FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dv. nov. 09, 2018 2:13 pm

Noies beta negativa, ufff. Ara el més que ve repetirem el test de receptivitat endometrial i a veure si trobem respostes....
Papallona et desitjo mooolta sort.
CpB quin susto les perdues, espero que puguis gaudir d'aquesta nova etapa.
Erika que vagi super bé la preparació del niu.
Ara cap de setmana de recuperar l'ànim.
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dv. nov. 09, 2018 4:29 pm

Pruneta, ho sento molt noia :(

Mode ego:
Noies, després de l'1 el 2... Ja ric perquè és el millor que puc fer.

Vaig fer-me aquella analítica pel meu compte i tinc la tiroides a més de 4... Al maig la tenia a 2.11 i la doc em va donar l'ok per les FIV però a saber com la tenia a l'agost i al setembre. A més he llegit que es recomana tenir-la per sota de 2 perquè la FIV vagi bé...

Ara he enviat l'analítica a la clínica a veure què em diuen però no penso fer una transferència amb aquesta TSH després de llegir el que he llegit... :-o00m

No em vull enfadar, però com els quatre petitons no s'hagin quedat amb mi per una punyetera glàndula tiroides... m'enfadaré. Sigui com sigui, he d'aconseguir que el meu cos estigui el més bé possible per l'últim petit que espera congeladet. :globus:

Us ho miren molt a vosaltres lo de la tiroides? A mi sempre m'ha sorprès que no demanin analitiques abans de cada punció/transfer per això aquesta vegada ho he fet pel meu compte.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Papallona1982 » dv. nov. 09, 2018 5:51 pm

Ho sento moltíssim Pruneta, que dur que es això....t’envio molts i molts ànims, a seguir endevant.
La meva beta ha estat positiva però molt baixeta, a 41, ja que estic a dia 9 de la transfer. Dilluns l’haig de repetir i ha d’haver doblat.
Ara a esperar....
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dv. nov. 09, 2018 7:04 pm

Vinga Papallona que segur que tira endavant! Molta sort!!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Fosqueta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Fosqueta » dl. nov. 12, 2018 3:00 am

Hola noies!
Us vaig seguint a totes a veure com porteu els progressos, va ser un fil on hi vaig ser molt....
Anims, nomes volia donar-vos anims, un cop ets aqui sembla que mai et toqui a tu, pero a vegades toca.
Papallona, la meva beta va ser de 22. I aquesta setmana ja faré les 27 setmanes d’embaràs!
Així que mica en mica, anar fent camí!
Petons per totes!
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dl. nov. 12, 2018 6:50 am

Papallona creuem els dits per què la beta hagi doblat. Molts ànims bonica.
Erika a mi no me l'havien demanat, me l'ha vaig fer per el meu compte al llegir que havia d'estar per sota de 2... Per assegurar... Però ni a SS ni a la clínica d'ara mai m'han comentat res.
Fosqueta ja 27 setmanes!!! Quina il.lusió veure que si que és pot. A gaudir de la resta d'embaras
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Piojito » dl. nov. 12, 2018 1:29 pm

Ostres Pruneta, quant ho sento!! No et puc dir que no t´hagin dit ja, molts ànims!!

Ostres Fosqueta hem deixes... a mi la primera beta em va sortir a 53 i paraules textuals: La beta ha sortit possitiva, 53, però és molt baixeta pel que segurament durant aquests dies et baixarà la regla... Dit i fet, el mateix dia a la nit estava sagnant... De veritat que cada vegada que llegeixo coses així em quedo de pasta de boniato...
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Perdut » dl. nov. 12, 2018 6:02 pm

Bona tarda nit noies!

Feia moooolt temps que no escrivia, des de la meva beta negativa.
D'ànims no vaig gaire bé.
Ja són quasi 4 anys buscant, esperant, i necessito un respir que no em puc donar perquè la meva reserva ovàrica s'acaba.

Piojito, a nosaltres la ss també ens va prendre el pèl (i el temps). Apuntats per reproducció assistida des d'abril 2015 ens vam fer dos IA al julio/agost de 2017... i no em van dir ni mu de la AMH. Les dos evidentment negatives sense cap explicació i de nou a la llista d'espera. L'any següent, aquest 2018, la primera FIV per ss i només tres òvuls... i un embrió que no es va quedar amb mi. Jo ja començava a llegir (fins aleshores estava convençuda que a la primera FIV em quedaria embarassada... ja ja ja... Ilusa de mi!!!)... i al obtenir tan pocs òvuls ja tenia la mosca al nas... i quan vam anar a la visita amb la antipàtica-freda de la doctora ens va advertir que els altres dos intents de FIV que tèniem pendents depenien exclusivament de l'anàlisis antimulleriana (que fins aquell moment ni coneixiem) que si era inferior a 0.7 quedavem "descartats"... Doncs bé, no hem tornat no, al mes següent ja estàvem a la privada corrents amb el 0.2 de AMH... i amb el disgust enorme de no haver-nos assabentat abans... de que no em fessin aquest maleit analisis fa anys... per què?? uff encara rumio de posar una reclamació... més 3 anys perduts. Si ho hagués sabut evidentment que de cap a la privada!!!

Pingu, Pruneta, sento aquets negatius, a seguir lluitant eh.

Papallona, molta sort i que es dupliqui!

Erika, jo em prenc cada dia eutirox i ni idea de com tinc la TSH... però m'he fet anàlisis fa una setmana i dijous si vaig a visita amb la ginecòloga ho consultaré. A quin valor és l'adient?

En fi, molts ànims a totes.
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dl. nov. 12, 2018 6:55 pm

Pruneta quina vergonya. He estat llegint molt des de divendres i la tiroides és qui mana que es segreguin les hormones que asseguren l'evolució de l'embrió. Entre d'altres coses és clar. Amb lo fàcil que és de mirar trobo que costaria res donar-hi un cop d'ull si és tan important com sembla.

Perdut, doncs diuen que durant el primer trimestre no hauria de passar de 2.5 i al tercer que no passi de 3. I molts metges recomanen que per buscar un embaràs estiguem entre 0.1 i 1.5. Suposo que perquè compten que pujarà una mica però seguirà estant per sota de 2.5 el primer trimestre.

Que no us ho perdeu. Avui em contesta la doc de la clínica de reproducció i em diu: hauràs de pujar la dosis. I jo: quina dosis si jo no em medico de res? Ella es pensava que la tiroides me l'estaven controlant per una altra banda.
Suposo que com després de l'avortament sortia alta i després em va baixar a 2.11, ella va interpretar que m'estava medicant. I jo vaig pensar que el 4 i pico d'aleshores era per trasvals de l'avortament diferit que havia afectat al cos i tot sol havia tornat a la normalitat i per això la següent analítica em sortia bé. Un show...
Ella m'ha dit que em pregui 75mg mentre no em visiti l'endocrí però jo trobo que prendre tres pastilles de cop és com molt a sac així que avui he pres 50mg i he tingut la sort de trobar hora per demà a una endocrina de Tarragona. A veure què em diu.

En resum, mes perdut (sort que era en cicle natural i no havia gastat un euro encara), però tot sigui per no fer perdre un altre embrió i tenir el cos el millor possible per acollir la meva mongeteta.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dt. nov. 13, 2018 9:19 am

Pruneta / Pingu: Ostres quin pal els negatius... a que us facin totes les proves possibles per averiguar què ha passat. No perdeu l'esperança. :-o00m

CpB: quina alegria sabe de tu, me'n alegro que tot tiri endavant. Cuida't molt maca.

Erika: vaja tela. Jo no entenc perquè no ens fan mirar més coses. Si és per SS ho puc entendre perquè deuen estar limitats, però per privat passa lo mateix casi, i mira que jo pago mutua que ja se'n fa càrrec de les analítiques. A mi la tiroides me la van mirar el primer dia i ja està, a saber com està, sort que aquest més tinc revisió mèdica de la feina i ens ho miren a veure com surt.
Molta paciència i a recupera el cos, però fa molta rabia anular cicles.

Papallona: quina alegria veure un positiu. T'han repetit la Beta? Com ha sortit????
Estem totes aquí a l'espectativa de veure un +.

Fosqueta: gràcies per compartir la teva experiència, ens dones una mica d'esperança. Disfruta del teu petit. <:-<

Modo ego: sense novetats, amb anticonceptius i 16/11 tinc visita a veure què diuen. Demanaré que em facin paper per una analítica de la vit D i potser també aprofito perquè em mirin la tiroides. Aquí qui no plora no mama....
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Papallona1982 » dt. nov. 13, 2018 11:11 am

Bueno doncs ahir em van fer l’altre analítica i no havia duplicat beta, estaba a 52. Així que ja m’han dit que alguna cosa no va bé. Que deixi medicació i que em baixarà la regla. Però demà haig de fer-me un altre analítica per descartar que estigui a la trompa...no entenc res, quan per fi aconsegueixi un positiu després de quasi 3 anys de cerca no es queda amb mi...estic força trista....
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dt. nov. 13, 2018 11:37 am

Ostres Papallona, ho sento moltíssim. Realment és un camí ben llarg. Ànims.
Avatar de l’usuari
alaska
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 6:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: alaska » dt. nov. 13, 2018 8:24 pm

Xiques, aquesta notícia sembla interessant, sobre una apliació q facilita l'absorció debla vitamina D:

https://www.levante-emv.com/comunitat-v ... 94640.html
Jo 39, ell 44
Fallo ovàric precoç
6 FIV (3a trànsfer): abril 2015 > POSITIU!
Imatge
Imatge
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dt. nov. 13, 2018 9:11 pm

Jolin Papallona, quin greu :_( Sé que no consola gaire però com a mínim has aconseguit implantació aquesta vegada. A veure què et diuen quan te la repeteixen. Això és el que es diu un ectòpic? Molts ànims.

Mode ego: avui he tingut visita amb l'endocrina i ja m'ha posat pauta de medicació. Volia començar amb 25 mg i que ens veiessim en 6 setmanes, mirar i veure si calia pujar a 50, 6 setmanes més i així anar fent i que quan volgués quedar-me embarassada veuriem si s'havia de pujar. I jo: mmmm... Porto un any i mig volent quedar-me embarassada... Li he comentat que la gine m'havia proposat començar amb 75mg, m'ha pesat i m'ha dit que comencés amb 50mg. Però fins el 8 de gener no em tornaria a veure.

Jo de totes maneres al desembre em faré l'analitica per veure com està el tema.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Perdut » dt. nov. 13, 2018 9:51 pm

Papallona molts ànims en aquests moments.

Avui per fi tinc els resultats de l'analítica de trombofilies, i resulta que el gen MTHFR està alterat en estat homozigot, cosa que pot provocar avortaments. Alguna de vosaltres pateix aquesta trombofilia? em pot informar? Pel què he llegit es tracta amb heparina.

No entenc per quin motiu no ens fan les proves amb anterioritat... cal passar per dos IA, i dos FIVS per fer una simple analítica? no ho entenc.
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Tremadufi
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: ds. gen. 27, 2018 11:24 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Tremadufi » dt. nov. 13, 2018 10:06 pm

Hola a tot@s!! Molts ànims i a lliutar que Ho aconseguireu.

perdut després de dos avortaments a mí en van trobar aquest any la mateixa mutació i desde que en vaig fer transfercia em punxo heparina perquè el meu ginecòleg m'ho va dir i tot ha anat molt bé! Estic de 33 setmanes ja. s'ha d mirar com tens la homocisteína (jo la tenía be), segons l'hematologa no em caldria punxar-me pq es algo experimental però que pels antecedents que tenia que millòr continues punxant-me i tot va perfecte!
Jo 30,hipotir.subclínic,mutació MTHFR c677t en estat homocigoto, déficit vit. D; ell 32, astenoterazoospermia severa
2 embarassos naturals, avortaments setmana 6.
Abril '18 1°FIV/ICSI transferencia a dos dies després de la punció de dos embrions qualitat A -- POSITIU!! 238..és un Nen!!! :love:
Final 2019: embaràs natural sense fer res! +++
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Perdut » dt. nov. 13, 2018 10:20 pm

Tremadufi, mil gràcies per contestar-me!!

Demanaré que em receptin l'heparina per la transferència, més val prevenir que curar.

Ara a veure què diu la ginecòloga... són tan renagats a receptar i enviar a fer proves... i més si és quelcom experimental. Paciència.
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Perdut » dt. nov. 13, 2018 10:21 pm

AI Tremadufi i FELICITATS pel teu embaràs!! >.-<:
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dc. nov. 14, 2018 3:22 pm

Bona tarda noies,
Primer, Papallona ho sento moltíssim. Quina gran me. Molts ànims i una gran abraçada. Tot plegat és molt injust.
Perdut com t'entenc amb el que dius del temps, d'ençà que vam començar veig que no sóc la mateixa persona, ara en quin moment estàs?
Erika que fort em sembla, sort que ho has mirat, ara a baixar-la i tornar-ho a intentar.
bbm81 vinga que el 16 ja està aquí a veure si et donen el paper per l'analítica i a començar aviat.
Modo ego: Dilluns visita, per fer la prova de la finestra d'implantació, i hem fet dgp a 4 embrions a veure si obtenim alguna resposta.
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Perdut » dc. nov. 14, 2018 5:34 pm

Hola a totes!!

Pruneta, jo no sóc la mateixa que abans. Ara m'he tornat més antisocial, més trista, sense ganes de res... abans m'encantaven les criatures, ara si puc evito veure-les. Aquesta merda d'infertilitat encara que no vulgui m'afecta, hi ha dies que més... i dies que menys. Però no perdo l'esperança. El temps el pitjor enemic.

Demà vaig a la doctora a portar-li les proves de trombofilies i de la histeroscopia que vaig sol·licitar fer després de la meva segona beta negativa. Només tenim un embrió congelat!!! i aquest sí que s'ha d'agafar ben fort!!!

Una abraça virtual enorme a totes lluitadores.
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::