FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Lunipruni » dv. juny 08, 2018 10:29 am

Bon dia!!

Fosqueta bonica, tot l'embaràs és un neguit i quan ja tens al bebè també, així que mira d'estar tranquil·la i de visualitzar l'embrionet i donar-li bones vibracions. La meva germana em va dir que si li compres una coseta a l'embrionet li estàs dient que es quedi amb tú. Jo en l'embaràs del Noel ho vaig fer i em va funcionar!! hehe Fins que es demostri el contrari estàs embarassada!!!! I si ha d'anar malament no hi pots fer res així que no val la pena preocupar-se abans d'hora. Aquest matí he llegit una frase que m'ha agradat molt: 'No pierdas más energía preocupándote por cosas que 'podrían pasar' porque la mayor parte de esas cosas nunca pasan'. Sé que és molt fàcil de dir i dificil de fer, pro jo crec que una actitud positiva fa que les coses surtin millor!! Molta màgia blanca!! :-()-) :-()-)

Noies, estem en un camí molt díficil però la recompensa val MOLT la pena. Moltes penseu que tenir un fill/a no ho és tot, i segurament no ho és, però quan ets mare/pare descobreixes moltes coses meravelloses que no hauries imaginat mai. La gent parla de lo bonic que és, i dficil també, MOLT!!! Però fins que no ho vius no et pots imaginar el que és de veritat. Igual que la gent que no ha viscut el món de RA es pot fer una idea del que és però viure-ho és molt diferent..... Vull dir que no deixeu de lluitar pels vostres somnis. Si desitges una cosa amb molta força no hi haurà més remei que es compleixi!!!

Avui estic molt positiva, es nota, eh? hehehe Dilluns fem la transfer!!!! Aquest cop vull prendre'm-ho com que tot anirà perfecte. Estic fent acupuntura, em punxo heparina, tinc l'endometri molt maco i dos congeladets esperant per agafar-se ben fort. Vull pensar que ho tinc tot de cara!!

I res, que ja m'he enrotllat prou per avui!!! Passeu un súper cap de setmana!!! Molts petonets!!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Bacilos » dg. juny 10, 2018 6:09 pm

Lunipruni molta sort!!! Demà és un gran dia!!!

A mi demà em fan la punció. Toca matinar!!!
Fosqueta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Fosqueta » dl. juny 11, 2018 11:34 am

Noies! Entro a desitjarvos molta sort en la transferencia i en la punció! Anims! Un paset mes!
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dl. juny 11, 2018 11:45 am

Noies que vagi molt bé!!! Com diu la fosqueta, un pas més!
Jo divendres em treuen el pólip i suposo que després parlarem de la transferència
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Dalilala » dl. juny 11, 2018 2:08 pm

Molta sort Basilos i Lunipruni!! Ja ens explicareu com ha anat!

Lunipruni és molt bonic això que has escrit!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dl. juny 11, 2018 2:20 pm

Noies!!! Setmana a tope!! Molta molta sort!!

Bacilos, què tal la punció?? Ara a descansar molt molt i molta paciència enganxada al telèfon ;)

Lunipruni!!! Quina meravella llegir-te tan tan possitiva, els teus congeladets es quedaran súper feliços amb tu!!! Com ha anat?? Ja estàs plena d'amor a la planxa??

Pruneta que vagi molt bé el comiat del teu pòlip, adeu siau i a tenir el niu perfecte per la transfer. Aquest estiu ens toca a nosaltres!!

Petons guapes, demà us explico que em diu la dra. sobre el Factor XII
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Camy » dl. juny 11, 2018 3:11 pm

Moltes felicitats a totes i sort.

Entro d tant en tant per llegir com avanceu, esperant poder ser jo qui us informi d novetats positives!!!

De moment avui he fet eco intravaginal i demà tinc visita amb dr endometriosis x valorar si operem quiste q tapa ovari esquerra

Us desitjo el millor, ànims
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Bacilos » dl. juny 11, 2018 7:38 pm

Noies, cada pas que fem és molt important encara que no ho sembli. Molta força!!!

La punció ha anat bé. He dormit força durant el migdia per l'anestèsia i perquè a la nit no he dormit gaire patint per no adormir-me. Ja m'han trucat de la clínica i em trobo bé. Dolorets tipus regla però bé. Dijous la transfer si no varia res.
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Lunipruni » dl. juny 11, 2018 7:52 pm

Xiques, la transfer ha anat perfecta, ja tenim als dos embrionets amb nosaltres!! Un és de bona qualitat i l’altre no tant però espero que s’ajudin!! La veritat és que hem sortit molt esperançats!!! El 22 hem de fer el TE, creuarem els dits!!
Moltes gràcies pels missatges d’ànims!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: myca » dl. juny 11, 2018 10:20 pm

Hola noies! fa dies que no dic res...
Fosqueta moltes felicitats pel positiu!
Lunipruni, desitjo que passis una bona betaespera i que cantis també un positiu!
Camy i Pruneta33, molta paciència, poc a poc anem millorant tot el que es pugui per arribar a l'objectiu. Ànims!
Marttape, a veure si t'aclareixen això del factor XII.
Bacilos, espero hagi anat bé la punció i ara a esperar... que per mi és el pitjor!
Segur que m'en deixo alguna, però vaig una mica perduda. Dalilala, ... una abraçada a totes!
Ego: nosaltres esperant el 29 de juny per visita a st Pau, ens queden 3 congelats, en vam gastar 4 que no van implantar, ara ens haurien de donar opcions o més proves per fer.. però com que tema SS va tot molt lent, hem mirat pel nostre compte:
hem anat a una dra que em van recomanar aqui al SP, i em prenc pastilles per la tiroides, vitamina b6, ferro i 14 dies de progesterona a cada cicle.
Hem fet proves de trombofílies i tot bé.
M'he posat vacuna antipaternals i tot (cosa que poca gent hi creu, diria)
Si no funciona res de tot el que hem fet, ja només ens falta anar a un xamán..
per mi són els últims cartutxos, estic bastant tipa de tot, o funciona o pleguem la paradeta.
Però ja us dic jo que ningú podrà dir que no ho vam provar!!! que portem vora 6 anys jolines
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Bacilos » dt. juny 12, 2018 5:40 pm

Lunipruni ha escrit:Xiques, la transfer ha anat perfecta, ja tenim als dos embrionets amb nosaltres!! Un és de bona qualitat i l’altre no tant però espero que s’ajudin!! La veritat és que hem sortit molt esperançats!!! El 22 hem de fer el TE, creuarem els dits!!
Moltes gràcies pels missatges d’ànims!! :-()-) :-()-)


Creuarem els dits perquè tot vagi bé!!!! :-o00m

TE el 22??? Són pocs dies!!! Tot i que per a nosaltres sigui una eternitat!!! jejejeje
Molta, molta sort!!!
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Bacilos » dt. juny 12, 2018 5:44 pm

myca ha escrit:Hola noies! fa dies que no dic res...
Fosqueta moltes felicitats pel positiu!
Lunipruni, desitjo que passis una bona betaespera i que cantis també un positiu!
Camy i Pruneta33, molta paciència, poc a poc anem millorant tot el que es pugui per arribar a l'objectiu. Ànims!
Marttape, a veure si t'aclareixen això del factor XII.
Bacilos, espero hagi anat bé la punció i ara a esperar... que per mi és el pitjor!
Segur que m'en deixo alguna, però vaig una mica perduda. Dalilala, ... una abraçada a totes!
Ego: nosaltres esperant el 29 de juny per visita a st Pau, ens queden 3 congelats, en vam gastar 4 que no van implantar, ara ens haurien de donar opcions o més proves per fer.. però com que tema SS va tot molt lent, hem mirat pel nostre compte:
hem anat a una dra que em van recomanar aqui al SP, i em prenc pastilles per la tiroides, vitamina b6, ferro i 14 dies de progesterona a cada cicle.
Hem fet proves de trombofílies i tot bé.
M'he posat vacuna antipaternals i tot (cosa que poca gent hi creu, diria)
Si no funciona res de tot el que hem fet, ja només ens falta anar a un xamán..
per mi són els últims cartutxos, estic bastant tipa de tot, o funciona o pleguem la paradeta.
Però ja us dic jo que ningú podrà dir que no ho vam provar!!! que portem vora 6 anys jolines


Myca, molta i molta força et donem des d'aquí!!!
Està clar que ho heu intentat però les ganes de ser mare/pare pot amb tot això i més!!!
Suposo que per les tiroides prens Eutirox. A mi també me la van receptar per primer cop. I també estic amb vitamines.
Una pregunta: què és això del xamán? Només per curiositat... jejeje

Molts ànims! :-()-)
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dc. juny 13, 2018 11:30 am

Hola noies,
Lunipruni, gaudeix a tope fins el 22!! Que es faci molta màgia a la panxulina!!

Bacilos, descansa molt i molts ànims a l’espera de saber més coses dels teus campions!

Myca, és tan tan cansat tot plegat...està súper bé anar fent camí per la privada per tenir tantes dades com pugueu per la visita a Sant Pau, a veure què us diuen. Tenim un màster en paciència aquí...

Jo vaig sortir fatal de la clínica ahir....tema Factor XII he d'anar a un hematòleg...picarols, m'ho podria haver dit per email, no?? Ara a buscar un per la mútua que em visiti ràpid. Quina ràbia
Però lo pitjor no és això...resulta que amb el tema vacances l'hem cagada de ple :( Es veu que on anem hi ha risc de Zika! Nosaltres ni idea! Vam pensar en vacunes i això, però no en el Zika.... i quan ho vam comentar a la clínica tampoc ens van dir res del protocol que tenen sobre aquest tema...i ens hi trobem ara. Que és un drama i que haurem d'esperar no sabem quant (sembla que uns 2 mesos però tampoc està clar) per fer la transferència. I ens hem de fer analítiques perquè ens el homes duren 6 mesos els anticossos....un lio.... ningú ens sap dir quan ens hem de fer les analítiques, ni on, ni quant valen.... El seguro del viatge no ens cobreix...en fi.... un desastre....que no sabem què fer i estem enfadats amb nosaltres per ser tal rucs i amb la clínica per no haver-nos avisat. No sabem què fer.... no ens ve d'esperar al setembre (una mica ja ens haviem fet a la idea) però haver de fer tants líos de proves..... i perdre la pasta del viatge..... la probabilitat d'agafar el zika és mínima però tot el follón de probes que haurem de fer... estem fatal. Tristos, enfadats, cansats, decebuts..... :_( sentim que no ens surt res bé a la primera, tot són complicacions... en fi....sento el rotllo i sé que tot és per unes vacances! Quan hi ha coses molt més importants, però jolín....voliem fer algo per estar bé, recuperar energia, enfortir-nos com a parella..... i ens està sortint fatal...

Sento la negativitat...ho havia de treure....
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: myca » dc. juny 13, 2018 1:24 pm

Ostres Marttape, quin greu això que expliques, entenc que estiguis aixi perqe vau buscar un viatge x desconectar i ara encara us surten mes embolics per culpa daixo...
Pfff mira, deu ser que havia d'anar aixi, i ni que sendarereixi la transferencia o us liin amb mes proves al final, tot arribara. Aixi podreu mirar tema hematoleg amb calma. Passeuho molt be i desconecteu, i quan sigui possible, tornarhi. Anims, una forta abraçada!
Bacilos, lo del xamàn volia dir que ja nomes ens falta visitar bruixots i espiritistes, perque lo demés ja ho hem provat tot.
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Bacilos » dv. juny 15, 2018 10:16 am

myca ha escrit:Ostres Marttape, quin greu això que expliques, entenc que estiguis aixi perqe vau buscar un viatge x desconectar i ara encara us surten mes embolics per culpa daixo...
Pfff mira, deu ser que havia d'anar aixi, i ni que sendarereixi la transferencia o us liin amb mes proves al final, tot arribara. Aixi podreu mirar tema hematoleg amb calma. Passeuho molt be i desconecteu, i quan sigui possible, tornarhi. Anims, una forta abraçada!
Bacilos, lo del xamàn volia dir que ja nomes ens falta visitar bruixots i espiritistes, perque lo demés ja ho hem provat tot.


Aaahhh jajaja és bo agafar-s'ho amb humor!!!

Nosaltres tenim la beta el 25!
Anni2
Entrades: 4
Membre des de: ds. juny 16, 2018 10:42 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Anni2 » ds. juny 16, 2018 10:59 am

Hola a totes,
Sóc totalment nova a SP. No havia trobat mai aquesta pàgina, fins que avui he buscat per Google:" embaràs, migranya, pits desinflats, son, sense punxades ovaris". I m'ha sortit aquest web.

Us explico: dimarts passat (12/6) em van transferir 2 embrions a dia 3, qualitat B i C, el metge volia esperar a dia 5... Però hi havia la possibilitat que no arribessin cap dels dos. Tot i així, el meu metge, al veure'm nervioseta, va decidir transferir-me els 2 a dia 3. I ara no sé si arrepentir-me'n o no... Malgrat tot el metge va sortir d'allà dient-me que teníem embaràs segur! Doncs a dia d'avui tinc por, i ja sé que és normal. És el meu 2n FIV, el primer va ser negatiu el mes de novembre.
Estic a la beta espera, però se'm fa muntanya amunt perquè ahir vaig tenir una migranya molt forta (vaig decidir no prendre res), els pits se m'han desinflat, avui no tinc dolorets als ovaris. Malgrat tot dormo bastant. Fins el dia 25/6 no tinc la prova i ja sé que és d'hora, però havent tingut un negatiu fa mesos... La por no m'abandona.
Alguna té símptomes durant la beta espera? És massa d'hora per tenir símptomes?

Gràcies per deixar-me desfogar!
Petons per totes
Miracle2018
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. juny 10, 2018 9:26 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Miracle2018 » dg. juny 17, 2018 7:35 am

Hola
Jo pel que he vist i escoltat cada cos rescciona diferent..
A mi el dijous em van fer la puncio i vam treure 3, divendres em van dir que dos havien fecundat
Ara estic esperant que avui em truquin per saber evolucio
Si va be me’ls posaran dimarts, a la
Meva clinica volen esperar al dia 5 que siguin blastocits..
M’esta matant l’espera
Pero ja se sap aquests tractaments es esperar i un execici de paciencia!
Ànims!!!
Fosqueta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Fosqueta » dg. juny 17, 2018 9:56 pm

Bona nit noies!
Que tal com van les betaesperes?! Espero que no se us facin gaire llargues, que es dificil!
Pruneta, com va anar l’extraccio del polip?! Espero que tot sortis bé i et trobis bé!
Marttape, mira si teniu ganes de fer el viatje, endevant! Potser us anirà mes bé del que creieu, i a la tornada us agafer l’espera d’una altre manera, a mes s’acosten temps de vacances a les cliniques pel que vaig llegint, aixi que amb aixo si que no hi podeu fer res. Sap greu, perque se’n tenen ganes, pero si tot va bé potser no podreu fer aquest viatje en anys!
Camy, anims! Mica en mica es fa cami, per llarg i dur que sigui!
Uix! Betas el 22, el 25.... esperem positius!
Anni2 per si et serveix d’algo, jo no vaig tenir ni un sol sintoma, res, hasta fins habent passar forçes dies de la beta, res, no notaba res. Despres si, tenia i encara algun dia tinc, els vespres dolenta que dic, vaig al reves del mon, de cop son, no aguanto el cap i punxades a la part baixa. Pero pel demes no tinc sintomes de res! (Ja en tinc prou!!)
Miracle, molta paciencia, es dificl pero se’n ha de pendre molta...
Penseu que totes dues heu fet la puncio fa poc, es va super medicamentat i cada cos es diferent...
Moltissima sort i ojala ens porteu un parell de positius mes!

Nosaltres dema tornem a tenir visita, a veure si veiem el cigronet!
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dl. juny 18, 2018 6:24 am

Bon dia noies,
Benvingudes Annie i Miracle que tingueu una estada curteta al forum.
Annie no queda res pel 25, de símptomes crec que cada cos és un mon. Molt tranquila i creuem els dits per un positiu.
Miracle ja saps com van els embrions?
Fosqueta que vagi super bé avui!! Que el teu cigronet estigui estupendo i sigui un gran record. Ja ens explicaras que tal la experiència.
Lunipruni ja està a tocar ferte el test, com et trobes? Que passin ràpid els dies fins divendres.
Myca a veure quines opcions et donen pels congeladets, el 29 és aprop també, fins llavors a carregar de vitamina D.
Bacilos com et trobes? En una setmaneta també beta!! A veure si despedim juny amb molt bones notícies.
Camy que et van dir a la visita? Us van recomanar operar?
Marttape que heu decidit? És una tocada ho del viatge, però és una il.lusió i no us heu de sentir malament i us vindrà genial per agafar forces si l acabeu fent. Qualsevol elecció serà la correcta per que sera vostre. Tema factor de coagulació quin hematóleg anireu? Nos també nem de buscar un i no sé quin triar.
Modo ego: pòlip fora, va anar mb, amb l anastesia no em vaig enterar de res i he anat sagnant però gens de dolor. Una cosa menys. Ara a buscar hematóleg per un anticos que ha sortit una mica tocat, a veure, quan podem fer transfer.
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Anni2
Entrades: 4
Membre des de: ds. juny 16, 2018 10:42 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Anni2 » dl. juny 18, 2018 12:10 pm

Hola noies,
Avui em falta una setmana per fer-me la prova d'embaràs... No sé com m'ho faré... Quan treballo és quan estic més tranquil·la, perquè tinc el cap ocupat.
Des d'ahir que noto el pit esquerra ple i dur, adolorit pel costat de l'aixella... I també des d'ahir tinc mini-punxades a l'úter. No és d'ovaris. Els noto més o menys al pubis. Creuem el dits perquè sigui implantació.
Hi ha una frase que em va dir l'altra dia una amiga que ens pot servir a totes: "si no sents res senyal que tot va bé. Quantes no saben que estan embarassades fins a la primera i la segona falta?" Per tant, si no em fa mal res és boníssim, i jo em trobo de conya!
També em preocupa que dilluns tinc un dinar amb les de la feina, dilluns per mi és un dia clau, i després de l'analítica em trucaran al migdia o a mig matí per donar-me "la bona notícia", però i si és dolenta? Com aguantaré el dinar? Amb quina cara? No tinc excusa! No he faltat a la feina cap dia! No li he explicat a ningú... No vull que em mirin amb cara de pena...
Al novembre, amb la primera FIV negativa, que no vaig amagar, tothom em mirava amb pena i parlava de mi a la meva esquena... Em va saber un greu... Ja en tenia prou amb la meva pena com per haver d'aguantar les cares dels altres.

Perdoneu... M'estic desfogant! <:-)
Sou una bona teràpia.
Miracle2018, m'ha agradat molt el teu nom, jo també l'espero, el miracle! Et desitjo molta sort!

Ànims a la resta! Oblidem les penes i tinguem present les coses bones!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::