FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Colibri82 » dc. oct. 17, 2018 9:08 am

Bon dia noies!!

Només volia comentar-vos, i serveix per informar a les que aneu per SS, que he trucat i m'han dit que amb la nova llei de protecció de dades ja no poden facilitar informació fins la visita, únicament truquen a la pacient si no han congelat cap.
Li he explicat que la visita la tinc molt tard, i per fí m'ha dit que li sonaba el meu nom i que algun si que havia congelat, bueno al menys sé que tinc algun petitó esperant-me. >.-<: >.-<:
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dc. oct. 17, 2018 2:53 pm

Hola guapes,

Entrada mínima per confirmar el NEGATIU.

Això és molt dur...no ens queden congelats, haurem de tornar a començar però ara mateix no puc pensar on, quan ni com. Vull parar uns dies, i decidir més endevant.

Gràcies a totes pel suport, aquest camí és millor amb tan bona companyia.

Piojito, Perdut i Desire, molta molta sort!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Perdut » dc. oct. 17, 2018 3:02 pm

Marttape! Em sap greu!!!! Això és una merda!!
Jo ahir ja vaig tacar marró... i he trucat per avançar la beta a divendres a la tarda (19 d’octubre)... però ja m’espero el pitjor, a més que ahir em vaig fer test d’embaràs i va ser negatiu...
A mi només em queda un congelat, la meva única oportunitat ja que amb la meva reserva ovàrica ja en van dir que si va malament aquest FIV hauria d’anar a ovonació... i prefereixo no pensar-ho.
T’envio una abraçada molt gran. Desconnecta, fes un reset i torna amb més forces.
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Avatar de l’usuari
CpB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. set. 18, 2015 5:22 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: CpB » dc. oct. 17, 2018 3:39 pm

Bon dia!

Marttape ho sento moltíssim... descansa, recuperat i pren el temps necessari... es una merda que per aconseguir algo que podria ser senzill haguem de passar per tot això...

Perdut tacar marro pot ser una bona senyal... si és d’implantació potser encara no sortirà en el test a mes que son pocs dies pk els van posar a dia 3. Ànims i calma...

Trobo molt fort lo de la ss!! Si són els teus embrions tens dret a saaber que passa en cada moment!!

Piojito com va el relax!?

Ànims!!!
Jo 29 i ell 32.
Ell tot correcte. Jo SOP i 2 trompes obstruides.
Novembre 2015 iniciem FIV
16/12/15 transferència 1 blasto.
27/12/2015 TE +.
29/08/2016 Neix la meva nena!
Agost 2018 iniciem FIV
02/10/2018 transferència 1 blasto.
12/10/2018 TE +.
15/06/2019 Neix la meva nena!
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Piojito » dc. oct. 17, 2018 5:09 pm

Ohhh Marttape, quin greu em sap, ho sento moltíssim.

La veritat és que sí que tot aixó es fa molt dur, jo estic com tu, no en tinc cap congelat així que si demà em surt negatiu, la meva aventura haurà acabat, ja no em plantejo tornar a passar per tot aixó més, perque igual que a Perdut ja em van dir que sino funcionava hauria d' anar per ovodonació i jo respecto les decicions de cadascú però aixó és una cosa que ni jo ni el meu home ens plantegem.

Cpb, jo aquí continuo, demà sortirem de dubtes, la veritat és que a mi la part baixa del ventre em fa molta pressió, aquesta nit tampoc he dormit, menys mal que estic de baixa perque sinó no hem podria aixecar per anar a treballar.

I pel tema de la SS jo ja vaig deixar clar el que opino...

Molts petonets a totes, petita familia.
Maduixeta83
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. oct. 04, 2018 7:36 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Maduixeta83 » dj. oct. 18, 2018 8:29 am

.
Maduixeta83 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 03, 2019 8:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Papallona1982 » dj. oct. 18, 2018 9:42 am

Marttape no hi han paraules suficients per passar aquests durs moments....no es just haver de passar per tant de dolor, relaxa't i desconecta que t'anirá molt be.
Jo he començat avui amb els parxes, i poster pel 2 de novembre tornem a transferir, ens queden 2 blastos, 1 de dia 5 i l'altre de dia 6 i la veritat no sabem que fer si posar un o dos....tenim un gran dilema...
Com va les que esteu esperant beta????
Maduixeta que pasada 50 folis...mare meva!!! que vagi molt be la punció! a mi em van treure 5
Avatar de l’usuari
CpB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. set. 18, 2015 5:22 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: CpB » dj. oct. 18, 2018 1:31 pm

Maduixeta83 jo també tinc SOP , en la primera estimulació vaig fer el voltant de 35 folicles, el dia abans de la punció em costava fins hi tot caminar... després de la punció em va costar una mica recuperar-me pk evidentment vaig fer hiperestimulacio ovàrica i no vem fer transferència fins el mes següent ( jo em tobava molt aixafada). Vem obtenir madurs poquets però a dia 5 només en va arribar un (ara es la meva petita de 2 anys). Aquesta segons FIV m’han canviat la medicació i he fet uns 25 folicles m’he trobat millor, dels quals 4 madurs i 2 han arribat a dia 5, un està congelat i l’altre és el que em van posar que ha estat +!! Aquesta es la meva experiència no ser si tha servit d’algun cosa... es igual el número que et surti amb una de bo en tenim prou!! I la punció traquil·la el dia després relax i a veure líquids!! Mots ànims i molta sort!!!
Jo 29 i ell 32.
Ell tot correcte. Jo SOP i 2 trompes obstruides.
Novembre 2015 iniciem FIV
16/12/15 transferència 1 blasto.
27/12/2015 TE +.
29/08/2016 Neix la meva nena!
Agost 2018 iniciem FIV
02/10/2018 transferència 1 blasto.
12/10/2018 TE +.
15/06/2019 Neix la meva nena!
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Perdut » dj. oct. 18, 2018 1:35 pm

Demà la beta però ja sé el resultat. M'ha vingut la regla.

Us desitjo que tingueu sort!!!

I continueu endavant. Jo avui no, demà serà un altre dia.
Perdut l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 18, 2018 8:07 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Maduixeta83
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. oct. 04, 2018 7:36 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Maduixeta83 » dj. oct. 18, 2018 6:49 pm

.
Maduixeta83 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 03, 2019 8:46 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
CpB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. set. 18, 2015 5:22 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: CpB » dj. oct. 18, 2018 7:24 pm

Maduixeta82 les que tenim SOP responem molt a l’etimul·lació tenim excés de la hormona antimullerina no ser si saps una mica que és aquesta hormona... però el cas es que afecte en la producció de folis. Al haver tants folis el cos es colapsa una mica i de madurs n’hi ha menys... en el meu cas es molt exagerat... segurament tu en tindràs més de bons!! La meva sort es que els bons són qualitat 10...
En el cas de dia 3 o 5 a la meva clínica IVF Barcelona sempre em recomanen a dia 5 fas una selecció dels millors i la única feina després de la transferència es implantar, en canvi a dia 3 encara han de fer més divisions... per la meva experiència a dia 5 m’ha anat molt bé... però es decisió teva i de la clínica suposu...
I a la primera FIV em vaig trobar molt malament no et vull posar por al cos ja que cada cos respon diferent... però vaig estar 3 dies de baixa... em costava caminar i anar a wc era terrible jejejej però a la segona FIV l’endemà ja treballava no estava al 100% però bé!!

Així que tu tranquil·la i pas a pas que anirà bé!!

Perdut em sap molt de greu... ànims i molta força...

Piojito ja saps alguna cosa de la beta!?
Jo 29 i ell 32.
Ell tot correcte. Jo SOP i 2 trompes obstruides.
Novembre 2015 iniciem FIV
16/12/15 transferència 1 blasto.
27/12/2015 TE +.
29/08/2016 Neix la meva nena!
Agost 2018 iniciem FIV
02/10/2018 transferència 1 blasto.
12/10/2018 TE +.
15/06/2019 Neix la meva nena!
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Piojito » dj. oct. 18, 2018 7:46 pm

Ostres... Tenia escrit el missatge i no sé perque no s' ha publicat...

M'acaven de trucar, quan trigan tant no són bones noticies, i així ha sigut, negatiu.

La meva aventura s'acaba aquí, ja que l'opció que ens donen és ovodonació i aixó ni ens ho plantegem. Jo ho porto mijor però el meu home està molt malament.

Ara ens dedicarem a viure, viatjar i ser feliços l'un amb l'altre.

Moltes gràcies a totes per haver-me acompanyat en aquesta aventura, me sentit molt recolçada, espero que vosaltres aconseguiu el vostre somni aviat.

Molta força, sou unes lluitadores!!
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Papallona1982 » dj. oct. 18, 2018 9:18 pm

Ho sento moltissim perdut i Piojito, la veritat que de totes les que estavem en beta nomes ho ha aconseguit Cpb i falta Desire que esperem que sigui un positiu, això em fa pensar que es complicat quedar-se....
Maduixeta ja ens dirás com va la puncio.
Piojito molts anims encara que ja veig que estás mentalitzada, jo penso com tú...probarem de posar-nos els 2 que ens queden i si no funciona a canviar el xip...
Un petonas ben gran!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dv. oct. 19, 2018 7:49 am

Ostres Marttape, ho sento moltíssim, és un camí molt dur. Espero que tinguis ganes de seguir quan et vegis amb forces per seguir-ho intentant. Però ara a descansar i desconectar que segur que ho necessites. Una forta abraçada valenta.

Perdut, ho sento moltíssim. Molts ànims maca i a seguir endavant.

Piojito, quina llástima, però al menys no quedarà per no haver-ho intentat. Dessitjo que siguis molt feliç, no tot a la vida és tenir fills, si no venen doncs avui en dia hi ha mil coses més que ens poden fer feliços, sobretot la parella. Petons

Ostres quin mes, només hem tingut un positiu de tota la llista. Relament l'estadística (20-30%) s'ha complert.... És molt fotut.

Maduixeta, deunido quina quantitat està super bé. Jo en vaig tenir entre 8-9 i me'n van treure 7 que dels quals bons només 2. Però lo meu ja era baixa reserva. Sento molts casos de 10-20 o algun més, 50 mai ho havia sentit així que super bé. Però amb tanta hiperestimulació és normal que et deixin reposar un mes abans de fer la transferència. Lo de l'antibiòtic no recordo però crec que si, només 1 sobre monodosis. Que vagi molt bé la punció.

Només falta la Desire. Dia 22 Beta
bbm81 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 19, 2018 11:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dv. oct. 19, 2018 9:35 am

Noies perdoneu la desconexió total, he anat força liada... Però volia entrar un moment per enviar molts ànims i abraçades virtuals a tots els negatius, és un pal enorme i necessitem el nostre temps per recuperar-nos. Us envio molta energia positiva i que el camí que ara agafeu segur que és molt feliç.
Aquï hi serem pel que necessiteu!
Nosaltres també vam descansar per que de 23 folicles, 22 van ser madurs, 16 van fecundar i 10 van arribar a blastos. A veure si d'aquests 50 en tens un munt!!!
Entro des de el mobil i és difícil personalitzar, la setmana que ve amb calma ho faré.
Nosaltres tot i que no tinc el millor endometri, anem a transfer dimecres, aquesta vegada amb pack complert: adiro, dakortin i heparina, a part d'estrogen i progesterona.... A veure si és la definitiva...
Gaudiu del cap de setmana boniques
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Avatar de l’usuari
CpB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. set. 18, 2015 5:22 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: CpB » dv. oct. 19, 2018 1:59 pm

Hola noies,

Piojito ho sento moltíssim... les teves paraules m’han fet posar la pell de gallina... es de valentes lluitar però també prendre decisions com la que has pres tu... que et vagin molt bé les coses i que sigueu molt feliços! Ànims al teu home, que encara que nostres ho vivim en primera persona ells també ho passen molt malament...

Pruneta33 molta sort amb aquest endometri i la trànsfer!

Ànims i molta força a totes!! Els somnis tard o d’hora es fan realitat...
Jo 29 i ell 32.
Ell tot correcte. Jo SOP i 2 trompes obstruides.
Novembre 2015 iniciem FIV
16/12/15 transferència 1 blasto.
27/12/2015 TE +.
29/08/2016 Neix la meva nena!
Agost 2018 iniciem FIV
02/10/2018 transferència 1 blasto.
12/10/2018 TE +.
15/06/2019 Neix la meva nena!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: myca » ds. oct. 20, 2018 7:54 pm

Hola noies,
Piojito, Marttape, Perdut... Una abraçada molt gran a totes.
Piojito, decidiu continuar o no, el que portem viscut desgasta econòmicament i fisicament, segur que ens ha fet més fortes,però no cal continuar patint si tampoc sabem si ha d'acabar bé. Almenys és el que penso jo ara. No serà que no hem lluitat.
Pruneta33, molta sort en la transferencia. 10 blastos és un bon coixí.
Desire, esperem millorar l'estadistica, ja falta menys!!
Maduixeta, uff a mi men van treure 22 i 21 crec, i ja estava com un globo! Cuidat!!
Papallona1982, a la ultima va la vençuda! Espero que pogueu tancar l'etapa amb panxu!
Cpb, gaudiu del moment. i moltes felicitaats!
Mode ego: despres de cancelarnos la transferencia a st pau pq van veure un polip i van dir qe shavia doperar, vaig anar al meu gine 4 dies dsprs i em va dir qe no m'operava pq el qe es veia segons ell no es un polip, és un engruiximent o plec de l' endometri i prou... Total, que dsprs de xutarme decapeptyl, parxes devopad qe no van servir per res, no hi ha transferencia, no hi ha polip... O si, ja no entenc res, no sé ni si lo que mha vingut era la regla o no... Total, qe tornem a la casella de sortida...
Visita a st pau, esperar cicle, ... Nadal entremig... Hi ha dies que ho porto bé, però nhi ha qe només ploraria.
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dg. oct. 21, 2018 6:11 pm

Quin greu Piojito :(
Per sort us teniu l'un a l'altre. Una abraçada molt forta bonica.

Jo quan vaig començar en tot aquest procés per ser mare soltera no volia ni anar a FIV. Al veure que la IA era super xungo vaig accedir a fer-la però sempre amb els meus òvuls. Després de veure com vaig i només amb un congelat tinc bastant clar que aniré a adopció d'embrions si aquest tampoc funciona. A vegades, el temps et fa veure les coses d'una altra forma i com també m'havia plantejat adoptar però els tempos són una animalada, per què no adoptar embrions si no puc ser mare amb els meus òvuls?

Sobre lo de congelar o transferir a dia 3 o 5. Doncs jo la primera fiv me'l van transferir a dia 3 i de moment és el que ha durat més temps amb mi. A la segona FIV tenia 4 madurs i els 4 van arribar a dia 5 "súper bonics". Dels tres transferits cap s'ha quedat amb mi. Així que no tinc molta confiança de moment en lo de "bonics" i en lo d'haver-los fet arribar a dia 5... Suposo que el millor serà allò que per fi ens faci mares, sigui el que sigui.

L'últim que em queda el transferirem al proper cicle. Estic pensant en agafar uns dies de baixa i canviar d'aires després de la transfer.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dl. oct. 22, 2018 8:04 am

Hola Pruneta, llavors aquest mes toca transferència? Ja ens aniràs explicant, molta sort maca.

Erika molts ànims en aquest intent, i si necessites agafar-te la baixa, tu ets lo primer i endavant. A per totes.

Myca, millor que no hagis de passar per una operació però és un pal quan et diuen d'anular-ho. Tot s'allarga i és un no acabar mai. Molta sort en el teu següent cicle.

Avui toca la Beta de la Desire. Com vas guapa, com t'has trobat, esperem bones noticies.

Modo Ego: tornant a esperar la regla, aquest cop a pendre anticonceptius (el primer cop a la meva vida).
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Avatar de l’usuari
Desire
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: ds. juny 02, 2018 5:19 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Desire » dl. oct. 22, 2018 8:53 am

Pues me acabo de hacer la analítica.... y hasta esta tarde no sabré nada.

Después de una betaespera muy calmada, hoy si que puedo decir que estoy muy nerviosa. A parte de eso, me encuentro bien ... lo típico, pechos inflados pero sin dolor, algún dolorcillo en la zona de vez en cuando en la zona de los ovarios .... pero vamos nada fuera de lo común (síntomas que fácilmente pueden ser provocados por los estrogenos y la progesterona) y aquí estoy trabajando a ver si se me pasa rápido el día.

Lo que no acabo de entender es porque os viene la regla antes de la beta, he leído que puede ser por la mala absorción de la progesterona ¿os han dicho algo al respecto?

Aprovecho para mandaros muchos besos a todas y muchos ánimos, esto es super duro ... y somo unas valientes por seguir luchando por nuestro sueño.

Espero tener buenas noticias para ayudaros a que no perdáis la esperanza...y si son malas noticias pues aquí estaré para seguir animándonos, desahogándonos, compartiendo experiencias y persiguiendo lo que tanto anhelamos

Un beso :-()-)
Jo 35, Ell 42
Pronòstic: Esterilitat per causa desconeguda
1ª FIV
09/2018 Punció
Resultado: 9 bonitos blastocistos
11/10/2018 Transfe
22/11/2018 Beta +++ 341, 35

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::