que el vostre home està tan panxo? En fi, pobret, trobo que té un punt d'inconsciència, tot plegat, perquè tenir un fill és un canvi total de vida...
Ja veieu que estic feta un flam.
Molts petons a totes!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Romo » dl. abr. 23, 2018 9:37 am

Noies no personalitzo, escric desde el móvil rápid, em van veure un embrió, i ja Li vaig sentir el cor, es una sensació Molt emocionant, el tema es que no Ho tenen Molt clar que sigui un o dos, aixi que el 4 de maig em tornen a Fer una eco i encara no em donen l,alta de la clínica privada.

Em van dir que si fosin dos m,envíen directament a maternitat, depen com anaven movent el ecograf es veien dos boses, con una darrera l.altre. Aixi que de moment un es veu be i tot correcte o lo altre que es veu al moure el ecograf amb dos semanas Ho sabrem.

A la feina estic de baixa perque com vaig tindre perdues, i s,em acaba dema i no se qué Fer, la veritat es que no em trobo gaire be, i jo treballo amb un supermercat, suposo el deixaran a caixes, pero 8hores de peu, i estic amb unes náusea s als Matins horribles. Ara ja estic de 6 semanes amb 5 dies.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Camy » dt. abr. 24, 2018 6:28 am

sense cap dubte Romo, demana més dies d baixa!!! és la teva vida, el teu fill, has lluitat molt i necessites descansar, no et trobes b!!! tens tot el dret i motiu x allargar baixa.
Jo t’animo a fer-ho

M’alegro molt q tot estigui ok!!!
Tremedufi espero q tot continuï perfecte

Annaitoni molta sort!!!

Petons a totes, jo a dieta diumenge gim, ahir gim, dimecres torno!!!!
Tremadufi
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: ds. gen. 27, 2018 11:24 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Tremadufi » dt. abr. 24, 2018 8:04 am

Bon dia!!

Annatoni em sembla molt bé fer-ho doncs d'un en un, ja que mai se sap com respondrà el teu cos i al menys tens marge de fer proves entre transferència i transferència si cal, q no farà falta pq segur que després de tot aquest temps en la búsqueda dels embrions bons... anirà genial!

Camy molt bé!! Segur que igualment després de la dieta i el gym et sentiràs molt millor amb tu mateixa i segur que et farà sentir més positiva i que estàs possant tot de la teva part per aconseguir-ho! Segueix així!!

Modo ego...día 11 post transfer....torno a veure altre positiu!!!!! Ara es marca una mica més q el de fa dos dies però encara està clar. Que arribi ja divendres!!!!

Una abraçada!!
Jo 30,hipotir.subclínic,mutació MTHFR c677t en estat homocigoto, déficit vit. D; ell 32, astenoterazoospermia severa
2 embarassos naturals, avortaments setmana 6.
Abril '18 1°FIV/ICSI transferencia a dos dies després de la punció de dos embrions qualitat A -- POSITIU!! 238..és un Nen!!! :love:
Final 2019: embaràs natural sense fer res! +++
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dt. abr. 24, 2018 11:35 am

Noies....disculpeu-me però la setmana passada no va acabar bé: Transferència cancel·lada.
El tema dels tacats no és el millor dels escenaris per fer una transferència perquè tot i que a la eco es va veure l’endometri més o menys igual de mida està clar se s’ha debilitat. Molt convençuda de la decisió, està clar. Però em fa sentar molt malament anímicament.....10 dies punxant-me gonal a la basura. Inflada com un globus, jo que sé...em vaig posar molt trista i enfadada i cansada física i emocionalment i he estat uns dies fora de cobertura.
Moltes gràcies per la vostra força, sou la pera.

Em poso al dia!

Tremadufi!!! Possitiu!!! Si ja es veu....no hi ha dubte!!! Enhorabona!!! Ja ens diràs com va la beta divendres,
Esencia, enhorabona!!!
Jolín, uns dies de no entrar i quina alegria veure possitius!! Que segueixi la ratxa, que ens fa molta falta.

Camy molts deures després de la visita, però molt bé, no? A posar-vos a tope per anar arribat poc a poc. La causa és bona, això dona molta energia!!

Dalilala, tenir un pla és molt enocoratjador, tot i que no sigui el millor dels escenaris, està clar, però veus la llum al final! No conec la medicació que dius, però quin pal no poder descansar a les nits....és dur tot plegat, molta força!! Quan tens control??

Lunipruni, com van aquests campions?

Annatoni!!! Que dijous està aquí!!!! Molta molta molta sort i gaudeix a tope del moment màgic.

Miaole!! Enhorabona per aquests 8 super lluitadors que us estan esperant!! Quins nervis ara esperar DGP...això és un no parar d’esperes i trucades...molta sort!

Romo!! Que bé que tot estigui bé i potser són 2? Allarga la baixa!! Et mereixes cuidar-te i descansar tot el que puguis, que és molt dur tot això.

Perdoneu que no sé si em deixo algú després de tants dies. Fa molt de goig veure moviment per aquí.

Modo ego: segueixo amb progesterona a la nit fins demà (quina merda) i quan em vingui la regla aniré a la gine passada una setmana. Vam decidir tornar a intentar cicle natural. Les pastilles no van anar bé i el gonal ja veueu.....així que tant per tant millor tornar a repetir més natural. M'estic posant al dia amb dieta, caminar, acupuntura i sobretot ànims, que tot suma!!

Petons a totes
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Lunipruni » dt. abr. 24, 2018 2:42 pm

Bon dia!!

Entro mode ego perque tinc al nen a casa i em falta temps!! hehehe
Al final només hem tingut 2 embris. Hem descartat llençar els diners i els embrions fent DGP només a aquests dos i per ara no volem tornar a fer cicle per acumular així que hem decidit que els posarem tal qual i que sigui el que hagi de ser. El que no sabem encara és si els posarem els dos de cop o d’un en un, a veure que ens aconsella la Dra. segons la qualitat.

Dalilala, feiem DGP pq al Lunipruno li van fer un seminograma FISH i va sortir que els espermatozous no dividien bé. A la 1a FIV van biopsiar 9 embris i 5 els van descartar per anomalies cromosòmiques. Dels altres 4 només ens va anar bé el primer per tant el DGP tampoc és garantia de res. Fa poc vaig llegir un article on no deixava la tècnica massa ben parada (si el trobo us passo enllaç). Sovint es descarten embrions que podrien haver estat bons..... Pro quan és un professional el que t’aconsella penses que és el millor per tu, no? En fi.....

Martappe bonica, és un rotllo fer-te a la idea d’algo i que després tot surti del revés, el conte que no acaba mai...... molts ànims i a per la propera. Segur que aviat teniu al vostre cigronet amb vosaltres.

Tremadufi, si hi ha ratlleta hi ha embaràs!! Si vols sortir de dubtes fes un Clear blue que et diu setmanes i tot i sinó espera a la beta, pro segur que és positiva!! Enhorabona!!

A la resta ànims amb les esperes, beta esperes, proves..... Tot arriba noies!!!

Molts petonets!!! :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Iammac » dc. abr. 25, 2018 8:07 pm

Noies fa molts dies que no entro. Acabo de fer una llegida als vostres posts. No personalitzaré perquè estic al mòbil.

He estat de metges aquestes setmanes. La ressonància craneal va sortir bé. Que és el més important Sembla ser tot tensional. La ressonància cervical tinc desgast de discs i contractures. He de fer fisio. Dentista em fiquen ortodòncia i no sembla que em vulguin treure finalment els 4 queixals del seny.... un horror aquestes últimes setmanes amb metges.... A nivell emocional no estic molt bé, els mals de cap em fan estar de mal humor, cansada i només vull dormir.
Hem aplaçat aquest mes la IA i a finals de maig amb la següent regla possiblement comencem. El meu marit em diu que putser no és el millor moment tal com estic... nosé... ja em sap greu haver aplaçat per culpa meva un mes com per deixar-ho un mes més....
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: AnnnaToni » dc. abr. 25, 2018 8:18 pm

lammac!

anima't dona... fins finals de maig queda un mes i tens temps de recuperar-te. Què tal planejar una escapadeta per aquest pont de l1 de maig o el del 21, segona pasqua?
Concedeix-te capritxets per ser més feliç: un gelat, un cine, una quedada amb amigues, tot el que se t'acudeixi. Aquest mes fes una excepció i sigues egoïsta! que et mimin! I ja veuràs que estaràs amb més força per tirar endavant a finals de maig.

Jo estic que no m'ho crec amb la transfer de DEMÀ :)))
tantes vegades llegint que li tocava a qualsevol noia del foro, i jo vinga a esperar proves i més proves, puncions, resultats... però tot arriba! amb això vull dir, que poc a poc i bona lletra. Val més anar lent però segur que ràpid i sense control.
Molts ànims a totes les guerreres!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Iammac » dc. abr. 25, 2018 8:24 pm

AnnaToni que bé demà!!!! Molta sort i ja ens explicaràs com t'ha anat.

Farem una escapadeta pel pont. Ho acabem de reservar aquesta tarda. M'he d'esforçar molt en fer coses perquè estic tant cansada física i mentalment que no vull fer rea. Plego de treballar i només vull arribar a casa per descansar.
elisabet1980
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. abr. 25, 2018 10:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: elisabet1980 » dc. abr. 25, 2018 11:08 pm

Bona nit noies,

Sóc nova per aquí, us vaig a fer cinc cèntims del meu cas. En quasi 4 anys he tingut 3 abortaments espontanis tots entre la setmana 8 i 10, el perquè no l'hem pogut saber. Hem fet estudis i tot correcte. a l'últim abortament en van posar en llista d'espera a l'hospital Clínic , doncs després de 2 anys ja m'ha cridat. He passat totes les proves i totes correctes el dia 23/4/2018 em van fer l'extracció vaig obtindre 7 òvuls, però un es va reventar al treure'l. Al dia següent em van trucar i em van dir que dels 6 que quedaven solament 4 eren madurs i dels quatre solament 3 s'havien fecundat, del 4t no em van dir que no s'havia fecundat a veure que ens diuen el dia de la transferència. Demà dia 26/04/2018 tinc la primera transferència i ara mateix estic com un flam, tinc ment positiva però també tinc por de fer-me massa il·lusions.

Doncs aquesta és un poc la meva història
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dj. abr. 26, 2018 8:37 am

Quin bon dia avui!!! DUES transferències!!

AnnaToni!!!! Elisabet1980, benvinguda!!!

Que vagi súper súper bé!!!

Gaudiu molt del moment, que és màgic.

Una abraçada.
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dj. abr. 26, 2018 8:47 am

Entro ràpid per desitjar -vos sort en les transferències!! Gaudiu si us l ensenyen de la primera imatge que veureu del vostre cigronet!
Jo camí a primer control fol.licular. Demà entro amb més calma
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Mialoe
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. oct. 11, 2017 2:22 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Mialoe » dj. abr. 26, 2018 11:59 am

Hola noies
En particular molta sort amb les transfes d'avui,
a la resta molta sort també....sou totes unes lluitadores i unes valentes!
Perdoneu q no personalitzi però escric desde el tfn de la feina i no m'agrada gaire...ja sabeu...fer-lo servir per temes personals...
Modo ego: Fa una estoneta la meva gine m'ha trucat per dir-me els resultats de la dgp: 1 euploide! 1 de viable!
Estic contenta però se'm barreja amb una sensació de neguit perquè només tenim 1 oportunitat, ens ho juguem tot a una carta.
Suposo que tenia l'esperança de que n'hi hagués més d'un...tant d'esforç....
Ara toca centrar-nos amb la transfe i creuar els dits...m'han pautat mogollon de medicació....a veure com em sentarà.... de momeny continua l'aventura....
Una abraçada!!!
Tremadufi
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: ds. gen. 27, 2018 11:24 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Tremadufi » dv. abr. 27, 2018 12:38 pm

Entro ràpid per dir-vos que me he fet avui la beta i ha sortit POSITIU!!!! Beta de 270, la previsió és que sigui 1. Molt ànims a totes que ho aconseguireu!!
Jo 30,hipotir.subclínic,mutació MTHFR c677t en estat homocigoto, déficit vit. D; ell 32, astenoterazoospermia severa
2 embarassos naturals, avortaments setmana 6.
Abril '18 1°FIV/ICSI transferencia a dos dies després de la punció de dos embrions qualitat A -- POSITIU!! 238..és un Nen!!! :love:
Final 2019: embaràs natural sense fer res! +++
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: AnnnaToni » dv. abr. 27, 2018 12:43 pm

Què guay Tremadurfiiii!! yupiiii!!

Jo la transfer tot bé, i ara a esperar fins dilluns 7. Em declaro oficialment en BETAESPERA.

petons!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: myca » dv. abr. 27, 2018 5:00 pm

Hola noies, perdoneu no personalitzi pro estic al mòbil i a l'hospi, esperant qe em donin l'alta despres de l'histeroscopia d'aquest mati. Resulta han tret un pòlip, pro petit, que ha dit no afectava fertilitat.
En les analitiques el tsh va sortir 2'4, altet per lo que comenteu...
Em faran estudi trombofilies també.... Bfff com més mires més coses troben. Esperem que solucionant una mica de tot, tot funcioni !
Una abraçada!
elisabet1980
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. abr. 25, 2018 10:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: elisabet1980 » dv. abr. 27, 2018 9:36 pm

Hola noies,

El dia 26/2 em van fer la meua primera transferència, finalment dels 4 embrions viables hi havia 2 de molt bona qualitat i del 3 ens diran alguna cosa. La transferència me la va fer el dr. Fabregas quin encant. Ens va donar bones perspectives igual que la biòloga. Van estar a punt de posar-me'ls els 3 però no és van fiar, van tindre por per si anaven els 3 endavant. Això em va relaxar un poc. Estem super il.lusionats però al mateix temps tenim por. He tingut 3 embarassos naturals que van acabar en avortaments a les 8 setmanes. El dia 8/5 tinc la beta provarem de relaxar-nos fins llavors.

Tinc un dubte, vosaltres després de la transferència haveu tingut algun símptoma. Ho pregunto perquè tinc a estones alguna punxada a les ingles, moltes ganes d'orinar i la panxa pareix un globus.


Per últim donar-vos molts d'ànims a totes. Som unes lluitadores
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » ds. abr. 28, 2018 7:34 am

Bon dia noies,
Elisabeth penso que és normal totes aquestes sensacions després de la transfer, entre progesterona i la remenada...No ajuda. Estigues molt tranquila i bona betaespera. Al final llavors te n'han posat 2?
Myca a poc a poc fareu totes les passes per poder arribar a meta. Un passet més, com et trobes avui?
Annatoni feta transfer!!! Que passin ben ràpid aquests dies i cantis un merescut positiu!!!
Tremadufi positiu!!!! Moltes felicitats!!! A celebrar-ho.
Modo ego: demà 2n control. Abans d ahir encara tots estaven a 7mm i quister del ovari drt semblava q començava a reduir.... No m importa tant el número d ovuls, la primera fiv vaig tenir 21 madurs, si no la taxa de fecundació, que només van fecundar 5. A veure si aquesta vegada els podem fer arribar a blastos ....
Perdoneu si em deixo gent, que escric amb el mbl i és difícil repassar.
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Mialoe
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. oct. 11, 2017 2:22 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Mialoe » dl. abr. 30, 2018 4:03 pm

Hola noies!!!
Tremadufi, mooooltes felicitats!!!!! Q bé!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Necessito help! A veure si em podeu fer un cop de mà, a les q heu fet transfe, estit amb progyluton 1/8h i progeffik 5 óvuls al dia (2+1+2) fins a fer eco de control de l'endometri, la meva gine diu q aixís bé però jo trobo que és molta quantitat de medicació.
Q jo sàpiga no tinc cap problema per preparar l'endometri, no us sembla massa???? També m'han dit q segurament m'afegiran progesterona punxada per "assegurar"....
M'està agafant un mal rollo que no paro de donar-li voltes....
Estic super rallada perquè només tinc 1 oportunitat de transfe i vull que tot sigui "perfecte" i no ho veig clar!
:-o00m

Petons!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::