FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
CpB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. set. 18, 2015 5:22 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: CpB » dv. oct. 12, 2018 8:43 am

Bon dia!

Papallona esperat a la beta... quin tests has utilitzat? La meva doctora em va dir que el test es fiable 15 dies després de la trànsfer i per estar segura la beta...

Ja avui al matí no aguantava més tampoc i m’he fet un test i m’ha sortit + embarassada 2-3 (he fet servir el clearblue) ara esperar al dilluns la beta...

Piojito jo el test m’he l’he fet a les 6 del mati estava atacada!!

Erika torna a començar quan sentis que tornis a tenir força i sentis que es el moment...la majoria de les nostres preguntes no tenen respostes... hem de seguir lluitant!!

Ànims i força!!!
Jo 29 i ell 32.
Ell tot correcte. Jo SOP i 2 trompes obstruides.
Novembre 2015 iniciem FIV
16/12/15 transferència 1 blasto.
27/12/2015 TE +.
29/08/2016 Neix la meva nena!
Agost 2018 iniciem FIV
02/10/2018 transferència 1 blasto.
12/10/2018 TE +.
15/06/2019 Neix la meva nena!
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Papallona1982 » dv. oct. 12, 2018 8:59 am

CpB que bé!!!he utilitzat tb el clear blue...i bueno ja m’està baixant la regla així que ja ha arribat al final la ilusio....
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dv. oct. 12, 2018 11:27 am

Ui CpB això és una beta molt alta! hauria de sortir 1-2 setmanes, no? Ai que en venen dos!! Felicitats! Ja ens diràs :)

Em sap greu Papallona :( A veure si el proper mes és el nostre. Una abraçada ben forta.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Piojito » dv. oct. 12, 2018 12:25 pm

Ostres CpB!!! Que bé, doncs aquest test és el més fiable així que... Felicitats!!!!

Has tingut cap molèstia durant aquests dies? Jo ahir vaig començar a tenir punçades al baix ventre d'ahí que no hagi pogut dormir, espantadíssima.

Però continuo amb possitivitat 100%.
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: myca » dv. oct. 12, 2018 2:25 pm

Hola noies, no personalitzo pq estic al mobil pero anims que fins a la beta no hi ha res segur.
Mode ego: ahir control per fer transferencia de congelats , endometri a 10, tot perfecte si no fos pq van veure un polip que sha de treure, tornem a atrassarho fins al gener. Aixo es una merda.
La doctora va dir que podia ser per la medicacio, pegats evopad, amb tanta hormona que ens xuten...
Res, vull tancar aquest tema sigui amb canalla o sense, i això sesta allargant... Vaig començar am 35 i en tinc 41. Nestic tant tipa
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dv. oct. 12, 2018 4:38 pm

Jolín myca :( quin greu. És cert que tot plegat és una merda. I quan una cosa surt bé una altra es torça.
A mi la medicació em fa molta por, estem posant els nostres cossos al límit. És per això que estic bastant segura que no passaré per més estimulacions. Si aquest últim que em queda no descongela bé o no implanta me’n vaig a donació d’embrions.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
CpB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. set. 18, 2015 5:22 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: CpB » dv. oct. 12, 2018 5:12 pm

Hola noies!

Papallona osti ho sento molt... és ja segur!? Molts ànims. Aniràs a fer-te la beta igualment no!?

Erika a mi també m’ha estranyat veure 2-3 setmanes... pk l’altre cop em va sortir 1-2... però només em vaig posar un embrió així que es només un.

Piojito en l’altre embaràs vaig tenir moltes punxades en plan fort així que es molt bona senyal!! Ahir estava de bajon pk aquesta vegada no n’hetingut cap o molt fluix... però potser es pk l’úter ja ha passat per un embaràs!! Molta ànims que la positivitat ajuda sempre!!!

Mayca no et desanims mes val que el teu cos estigui al 100% per gener no queda tant! Força!

Bon finde a totes!
Jo 29 i ell 32.
Ell tot correcte. Jo SOP i 2 trompes obstruides.
Novembre 2015 iniciem FIV
16/12/15 transferència 1 blasto.
27/12/2015 TE +.
29/08/2016 Neix la meva nena!
Agost 2018 iniciem FIV
02/10/2018 transferència 1 blasto.
12/10/2018 TE +.
15/06/2019 Neix la meva nena!
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Piojito » dv. oct. 12, 2018 5:55 pm

Myca, jo veritablement vaig començar amb tot aixó a principis d'aquest any però sí que és veritat que portava a la llista d'espera de la S.S. més de 3 anys. Després d'esperar religiosament aquest temps i sense tenir informació de res d'aixó, mai m'hauria imaginat que fos tant dur, em van trucar per començar el tractament, vaig perdre les oportunitats a la S.S. i he començat al privat. En 10 mesos he passat per 3 tractaments, el meu cos i sobretot la meva ment ho han notat moltíssim, aixó sí, ara estic feta tota una esperta.

És molt dur i només les que passem per tot aixó ho savem així que admiro a les dones com tu que havent passat per tot el que passem i durant tots aquest anys continues lluitant pel teu somni.

Molts petonets i força.
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Colibri82 » ds. oct. 13, 2018 8:29 pm

Bones noies!

CpB felicitats pel teu positiu!!! >.-<:

La resta a ser fortes, tirar endavant, treure ànims de sota les pedres, aixecar-nos després de cada caiga, perquè com podem veureu i ens ensenyen les companyes, s'aconsegueix el nostre somni.

Ho acabarem aconseguint ja Ho veureu!!!

Volia comentaros una cosa, Com sabeu em van treure 18 óvuls, però com vaig Fer hiperestimulació, em van Fer signar un paper per congelar-los i anular Transfer.
El problema que em trobo ara, és que la visita no la Tinc fins el 29/11, em sembla molt fort.
En fí, que ara nose quants hauran tirat endavant? Sí els han congelat a día 3 o 5? Quina és la seva qualitat?
Per mi és com una "betaespera". Creieu que si truco a recepció em donarán alguna informació? crec que Tinc dret a saber-ho, Alguna Li ha Passat?

Gràcies.
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Nurpefu » ds. oct. 13, 2018 8:41 pm

Bones a totes!
Felicitats aquesta beta, cpb!!
Papallona em sap molt de greu... Quina p...

Dijous vam anar al Clinic...
Bé us faig resum:
-Els meus òvuls no són tan bons com totes les proves feien preveure.(de 11, 7 eren madurs po no es van fecundar) fallo de fecundacion(que en el meu cas no es podia preveure ja que tinc una alta reseva ovarica, es molt raro passa un 2%)
-ara farem un cicle natural (ovulació sense medicació) amb l'objectiu d'obtenir un sol òvul po de millor qualitat.
- si aconsegueixen fecundar (aconseguir embrió) repetim un altre cicle natural per obtenir un altre embrió
-implantarem 2 embrions
PROBLEMES:
- És possible que algun mes no ovuli i cancel·laem el cicle (més temps)
-el oòcit no es fecundi
SEGÜENT PAS
-Doble donant o adopció embrions

Home aquesta opció no és la millor del món, (encara tenim dubtes... ) po sempre ens queda el següent pas(doble donant o embrio) espero no tenir problemes pq es pugui implantar!! Seria el colmo!!!

Petonets a totes (vaja rollo que us he fotut!!! )
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Nurpefu » ds. oct. 13, 2018 9:01 pm

Colibrí jo trucaria per informa - me, són molts dies sense saber res!
Animus
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dl. oct. 15, 2018 8:15 am

Ostre CpB que guai, cal esperar a la Beta però ja són bones senyals, ànims.

Papallona quin greu :( és un pal.

Myca, t'entenc molt bé, a mi m'acaben de cancelar el cicle i com farem en cicle sustituit , a espera 2 mesos més. Desesperant.

Colibri, i no t'han donat informació? vaya colla d'impresentables. Que és per la SS? Quan vas per privat et mimen molt i t'informen de tot, lo que fan els calers. Tu truca i sigues pesada si és necessari, és la teva informació i te l'han de donar.

Nuperfu, molts ànims i esperem que al final fecundi algun de teu encara que sigui amb cicle natural.

Modo ego: en aquest finde llarg hi he anat dos cops a control d'endometri ja que estic amb cicle natural per la transfer. Pues per fer això seguien un fol·licle, el més gran, i no ha passat de 13 mm, s'ha quedat aturat igual que també ha quedat aturat el creixement del endometri a 6.8 mm. Hem cancelat el cicle i s'ha decidit que ho intentarem per cicle sustituit. Ja m'han receptat anticonceptius per quan em vingui la pròxima regla i m'han dit que en global són 2 cicles per la transfer, així que fins desembre seguirá congeladet el meu petit/a. Hauré de tenir paciència, però agraeixo a la clínica que front qualsevol dubte cancelar per no arriscar l'únic embrió que tinc.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dl. oct. 15, 2018 9:03 am

Cpb, quina alegría!! A veure quina súper beta surt!

Papallona, això dels tests ens mata....toca esperar i confiar. Ja t’has fet l’analítica? Molta sort guapa.

Bbm81 y Myca....és desesperant quan les coses s’entrebanquen, el temps és mortal....és molt frustrant... Però quan et donen una raó que té sentit s’ha de fer i confiar, perquè és pitjor cremar intents sense tenir el màxim de possibilitats.

Colibrí, truca i insisteix! Són un desastre amb les dates i jo crec que no s’hi fixen gens.

Nuperfu, el cos és un misteri...s’ha d’intentar! I confiar! El meu endometri funciona millor sense parxes ni pastilles que prenent-les.

Erika, ja sabem que la regla va per lliure....és molt cabrona. Com estàs? Ja t’ha baixat?

Perdut i Desiré, molta força, que ja queda poquet!!

Modo ego: ahir vaig fer catacroc. Em va donar un baixon monumental, vaig tenir molt dolor regla, se’m van desinflar els pits, desinflar la panxa, em va agafar una pena tremenda... i avui test negatiu. Sé que toca esperar a dimecres i creure en els miracles. Però són molts negatius a les esquenes i coneixem el nostre cos...així que estic bastant fotuda. Dimecres us explico més.
Petons guapes.
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
CpB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. set. 18, 2015 5:22 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: CpB » dl. oct. 15, 2018 12:47 pm

Bon dia!!

Colibrí: osti!! Tela no? A mi m’han informat sempre el mateix dia el dia 1 el 3 i el 5... jo trucaria!! Sino et faràs un fart de patir...

Papallona: saps alguna cosa!?

Nurpefu: dien que els òvuls en cicle natural son de millor qualitat!! A veure si hi ha sort i implanten ràpid!! Ànims!!

Marttape: veure el test negatiu es una bona merda... però no es fiable fins 15 dies des de la transferència... a veure si hi ha sort dimecres! Molta forç!!

Bbm81: jo els he fet tots amb medicació i m’ha anat bé així que no pateixis!! I no t’en adonaras i ja estarem a desembre!!

Piojito i desire i perdut com anem!?

Doncs jo avui he anat a fer-me l’analitica el resultat 925! Ara eco en 2 setmanes a veure com va tot...

Ànims i molta força a totes! El camí es molt dur però el resultat val la pena.
CpB l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 15, 2018 8:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Jo 29 i ell 32.
Ell tot correcte. Jo SOP i 2 trompes obstruides.
Novembre 2015 iniciem FIV
16/12/15 transferència 1 blasto.
27/12/2015 TE +.
29/08/2016 Neix la meva nena!
Agost 2018 iniciem FIV
02/10/2018 transferència 1 blasto.
12/10/2018 TE +.
15/06/2019 Neix la meva nena!
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Colibri82 » dl. oct. 15, 2018 4:36 pm

Marttape no perdis l'esperança fns l'últim moment però malauradament després de tant temps buscant, coneixem els canvis del nostre cos, desitjo equivocar-me i que hi hagi sort.

Vaig per ss i aquí no t'expliquen res, tan sols el dia de la punció em van dir que havia fet hiperestimulació , que els portarien a congelar i que signes el consentiment, que al marxar ja em donarien els papers de l'alta i el full de propera visita.
Al sortir i veure que em toca per finals de novembre em vaig quedar parada, però al menys pensava que em trucarien per comentar-me com havia anat la cosa, si havia fecundat algun mitjanament bé o no . Doncs res cap trucada ni informació, ( és el preu d' anar per "gratis")

Dimecres em pasaré per recepció, perquè he estat trucant i atenció al client només funciona de 10-11h, manda nassos.

Gràcies noies per el vostre recolçament :-()-)
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dl. oct. 15, 2018 4:54 pm

CpB és una beta brutal!! MOLTES FELICITATS!!!!

Jolin Colibri, quina angoixa no saber res. A veure si esbrines alguna cosa.

Marttape, creuo els dits! Però com bé dius, quan portes uns quants ja coneixes el teu cos. Pero eh, a vegades hi ha sorpreses i ja n'he llegit de tots colors :)

Mode ego: doncs el mateix divendres al vespre ja em va baixar la regla. Vaig escriure a la doctora per preguntar-li què en pensava de fer la última transfer el més natural possible i m'ha contestat que com els resultats no varien de fer o no pegats (cosa que em porta a pensar perquè es posen doncs...) que si, que podem fer un cicle natural fent control endometrial potser més continuu i punxat Ovitrelle quan estigui com cal. L'ovari alliberta l'òvul i nosaltres transferim l'embrió. No sé, per fer-ho diferent :-o00m Així que faré això.
Però ara riureu... Jo no sé si les hormones aquestes dels tractaments han despertat els meus queixals o ha estat casualitat però torno a tenir una sensació extranya a les dents així que demà ja tinc hora perquè em revisin l'últim queixal del seny que em queda a veure si és que li ha donat per començar a moure's per sortir. No vull deixar que el dolor vagi a més. Total, que aquest cicle és possible que el perdi. A veure què em diu demà el dentista.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Piojito » dl. oct. 15, 2018 5:38 pm

CpB,

Aquí estic tot el dia "estampada" al sofà, sense fer res de res i esperant que arribi el dijous per sapiguer si tan d' esforç ha merescut la pena...

Seguim molt possitius!!!

Som unes lluitadores, ànims a totes!!
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Papallona1982 » dl. oct. 15, 2018 9:55 pm

CpB moltes felicitats pel teu súper positiu!!!
Doncs jo no bé anat avui a la beta ja que des-de dissabte soc una font....un desastre...
Dimecres tinc visita a veure que em diuen. En tinc 2 congelats, seran les 2 últimes oportunitats ja que tinc decidit que no tornaré a passar per estimulacions.
Marttape mentres no et vingui hi han possibilitats....
Les demés molta sort amb les betes!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dt. oct. 16, 2018 10:26 am

CpB moltes gràcies pels teus ànims, esperem que amb la medicació tot vagi millor i el meu cos respongui. Ja en tinc ganes.
I moltes felicitats!!!! és una super beta, que guai!!!! A disfrutar-ho moltíssim. >.-<:

Papallona, ho sento moltíssim, però no et desanimis, encara tens 2 intents més. Que mirin bé què ha pogut passar i a pel següent!!!

Recopilem:
Dia 17 Beta Marttape
Dia 18 Beta Piojito (de 2)
Dia 20 Beta Perdut
Dia 22 Beta Desire
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Perdut » dt. oct. 16, 2018 3:06 pm

Bona tarda!
Avui fa 8 dies de la transferència del meu petit/a. Tant de bo s'hagi quedat amb mi.
Només entro a donar ànims a totes!!!
Tinc molt mal de cap, suposo que serà culpa dels nervis, però us vaig llegint!!!
Una abraçada molt forta i a seguir lluitant sempre.

Recopilem:
Dia 17 Beta Marttape
Dia 18 Beta Piojito (de 2)
Dia 20 Beta Perdut
Dia 22 Beta Desire
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::