FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Bacilos » dc. jul. 11, 2018 9:28 am

Hola noies!

Disculpeu. Us vaig llegir però no tenia temps de respondre una per una i no em va semblar correcte contestar ràpid i malament. Ho faré quan tingui temps.

Només dir-vos que aquest divendres em fan la transfer.
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dc. jul. 11, 2018 3:54 pm

Sort amb la transfer Bacilos!

Jo me l’he fet avui i tot perfecte.

I per cert, que no m’han donat ni pipitest ni res. Que me’l compri jo a la farmacia :(

També m’ha sobtat que no em donessin la info del donant... a l’altra clínica em van donar un full on posava grup sanguini i info de l’esperma. Nu sé. Deu ser que cada clínica és un món o que m’ho donaran quan es confirmi el positiu.

Bah, com sigui!! Que el tinc amb mi i és el que compra!!

Divendres 20 la beta!!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Noa78 » dc. jul. 11, 2018 6:35 pm

Espero que el dia 20 tinguis un gran positiu, Erika79!!

Ja els hi val no donar-te un pipitest. Amb lo que paguem en aquesta clínica que els hi costa?? A mí la primera vegada me'l van donar, però el vaig haver de demanar expresament i van trigar molt a portar-lo. I la segona vegada ni el vaig demanar perquè ja en tenia a casa un pack de tires de pipitests que vaig comprar per l'Amazon.

A mí les dades del donant masculí tampoc me les van donar. Les vaig haver de demanar i me les van donar després del positiu i les tinc apuntades a un paper perquè no m'ho va donar imprés. No entenc perquè no les donen el día de la transfer.

Després del positiu també em van enviar un video on es veu el blasto que em van posar.

L'Institut Marquès té aquestes petites deficiències, que jo crec que pel que ens fan pagar haurien de millorar-les. En un altre fil ja vaig explicar algunes cosetes que em van pasar amb ells. Pero lo important és aconseguir l'embaràs, la resta és secundari.

:ok:
Imatge
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dj. jul. 12, 2018 6:23 am

Ai Noa, que jo lo ho he fet al Marquès jajaja. L’he fet a IVFBarcelona.

Ja us diré si hi ha positiu si em donen res. A Fertilab em van donar impresa la info d donant per les dos inseminacions i la fiv. I també el vídeo del timelapse. Tot el dia de la transfer.

En fi, que si tot va bé, està bé.

Per cert, al final també van poder congelar el tercer blasto. Em van trucar al vespre :)
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Bacilos » dj. jul. 12, 2018 9:45 am

Erika79 molts sort el dia 20!!!!
Esperem notícies!

Una pregunta: els parxes que ens posem per l’endometri fins quan els hem de portar?
És que just em queden 2 i no sé si demanar-li ja la recepta a la doctora del CAP.
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Lunipruni » dj. jul. 12, 2018 12:32 pm

Erika, què bé!! Espero que passis una bona beta-espera i q el dia 20 cantis positiu!! Doncs sí que són ridículs que no et poden donar un test....

Bacilos, a mi em fan portar els parxes i la proge fins la setmana 12 mínim. No sé a les demés clíniques com ho fan.

Molts petonets a totes!!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Bacilos » dv. jul. 13, 2018 8:58 am

Lunipruni ha escrit:Erika, què bé!! Espero que passis una bona beta-espera i q el dia 20 cantis positiu!! Doncs sí que són ridículs que no et poden donar un test....

Bacilos, a mi em fan portar els parxes i la proge fins la setmana 12 mínim. No sé a les demés clíniques com ho fan.

Molts petonets a totes!!! :-()-) :-()-)


Avui ho pregunto. Gràcies per la resposta!
Estic a la sala d’espera per fer la transfe!!!
Fosqueta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Fosqueta » dv. jul. 13, 2018 10:57 am

Ostres Bacilos! Moltissima sort! Creuo dits per tu! Anims!
Lunipruni, veig que ens portem poquets dies de diferencia en tot el proces!
Noies, ho trobo de garraperia que amb el que valen aquests tractaments no puguin donar ni un test!
A mi a fecunmed el dia de l’ultima inse ja em van donar el sobre amb el test i el dia que l’habia de fer... sino que us demanin analitica... si es que s’ho estalvien tot!
Per cert, jo em punxo progesterona fins la setmana 10, acabo divendres que ve!!
Moltissima sort per les que espereu el resultat!!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dv. jul. 13, 2018 11:19 am

Bon dia guapes,

com val aquestes paxus? I tenim betaesperes en marxa!! Estiu mogudet!!!

Fosqueta, que bé!! El bateg més preciós del món. Poc a poc....gaudeix de cada segon!!

Lunipruni, aquest campió està agafadet ben fort. A fer molt repòs i que aquest coagulet es quedi en una piga ben petita. Molts mimos!

Erika!! Qué bé que anés tot perfecte! I un altre blasto a la nevera, estupendo! Ara que es faci la màgia!! A cuidar aquest pollet i a gaudir molt molt de l’espera. A la SS em deien que me’l comprés jo a la farmàcia i no feien beta (!?!) ni amb el positiu!! A la privada em fan beta, tampoc em donen pipitest. No els hi he demanat mai...però és veritat que amb tot el que paguem , jolín!! La foto de l'embrió si que el donen el dia de la transferència.

Bacilos!!! Màgia!!! Ara ens expliques com ha anat!!! Gaudeix del moment!!!

Modo ego: la propera setmana vaig a veure a la gine per mirar el calendari i veure què fem després de vacances. I també per dir-lis que no em va agradar com ens van tractar amb el tema del viatge, el Zika i tot plegat. Al final no farem res perquè ens hem informat com cal i al Vietnam el risc és baixíssim i no ens ha picat cap mosquit (ens hem posat Relec a tope! )

Bon cap de setmana, guapes!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Rebeca » ds. jul. 14, 2018 11:00 am

Hola
Feia molt temps que no escrivia en aquest forum. Quan vaig tenir el meu primer fill hem va ajudar moltíssim i ara hem sabia greu estat mirant sense dir res.
El primer fill el vaig tenir a la tercera IA fa 8 anys, en realitat ningú ens ha detectat cap problema d'infertilitat.

Fa mes de 3 anys ens vam decidir d'anar per el segon, però amb mes tranquilitat. Després de provar per el mètode "divertit" durant 2 anys, vam veure que la historia es repetia novament.

Ens van aconsellar d'anar per FIV directament, després d'estalviar i superar alguns entrebancs, aquí estem....
Hem queden 5 dies per la beta.
He de dir que aquesta vegada m'ho he agafat mooooolt tranquilament, no puc evitar tenir moments de nervis i de incertesa, però al ser el segon s'agafa tot molt diferent.

Us desitjo a totes moltíssima sort. I que sigui el començament d'un somni fet realitat. :-()-) :-()-)
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » ds. jul. 14, 2018 6:17 pm

Benvinguda Rebeca :) I molta sort en la beta.

Jo avui he tingut un dia de bajón, panxa revolucionada i alguna punxada. No volia començar amb sensacions tant d'hora que a l'última fiv la panxa em va donar molt la llauna. Però bé, l'embrió tenia ara més dies i si les hormones m'han de revolucionar ho faran abans...

El que més em fastigueja és el bajón d'ànim que arriba sense cap motiu. Estic en beta, amb plans B congelats per si falla, de vacances a la platja, la familia que m'ho fa tot, recolçament màxim i jo tota mustia, em posa dels nervis sentir-me així. Avui he baixat a la platja que m'encanta i ni m'he volgut ficar a l'aigua perquè pffff, quin pal tot.

Sempre es diu que és cosa de la medicació i l'asquerosa progesterona però jo estava super happy perquè en aquesta estimulació i els dies post punció ja amb la progesterona estava més feliç que un jinjol.

Esperem que demà sigui un dia millor ;)
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Bacilos » dg. jul. 15, 2018 9:09 pm

Erika79 ha escrit:Benvinguda Rebeca :) I molta sort en la beta.

Jo avui he tingut un dia de bajón, panxa revolucionada i alguna punxada. No volia començar amb sensacions tant d'hora que a l'última fiv la panxa em va donar molt la llauna. Però bé, l'embrió tenia ara més dies i si les hormones m'han de revolucionar ho faran abans...

El que més em fastigueja és el bajón d'ànim que arriba sense cap motiu. Estic en beta, amb plans B congelats per si falla, de vacances a la platja, la familia que m'ho fa tot, recolçament màxim i jo tota mustia, em posa dels nervis sentir-me així. Avui he baixat a la platja que m'encanta i ni m'he volgut ficar a l'aigua perquè pffff, quin pal tot.

Sempre es diu que és cosa de la medicació i l'asquerosa progesterona però jo estava super happy perquè en aquesta estimulació i els dies post punció ja amb la progesterona estava més feliç que un jinjol.

Esperem que demà sigui un dia millor ;)


Erika79, preciosa, com estàs avui?
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dl. jul. 16, 2018 8:56 am

Hola Bacilos bonica, ahir va ser un dia més bo, gràcies per preguntar :)
És que és molt curiós perquè sóc una persona que amb qualsevol cosa es distreu i veu les coses positives i quan donen aquests bajons és com: PERÒ QUÈ EM PASSA ARA?!?! I ja sé que és per les hormones, els nervis i tal, però m'agobio molt perquè no es pot controlar el que sents jajajajaja Per això envejo les noies que no noten cap canvi perquè és un tràngul.

Tu com vas?
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Bacilos » dl. jul. 16, 2018 9:59 am

Erika79 ha escrit:Hola Bacilos bonica, ahir va ser un dia més bo, gràcies per preguntar :)
És que és molt curiós perquè sóc una persona que amb qualsevol cosa es distreu i veu les coses positives i quan donen aquests bajons és com: PERÒ QUÈ EM PASSA ARA?!?! I ja sé que és per les hormones, els nervis i tal, però m'agobio molt perquè no es pot controlar el que sents jajajajaja Per això envejo les noies que no noten cap canvi perquè és un tràngul.

Tu com vas?


Doncs sí, el cap té molta força...
M’alegro que vagis millorant els ànims!!!

Jo esperant la beta... Amb ganes, moltes ganes!!!! Jajajaja
Avatar de l’usuari
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Rebeca » dl. jul. 16, 2018 2:39 pm

Hola hem de mirar estar tanquiles, però a vegades guanya el nostre cap ?-)
Vaaa molts ànims a les que estem en beta-espera.

Com que soc nova no se ven bé qui sou les que esteu com jo :-:) molts molts ànims i paciència a totes
A mi me la fan dimecres. I a vosaltres?
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Bacilos » dl. jul. 16, 2018 5:31 pm

Rebeca ha escrit:Hola hem de mirar estar tanquiles, però a vegades guanya el nostre cap ?-)
Vaaa molts ànims a les que estem en beta-espera.

Com que soc nova no se ven bé qui sou les que esteu com jo :-:) molts molts ànims i paciència a totes
A mi me la fan dimecres. I a vosaltres?



Rebeca et queda poquíssim per la beta!!!
A mi me la fan dimarts vinent.
Jo miraré de distreure’m amb altres temes...
Avatar de l’usuari
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Rebeca » dl. jul. 16, 2018 8:18 pm

Si!!! Ara que penso es demà pasat :-o00m :-o00m

Ho estic portant prou bé. Però ara fa un parell de dies que paso estones amb nàusees. No vull pensar en res. Poder es efecte dels nervis, que vulguis que no una mica si que tinc.
O poder es per tanta medicació i hormones que volten per el cos.

Com es la segona vegada que hem pasa us podria donar mil consells, podria omplir el fòrum sencer.
Poder estaria ple de tòpics i típics, que tothom us repeteix una i altre vegada, i que si! Tenen raó. Només vosaltres, junt amb les vostres parelles sabeu el que esteu passant.
Per mi, amb la ma al cor, el que mes hem vaig equivocar es en no saber disfrutar de cada moment perquè estava masa trista o masa capficada en el tema.
Un petonas a totes!!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dt. jul. 17, 2018 7:49 am

Jo la tinc divendres però així com a tu, Rebeca, el malestar et ve ara, a mi ahir ja em va marxar cosa que no en fa gens de bona espina :( Se suposa que com més dies passen més símptomes, no?
No sé, em recorda molt quan a l'altre embaràs, sobre la setmana 9 em vaig cimençar a trobar de conya. I a la 11 vam descobrir que tot s'havia aturat a la 8. Per això em trobava millor, perquè la hormona ja baixava.
En fi, toca esperar! :)

Sort amb la beta de demà!! :p-)
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Bacilos » dt. jul. 17, 2018 10:30 am

Malament si tenim símptomes... i malament si no en tenim... El cap mai s’atura!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dt. jul. 17, 2018 11:18 am

JAJAJAJA m’has fet riure de valent! >.-<:
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::