FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Xocolatina » dv. nov. 16, 2018 7:21 pm

Hola noies!!

Sóc nova a aquest món, i he descobert aquest fòrum.

Primer de tot molts ànims a totes! De moment tot el que escriviu em sona a xinès i per tant no puc ajudar massa.

Encara no hem triat la clínica on fer el tractament, però ens recomanen in vitro.

Les clíniques que mirem son Fecunmed - Dr. Saura (on ens deriva el gine) i CIRH - Dra. Maqueda i BcnIvF - Dr. Zamora (que tinc descompte amb Mútua General de Cat).

Si teniu algun consell / recomanació per no pecar de principiants us ho agrairíem!

Alguna de vosaltres està alguna d'aquestes clíniques?
Aquests dies estem acabant de decidir-nos


Mil gràcies!!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dv. nov. 16, 2018 7:26 pm

Benvinguda! Tant de bo hi siguis poquet x aquí!
Nosaltres estem a Fecunmed! Q ets del Bages?

Noies! Vaig escriure aq setmana i vaig veure q no s’ha publicat.... ostres tuu!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: myca » dv. nov. 16, 2018 8:58 pm

Perdut, i Pruneta33, jo també he canviat el caràcter amb el temps. És impossible no quedar amb amics que tinguin fills i que només parlen de nens. Per lo que també ens hem tornat més antisocials.
Molta força amb aquest frigo i els 4 amb dgp, que la proxima sigui la bona!
Papallona, em sap molt greu, espero que pugueu aclarir aviat el tema i si n'hi ha ganes ja us hi tornareu a posar. Jo vaig tenir un ectòpic aviat farà 3 anys, i es passa malament, per la incertesa.
Erika79, espero que regulis aviat lo de les tiroides, jo també trobo que 75 és molt. Jo em prenc mitja pastilla de 25 i va baixar força en poc temps.
bbm81, aviat al ataqueee! molta sort!
Xocolatina, espero que com ja t'han dit no hagis d'estar gaire temps en aquest forum. De les clíniques de RA que dius només conec fecunmed, i la veritat és que tot i només fer-hi dues IA no vam quedar massa contents. Jo a aquestes alçades que ens trobem i després d'haver anat a Institut Marquès i al Clinic, on aniria ara si no fóssim a sant pau seria a IVI. Però això és molt personal.
Pingu, no sé amb quin moment et trobes, som tantes... jo també sóc del Bages.
Fosqueta, moltes felicitats! almenys sabem que de tant en tant va bé!!
Una abraçada a totes, que segur que me n'he descuidat....
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » ds. nov. 17, 2018 8:45 am

Xocolatina, jo estic a ivfbarcelona i si no hi tingués un embrió congelat segurament no hi seguiria... Hi vaig anar perquè una coneguda era amiga de la doctora i se suposava que em farien un descompte i res, preu com tothom. En un principi va donar-me subidón perquè em va demanar més proves de sang genètiques a part del cariotip que ja el tenia de l'altra clínica. I realment vam aconseguir 4 blastocits tot i tenir baixa reserva. Tot pintava molt bé, la veritat.
Però no sé, primer que em dona la sensació que es tracta millor els estrangers (que n'hi ha i molts. De fet el vídeo que hi ha a la tele de l'entrada només reprodueix en anglès). Quan arriben els ofereixen aigua, infusions, tallats, alguna cosa de menjar etc. A mi no m'han oferit mai ni una ampolleta d'aigua. Sovint les enfermeres surten i estan una estona parlant amb ells abans d'entrar a consulta. Amb mi, mai.
Et comento algunes coses, que a més tinc per comparar amb la clínica on havia estat abans.
El dia de la punció quan vaig despertar de l'anestesia no van provar de que mengés res. Simplement si tolerava l'aigua. A l'altra clínica i també després del legrat primer era aigua i després unes galetes per assegurar que tot m'hi queia bé.
Quan m'ha fet les transferències, a la camilla no m'hi han fet estar ni cinc minuts. Et fan aixecar i esperar-te al box on només hi ha una butaca. Et diuen que t'hi quedis l'estona que vulguis però és clar, assentada...
Dona la sensació de que tenen pressa en tot, i que la doctora et diu una cosa i quan hi tornes a parlar te'n diu una altra i tu li has de recordar i és com... eing?
Quan vaig tenir el bioquímic a l'agost la doctora va dir que ja em mediqués per intentar-ho al següent cicle i per poc que llegeixis i t'informis a tot arreu diuen que és millor deixar un cicle o dos de descans perquè tot quedi ben net i el cos pugui reposar-se de la medicació i tot plegat. Que aquestes decisions les hagi de prendre jo ho trobo molt fort.
Tampoc vaig aconseguir que la doctora em digués si portant un abortament diferit a la setmana 11 i un bioquimic als pocs dies seria bo analitzar els blastos que tenia congelats. Que era decisió meva. Coi, ja ho sé, però tu ets la professional, tinc l'edat que tinc i aquest historial, recomana'm i jo prendre la decisió amb tota la informació.
Ara, abans de la última transfer que tindria amb ells, em va donar per fer-me una analitica, si tires enrere pots llegir-ho. I sort d'això!
Em dona la sensació de que he d'estar constantment jo investigant i preguntant les opcions que tinc. En fi... Sé que hi ha gent que hi ha anat i està encantada perquè també vaig buscar opinions, però la meva cada vegada va a pijtor...

Myca, l'endocrina primer volia 25 però al comprovar el pes haurà vist que era una animalada com estava jajajajajaja I no sé si serà la pastilleta aquesta però la porto prenent des de dimecres i he baixat 1,7Kg. si segueixo a aquest ritme aconseguiré l'embaràs i em quedaré estupenda, tot alhora jajajajajaja
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Xocolatina » dg. nov. 18, 2018 2:01 pm

Pingu, myca i Erika, gràcies per la benvinguda!

Sóc de les terres de Ponent però no tenim gaire bona experiència amb la sanitat lleidatana... per això hem volgut mirar clíniques a Barcelona.

La veritat es que a BcnIVF no ens vam sentir tant acollits com a CIRH o Fecunmed. Després d'analitzar preus, veure instal·lacions i conèixer el personal ens estem decantant cap a CIRH. La decisió final encara no l'hem presa.

Myca, doncs si que el que dieu es un pal, tothom de l'entorn té canalla i es mono-tema als sopars i trobades i les mil vegades que pregunten "i vosaltres quan?". Al final no sabem si explicar que no ho estem tenint tant fàcil com ells i que anem pel camí llarg.

Erika79, gràcies per explicar l'experiència, a nosaltres ens va donar la sensació que a BcnIVF ens volien vendre les IAs, quan a les altres clíniques, després d'explicar que vam tenir un abort diferit (6 setmanes) fa pocs mesos i veure que tant els seminograma i les meves hormones no eren els millors resultats ens van recomanar anar directament a FIV.
Em sembla que després dels diners que val tot això caldria que estessin una mica més per les pacients i no pas haver d'estar-hi tu a sobre.

Bé, molts ànims a totes i ens anem veient per aquí!!

Molta força!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Tremadufi
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: ds. gen. 27, 2018 11:24 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Tremadufi » dg. nov. 18, 2018 2:51 pm

xoxolatina sol per si et serveix com a recomanació..jo he anat a l'avantmedic a Lleida i estic molt contenta amb el tracte, sobre tot de les biòlogues q al final són amb les que tens més tracte (al menys en aquella clínica, no sé com va a Barcelona), sol et dic que no ho descarteu ja que quan es fa una FIV, has d 'anar cada dos O tres dies per fer controls de folicles i si ho tens més q prop...millòr.
Ja pots veure el nostre cas, 2 avortaments setmana 6, seminograma bastant malament, hormones per sobre de lo que hauria de ser i per les analítiques que em van demanar allí, han trobat una mutació pel tema de coagulació...hem fet una FIV/ICSI i tot ha anat molt bé. Sol t'ho dic perquè no ho descartis...al menys et recomano primera visita que és gratuïta amb les biòlogues. Ànims i a per totes!!
Jo 30,hipotir.subclínic,mutació MTHFR c677t en estat homocigoto, déficit vit. D; ell 32, astenoterazoospermia severa
2 embarassos naturals, avortaments setmana 6.
Abril '18 1°FIV/ICSI transferencia a dos dies després de la punció de dos embrions qualitat A -- POSITIU!! 238..és un Nen!!! :love:
Final 2019: embaràs natural sense fer res! +++
Avatar de l’usuari
BLAUCEL
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 559
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 2:21 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: BLAUCEL » dl. nov. 19, 2018 11:16 am

Bon dia lluitadores
M'infiltro un moment.
Erika si no estas contenta amb la clinica no has d continuar amb ells encara q tinguis un embri. A mi m va passar al marques i em vaig emportar el meu embrio a una altra clinica. La clinica receptora no et cobrara res solament el ttractament q facis alla i els q tenen l'embrio ara en ppi tampoc.
Jo no tenia molt clar q no volia fer.me alla la.transfer. Espero q et serveixi la info i molta sort.
A la resta molta sort!! Jo despres d 5 anys i una lluita molt intensa i moltes situacions indesitjables estic embarassada de 21 setmanes!! Vaig pasar a ovo pero aixo ara ja es l d menys!
Sort i us desitjo un curt cami!
Des 2014: 3a Fiv i 2a transfer : 2
12/12/14: BETA ++
05/01/15: ECO dos solets!
26/03/15 els meus solets marxen, sempre us estimarem
23/10/15 Transfer frigo- Beta negativa
26/07/16 4a Fiv/ 2 embris/ trànsfer 1 beta -
19/05 transfer frigo . Beta -
GENER 18: fiv cicle natural. Beta-
JULIOL 18: OVO. BETA ++++ 325
28/11 adeu petit Aleix. T'estimarem sempre
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dl. nov. 19, 2018 11:25 am

Bon dia noies,

con el tema en que no somos las mismas, realmente es cierto, aunque intenemos disimular, por dentro tenemos ese vacío que es difícil de explicar o de entender por gente que no lo ha vivido. E incluso diria que nuestras parejas no lo viven igual.

Xocolatina, jo vaig al FecunMed de Granollers, vaig començar amb el Dr Saura, i després et porten diferents doctores. Tots m'han tractat super bé, a més conec casos en aquesta clínica molt satisfactoris. Jo crec que vagi bé o no depèn de cada cas. Jo només he viscut una transferència i encara estic a la primera FIV, encara que de moment només he tingut resultats dolents, però m'han fet moltes analítques. Si que és cert que en algun cas, has de demanar que et mirin alguna cosa ja que les clìniques tenen tendència a mirar el mínim, però veig que això és global. Jo sóc del Vallès.

Modo ego: divendres 16/11 vaig anar a vistia, m'estic prenent anticoncpetius, tot ok i em van punxar decapeptyl al cul per deixar el meu cos inactiu. En quan em vingui la regla començarem amb les hormones (Progynova en pastilles (Estradiol)).
I tinc paper per fer-me analítica de vit D a finals de mes. Per què vaig demanar-ho, però no m'han demanat fer-me cap analítica més...
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
miri75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. maig 27, 2015 3:50 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: miri75 » dt. nov. 20, 2018 7:23 am

Hola noies,

Em presento, sóc la Miri75, i entro en aquest fil, primer de tot, per dir-vos que sou molt valentes, totes i cadascuna de vosaltres sou molt valentes per perseguir el vostre somni. Jo no estic duent a terme cap tractament FIV actualment, perquè per sort ja he aconseguit ser mare. Però això no vol dir que no m'hagi sotmés a tractaments de RA.

Sé pel que esteu passant, sé els moments d'incertesa que es viuen quan estàs a RA. Estàs lluitant amb totes les teves forces sense saber si aconseguiràs obtenir el que busques. Jo puc considerar-me molt afortunada perquè vaig aconseguir el somni de ser mare amb la primera FIV, em van extreure 9 òvuls, dels quals 5 van fecundar i 4 van arribar a prosperar. A la segona transfer vaig aconseguir cantar positiu i fa mig any va nàixer la meva patufeta. Sé que és estar envoltada de parelles amb nens i sentir-te enormement trista perquè tu no has estat beneïda amb el do de ser mare; o anar a passejar i només veure cotxets de bebés. És per això que si es desitja molt una cosa, s'ha de lluitar per ella, sabent que, fins i tot, potser no arribes a aconseguir-ho.

No us vull enganyar i donar-vos falses il·lusions, dient que totes ho aconseguireu, algunes sí, d'altres no. Però totes i cadascuna de vosaltres sou unes lluitadores i molt valentes per no tirar la tovallola. I si alguna perd les forces i la il·lusió és normal. Per a nosaltres la maternitat és una carrera d'obstacles, que s'han d'anar superant un a un, i no és fàcil.

Jo als 43 anys ho he aconseguit. A mi em va ajudar molt tenir pensaments positius i deixar passar un temps entre la primera i la segona transfer; cuidar-me, fer coses que m'agradaven i sobretot, descansar la ment, deixar de pensar en panxulines per uns mesos. Recordo l'estiu de l'any passat amb molta alegria, molt descans, molta platja, molta lectura, molt relax i molt positivisme. Estar relaxada em va ajudar a afrontar la transfer de setembre. Evidentment, si fos tan fàcil com això, no hi hauria problemes d'infertilitat, però personalment vull pensar que a mi em va ajudar sentir-me d'aquesta manera.

Bé, no em vull enrotllar més, només dir-vos que es pot aconseguir, no és fàcil, però sí possible. Envolteu-vos de bons professionals i no deixeu de preguntar-los tot el que necessiteu.
I si us puc ajudar en res... aquí estic.

Miri75
Neuladenadal
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dc. nov. 21, 2018 2:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Neuladenadal » dc. nov. 21, 2018 3:01 pm

Hola maques! Sóc nova el fòrum i estic en betaespera. Suposo que les que heu passatper aquí m’entendreu perfectament... no vull però és inevitable mirar-me i analitzar-me tots els simptomes que tinc! Fins a dia d’avui mal d’ovaris a estones, molt fred i algun mareig puntual. El que no entenc és que avui mirant-me l’informe del dia de la transfer, la dra em va posar que podia tenir algunes perdues de sang... i la veritat és que no n’he vist ni una! És obligatori tenir pèrdues perquè les coses vagin a bon port i surti una beta positiva?
Neuladenadal l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 03, 2019 10:53 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Tremadufi
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: ds. gen. 27, 2018 11:24 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Tremadufi » dc. nov. 21, 2018 8:55 pm

Neuladenadal no es necessari tacar com a indici de que sigui positiu, jo no vaig tacar en cap moment i tot va genial! Jo recordo que durant la beta espera em sona que vaig llegir que anava molt bé tenir els peus abrigats (pq la sang no tingui que anar tant cap als peus tant i vagi més cap a l'uter) i vaig veure Aquarius durant les dues setmanes d'espera...pot ser és una tonteria, però mal tampoc fa i a mí em va anar be.
Que vagi molt bé i no et mengis molt el cap buscant símptomes...jo al menys no vaig tindre res a destacar o eren símptomes semblants a quan t'ha d vindre la regla, així que lo millor és positivisme i relax!
Jo 30,hipotir.subclínic,mutació MTHFR c677t en estat homocigoto, déficit vit. D; ell 32, astenoterazoospermia severa
2 embarassos naturals, avortaments setmana 6.
Abril '18 1°FIV/ICSI transferencia a dos dies després de la punció de dos embrions qualitat A -- POSITIU!! 238..és un Nen!!! :love:
Final 2019: embaràs natural sense fer res! +++
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dj. nov. 22, 2018 7:39 am

Hola Miri75 moltíssimes gràcies per les teves paraules, són de molta ajuda en aquest trajecte tan complicat. Encara que jo no porto molt de temps, però aviat farà ja 1 any que vam començar a informar-nos, sembla que porti tota la vida, i realment es fa molt dur. Paraules com les teves ens donen moltes esperances. Gràcies, mil gràcies. I enhorabona per la teva criatura :-D

Neuladenadal, amb el teu nom m'has fet venir gana jaja, et dessitjo un gran + després d'aquesta beta(des)espera. No t'hi fixis amb els simptomes. Jo només he passat una betaespera i encara que no vaig tacar, i vaig tenir uns simptomes com les de Tremadufi, en el meu cas va ser negatiu. Inclús vaig tenir nausees els últims dies, i això que ni va implantar jaja, lo que fa el cervell que et provoca simptomes impossibles. Per això ni hi pensis i sigues molt positiva fins última hora.
Aquí estem per lo que necessitis.

Tremadufi, enhorabona pel teu embaràç i moltes gràcies per les teves paraules. Disfruta molt del petit :-)(-:
Lo dels peus calents jo també ho he sentit i com jo sempre tinc peus i mans fredes i passaré tota la betaespera al costat de la llar de foc, i lo de l'acuaris jo ja ho estic fent per anar preparant el niu per si de cas, però mel compro sense sucre per si de cas...

Modo ego: quines ganes de poder donar el meu positiu algun dia. Hi tinc moltes esperances en aquesta pròxima transferència i última d'aquest FIV. Avui última pasti d'anticonceptius i a esperar la regla (tinc la sensació que em passo la vida esperant-la).
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Neuladenadal
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dc. nov. 21, 2018 2:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Neuladenadal » dj. nov. 22, 2018 9:02 am

Bon dia!!! Tremadufi felicitats pel teu embaràs! Lo de l’aquarius ho havia llegit però lo dels peus calentonets no... No sé si és massa tard però per si de cas avui mateix em poso uns mitjons de llaneta! Jiji Ostres tu, que difícil és no pensar-hi... I com costa arribar el dia de l’analisi!!! Estic pensant en fer-me un clearblue abans d’hora perquè fins dimarts ho veig tant lluuuuuuny!!! El teu positiu Tremadufi ha sigut amb la 1a Fiv 1a Transfer? Els teus embrions eren a dia +3 o blastos?

Bbm81 em va venir el cap aquest nom de Neuladenadal perquè ultimament tinc molta gana de dolços! Deu ser els nervis que em donen per devorar dolços i sobretot neules!!! Mmmh!!! Semblo el monstre de les galetes en mode neula de xoco!! Jiji Ara veig que estas a l’espera de la regla per començar medicació i transfer! Ja tens la vitamina D a punt perquè s’implanti el teu embrionet? Va segur que anirà bé!!! Molts ànims a tu tb! Per cert, en el teu post has posat que l’embrió que et van posar no va ni implantar... Que ho saben aixo amb l’anàlisi de la beta si ha implantat o si ha sigut un avort el cap de poquets dies?
Neuladenadal l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 03, 2019 10:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dj. nov. 22, 2018 9:39 am

Gràcies Neuladenadal. Doncs la vit D no sé com està des de setembre però encara m'estic prenent així que ja tinc paper per l'analítica a final de mes per controlar-la abans de la transfer. I lo de no va implantar no en tinc ni idea, aixó m'ho va dir la doctora, va soposar que no havia implantat i que segurament era l'embrió (de 3 dies) que no havia evolucionat, imagino per la beta, debia ser tan baixa que ho van soposar. Imagino que quan implanta i tens un abort de pocs dies la beta deu ser algo més alta. Però tot és un suposar... és un món tan incert que anem suposant tot el dia...

Aquest mes he estat prenent anticonceptius i em van injectar Decapeptyl 3.5 mg a dia 15 de la regla. Avui farà ja 21 dies i última pastilla d'anticonceptius, i m'han dit que compri Progynova (Valerato de estradiol) que són estrògens per quan em vingui la regla començar el pla de tractament que em diguin. Tothom parla de parxes però a mi m'han dit que tot serà oral... Cada clínica és un món. Jo calculo que la transfer serà a mitjans de desembre. A veure si tinc un bon nadal :-o00m :p-)
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Xocolatina » dj. nov. 22, 2018 10:13 am

Llegir èxits anima molt, m'emociono i tot llegint que ho heu aconseguit! Gràcies per explicar les vostres experiències tremadufi, blaucel[/b, [b]miri75... Esperem que a totes ens arribi aquest desitjat positiu.

bbm81, jo també tinc (o tenia) la vitamina D baixa. La meva metgessa de capçalera m'ho va detectar abans de començar l'estiu però em va dir que si prenia el sol que ho arreglaríem. Ara em prenc Seividid plus (porta àcid folic, vitD...).

neuladenadal, encara no se que és la betaespera, encara no he passat cap tractament, però molts ànims, i esperem que sigui un positiu!

Ens seguim llegint.. ja anireu explicant els vostres processos!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Perdut » dj. nov. 22, 2018 10:36 am

Bon dia!!

La meva regla ha desaparescut! Vaig tenir la meva segona beta negativa el 20 d’ocubre (dia que em va venir la regla a tope), doncs en teoria la setmana passada m’havia de venir, vaig tacar dos cops marró i adios muy buenas... ni símptomes ni res. Test embaràs negatiu. Dimarts que ve ja tinc visita amb la ginecòloga però estic preocupada perquè el mes que ve hauria de començar a preparar endometri per la transferència de l’únic embrió que ens queda...
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Neuladenadal
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dc. nov. 21, 2018 2:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Neuladenadal » dj. nov. 22, 2018 11:00 am

Bbm81et demanava lo de la vitD perquè a mi l’analisis abans de fer la punció tb em va donar un valor molt baix (diria que era de 16) i amb una dosi de Hidroferol i Vigantoletten sticks 1000Ul 1 cada dia em vaig posar amb uns bons valors. Com que em va anar tant bé aquest “cocktail” aquí ho deixo per si tu o algú altre vol aprofitar el consell!
Va anims segur que aquesta sera la bona!!! Jo he estat amb parxes Evopad així que niidea amb el Progynova però segur que mes o menys tot és el mateix! Ostres sempre hem d’estar esperant eh? Quan no esperem la regla, esperem la punció, quan no la transfer i quan no la beta. I quant tens la beta positiva deus esperar l’eco... Això és un no parar! Segur que de tot això en fem un bon aprenentatge per la vida!!!!! :love:

Xocolatina ànims! En quin punt estas?

Perdut a veure què et diu la ginecòloga... Aquest xute d’hormones ens fa destirotar-ho tot però la regla acabarà baixant! A veure si s’afanya i aviat pots començar a prepar el niuet!!!
Balma
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. nov. 22, 2018 12:44 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Balma » dj. nov. 22, 2018 12:51 pm

Hola!
Jo també soc nova!
Després de prometre'm una i altra vegada que no em registraria per no estar tot el dia pendent de la betaespera aquí estic, visca la coherència! La veritat és que us llegia igual i m'ha fet gràcia que la Neuladenadal la té pel 27 i jo pel 28. La meva transferència va ser el dimarts 13. :p-) Aquesta és la meva primera FIV-ICSI després d'un avortament diferit i uns dos anyets de cerca.

Espero que tinguem molta sort i que el camí no se'ns faci gaire llarg!
Imatge

Oct'17: avortament d'embaràs natural
Nov'18: comencem 1a FIV! 4 embrions 1 transfer -
Gen'19: 2a transfer +
Set'19 Benvinguda L!
Gen'22: comencem de nou el procés. Histeroscòpia quirúrgica per pòlip endometrial.
Jull'22: 3a trasfer -
Oct'22: 4a transfer -
Nov'22: proves trombofílies, test EMMA, ALICE, visita andròleg... :-o00m
...
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Xocolatina » dj. nov. 22, 2018 1:44 pm

neuladenadal, doncs tot just estem començant. Tenim totes les analítiques i proves fetes, i tot just ens acabem de decidir a fer el tractament fiv a CIRH. Podem començar el tractament la setmana q ve però segurament ho deixarem pel proper cicle.

Perdut, segur que ja apareixarà! A veure que et diu el gine.

balma, crec que t'anirà bé comentar al fòrum amb la resta que ja han viscut el moment que estàs passant. Jo abans de registrar-me també vaig estar llegint molt per aquí i per allà i des que escric em trec un pes de sobre, ja que només tinc el meu home per parlar-ho perquè no ho hem dit a ningú...

Com ho porteu vosaltres? Ho heu dit al vostre entorn proper?
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Balma
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. nov. 22, 2018 12:44 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Balma » dj. nov. 22, 2018 1:56 pm

Jo era partidària de no dir-ho per estalviar-me maldecaps, però quan vaig tenir l'avortament, fa un any, vaig explicar-ho a tothom. I va anar molt bé. D'una banda es van acabar les miradetes, els "i vosaltres quan?", "no us animeu?"... perquè la gent se sentia incòmoda. També és veritat que em vaig endur alguna decepció com quan la meva millor amiga, després d'haver-me demanat detalls concrets sobre avortaments diferits i què i com i quan em va anunciar el seu embaràs, sense cap altre tema de conversa pel mig! :-o00m No sabia quina cara posar. Després, per "consolar-me" em va dir que si m'hi tornava a posar ràpid els nostres fills encara tenien possibilitats de ser quintos. :sogra: Vaig plorar molt, després, i ara faig el cor fort cada cop que la veig amb el seu nen.

Ara amb la FIV tampoc ho volia dir. Però per efectes pràctics ho vam comentar a la meva sogra (no entenia com jo havia d'anar desapareixent al metge en dies estranys) i al meu cunyat (ells van tenir un fill per FIV). També ho he hagut de dir a la feina (i una de les meves caps resulta que porta quatre anys de FIV's i similars i ho ha entès perfectament!). Però no ho hem dit a ningú més. De vegades penso a explicar-li a la meva mare, però patiria més que jo i encara em faria estar més nerviosa, penso.
Imatge

Oct'17: avortament d'embaràs natural
Nov'18: comencem 1a FIV! 4 embrions 1 transfer -
Gen'19: 2a transfer +
Set'19 Benvinguda L!
Gen'22: comencem de nou el procés. Histeroscòpia quirúrgica per pòlip endometrial.
Jull'22: 3a trasfer -
Oct'22: 4a transfer -
Nov'22: proves trombofílies, test EMMA, ALICE, visita andròleg... :-o00m
...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::