FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dt. des. 11, 2018 7:42 am

Ostres noies, quina pena els negatius. Nuriach, saps alguna cosa més? Vinga ànims i a pels següents intents.

Neuladenadal, sembla que anem a la par. A mi em fan transfer el dimarts 18/12. La Beta no sé quan però suposo que abans del 31/12. Aiii esperem que comencem l'any bé.

Erika, semblem germanes, que si la tiroides i la vitD. Lo que fa rabia és que no ho mirin desde el principi i ho hagis d'anar demanant. Si és tan important perquè no està en el seu protocol d'analitzar-ho? No ho entenc. Puc entendre-ho per la SS, però si paguem una mútua i anem pel privat, millor per ells no?. Tingues paciència, millor tenir el cos bé.

Modo ego: endometri a 8,6 mm, que guaiiiii, pel cicle natural no va passar de 7. Aixi que el pròxim dimarts 18/12 transfer del meu embrió de 5 dies. Quina ganes i quina ilusió, amb tot lo que hem fet fins ara, esperem que surti bé. I entre dies que tinc de vacances i les festes de nadal, agafo vacances el 18 i fins l'any que ve >.-<: :-o00m
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Perdut » dc. des. 12, 2018 7:50 pm

Bones!!
Fa molt temps que estic desconnectada, ara m'he posat un xic al dia.
En primer lloc dir que cada negatiu és un gran pal, i sap greu llegir-los. Hem de continuar endavant. Molta força Nuriach i Cris.

Nuperfu, valenta decisió, molta sort!!! Nosaltres si aquesta última transferència surt negativa segurament ens plantejarem ovonació.

Xocolatina, a veure si comences aviat la estimulació, després de la primera punxada els dies passan volant.

BBM81, Neulanadal, que tingueu una transferència i beta espera màgica!!

A totes les altres molts ànims. :ok:

Modo ego: esperant que baixi l'amiga que en teoria havia de venir avui a veure'm per començar amb els parches evopad i fer la tercera transfència del meu únic embrió congelat.

Per cert, si teniu instagram i us ve de gust seguir el meu procés és: keepdreaming1984
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Xocolatina » dv. des. 14, 2018 10:48 pm

Bona nit noies!

Cris, nuriach... quin greu els negatius...esperem que la propera sigui la bona!!

Bbm i neuladenadal! Ja ho teniu aquí! Ja anireu explicant primeres sensacions i tal!

Erika, que bé que hagi millorat la TSH. Per la vitamina D crec que es fàcil de regular... a mi em van dir que prengués seividid plus i no m’ho han mirat més, suposo que mentre m’ho vagi prenent no en faltarà.

Perdut, ja has començat a preparar el Niuet?

Jo: doncs diumenge començo amb l’estimulació crec que em faran la punció després de Sant Esteve. El 21 començo vacances per tant estaré tranquil·leta.
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » ds. des. 15, 2018 6:28 pm

Noies, de debò que estic perdent tota la fe en els metges...

El que em va fer la recepta de la vit D em va dir que era una xorrada i que tothom té dèficit i no pssa res...

Sabeu què m’ha receptat? Una gota al dia de les gotes que es donen als recén nascuts... El farmacèutic flipant i jo més quan l’home m’ho va dir... no m’ho he comprat. Prendré el seidivid o algun complex vitamínic que en porti. Quina vergonya...
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Xocolatina » ds. des. 15, 2018 7:14 pm

Erika, si compres el Seidivid sobretot que sigui el plus, el normal no en porta.
Jo ho vaig comprar per Internet a una pàgina web i em va sortir molt més barat que a la farmàcia física (farmacia barata es diu).

Per altra banda, jo no m’ho he pres, però la meva metgessa de confiança em va dir que em prengués un que es diu “hidroferol 266mgr”, finalment m’he pres el seidivid plus perquè porten altres vitamines i ja que m’he de prendre, que sigui tot de cop.

Espero que et serveixi la info que et dono!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dg. des. 16, 2018 9:45 am

El plus és el que tinc. És el que em van donar a la clínica durant l’estimulació però mai més m’han dit que el prengui però em prendré els sobres que em queden i llestos :p
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Balma
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. nov. 22, 2018 12:44 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Balma » dg. des. 16, 2018 12:27 pm

Bon dia noies!
He estat un temps desconnectada, però us he anat llegint. Esperava tenir ordinador per poder contestar amb calma. Em saben greu els darrers negatius, Nuriach i Cris, esperem que les que ara torneu a començar tingueu molta sort!

neuladenadal quina sort que puguis tornar-ho a intentar tan ràpid! quan ho vas publicar per aquí vaig trucar la meva ginecòloga i res, que fins al gener.

Xocolatina quin descobriment això de la farmàcia barata! Ho arribo a saber abans... porto gairebé dos anys amb el natalbén preconceptivo i tot i que és dels baratets he vist que aquí encara ho és més! Moltes gràcies!

Erika79 Quan la meva gine em va demanar analítica de vit. D ho va fer acompanyat d'una explicació pel metge: diga'ls-hi que ara ho mirem i que és important, no només a les menopàusiques. El doctor va riure i em va comentar que a tothom que li han fet analítiques ha sortit baix. Que som un país sense vitamina D (i mira que hi ha sol!). A mi em va receptar Deltius, que entra per la Seguretat Social, a més a més de les vitamines de rigor (realment estava baixa baixa!). No m'ho ha tornat a mirar, per això!

bbm81 vinga que el 18 ja és aquí! I si tens vacances segur que t'ho pots agafar amb més calma. Molts ànims!

Nurpefu Molta sort amb l'adpoció d'embrions! Enhorabona per la decisió!

Jo tot just començo a preparar-me per la segona transfer. M'he de punxar el decapeptyl mensual i: PREGUNTA! La doctora em va dir: busca un practicant que t'ho punxi. Ale espavila't. Ja em veieu a mi buscant practicants per barcelona.. de veritat, les que ho heu fet abans us ho deuen haver punxat a la clínica, no? Per què a mi no? Al final vaig acabar preguntant a la farmàcia (després del dineral que hi he deixat em tracten de meravella) i m'han recomanat una infermera a domicili que fa cures als avis del barri.. m'ho punxa dijous i quan em vingui la regla començo amb els parxes.

Una abraçada per totes i moltes gràcies per ser aquí! :-()-)
Imatge

Oct'17: avortament d'embaràs natural
Nov'18: comencem 1a FIV! 4 embrions 1 transfer -
Gen'19: 2a transfer +
Set'19 Benvinguda L!
Gen'22: comencem de nou el procés. Histeroscòpia quirúrgica per pòlip endometrial.
Jull'22: 3a trasfer -
Oct'22: 4a transfer -
Nov'22: proves trombofílies, test EMMA, ALICE, visita andròleg... :-o00m
...
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: myca » dg. des. 16, 2018 2:16 pm

Nuriach i Cris, sento molt el negatiu, no sé perquè ha de ser tant complicat que funcioni.. una abraçada.
Balma, jo els tres cops que mhe punxat això, vas al CAP am el medicament i si vols am algún paper de la clinica de RA conforme fas tractament, tot i que no mho han demanat mai, i la infermera de guardia tho posa. Aixo en hores que treballin, si és capdstmana ja no ho sé.
Millor si els avises abans perquè ho sapiguen, pro a mi no mhan posat mai cap pega.
Anims que ho aconseguirem!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dl. des. 17, 2018 8:01 am

Perdut!!! et dessitjo molta sort per aquest nou intent. Esperem que sigui el definitiu amb un gran ++++.

Xocolatina, molts ànims pel nou procés, a mi la part de l'estimulació em va passar volant. És una etapa maca amb molta ilusió. Esperem que tot et vagi molt bé.

Erika, realment els metges a vegades semblen que se'n foten de nosaltres. Com que les vitamines es poden pendre sense recepte agafa el que et recomani la farmaceutica. Molts ànims i esperem que puguis veure la llum a final del túnel ben aviat.

Balma, en el meu cas em van punxar el decapeptyl a la mateixa clínica, després de mirar amb una eco que tot estava ok. Suposo que la transfer et vindrà al gener. Molta sort.

Modo ego: demà em toca la transfer i ja començo està cansada de la progesterona i això que només porto 4 dies jaja és asquerós. Tinc la sensació que quan vaig al wc el llenço tot. A sobre ahir estaba amb febre (38ºC) d'un bon costipat que he pillat, ja és mala sort, espero que no m'afecti.

Vinga bon nadal a totes!!!! xxsta:: x*x*x neujor:-) \o.o/
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Neuladenadal
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dc. nov. 21, 2018 2:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Neuladenadal » dl. des. 17, 2018 10:06 am

Bon dia!!!

Xocolatina com va l’estimulació? Ahir vas començar no?

Balma no entenc això de que algunes ens fan la transfer de seguida i altres us toca esperar i deixar passar 2 regles... Ja m’estic atabalant pensant que la meva dra m’està fent anar massa ràpid i això no pugui ser bo... Després de saber el negatiu, vaig deixar la progesterona, em va venir la regla i vaig començar amb els parxes! No ho entenc...

Bbm81 que bé, demà ja!!!! Ja ens diràs com ha anat... A mi em toca dimecres... Ja en tinc ganes! A veure si cantem un super positiu abans d’acabar l’any!!!
Ostres això de la Progesterona és un fàstic! Jo aquest cop com que he agafat fongs enlloc dels òvuls la faig amb punxades! És molt més cara però ostres, quina diferència! Punxadeta a la nit i t’oblides fins el dia següent a la nit! Però no hi ha dret aquests preus!
Per cert quans embrions et poses? De dia +3 o blastos? Moltíssims ànims per demà, molta energia positiva i molt aquaris i peus calents!!! Jiji >.-<:
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dl. des. 17, 2018 12:07 pm

Neuladenadal, doncs em posó un embrió de 5 dies, i res més perquè és l'únic que em queda jaja així que esperem que vagi bé.

Lo que comentaves de que hi ha algunes que ens fa esperar 2 cicles i a tu no, té fàcil explicació (crec), els dos cicles és per quan comences, que el primer cicle es pren anticonceptius i el segon cicle el dels estrògens, però si ja t'has fet una transferència no et cal el mes d'anticonceptius perquè la funció d'aquests és inactivar els ovaris i tu ja els tens inactius pel més de la transfer. Crec que és així si no m'equivoco.

Molta sort dimecres. A veure quins dies ens donen per la Beta. :b-)))
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Balma
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. nov. 22, 2018 12:44 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Balma » dl. des. 17, 2018 5:40 pm

bbm81 Ni idea, en principi la Neuladenadal i jo anavem igual. Era la primera transferència de les dues i ara serà la segona, no? potser perquè jo venia directa d'estimulació i ella feia congelat (si no m'equivoco)? Em sembla que no cal patir pel refredat. A l'anterior transfer estava com una sopa i vaig llegir posts de noies que havien cantat el positiu amb una galipàndria descomunal!

Neuladenadal Dona! millor que vagi ràpid! Així ens obres el camí! Quina llàstima els fongs, jo vaig tenir la paranoia de la infecció tot el cicle anterior, però devia ser el pringue de la progesterona, suposo! Al principi quan ho vas dir vaig maleïr la meva gine. Em feia il·lu intentar-ho per Nadal perquè tindré vacances i estaré tranquil·la, però la veritat, m'ha anat molt bé desconnectar un temps (tot i que pensava que ho portava genial, ara veig que no tant.. jejeje). Així que carregarem piles pel gener!

Una abraçada!!
Imatge

Oct'17: avortament d'embaràs natural
Nov'18: comencem 1a FIV! 4 embrions 1 transfer -
Gen'19: 2a transfer +
Set'19 Benvinguda L!
Gen'22: comencem de nou el procés. Histeroscòpia quirúrgica per pòlip endometrial.
Jull'22: 3a trasfer -
Oct'22: 4a transfer -
Nov'22: proves trombofílies, test EMMA, ALICE, visita andròleg... :-o00m
...
Neuladenadal
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dc. nov. 21, 2018 2:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Neuladenadal » dt. des. 18, 2018 1:02 pm

Bbm81 i balma, si deu ser això... si vens directe d’estimulació et fan esperar a l’hora de fer la 2a transfer. A mi això em va passar a la 1a transfer perquè vaig fer hiperestimulació i l’embrió era congelat. Per tant ara serà la segona transfer!!!

Balma ànims que de seguida serem a principis de gener!!! Passa ràpid la preparació... lo pitjor per mi és la Beta.
A mi la dra ja em va dir que em tocarà fer-la el dia 30... i osti!!! cau amb diumenge... tot tancat!!! Així que em tocarà a esperar el dia 31!!! Serà un cap d’any fantàstic o un desastre...

Bbm81 transfer feta ja? Com ha anat? Quin dia et toca a tu fer-te la beta?
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Nurpefu » dt. des. 18, 2018 2:47 pm

Bones noietes! com va la cosa??

Neuladenadal estic molt d'acord amb tu. Esperar la beta és lo pitjor del món!!!!!

ànimus a veure si acabeu mb l'any >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

jo estic de vacances de RA, despres de festes santornemi
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Perdut » dt. des. 18, 2018 5:08 pm

Bona tarda!!!

Com esteu?! Molta sort amb la transfer BBm1 i Neulanadal. Tant de bo acabem l’any amb positius a tope!!

Jo estic preparant l’endometri amb parches evopad75... dilluns que ve dia 24 control, i espero la transfer per cap d’any!!! (Si tot va bé!!) Per cert, la primera setmana de gener no em puc agafar vacances a la feina però la segona setmana del 7 de gener sí... i no sé què fer perquè en los dos anteriors betaesperas he començat a tacar a partir de 8è dia i m’ha acabat venint la regla just abans del dia de la beta. I si fes repòs absolut? Vosaltres què creieu convenient? Uff és que ho passo fatal i a la feina sí que és cert que pateixo d’ansietat però per altra banda em va bé distreurem i guardar aquests dies per més endavant...

Una abraçada a totes
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dj. des. 20, 2018 9:39 am

Hola noies, avui escric des del mobil. La transfer me la van fer dimarts, el meu unic embrio va descongelar perfectament i estava ben macu. Ahir vaig estar de relax per casa i aquesta tarda anire a fer un vol de compres, va de conya estar de festa. Estic força tranquila de moment. L'unic simptome que he notat son unes petites punxadetes sota la panxa, pero crec que l'altre cop tambe ho vaig notar, aixi que millor no pensar-hi.
La Beta la tinc el 27, no se, sem va fer extrany tan aviat pero suposo que serà suficient, son 14 dies despres de la fecundacio de l'embrio. Ara estic a dia 7 de l'embrio, en teoria en fase d'implantacio.... esperem que aixi sigui.

Neuladenadal, com va anar la transfer? Beta per quan??? Anima maca

I a les que us esteu preparant, positivisme, i jo penso que mentre no em diguin lo contrari jo ja estic embarassada jaja que be sona.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Xocolatina » dv. des. 21, 2018 12:01 pm

Bbm i neuladenadal, com van les primeres sensacions?

Nurpefu aprofita aquests dies per desconnectar i agafar l’any nou amb les energies renovades!

Perdut, ja et queda poquet per la transfer, molts animus!!

Jo avui he fet la primera eco després de començar l’estimulació. Porto cinc dies punxant-me bemfola i avui començo amb menopur i orgalutran. La doctora ens ha dit que tenia bona pinta tot, que estan creixent un total d’11 fol·licles. Ella diu que és un bon número, però a mi m’agradaria que fossin més. Dilluns tinc una altra eco i de cara al 27 o 28 seria la punció.

Trobo que sempre tot es molt positiu i després quan no va bé que ha passat? M’estimaria més tocar de peus a terra des del primer moment.
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » ds. des. 22, 2018 9:50 am

És cert Xocolatina!
Jo als controls d’endometri tot és meravellós i els embris bonics bonics. I així porto des de l’estiu del 2017...
Tan bé no estarà tot, dic jo!

En fi. Molta energia a totes! Si el 2018 no ha estat el nostre any, ho serà el 2019!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dg. des. 23, 2018 11:18 am

Perdut molta sort en aquesta transfer. Per quan? Ja ens aniras informant.

Xocolatina, 11 no es mal numero pero lo important es quants de madurs te'n treuen. A mi em van dir, amb un n'hi ha prou per quedar-se embaraçada. Vinga anims.

Neuladenadal com va anar la transfer, per quan la beta. Un peto enorme.

Modo ego: anar passant els dies. Estic mes tranquila que en l'altra beta i això d'estar de festa i no treballar també ajuda. Sintomes només la típica molestia de quan t'ha de venir la regla, pero es de la progesterona. Ni pits sensibles ni nausees ni sangrat ni res de res. En fi mes vaig notar l'altre cop i va ser negatiu aixi que ja veurem. Fins el 27.

Bon nadal a totes xx:-D
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Neuladenadal
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dc. nov. 21, 2018 2:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Neuladenadal » dg. des. 23, 2018 11:54 am

Xocolatina ja et queda ben poquet! 11 fol.licles està molt bé!!! Ànims que segur que tot anirà perfecte!

Bbm81 la meva transfer també va anar molt bé! L’embrió es va descongelar perfecte! La beta la tinc el dia 30 però com que cau en diumenge hauré de fer-la el 31. Jo també tinc mals de regla com l’última vegada i els pits em fan mal però no mel’s noto gens inflats. A diferència de l’altre vegada no estic gaire positiva... La 1a transfer estava molt animada, tot estava perfecte (embrió i endometri) i va ser negatiu... Penso que si l’altre cop no es va implantar estan tot perfecte és que deu haver-hi algo més i que per tant aquest cop tampoc sortirà positiu.... perquè sinó perquè coi no es va implantar? No sé si teniu vosaltres aquest pensament... La doctora em diu que s’ha d’esperar a tot un cicle Fiv per fer més proves...que ara és massa d’hora i que perquè el primer cop no hagi funcionat no vol dir que la segona transfer no hagi de funcionar... A vosaltres què us han dit? Us han dit el mateix? Estic feta un mar de dubtes, no sé si començar a fer proves o gastar primer tots els embrions congelats! Aix!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::