FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: AnnnaToni » dt. maig 15, 2018 11:48 am

Martappe, ves-hi, no hi ha cap motiu per cancel·lar el viatge.

Això sí, no et podràs banyar, només remullar els peuets. Estan prohibits els banys d'immersió durant tota la betaespera... tingues-ho en compte!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Dalilala » dt. maig 15, 2018 12:27 pm

Hola noies,

Jo penso com l'Annatoni tenir un fill no és tot. Ara toca lluitar per això però si no arriba farem altres coses i viurem coses diferents.

Clar que com més ho busques més ho vols, però jo he tardat molts anys a decidir-me. Fins i tot a tenir parella estable. Quan vaig fer els 30 estava cansada d'obligacions i volia conèixer gent i viatjar. Així ho he fet i he estat immensament feliç. A vegades penso que un nen és una preocupació molt gran, que provoca conflictes. Que pot ser molt esgotador.
Quan veig alguna amiga que va de cul amb dos petits, queixant-se sovint, no l'envejo gens.

Clar que si penso que mai podré viure aquesta experiència m'entristeixo, per això ho faig. Pq he d'estar segura que ho he intentat tot...

Per mi seria més feliç fent plans de viatge per aquest estiu que no fent plans de medicacions durissimes que em gasten la salut esperant un resultat tan incert...

Hi gastem tants diners i tantes coses... tan sacrifici per un nen que encara no existeix...

Quan el tingui als braços sa estaré contenta, però ho veig tan lluny.... que el camí és fa costerut i llarguíssim.

Potser estic cansada de buscar. La setmana vinent farà 4 anys que busquem, planificant totes les coses en funció d'això i psicològicament gasta molt....

Per cert, l'embrió que no vem congelar no ha arribat a blasto. En tenim només 4 de congelats . Si em quedo serà un pur miracle!!

Per les noves, us recomano que aneu a 3 o 4 llocs i pregunteu. Jo vaig anar on em va recomanar la meva gine i estic contenta.

El primer és buscar les raons. Aneu al lloc on us facin més proves. On us demanin antecedents familiars i malalties prèvies. Que us mirin tiroides, trombofilies, etc...
I jo també vaig valorar que hi hagués equip interdisciplinari .

Molta sort!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Camy » dj. maig 17, 2018 6:32 am

Annatoni, estic d’acord amb tú amb la majoria d les teves reflexions, xo crec q tot és un procés, i hem d’anar païnt i adaptar-nos com poguem o sabem.
Penso q un fill no és el més important de la vida i no és el q li ha d donar sentit, seria un error, crec q ha d ser al revés, quan sents q la teva vida està plena d sentits és quan et pots plantejar ser mare/pare, x compartir-los.
Nosaltres sóm una parella q comparteix pis fa 16a. casats 6, i fins fa un any no varem decidir ser pares.
Hem llegit, estudiat, opositat, hem viatjat, hem sopat, ballat, vist molt cine, teatre i mil coses més, xo ara vull ser mare.
Si finalment no podem ser pares, haurem d fer en nostre procés d dol amb acompanyament psicòlogic. Apendre a acceptar, crec q és el més dur, apenfre a deixar-ho anar.
Nunca es triste la verdad, lo q no tiene es remedio
Gràcies i petons a totes, a per el dijous!!!!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dv. maig 18, 2018 1:17 pm

Transferència feta!!
Tot bé, 9 cel·lules que espero es multipliquin moooooolt i s'agafin ben fort!!
Com uns deia marxo uns dies a desconnectar. El 29 tinc la beta....quins nervis, jolín.

Com esteu vosaltres??

Bon cap de setmana, un petonàs!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: AnnnaToni » dv. maig 18, 2018 1:42 pm

Martappe, enhorabona! I ara a cuidar-se i a desconnectar. Recordar evitar els banys d'inmersió!

Jo ahir vaig anar a fer-me la 1ª eco i... va ser súper emocionant. Allà estava el sac vitel·lí, amb una boleta de 3mm dins... i un BATEC! Els dos ens vam quedar impressionats... no ens esperàvem veure ja el cor!

Ara haig de tornar la setmana vinent, dijous també, per últim control in vitro. Després ja em passaran a la meva ginecòloga habitual.

Patir, pateixes molt. Per si agafarà, per si es multiplicarà i no s'aturarà, per si tindrà batec i ara... per què no pari el batec. Quin neguit... però al mateix temps molt il·lusionada.

Molts petons i molts ànims a totes. Quien la sigue, la consigue. I jo sé que totes sou unes guerreres. Endavant.
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dt. maig 22, 2018 7:16 am

Bon dia noies,
Feia dies que no entrava, aquests temps d'espera entre pas i pas es fan llargs... I he aprofitat per fer una bona dieta desintoxicant per començar a preparar l endometri per la transferència.
Marttape ja el tens amb tu! Gaudeix molt de la betaespera i la desconnexió t'anirà genial. Esperem bones notícies pel 29!
I la resta com esteu? Vaig una mica perduda d'on som cada una del procés.
Modo ego: aquesta setmana tinc hora amb el gine per veure si tinc pólip i si s'ha de treure, de cares a preparar la transferència. A veure si pot ser abans de juliol
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dt. maig 22, 2018 12:52 pm

HOLA noies!
Ja tenim resultats de l’ERA, receptiu però li falten unes 12h/mig dia més de progesterona. Ja és més que el primer ERA q ens deia pre-receptiu.
Si tot va bé a finals de setmana començarem a preparar l’úter x transferir de cara el mes que ve, espero!
Quines ganes ja!! Al juliol farà un any de la primera transferència i entre una cosa i l’altre ha passat un any!! Esperem q amb tota l’artilleria tinguem sort aq vegada.

Com aneu vosaltres? Tenim una beta x final de mes oi?
Si q ha de ser emocionant sentir el cor, ha de ser com un “ara sí”!!

Areveure!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Fosqueta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Fosqueta » dt. maig 22, 2018 9:08 pm

Bona nit noies! Fa dies que volia escriure pero entre una cosa o altre se'm passa!
No se si vsig donar l'enhorsbona als positius! Anem per bon cami noies!
Marttape, ja aueda menys per saber resultst! Nosaltres dilluns vinent transfer! En tinc moltes gsnes i com diueu els temps d'espera entre pas i pas es fan llargs!
Per cert, com varej portar-fer per el tema feina-repos?
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dc. maig 23, 2018 11:59 am

Pingu que bé ja tenir resultat! Ara a per totes!!! A veure si teniu bones noticies com a benvinguda de l estiu.
Fosqueta dilluns ja és aquí!!! Ami en la primera fiv em feien fer 2 dies de repos, i dsp vida normal, sense banys d immersió, ni relacions sexuals.
Però no sé com ho fan a la clínica nova,...
A tu que t'han dit?
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Fosqueta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Fosqueta » dc. maig 23, 2018 8:52 pm

Hola noies! Avui començem amb prolutex, mes injeccions! Jo que pensaba que ja habiem acabat....
Pruneta, en principi ens van dir uns 3-4 dies de tranquilitat, amb vida "normal" sense masses esforços, i a mi m'han recomenat no treballar fins dia de resultst perque tinc una feina molt fisica. Aixi que farem cas i agafare vacances, o baixa, per mes greu que em sapiga per la feina, lo primer es lo primer...
Pero per el que vaig veient, cada clinica o doctor treballa de manera diferent.
Ens ho haurem d'agafar be... ja sabem que tot aquest proces es lent, aixi que haurem de fer el que ens diguin!
Jo sols espero que vagi be!
elisabet1980
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. abr. 25, 2018 10:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: elisabet1980 » dc. maig 23, 2018 10:00 pm

Bona nit noies,

Com va l'espera i els ànims? jo el dia 8/5 vaig tenir la beta espera i va ser positiva en 640 i el passat dimarts 15/5 vaig tenir l'altra analítica amb un resultat de 7920. Ara estic esperant en candeletes de fer-me la 1a Ecografia tinc ganes de saber si tot està bé i sentir el coret per primer cop. PErò tinc un dubte, em trucaran del Hospital Clínic per donar-me l'hora o tinc que trucar jo?
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dj. maig 24, 2018 8:46 am

Bon dia guapes!

Per aquí de moment tot tranquil. Aquesta meitat de la betaespera ha passat ràpid, ara començaran els nervis! Com sempre runrún a la part baixa i els pits sensibles i grans...la progesterona ens porta bojes!!

elisabet, que bé es va multiplicant la beta! no tinc ni idea del procediment al clínic...ho sento!

Fosqueta, sort amb les punxades, quina mandra haver de posar-te més...però tot per la causa!! A mi em van dir que fes vida tranquila els dos dies següents, sobretot no agafar pes, però tampoc fer repòs perquè a l'úter li va be una mica de moviment. Vida tranquila sense banys d'immersió i sense sexe. Com que hem tingut cap de setmana llarg pues perfecte. Dimarts vaig tornar a la feina, que és d'oficina, i ja està. Ho tinc prou bé.... si la vostra feina és molt física jo crec que val la pena quedar-se a casa per si de cas!

Pingu!! Que bé tenir millors resultats!! Això ja ho teniu a tocar! Al juny a tope amb la transferència!!!

Petons guapes!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dv. maig 25, 2018 6:45 pm

Hola noies!!
Eii!! Super beta multipocada no!! Que guaii!!!

Gràcies pels ànims! Però dill em van veure dos fol.licles grandets. Ara estic a finals de la regla i avui m’han vist q un dels dos està a 12!!! És a dir q està preparant-se per ovular. Ovular jo???? Però si en teoria el meu cos no jo sap fer això!!!
No entenem res!!
Ara volíem començar a preparar úter per transferir, però ja ens han dit q així no podem transferir.
Ens donen opcions: fer una IA... o provar per natural amb una mica d’ajuda... jo estic flipant! No esperava q el meu cos ara sense fer res “funcioni”.
Dilluns q ve a veure com evoluciona aq foli i haurem de decidirnos.
Ens han dit de no desaprofitar-ho i la mateixa doctora estava q ni s’ho creia.
Algú li ha passat això?? Em queda l’esperança de q i si va bé??? Però seria molt ilusa em sembla jajajaja

Bon cap de setmana!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Fosqueta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Fosqueta » dg. maig 27, 2018 6:21 pm

Bona tarda noies!
Pingu!mira val mes tard que mai, probei de caçar aquest ovulet, mira ben vist i mirat es una oportunitat mes que teniu!
Aixi que dema heu de decidir que feu amb aquest foli, no?
Marttape, ja queda menys per la beta, segur que els ultima dies deuen ser on hi ha mes acumulacio de nervis... pero vaya, no podem avançar el rellotge, aixi que paciencia, que tot arriba!
Nomes espero que ens portis bones noticies!
Jo aquesta nit ja no he dormit, entre nervis i cansada de remanar tant per casa, he pasat la nit al llor, i nomes faig que somiar que tot funciona i que per fi pldem dir que eaperem un petit, pero sem fa tot tan llaaaarg....
Dema mati transfer.
Marttape, veog que han trigat 12 dies a ferte la beta, de cuants dies eren els embrions?
Bueno, en fi, sort per totes!
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dl. maig 28, 2018 6:19 am

Fosqueta que vagi super bé la transfer, que t'ensenyin al teu embrió bonic i que passi volant la betaespera. Ja ens explicaras com ha anat! Gaudeix molt del moment.
Pingu, pq no? Si la doctora ho veu clar! Decidieu el que decidiu serà correcte. A veure com ha evolucionat aquest foli.
Marttappe ja ho tens a tocar, ja demà!! Com et trobes? Esperem molt bones notícies demà. T'enviem molts PEPOS.
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dl. maig 28, 2018 10:05 am

Hola....
Em fan la beta demà, serà dia 11 els embrions eren +4. Avui m'he fet un test i blanc nuclear.... així que estem de bajón total.... :( Demà analítica, ja us explicaré.

Fosqueta, molta molta màgia avui!! Gaudeix a tope del moment, veuràs que és una passada.
Pingu...aquest folis ens porten boges!! Què fareu?? Fa pena perdre l'oportunitat, no? Quin estrés picarols.

Petons guapes.
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Fosqueta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Fosqueta » dl. maig 28, 2018 8:22 pm

Hola noies! Moltissimes gracies a totes per els anims!
Estem molt contents, doncs ha anat tot molt be, el blasto diu que estaba genial i tenim la seva foteta! No he trobat res, i ara a esperar, dilluns vinent! Una setmaneta, he quedat parada, pero per mi millor!
Marttape, res de bajon, a esperar la beta definitiva, que anem carregades de medicació!
Les que ja heu passat per la betaespera, alguna cosa en particular que hagi de vigilar?
elisabet1980
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. abr. 25, 2018 10:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: elisabet1980 » dl. maig 28, 2018 9:42 pm

Bona nit, noies!!! Com van els ànims? Jo aquesta setmana tinc la 1a ECO i estic il·lusionada i a la vegada assustada. A veure si hem podeu ajudar per si alguna li ha passat el que us contaré. Continuo tenint els pits inflats però no tinc dolor, això es normal? i la panxa pareix que estigui de 4 mesos sobretot de cara la nit, alguna li ha passat? i per últim tinc alguna punxada cap als ovaris són lleus i no sovint. Alguna li ha passat el mateix que jo? Estic molt assustada ja que he tingut 3 abortaments en anterioritat.
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: AnnnaToni » dl. maig 28, 2018 10:07 pm

Hola Elisabet,

Sí, jo també tinc els pits imflats però sense dolor, mal d d’ovaris de tant en tant (en general com incomoditat) i l’únic que no tinc es la panxa de 4 mesos a la nit. Estic de 7 setmanes.
Molts petons bonica. Quan vagis a l’eco i vegis la mongeteta ja et quedaras mes tranquila
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dt. maig 29, 2018 6:21 am

Bon dia noies,
Marttappe potser era massa aviat per TE, a veure que diu la beta que és molt més sensible. Espero que ens portis bones notícies.
Fosqueta ja ho tens aquí!!! Esta amb tu, no et puc donar gaires consells sobre la beta, jo la primera setmana la portava bé, però la segona no feia més que buscarme símptomes. Però només és una setmana! Et passara volant. Cuida't molt i tranquilitat.
Elisabet no et puc ajudar mai he arribat on ets tu, però segur que és ben normal.
Annatoni 7 setmanes ja!!! Que tal et trobes?
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::