FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Apolonia » dv. ago. 17, 2018 3:35 pm

Hola PINGU, em sap molt greu!!! Espero que els metges puguin trobar què ha fallat..! Jo aquest cop pensava que tornaria a dir-me que no es veia res i sí que es veia!! Espero que a la propera puguis per fi veure com l’embaràs evoluciona!

Gràcies Marttape, veig que x la teva signatura ets una lluitadora, algún dia tindràs la recompensa!
Fosqueta, gcies també!

Dir-vos que la meva eco va sortir bé i vaig sentir el batec! Havia tingut dos positius en ocasions anteriors (1 natural, un adopció embrions), però mai havia arribat a veure embrió ni sentir batec. Estic amb alegria continguda perquè encara és molt aviat!

Molta sort a totes! Jo estic al foro d’Ovo i adopció embris, però vaig entrar aquí xq vaig llegir ka beta de la pingu molt similar a la meva..
Tot i estar en tractaments diferents, al capdavall estem totes en el mateix “barco”.
Una abraçada i ànims i molta força per totes
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dv. ago. 17, 2018 3:40 pm

Hola Marttape, doncs el bo és que l’endometri ha respost bé al que ens va dir el test Era, sabem que almenys ha implantat, però el pq no ha evolucionat no se sap. La segona beta ja va ser baixeta i no pintava massa bé.
Hem fet un pas endavant molt gran però m’havia fer massa il.lusions i ens hem endut una bona patacada...
Ara he deixat la medicació i dijous/divndres hem d repetir beta per veure que s’ha fet net i q el valor hagi baixat i mentre també esperem la regla, per així poder tornar a preparar l’úter per anar a pel tercer intent.
Aiiii m’han donat un caramel i me’l han tret :(
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » ds. ago. 18, 2018 7:18 am

Bon dia noies!

Pingu, em sap molt greu però molt bé el positivisme de pensar que heu aconseguit que implanti, ja és un molt bon pas. Ara que a la propera s'hi quedi que enlloc estarà millor, oi? :) És fotut perquè penses, jo, per què s'ha aturat si ja hi era!! Misteris...

Marttape, benvinguda de nou! Ja heu decidit què fareu?

Apolonia, escoltar el bateg és una passada. Espero que vagi tot molt bé!

Rebeca, la beta era el 20? Molta sort!

Mode ego, doncs el drama del queixal va acabar havent d'anar de matinada a Reus d'urgències ( us podeu creureu q no hi ha urgències dentals a Tarragona 24h?) perquè em queien les llàgrimes i no podia esperar a treure'l al cap de dos dies per la mutua. Es veu que el problema no era tant la càries, que no ajudava és clar, sino que el ranci havia començat a baixar més del compte buscant el seu queixal parell de baix, que fa anys que no tinc. I aquest moviment és el que em causava el dolor... He llegit que algunes dones diuen que és pitjor que un part. Doncs ja estic preparada, ara falta l'embaràs! Jajajajaja. En fi... el foradet es va tancant bé així que una altra cosa superada.

Ahir em va venir la regla però us he de confessar que no sé si tornar-hi aquest cicle o seguir esperant. Hi ha moments que dic "vinga!" I uns altres que m'entra mal de panxa de pensar en betes, negatius, ecos, avortaments, etc. Em fa ràbia tenir aquesta por a dins del cos i els pensaments negatius de que no anirà bé i que tot el que pugui sortir malament sortirà malament. No sé si m'explico.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Rebeca » ds. ago. 18, 2018 1:31 pm

Hola
Pingu una abraçada molt i molt forta cuca. Com diu l'Erika es admirable que treguin encar que sigui un brot positiu de tot el que t'ha passat, ets molt valenta i espero aprendre de tu. :-()-)

Apologia que maco el batec del cor, crec que el del meu primer fill S'heu va quedar gravat al cervell, i a vegades m'enrecordo d'ell per tranquil·litzar-me. Durant el part el vaig sentir moltíssim i durant hores. M'alegra moltíssim per tu, intenta no petit gaire per si surt alguna cosa malament, i disfruta-ho molt. :-())

Erika jo en l'altre negatiu vaig estar igual que tu, no sabia si fer-ho de seguida o esperar-me i agafar forçes, i mes després de asebentarme de que li havien de fer una petita intervenció al meu home pel mig. Al final vam decidir tirar tot endevant, ahir li van donar l'alta al meu home i la veritat es que hem tot plegat no m'ha donat temps a pensar gaire. Es una decisió que només podeu prendre tu i la teva parella, i segur que trieu la millor :ok:

Jo, dons si el dia 20 es la beta, demà passat es la beta, la meva ultima beta. He pensat en fer mes coses si surt malament que si surt bé, no se si m'enteneu. Estic preparant mes per que surti negatiu. No es perquè estigui desanimada ni res d'això. Es per no donar-me la patacada grossa, encara que si surt malament m'entistiria moltíssim, perquè es la meva ultima oportunitat.
Aixx estic feta un embolic. Símptomes no en tinc cap.
Intento estar relaxada i bé.

Molts ànims per totes i moooooolta força!!! >.-<:
Avatar de l’usuari
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Rebeca » dl. ago. 20, 2018 3:03 pm

Bueno ha tornat a sortir negatiu, sense cap dubte.
La nostra aventura s'acaba aquí ja no tenim ni paciència ni diners. Teníem molt clar que arribat a aquest punt plegabem.
Gràcies per llegir-me aquestes setmanes i espero que tingueu tota la sort que jo no he tingut.
Un petonas!! :-()-) :-()-) :-()-)
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dl. ago. 20, 2018 3:50 pm

Ostres Rebeca.....ho sento moltíssim… :( una abraçada ben forta i molts mimos
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Lunipruni » dl. ago. 20, 2018 3:50 pm

Hola noies!!

Rebeca, em sap molt molt greu. Entenc que llenceu la tovallola, nosaltres també ens vam donar aquesta oportunitat com l’última. El desgast és molt dur i tenint ja un fill les coses canvien. Jo tinc la sensació de que he perdut uns mesos del meu fill molt valuosos (estant de mal humor, passant beta esperes, esperant la regla...) i tampoc voliem allargar la situació. Passeu el ‘dol’ i sigueu molt feliços. Molts petonets bonica!! :-()-) :-()-)

Pingu, em sap greu que hagi acabat en negatiu. Molts ànims i a per la propera amb totes les forces!! Estic segura de que a la propera ho aconseguiu!! Molta màgia blanca!! :-()-) :-()-)

Erika, pren-te el temps que necessitis per tornar a la carga. El teu cos ha d’estar el més receptiu possible pq tot vagi bé. Confia en ell, en tu i en els teus embrionets!! Molta màgia blanca per tu tb!! :-()-) :-()-)

Marttape, benvinguda de nou!! Me n’alegro de que hagis tornat amb energies renovades!! Molta sort en la propera transfer!! :-()-) :-()-)

A la resta molts ànims!! :-()-) :-()-)

P.D-L’altre dia vaig escriure un post per la Pic Pic sobre la nostra experiència amb el DGP i se’m va esborrar. Ara m’hi torno a posar a veure si puc enviar-lo!! ( envio primer aquest no sigui cas q tb s’esborri!! hehe)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dt. ago. 21, 2018 7:07 am

Bon dia noies,
Fa molt de temps que no entrava pel sóc petit, després de que extirpessin el pòlip vam decidir agafar vacances i per primer cop en 4 anys deixar de restar dies fins el següent pas.
La veritat és que creiem que ens ha anat bé poder desconnectar una mica de la RA i tornar a connectar com a parella.
I ara amb les piles carregades esperarem que baixi la maleïda, que no hauria de tardar i anirem a pels congelades.
Veig que hi ha força moviment pel fòrum, a veure si no em deixo a ningú:
Rebeca, em sap molt greu aquest negatiu, és esgotador, i hi ha un moment que o no és pot o no és vol continuar. Ara a poc a poc i agafant el temps que necessitis a passar el dol i gaudir del que tens, que segur que és moltíssim. Una abraçada gegant
Pingu, quina de proves ens posa la vida, ens dones a totes molta força amb la teva positivitat, espero que a la següent sigui un pas encara més gros i que la il•lusió duri els 9 mesos i més enllà. A veure si a la tercera va la vençuda!
Apolonia deu ser un subidon escoltar el batec!! Gaudeix dels moments que n’estic segura que han de ser màgics. Et trobes bé?
Marttape benvinguda de nou, la veritat que el run run del que parles, ha estat un plaer deixar-lo al calaix aquest estiu, però ara a per totes, heu decidit quan tornar-hi?
Lunipruni i Fosqueta moltes felicitats per les panxetes.
Benvingudes a les noves incorporacions!!
A partir d’ara estaré més ON.
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Lunipruni » dt. ago. 21, 2018 10:49 am

Bon dia noies,

Pic Pic, t'explico una mica la nostra experiència. En el nostre cas, en el primer embaràs tot va anar molt més ràpid del que pensavem. Nosaltres vam haver de fer FIV pq jo tenia les trompes obstruïdes. Per la SS ens van fer les proves i ens van apuntar a llistes però vam decidir començar per privat perque la gent que coneixiem portava anys de tractaments sense resultats i nosaltres no voliem que s'allargués tant. Vam anar directament a l'Institut Marquès per recomanació de la meva germana que estava fent tractament allí. Vam fer la visita i ens va agradar molt la Dra., la clínica, .... en fi, ens va donar bon feeling i ja no vam mirar res més. Al Febrer de 2015 la Dra. del Marquès em va recomanar treure les trompes perque el líquid que tenien podia ser tòxic pels embrions i el 18 de Febrer em feien una laparoscòpia. A la regla de Març començavem amb les punxades per l'estimulació de la nostra primera FIV i el 8 d'Abril veiem el nostre primer positiu. Vam tenir molta sort, la veritat.
En el nostre cas teniem una causa clara d'infertilitat però quan ens van fer fer el seminograma el meu home va voler fer directament el més complert, el FISH (encara que a la clínica ens van dir que amb un seminograma 'normal' n'hi havia de sobres). I sort de la seva tossuderia, perque contra tot pronòstic va sortir alterat. Explicat per damunt vol dir que quan l'esperma es divideix, no sempre es divideix bé (el normal és que es divideixi en 23 cromosomes per un costat i 23 per l'altre). Llavors al juntar-se amb l'òvul pot ser que l'embrió tingui més cromosomes del normal o menys. Jo vaig respondre molt bé a l'estimulació i em van treure 20 i tants oòcits dels quals un 18 van ser madurs. Van fecundar 13 i 9 van arribar a dia 3. Aquests 9 els van biopsiar (els hi van fer DGP, una prova on agafen una petita mostra de l'embrió i l'analitzen cromosòmicament. El DGP costa uns 3000€, tan si biopsien un embrió com si en biopsien 10). Dels 9, vam tenir un embrió cromosòmicament perfecte i molt maco que em van transferir 2 dies més tard, i tres embrions que tenien falta d'nformació d'algun cromosoma pero els van donar com a bons i els van congelar. Poc menys de 9 mesos més tard neixia el nostre fill.
Quan l'estiu passat vam decidir anar a buscar un germanet/a les coses no van anar tan rodades. A l'Agost vam transferir el primer congelat, un embrió molt maco que era una nena (al fer DGP vam demanar que ens diguessin el sexe en totes les transfers. Això és opcional, hi ha parelles que ho volen saber i altres que no..... ). 10 dies més tard TE positiu. Però l'alegria va durar poc, només 4 dies més tard em vaig fer un altre TE i va sortir negatiu. La beta va confirmar que haviem tingut un avortament bioquimic. Segurament va ser mala sort, passa en un 30% dels embarassos...... A la propera regla vam tornar a començar amb la preparació de l'endometri i a l'Octubre transferiem el segon embrió, un nen. La patacada va venir quan al fer el TE surt negatiu. Encara ens quedava un embrió (que al ser l'últim era el de pitjor qualitat). Llavors la Dra. em va demanar una histeroscòpia diagnòstica per mirar que a l'endometri no hi hagúes cap infecció ni res i em va fer fer unes analítiques de les trombofilies. Va sortir una petita infecció a l'endometri i em van donar un antibiòtic i de les analítiques també va sortir un valor alterat i em van pautar clexane i adiro en el proper intent. Pel meu compte, també vaig decidir deixar de donar el pit al nen (llavors tenia 22 mesos i només popava puntualment) i vaig fer acupuntura per preparar bé el 'niuet' (en el primer embaràs també n'havia fet i em va anar molt bé tan per regular cicles com per portar a ratlla els nervis). Al Febrer, vam tornar a preparar la transfer i el dia que ens havien de posar l'embrió resulta que no va sobreviure a la descongelació i va morir. Ens haviem quedeat sense res. Si voliem tenir un altre fill haviem de tornar a comançar de 0.... Per això et dic que el primer cop vam tenir molta sort.......
Després de rumiar una mica, vam decidir quedar-nos al Marquès i fer un altre tractament. A l'Abril vam començar altre cop amb les punxades de l'estimulació i durant les visites de control sempre teniem molt bones noticies. El meu cos responia de manera molt similar al tractament del 2015. Fins i tot els últims dies ens van fer anar 2 dies seguits per asegurar el tiro (vivim a 150km de Bcn, imagina't el pal......) però era per una bona causa...... La sorpresa va venir quan a la punció només van treure 9 oòcits. Per sort, dels 9 8 van ser madurs i tots van fecundar. Actualment, per fer DGP fan arribar els embrions a dia 5 i finalment, a dia 5 ens en van arribar només dos. Fer el DGP a només dos embrions ho vam descartar pq són molts diners i hi havia moltes probabilitats de que només un o cap fossin bons. Una altra opció era fer una altra estimulació per acumular embrions però ja estavem molt cansats (sobretot psicològicament) de punxades, viatges a BCN, males noticies d'última hora....... Així que vam decidir jugar-nos-la posant els embrions sense fer DGP. El fet de que haguessin arribat a dia 5 ja deia molt d'ells i un dels dos era de força bona qualitat, així que finalment vam transferir els dos i aquí estem, embarassats de 13 setmanes!!! Ha estat un embaràs molt diferent al primer. El fet de saber que l'embrió és cromosòmicament bo en el primer ebaràs ens va donar moltíssima tranquil·litat, però en embarassos 'naturals' totes aquestes coses tampoc les saps, així que cal confiar en la natura, en nosaltres i en els nostres petitons!!! I res, que com que avui tinc ordinador m'he animat més del compte i us he pegat un rotllo que pa que!! hehehe

Pruneta, benvinguda de nou i que vagi molt bé la propera transfer!!!

Molts pepos a totes noies, tot arriba!!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dl. ago. 27, 2018 5:47 am

Hola noies,

perdoneu la meva absència aquest agost. Realment m'he agafat les vacances al peu de la lletra. Després del negatiu del dia 30/07 vaig necessitar desconectar del tot. Us explico el què em va comentar la meva doctora després del negatiu.

Em va dir que el més segur és que l'embrió no arribés a implantar-se però sense saber res més. El perquè ni idea. Suposo que estic dins la estadística (el mes cas és el meu home vasectomia i jo sense problemes en teoria perquè no m'han fet proves...).
Tenim un embrió de 5 dies congelat i serà el nostres segon intent.

Ara em trobo que estic esperant la recla per iniciar, però em van fer unes analítiques i m'ha sortit baixa la vitamina D, amb un valor de 20 (rang 30-100). He llegit que la vitamina D juga un paper important a la implantació en l'endometri. Alguna sap més informació al respecte? Sincerament preferiria esperar-me a un altre mes i que em donguin més vitamines per fer-ho pujar. Ara prenc cada dia 1 sobre de Fertybiotic mujer.

Em sap molt greu pels negatius que he llegit. Ànims i a les que pugueu a seguir intentant-ho. Realment jo pensaba que ho portaria millor lo meu i està sent molt dur, encara que sé que és el primer intent.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Want37
Entrades: 2
Membre des de: dt. jul. 31, 2018 10:30 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Want37 » dt. ago. 28, 2018 9:26 am

Bon dia noies,
És el primer cop que m'animo a escriure, fins ara us he anat llegint en silenci i m'heu servit de molta ajuda. Gràcies!! :ok:
Ara al setembre suposo que començarem el cicle de FIV, encara estem pendents dels resultats d'unes proves que l'hi han fet al Wanto, la de fragilitat i FISH als espermatozoides. El problema que tenim és en la quantitat dels ..::·· i abans de fer res l'androleg ens va dir que és millor assegurar-nos que a part de la quantitat no hi hagi cap altre problema amb els bitxos....creuem els dits que tota la resta estigui bé.
Jo en principi no tinc cap problema, però ja se que això no es garantia de res, els problemes van sorgint a mesura que es va avançant....
Ara mateix estem esperançats i amb moltes ganes de tenir un bebè, però alhora amb moltes pors i nervis.
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dt. ago. 28, 2018 12:12 pm

Benvinguda Want37! Espero q tinguis una estada molt curta x aquí!
Gràcies pels ànims, van passant els dies i d’aquí poc tornarem a la rutina. Ahir el metge ens va aconsellar fer un cicle de progyluton i començar amb la regla de setembre x acabar d fer net. L’úter estava tot net i bé, però suposo q x protocol fan fer un cicle més.
Com aneu vosaltres?
He fet un post de medicació: aquilea fertil dhome i luveris 75, aprofiteu!! A nosaltres ja no ens serveix de res.
Petonets!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dt. ago. 28, 2018 4:02 pm

Hola guapes,

Aquí de compte enrere cap a la rutina. De moment aprofitat a tope el que em queda que la patacada ja vindrà sola la propera setmana! El dilluns 3 tinc hora a la gine a les 8 del matí. Ofú! Comencem a tope! A veure com està el tema per aquí abaix. Si no he ovulat intetnarem fer la transfer aquest cicle. Si ja he ovulat (que jo crec que és el més probable) pues tocarà esperar al següent. Comencem el curs a tope.

Want, benvinguda i que el viatge sigui curt!! Molta sort i a gaudir del camí, aquí estem totes!!

Pingu, que bé que tot estigui net i a puesto. No sé com va el tema de cicles de descans, però suposo que és normal que et facin esperar un mes. Aprofita'l per carregar piles, que tot i que el cos es recupera el cap i el cor van pel seu compte. Una abraçada.

Petons cuques!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dc. ago. 29, 2018 7:45 am

Bbm81 cada negatiu és una gran prova per nosaltres, és difícil saber com t'afectarà, ara amb temps a repondre't per tenir forces pel següent. Del tema de la vitamina D, jo també la tenia baixa i he estat prenent un complement en gotes i no va tardar en pujar, pq també em van dir que té a veure amb la implantació, però no sé gaire res més. Que t ha dit la doctora? Per quan esperes la maleïda.
Want37 que tinguis una estada curteta. La primera part entre control i nervis per mi és la que més curta és fa!!! Molts ànims i forces per aquest setembre.
Pingu a mi a la SS sempre ens feien esperar un cicle de descans, suposo que tots els protocols són correctes. I descansar i carregar piles també va molt bé. Setembre passarà volant!
Marttape a veure com va la visita de dilluns! Et fan matinar de valent! Així tb no portaran gaire retras!
Modo ego: ahir ja va baixar la maleïda, iniciat progyluton i dimarts 4 visita de control d endometri. A veure si creix bé i macu
Un abraçada noies
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dc. ago. 29, 2018 9:20 am

Hola Want37, molta sort i ànims, sobretot positiva, aquí t'animarem entre totes. Ja ens aniràs informant.
Veig que hi ha moltes esperant inici de cicles per nous intents. Molta sort a totes. Esperem que surtin molts positius.

Jo estic ara amb la vitamina D, que em va sortir baixa, i a part de les vitamines que prenia on també hi ha la Vit D (5 ug) i ac fòlic entre altres (Fertybiotic mujer) també prenc ara el Vigantoletten que és exclusivament més vit D (25 ug). La doctora em va dir que en un mes ja estaria a nivells òptims i que no calia una analítica, però li vaig comentar que la regla està a punt de venir-me, l'espero per finals de mes principi de setembre (més passat va ser el 3/08). Ho trobu just perquè la vitamina estigui ok i més fer transferència sense comprovar-ho. Quan hi vagi ho tornaré a comentar. Em quedaria més tranquila amb una analítica previa.
Ja us aniré informant.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
contraban
Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 09, 2018 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: contraban » dj. ago. 30, 2018 11:12 pm

Bona nit!

Sóc una nova incorporació al fòrum: ja fa uns dies que us he anat llegint, i al final m'he animat a escriure, perquè justament avui he començat el primer cicle de FIV, amb les primeres punxades.

He decidit fer el tractament per ser mare sense tenir parella, així que, en tractar-se d'espermatozous de donant, no hi ha d'haver problema per aquesta banda. Jo tinc 40 anys i l'antimulleriana no gaire alta, a 0,85, però des de la clínica m'han dit que és l'habitual per la meva edat (au, ja m'han dit vella). La resta de les analítiques i les ecografies han sortit totes bé, però intento ser realista i tenir clar que segurament serà un tractament llarg i pesat, com totes vosaltres sabreu millor que jo.

La veritat és que estic tan il·lusionada com espantada, així que he pensat que potser escrivint aquí em quedarien les coses una mica més clares. Llegint-vos només us puc dir que sou molt valentes: jo acabo de començar i ja tinc la sensació que tot plegat em sobrepassa una mica.

A veure com va tot. Desitjo de tot cor que totes ens en sortim, tard o d'hora!

Una abraçada ben forta.
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dv. ago. 31, 2018 5:52 am

Benvinguda contraban, tu si que ets una valenta volent ser mare soltera. No qualsevol dóna tindria el valor.

Sobre si el tractament pot ser llarg o no no se sap mai. La meva germana va començar al desembre passat i aquesta setmana va parir els seus dos nens. Va tenir molta sort en quedar-se a la primera. Jo en canvi a la primera no ha pogut ser i esperem el segon intent.
Suposo que si estàs amb punxades també et deuen fer revisions d'ecografies per mesurar les mides del òvuls. Si és important la quantitat perquè quants més et treguin i més fecundin, més oportunitats després per anar transferint. A mi només m'en van treure dos madurs i sort que tots dos van fecundar. Però ja només em queda un intent, i sino torna a pagar tot.
Però agafat-ho amb molta ilusió i ànims. Ja ens aniràs explicant, que compartint sensacions també aprenem totes.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » ds. set. 01, 2018 8:54 am

Bon dia noies,
Benvinguda contraban, com van les punxades? Quan tens el primer control? Si que és veritat que és un procés que van sortint sorpreses de tant en tant, espero que en el teu cas totes siguin bones i sigui una estada curteta en aquesta part del forum.
Bbm81 ja t'ha baixat la maleïda? Quan tens visita per preguntar ho de la vitamina D?
Jo dimarts primer control d'endometri.... A veure com esta el niu
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » ds. set. 01, 2018 2:05 pm

Pruneta, doncs ahir vaig començar a tacar i avui m'ha baixat la maleïda com li dius jaja. No havia sentit mai aquest nom. Vaig trucar ahir i aquest matí a la clínica i res, no m'han contestat, serà que encara no han tornat del tot de les vacances. Dilluns segur que si i a veure què em diuen i que em donin hora, espero no anar tard per aquest cicle. Ja informaré. A veure que et diuen del niu, esperem que et diguin k está perfecte per començar
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dt. set. 04, 2018 8:14 am

Hola bon dia!!
després de venir-me la maleïda, ahir vaig anar amb la doctora. Li vaig comentar que a mi el tema de la vitamina D em tenia preocupada, i fent el tractament, voldria una altre analítica abans de fer res. Em va reconèixer que la vitamina D juga un paper important sobretot en la implantació de l'embrió, i clar, és just el més important per mi ara, així que hem quedat a esperar el cicle següent, el dia 24-25 em faré de nou una analítica i en la pròxima recla ho farem. Així que em tocarà un nou mes d'espera.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::