FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: myca » dc. set. 19, 2018 9:11 pm

Hola noies, primer de tot una abraçada molt forta, silviaantunez, em sap molt greu. És una patacada forta cada negatiu. Carrega piles i deixeu passar una mica de temps, i després sabreu cap on encaminar-vos.
Dalilala, no et puc ajudar amb els natural killers, ben bé tampoc sé què és ni en que influeix, però fa teeeemps, quan vam mirar-ho a l'inmunóloga a Madrid, va dir que també els tenia alts, però no li va donar importància...
Lunipruni, que guai, una nena i ja de 17 setmanes. Disfruteu-la molt que només tu saps el que has hagut de patir per arribar aquí.
Desire, a nosaltres a st pau els van congelar de 2 en 2, no ens ho van demanar, potser és degut a la meva edat, que també els posen de 2 en 2.... 14 està súper bé!!
pruneta33, esperem cantar el teu positiu! que això ens dóna esperances de que funciona!!
bbm81, a veure si pujant la vit D aconseguiu que enganxi aquest campió!!
Colibri82, tema dates no et sabria dir, perquè per SS les visites són molt més escasses, en clíniques privades els controls són més seguits... però el resultat en el meu cas va ser el mateix. Hem de confiar que saben el que fan... i tema baixa i faltar a la feina... és un rotllo. Jo al principi donava excuses, però arriba un moment que entre l'estat de nervis que portes i el pilot de dies que faltes, és impossible continuar. Et recomano que ho expliquis a la persona que calgui, però que no hagis de dir gaires mentides perquè al final tampoc estàs tranquila... almenys és el que em vaig trobar jo.
Jo la baixa la vaig demanar en dues fivs, degut a que la meva feina és molt física, i no em van posar cap problema.
Mode ego:
Esperant la regla després d'haver punxat el decapepty. un cop arribi, parxes d'evopad i transferència a mig octubre, calculo...
El que he fet des de l'últim negatiu ha estat anar a una doctora a bcn on realment m'ha mirat coses que fins ara ningú li havia donat importància.
De ferro estava sota mínims, ja deia jo que em cansava! em prenc pastilles de ferro, vit B6, vit D, m'ha baixat el tsh a 1.5, jo el tenia a 2.4, prenc magnesi, prenc àcid fòlic (que els metges recepten quan comences la cerca, però ningú mira si fa falta o no...) en resum, que després de proves i analítiques i que tot sortia bé, resulta que igual lo més bàsic no estava bé...
Confio en que com estic ara, no he fet cap transferència, ha d'anar bé, si o si!!
Una abraçada a totes, segur que me n'he deixat alguna!
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Piojito » dj. set. 20, 2018 7:43 am

Bon dia noies,

després del nostre segon negatiu ja fa mesos he estat una miqueta desconectada. Ara començarem un nou intent que ja serà el tercer, començem de "cero" en un centre privat, les altres dues vegades he pres Gonal, però ara m´ho han canviat per Menopur, alguna de vosaltres ha utilitzat aquest medicament? Estem il.lusionats però a la vegada molt espantats.

Moltes felicitats als positius i a la resta, força que tot arriba!! Som unes lluitadores.
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dj. set. 20, 2018 11:44 am

Hola maques,
Piojito rebenvinguda, jo a la primera FIV feia gonal i menopur però no sé dir-te la diferència, vam extreure més o menys els mateixos folicles que amb gonal només, potser només amb gonal el creixement va ser més lent, no et puc ajudar gaire. Ojala sigui la definitiva!!!
Myca ja tornés a estar pujada a la muntanya russa, ara a deixar-se portar i gaudir del viatge! Segur que tot el que has pogut millorar serà genial per la llentieta.
Silviaantunez no sé res de grups de suport, segur que a BCN n'hi ha. A veure si et poden ajudar. Si hi vas, ja ens comentaras que tal.
Gràcies pels ànims a totes, doncs no ha passat ni una setmana i ja m'agradaria saber el resultat.... on és la bola de vidre per veure el futur... a esperar... no ens queda una altre... el 2 d'octubre és taaaaan lluny encara.... jejejejeje. Ara penso ja és deu haver implantat, hi estarà comode.... espero que si i que si vulgui quedaaaar.
Una abraçada gegant maques
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dj. set. 20, 2018 2:38 pm

Lunipruni enhorabona pel teu embaràs, quins ànims que guai, disfrutar-ho molt. Les teves paraules ens ajuden molt.

Myca aquesta ha de ser la bona, ànims i crec que passarem la betaespera juntes. A mi no m'han preparat res per quan vingui la regla. Crec que cada cas és un món.

Piojito, molta sort en aquest nou intent. Esperem que es faci curt i sigui definitiu.

Pruneta en beta(des)espera. Què com ho portes!!!! va que ja veuràs que enseguida arriba el dia 2 i aquí estarem totes esperant el +. Sembla mentida amb lo poc que ens agrada que passin els anys volant, però en aquest cas volem que voli.

Ànims a totes. Muaaak
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Dalilala » dj. set. 20, 2018 4:57 pm

Silvia jo tampoc conec cap grup... hi ha tantes coses que no se saben? I la teva parella? Se l'han mirat bé?
Jo agraeixo haver anat al CIMAB de la UAB. Allà va ser on van trobar el problema del meu marit. Les clíniques escentren molt amb les dones , tenen ginecòlegs, però crec que estudien oc als homes i també tenen problemes i es poden trobar solucions.

Crec que és important trobar el problema per posar-hi solució. Però clar, tot no ho saben.

El que em fa ràbia és que hagin hagut de passar 3 anys de tractament per descobrir quins eren els motius. I siels han trobat ha estat perquè he insistit molt i he buscat...

Pel que fa al Gonal i al Menopur a mi m'han posat les dues coses. Crec que l'estimulació la fa el gonal i el menopur tambe pero d'una altra manera que ajuda que tots els ovuls evolucionin igual. Depenen de cada dona i les anàlisis que fan decideixen les quantitats de cada cosa.

Molta sort a totes!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Perdut » dj. set. 20, 2018 9:38 pm

Bona nit! M'uneixo al club de la FIV 2018.
Avui he començat l'estimulació amb Gonal de la meva segona FIV. La primera va ser un desastre per la seguretat social el passat mes de juny, només tres òvuls i un embrió que no es va voler quedar amb mi. La reserva ovàrica està mínima, 0.2 de AMH i la seguretat social ens ha donat la patada al saber el valor de la AMH, si és inferior a 0.7 foraa...
En fi, la meva ginecòloga (quin canvi de tracte per cert en la privada!) ja m'ha dit que anem a per totes, encara que sigui amb un folicle. Tinc 34 anys i ja m'ha avisat que la menopausia no trigarà a arribar. En fi, a mi l'arròs sí que se'm passa sí!!!!
Us desitjo que vagi tot molt bé, i aneu explicant please, us aniré seguint per posar-me al dia de les vostres experiències (no m'he pogut llegir tots els comentaris, sorry zz:-) )
Bona nit!
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Piojito » dv. set. 21, 2018 7:17 am

Bon dia!

Ostres Perdut, no tenia ni idea que la S.S. podia fer-te fora sense haver-te fet els dos tractaments, m´has deixat... Entenc que hi haurà molta gent que estigui contenta amb ells, es més tinc una amiga de "batalla" que justament avans d´ahir li van fer la punció i han aconseguit salvar 9!!!, però no és el meu cas, jo vaig acabar molt desabuda amb ells, van haver moltes negligències i cap explicació, així que la meva experiència amb ells, és dolenta, molt dolenta, però aixó que tu dius, m´he quedat que no m´ho crec, que fort!

Nosaltres també hem començat per privat, diumenge començo a punçar-me a veure si com diu el refràn, a la tercera va la vençuda.

Moltes gràcies a les que heu contestat pel tema del Menopur, a veure si canviant medicació tenim més sort.

Força per totes!!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dv. set. 21, 2018 11:33 am

Guapes, estic out total.... he tornat de vacances i m'explotarà el cap. A la feina no dono.... quin estrés de merda!

Entro ràpid només per enviar abraçades a tutiplen!! A les que estiu amb punxades a tope, a la betaespera de la muerte i als negatius....quina merda de muntanya rusa.

Jo ja tinc la regla i dissabte em punxo Meriofert per enganyar l'endometri a veure si creix. Dimecres control. I ja m'he plantat que avui s'acaba aquest ritme de curro. Vull centrar-me en la transfer, que ens juguem molt! primer conseguir un bon endometri i després a veure si els congelats arriben a blasto...el camí és llarg, no sabem què passarà..però ho vull intentar a tope!

Petons guapes, prometo estar més connectada a partir de JA!!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Desire
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: ds. juny 02, 2018 5:19 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Desire » ds. set. 22, 2018 10:08 pm

Hola chicas... tengo una duda, hoy me he empezado a poner evopad 75 parches, he leído que tienen que estar por debajo de 25 grados... Y con este calor ¿es mejor tenerlos en la nevera?
Jo 35, Ell 42
Pronòstic: Esterilitat per causa desconeguda
1ª FIV
09/2018 Punció
Resultado: 9 bonitos blastocistos
11/10/2018 Transfe
22/11/2018 Beta +++ 341, 35
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Dalilala » dl. set. 24, 2018 9:44 am

Benvinguda Marttape!! Que tinguis molta sort i para el ritme! Que el curs acaba de començar!!

Desire, jo mai n'he utilitats. Truca i pregunta a la clínica. És el millor.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dl. set. 24, 2018 10:02 am

Hola noies,

per les que pregunteu pel Gonal i Menopur, a mi només em van receptar el Gonal. Com que de mi no s'esperava res extrany suposo. Veig que les que us posen Menopur són en segons intents, que no sigui per quan hi ha poca resposta ovàrica. No tinc informació al respecte.

Perdut, molts ànims i sort en aquest nou intent i esperem que sigui el definitiu.

Molta sort Marttape, aquest endiometri al 100%!!!!

Modo ego (m'agrada aquesta expressió): avui aquesta tarda em vaig a fer l'analítica a veure com està la Vitamina D després de mes i mig de xutes. I a finals d'aquesta setmana espero la regla. No m'han receptat res, a veure què em diuen en el primer control en els 3 primers dies de la regla.

Desire, jo a la nevera només vaig posar el Gonal que jo recordi, però pregunta-ho a la farmàcia. Sóc Química i és cert que la temperatura no ajuda a certs compostos orgànics ja que els degrada o s'oxiden. Si tens dubtes sempre millor nevera i el treus una estona abans de fer-lo servir perquè no estigui tan fred. Però millor pregunta-ho a la farmàrcia.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Avatar de l’usuari
Desire
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: ds. juny 02, 2018 5:19 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Desire » dl. set. 24, 2018 10:15 am

Buenos días;

Yo lo dejo en la nevera... que allí seguro que está mejor jajajaj , los sacaré antes de ponérmelo y listo.

Sobre Menopur o Gonal ... no creo que tenga que ver con segundos intentos ni poca respuesta ovárica, porque yo me he pinchado el Menopur en mi primer tratamiento y mi reserva ovárica es buena. Yo creo que es lo mismo, pero dependiendo de las dosis es mejor uno o otro.
Jo 35, Ell 42
Pronòstic: Esterilitat per causa desconeguda
1ª FIV
09/2018 Punció
Resultado: 9 bonitos blastocistos
11/10/2018 Transfe
22/11/2018 Beta +++ 341, 35
Avatar de l’usuari
CpB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. set. 18, 2015 5:22 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: CpB » dl. set. 24, 2018 3:34 pm

Hola de nou a totes!!
He estat uns dies desconnectada i ja vaig que hi ha moviment!!!

Silviantunez: ho sento moltíssim... agafa forces, recuperat... som unes lluitadores!! Molts ànims i molta força!

Piojito: jo a la primera FIV vaig fer el gonal i només a 5 dies vaig obtenir un blasto... ara la segona FIV he fet el menopur i he obtingut 2 blastos.. no ser si hi h tingut alguna cosa a veure... l’altre cop vaig fer hiperestimulacio i aquest cop no... a veure que tal amb el menopur!!!

Bbm81: a veure com va la vitaminaD!! J ho tens aprop això!!

Desire: d’aixo Dels partxes no et puc ajudar...

Perdut: a tope amb la segona FIV!!!

Pruneta: com va la beta espera!?? Esperem el 2 oct que ens animis amb el teu positiu!!

A mi em va baixar la regle dimecres passat!! Ara ja estic amb la preparació de l’endometri!! Com tu marttape també tinc control dimecres!! Jo clalculo que la trànsfer serà la primera setmana d’octubre!!

Molts ànims i força a totes!!
Jo 29 i ell 32.
Ell tot correcte. Jo SOP i 2 trompes obstruides.
Novembre 2015 iniciem FIV
16/12/15 transferència 1 blasto.
27/12/2015 TE +.
29/08/2016 Neix la meva nena!
Agost 2018 iniciem FIV
02/10/2018 transferència 1 blasto.
12/10/2018 TE +.
15/06/2019 Neix la meva nena!
Avatar de l’usuari
Desire
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: ds. juny 02, 2018 5:19 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Desire » dl. set. 24, 2018 3:42 pm

CpB creo que vamos a la par... a mi me bajo el jueves y también estoy ya con la preparación del endometrio, con revi el lunes 1 de Octubre y posible transfe la semana del 8 de Octubre

¡¡Vamos chicas!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Jo 35, Ell 42
Pronòstic: Esterilitat per causa desconeguda
1ª FIV
09/2018 Punció
Resultado: 9 bonitos blastocistos
11/10/2018 Transfe
22/11/2018 Beta +++ 341, 35
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dl. set. 24, 2018 8:24 pm

Hola noies!!
Des de l’abort bioquímic (agost) que no havia escrit més.
Jo tmb estic amb preparació endometri, vam començar dissabte, però nosaltres la transfer ens la faran cap al 29-30 d’octubre, sempre necessito més dies jo...

Això que comenteu dels pegats, jo en ple estiu no els he guardat pas a la nevera... ai no ho se... ja m’hi fixaré més jajaja!!

Intento anar-vos seguint a partir d’ara.
Molta sort a totes!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dt. set. 25, 2018 8:54 am

Bon dia noies,
Pingu, Desire, Marttape i Cpb que bé!! Aneu preparant niu pels pingüins, a veure si van creixent i aviat teniu el petit amb vosaltres! Anireu molt seguides... A veure si el forum s'emplena de positius!
Bbm81 a veure aquesta vit D si ja està amunt de tot i també pots començar! Es quedara buit això.
Benvinguda perdut! A veure si amb el canvi de clínica també hi ha canvi de resultats i només en necessitem 1! Molta energia per aquest nou procés.
Modo ego: doncs ja porto més de la meitat, en principi la setmana que ve a aquesta hora esperaré resultats. És una barreja entre il.lusió i por, no sé si m'enteneu... Símptomes gairebé res. Potser algun cop com una estirada a la ingle o mal d'esquena, però és per que em passo el dia vigilant. Com a mínim no he tacat... Que en les anteriors transfers a aquestes alçades tacava cada dia... Això vol dir q la medicació oral em va més bé. Que lents passen els dies quan esperes notícies.
Vinga noies que ja som dimarts i hi hauran molts controls i noticies.
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dt. set. 25, 2018 9:10 am

Bon dia noies,

Cpb i Desiré anem de la mà!!! A veure què tal dimecres. Portaré 4 punxades. Ja sabeu que el meu endometri és una caca...sempre surto desanimada de les visites.

Pingu! Qué bé llegir-te!! Els teus cicles són llargs...és veritat. Poc a poc i bona lletra, Ja fa temps que fer plans i calendari és impossible, intento no pensar-hi massa i que sigui quan hagi de ser....sino m’estresso més.

Jo no m’he posat mai parxes....ho sento! A les estimulacions em vaig punxar Gonal per les IAs...jo crec que van provant.... cada metge té més confiança amb un laboratori o altre...no crec que sigui ciència exacta!

Ara estic amb Meriofert....el principi és el mateix que el Gonal...en fi, nosaltres obedients i a punxar-nos el que ens diguin!

Coma novetat meravellosa (llegir en to sarcàstic) sembla que estic agafant càndides!! ouuuuyeeeaaahhhh!! ÉS genial tenir picors allà...ja us imagineu. Estic amb probiòtics i crema i a veure si la gine em diu d'atacar amb òvul o no...encara queda molt per la trasnfer, espero que no afecti. Avui estic bajona total....en fi... aix!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Papallona1982 » dt. set. 25, 2018 12:18 pm

Hola a totes!!!
Ja torno a ser per aquí! Vaig fer les 2 IA per la S.S. i ara ja he començat FIV per privat.
Lo del menopur no se quina diferencia hi ha però a mi sempre m'han donat Menopur desde el principi. Ara ja porto 6 punxades i avui tinc control a veure que em diuen.... Ja estic tota dolorida..quina paciencia tenim!!!
Lo de la pregunta del pes, jo amb la medicació si que acostumo a inflar-me però com han dit per aquí això va molt amb la persona...cada cos es un mon...
Bueno sort a totes i felicitats als nou positius!!!!La veritat es que em donen forçes per continuar endevant...
Un petonet per totes!
:***:
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Perdut » dt. set. 25, 2018 10:13 pm

Bona nit!! Quina alegria llegir tants comentaris, però em costa memoritzar els noms, tinc el cap com un timbal. Des del 6 de setembre que m'estic punxant i tinc la panxa plena de morats!! Jo estic amb procrin, i he fet estimulació al màxim des del 20/09 amb 300 de gonal i 300 de menopur. La diferència entre els dos medicaments no la sé, perquè a les dos IA anteriors també vaig fer servir menopur però amb una dosis molt menor i a la primera FIV no, només gonal però 225. Jo els guardo sempre a la nevera.
Demà tinc la primera eco control a veure si m'han crescut els folicles, encara que no crec que passi de 3 o potser sí, quants més millor però amb la meva mínima reserva miracles a Lourdes.
Jo pel contrari el tractament em deixa com un pal sec, l'altre vegada amb 44kg i ara m'estic esforçant en menjar a tope per mantenir-me en 45,5kg i no baixar. Ni el sobrepes ni el poc pes són bons per l'embaràs, ja em va avisar la ginecòloga al veure'm poca cosa, però coi que em passo el dia menjant! jeje.

PIOJITO, jo després de 2IA i 1FIV vaig acabar farta de la seguretat social. En cap moment em van informar de la meva reserva ovàrica (i això que jo ja havia comentat que la meva mare va tenir la menopausia als 31 anys i això és hereditari - m'ho va dir la ginecòloga de la privada...) i tampoc em van mirar la vitamina D quan em van fer la transferència a la FIV (després he descobert que la tenia pel terra...). I el tracte fred, informació cero... empatia nul·la. Després de cada visita sortia molt desanimada, i lo més fort fou quan a la visita per comentar la beta negativa de la FIV em diuen que sí o sí m'he de fer l'analítica de la AMH, i que si és inferior a 0.7 ja no em fan més tractaments... pues ale, a prendre pel sac i a gastar calers.
Espero que no sempre la seguretat social sigui així...
Que tinguis sort PIOJITO, la tercera és la vençuda! (o la segona en el meu cas jeje).

MARTTAPE, jo també tinc control dimecres i segurament punció i transferència la setmana que ve. M'he agafat un parell de dies lliures a la feina perquè l'estres no és pas bo... hem d'estar a tope com dius!! i tranquil·les i positives.

CpB, a veure si coincidim amb el dia de la transferència la primera setmana d'octubre!!

PRUNETA33, la beta desespera!! i què certa és aquesta sensació entre por i il·lusió... Jo vaig tacar també a la primera FIV.... i va ser horrible fer-me l'analítica sabent ja que quasi ve tenia la regla... ho vaig passar fatal. Però bueno, millor ser realistes i tenir clar que hi ha dos resultats possibles i que malauradament no depenen de nosaltres... per molt que ho desitjem el negatiu és sempre una possibilitat... tant de bo que els resultats siguessin sempre positius!!! amb tot el que arribem a patir ens ho mereixem!

BBM81, DALILALA, DESIRE, MODO EGO, PINGU... molts ànims!!
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Perdut » dt. set. 25, 2018 10:16 pm

PAPALLONA ànims! Com ha anat el control?
Força! :ok:
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::