FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Neuladenadal
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dc. nov. 21, 2018 2:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Neuladenadal » dl. des. 31, 2018 6:16 pm

Hola maques. Beta negativa. Tinc els ànims per sota terra... Que dur veure un altre negatiu... Ja he parlat amb la dra i aquest mes descansarem per fer proves de trombofílies, l’ansietat i la tristesa són superiors a mi per fer la següent transfer.

Que tingueu una molt bona entrada d’any 2019!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dl. des. 31, 2018 6:20 pm

Molts ànims Neuladenadal.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Cris0504
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dc. maig 23, 2018 8:47 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Cris0504 » dl. des. 31, 2018 6:29 pm

Hola noies!

He estat una mica out, necessitava desconnectar. Entro només per desitjar-vos un bon any,felicitar els positius i donar molts ànims a totes les que seguiu lluitant! Jo tornaré a intentar-ho en el proper cicle. Neuladenadal una abraçada molt gran per tu, descansa i recupera't, no estàs sola . Segur que aquest any serà el nostre! Una abraçada a totes!
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Perdut » dl. des. 31, 2018 6:53 pm

Ànims Neulanadal. Una abraçada. A seguir lluitant que el 2019 ha de ser millor que aquest que deixes endarrera.
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: myca » dt. gen. 01, 2019 7:27 am

Neuladenadal, una forta abraçada, segur que ho aconseguireu, però el camí és llarg i dur ..
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: airyn_jp » dt. gen. 01, 2019 11:14 pm

Neuladenadal molt ànims!! Segur que ben aviat tindras el teu possitu!! Anims!!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dc. gen. 02, 2019 8:28 am

Holaaaa bon any a totes!! que 2019 sigui un any amb moltes alegries.

Xocolatina!! sobre el tema de transferir a 3 dies o 5, personalment crec que és millor fer-ho a 5 dies, ja que si han arribat fins a 5 dies, encara que n'hi hagi menys, vol dir que son uns campions. A mi em van transferir a dia 3 perquè només tenia 2 embrions, però em van dir que si n' hi ha més prefereixen esperar l'evolució fins als 5 perquè són més fiables. Per experiència, dels 2 que tenia, ha sortit positiu el que 5 dies.

Airyn, molta sort en el cicle natural, esperem que el teu cos respongui bé i tinguis un endometri ben gros i maco. A mi el cicle natural no em va funcionar ja que l'endometri no va passar de 6 mm, però si funciona diuen que és millor ja que tot és molt més natural.

Erika, que vagi molt bé el cicle. Et dic el mateix que a l'Airyn. Espem tenir 2 betaesperes més al gener.

Perdut!!!! com va la betaespera. Molta paciència fins el dia 8.

Neuladenadal!!! ho sento moltíssim, quin pal. Però no et desanimis, i esperem que en aquestes proves trobin alguna cosa per poder actuar i que la següent sigui la definitiva.

Modo ego: esperant amb moltes ànsies el dia 8 per la primera eco, espero que encara estigui amb mi.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Xocolatina » dc. gen. 02, 2019 8:49 am

Bon any a totes!!

Neuladenadal, sento molt la beta negativa... molta força i a seguir lluitant que ho hem d’aconseguir!
Ens vas explicant les proves extres que us fan? Jo trobo molt bé que hagueu volgut investigar una mica més abans de continuar amb transferencies. Molta força!

Bbm, ens continues explicant com va !

Jo: Avui es dia +5 i n’han arribat 5, van cap al congelador perquè no em poden transferir aquest cicle. N’hi ha tres que esperem a demà a veure si arriben a blastocit.
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: airyn_jp » dc. gen. 02, 2019 10:13 pm

Hola noies!!

Jo com deia la bb8mil els vaig portar a blastos... avui he anat al primer control i m’han dit que l’endometri ja es trilaminar pero que encara es petit, i que ha de creixer més aixi que ens veiem el
Dia 4. De moment es normal que sigui petit, tot just es dia 9 de cicle i mai ovulo avans del 14 o 15 aixi que encara te dies...

Ja us anire explicant...

Erika anem molt semblants aquest cicle a veure si tenim sort les dues!!

Molts anims a totes!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dv. gen. 04, 2019 11:41 am

Acabo de tornar de la clínica. Com ja imaginava la visita era molt d'hora. Va baixar-me la regla el 30 i solen ser llargues. Ahir encara tacava una mica... L'endometri estava a 5,4 però m'ha dit que com fem cicle natural, el que mana és el foli dominant. M'ha dit que com va veure que els meus cicles són curts (uns 26-27 dies) no va voler esperar tot el finde per si ovulava abans. I jo pensant, dona un parell de dies més curts de lo normal però no ovularé dos dies després de que em marxi la regla. En fi jajajajajaja
Hi torno dilluns per veure com va el foli dominant... Si és que n'hi ha cap. Jo pensava que manaria l'endometri i això em sol créixer ràpid. Si he de dependre dels meus folis sense medicació... Esto va pa largo jajajajaja

Perquè es veu que al ser cicle natural va diferent que totes les altres vegades. Tenim foli dominant, em punxo Ovitrelle i cinc dies després es fa la transfer. Perquè així posen l'embrió de dia 5 el cinquè dia i no abans. Curiós. Si ho fas amb Evopad es veu que pots decidir tu quan transfereixes. Cada cicle aprenc una cosa nova!

I ja que hi era li he demanat per la qualitat de l'embri congelat perquè mai m'ho van dir. El primer era 1AA, els dos de la segona transfer 1AB i aquest que queda també és 1AB. Jo m'esperava un mig espatxurrat perquè, en el seu moment, no sabien si el podrien congelar i finalment si que el van poder congelar. M'ha dit que a vegades passen al següent pas unes hores abans uns que uns altres però que entra dintre de la normalitat i que el blasto que em queda és de bona qualitat. Ja li ho diré en uns dies jajajajajaja

Ara tinc un dubte. Pensava agafar-me la baixa des de dimarts vinent, pensant que tindria els controls i la transfer la setmana vinent però no serà tan pim pam i no sé si esperar-me a la transfer per agafar-la o seguir amb el meu pla i no haver d'estar demanant dies de permís per pujar a Barcelona a fer les ecos de control que, coneixent els meus ovaris, seran cada dos dies... Alguna us heu agafat mai la baixa al començar amb els controls? Jo es que mai he agafat baixa, ni després de punció ni de transfer però vull anar a per totes aquesta vegada i estar el més tranquil·la possible amb la familia i fent coses que m'agradin.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Balma
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. nov. 22, 2018 12:44 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Balma » dv. gen. 04, 2019 12:25 pm

Bon any, noies!
Primer de tot, Neuladenadal, em sap molt greu la beta i encara més ser jo la que ho va preguntar. Agafa’t aquest temps de calma, que ho has fet ben intensiu i és normal que els ànims se’n resenteixin. Segur que d’aquí poquet estaràs més animada. Un petó, bonica.

Veig que som unes quantes preparant endometris! Jo sóc de les d’evopad i de triar quan vull la transfer, però ahir vaig fer control i sembla que anirà per llarg (cap a finals de gener). Tema baixes... ai! A la primera transfer ho vaig dir a direcció i vaig descobrir que la meva jefa també està passant per un procés similar. Em va dir que agafés baixa sí o sí, que no patís per res, així que la vaig agafar just abans de la punció. Però si jo no hi soc no em cobreixen i la feina repercuteix als meus companys. I em sento una mica culpable. Un cop vale, però dos? Què els dic? Així que aquest cop pensava no dir res (penseu que la jefa no em deixa ni pujar escales! Jejeje) però no sé com faré els controls... així que, si pots i vas més tranquila, jo de tu l’agafaria :) el meu metge del CAP també va ser molt comprensiu.

Una abraçada i que aquest 2019 ens porti molta sort!
Imatge

Oct'17: avortament d'embaràs natural
Nov'18: comencem 1a FIV! 4 embrions 1 transfer -
Gen'19: 2a transfer +
Set'19 Benvinguda L!
Gen'22: comencem de nou el procés. Histeroscòpia quirúrgica per pòlip endometrial.
Jull'22: 3a trasfer -
Oct'22: 4a transfer -
Nov'22: proves trombofílies, test EMMA, ALICE, visita andròleg... :-o00m
...
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: airyn_jp » dv. gen. 04, 2019 12:28 pm

Hola boniques!! a veure que avui puc escriure millor que per fi entro amb el pc...

Erika79, Jo mai he agafat la baixa ni per fer els controls ni desprès de la transfer... En la meva primera FIV si que es cert que la transfer va ser un diumenge i vaig estar tranquil·leta tota la tarda... Clar si has de demanar molta festa pels controls... jo l'altre vegada m'ho podia montar molt bé per l'horari que tenia... pero ara entre el meu horari de cole total i el nen ja vaig avisar al cole en el que m'estava ficant per si havia de demanar hores pels controls... que han coincidit amb vacances i al final nomes faltaré per la transfer... De totes maneres per a que et donin la baixa hauràs d'inventar-te una lumbalgia o algo perque sino no te la donaran... no sé ben bé que més dir-te, entenc la necessitat de tranquil·litat... :-o00m


Mode Ego: Pues bueno jo surto avui de la visita de control. Jo com la Erika vaig a cicle natural aquest cop, m'ha mirat l'endometri i els folicles... les dues coses i m'han dit que avui em punxi l'ovitrelle i que a partir de dilluns fem progesterona 200 mati i nit. I la transfer per divendres 11... Estic molt nerviosa a veure si els frozenbabies descongelen bé z2:-) ... i TE el dia 21 que es dilluns... Intentarè :-o00m :-o00m i Creuarem els dits perque vagi bé!!

Tenim algú en Beta espera?? que encara vaig una miqueta perduda!
Molts petons!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dv. gen. 04, 2019 1:26 pm

Amb la doc dl CAP ho vaig parlar al desembre i em va dir que quan volgués anés, li digués el dia i ja.
I no crec que hagi d’inventar res. Quan als funcionaris ens treien sou per les baixes hi havia casos excepcionals en els que cobraves el 100% i des del febrer del 2018 un d’ells eren els tractaments de reproducció assistida. Així doncs, entenc que ha d’haver-hi un codi d’aquells per aquest supòsit.

Per cert, hauríem de crear post nou!

Molta sort Airyn!!!!!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: airyn_jp » dv. gen. 04, 2019 3:02 pm

Erika si està parlat ja està cap problema! Jo t’ho havia dit perque jo vaig haver d’agafar la baixa per hna petita perdua en el anterior embaras i tot i que portava el paper de la ginecologa em van ficar mil problemes dient que perque el bebe fos de fiv per això no es donava la baixa... van tenir molt poc tacte... pero bueno que hi farem! Si tu ja ho tens parlat genial! Sempre va bé que els metges ens escoltin! molta sort a tu també que aegur que el cicle no es fa tan llarg!! Anims!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Perdut » dv. gen. 04, 2019 5:13 pm

Hola a totes!!!
Erika79 jo en les dues FIVS he agafat la baixa. En la primera vaig agafar un parell de setmanes per “anemia”, per anar als controls i després per a la punció, i la betaespera vaig treballar. En la segona FIV baixa per “intervenció quirúrgica” dos setmanes, per la punció fins la beta. Les dues van ser negatives però a mi estar de baixa em va donar tranquilitat encara que a la feina ho passo molt malament mentint. En la segona baixa per intervenció quirúrgica (punció) em van donar el 100%, també havia llegit el supòsit de reproducció assistida per ser funcionari però em va fer per si l’administració on treballo s’assebenta del meu tractament. Tu saps com funciona? Jo vaig haver de comunicar al cap que “m’operaven” i que així m’haurien de pagar el 100%.

Disculpeume que no personalitzi més, desdel mbl és un conyàs i no tinc pc ara. :(
Però si voleu em podeu seguir a instagram: keepdreaming1984. Escriure m’ajuda a desfogarme i he conegut a moltes persones com vosaltres amb histories de lluita increible. La infertilitat és una MERDA amb majúscules però amb una gran quantitat de dones admirables.

Molt ànims a totes, sou unes lluitadores.
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Balma
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. nov. 22, 2018 12:44 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Balma » dv. gen. 04, 2019 5:30 pm

Boniques,

Confirmo que hi ha codi i que no descompten del sou. I al paper de la baixa per l’empresa no hi posa el motiu, per tant podeu parlar obertament amb el metge i no cal mentir si no voleu. Jo vaig dir-ho a la direcció i als companys més propers, a la resta vaig parlar-los d’una intervenció sense donar més detalls.

Per la segons transfer encara no sé gaire com m’ho faré. De moment la gine em fa un control fora d’horari (és un sol!) així que una setmana que salvo. La resta suposo que ho tornaré a explicar a direcció i apa. Però en principi no tornaré a demanar la baixa. Quan vaig començar amb totes les culpabilitats la meva jefa em va deixar anar un: PERÒ QUE HO HAS TRIAT TU HAVER DE PASSAR PER TOT AIXÒ? oi que no? Doncs tranquil·la.

Suposo que val per totes :)
Imatge

Oct'17: avortament d'embaràs natural
Nov'18: comencem 1a FIV! 4 embrions 1 transfer -
Gen'19: 2a transfer +
Set'19 Benvinguda L!
Gen'22: comencem de nou el procés. Histeroscòpia quirúrgica per pòlip endometrial.
Jull'22: 3a trasfer -
Oct'22: 4a transfer -
Nov'22: proves trombofílies, test EMMA, ALICE, visita andròleg... :-o00m
...
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Perdut » dv. gen. 04, 2019 5:39 pm

Hola Balma! Llavors si portés el paper de la baixa per reproducció assistida a l’empresa sense dir el motiu exacte em pagarien el 100%? I si dic que estic malalta per exemple d’anemia també? Però si no tinc mal entés els 16 primers dies paga l’empresa i després la mutua...
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dv. gen. 04, 2019 5:47 pm

En el meu cas a l’escola ho sap tothom perquè quan en vaig quedar embarassada i el vaig perdre feia un dies que ho havia dit a tothom. I volent ser mare soltera ja saben que ho estic intentant amb tractament així que a la que falto pels controls ja s’ho imaginen.

No sé com funciona a l’empresa privada. Ara els funcionaris tornem a cobrar 100% des del primer dia així que no cal justificar res al Departament com em va passar amb el legrat que vaig presentar l’informe de l’hospital per cobrar el 100%
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dl. gen. 07, 2019 11:00 am

Hola noies,

després de finalitzar totes les festes i festetes de nadal toca tornar a la rutina, menjar bullit i planxa (jaja) i posar-se al dia.

Feia una dies que no us deia res. Em va saber molt greu el negatiu de la Neuladenadal, i més quan vam passar la betaespera juntes.

De Betaesperes actual tenim: Perdut (08/01/19). Crec que cap més. Que poquet et queda. Com ho portes?

I en posta a punt del neu en cicle natural tenim a Erika79 i airyn_jp. A mi, en el meu intent de cicle natural fallit, em van explicar que segueixen el folicle dominant, ja que l'endometri va lligat amb el folicle. A mi el folicle es va aturar a 14 mm i l'endometri també es va frenat. Va tot lligat. En el cicle sustituit amb anticonceptius i estrògens, com que el ovaris estan desactivats, només hi ha l'endoemtri a seguir. Al menys a mi em van fer entendre això. En tornarem unes expertes.

I Balma en cicle sustituit. Ja anireu explicant com va i dates. Espere tenir molts possitius aquest any.

Modo ego: Jo estic a l'espera de la meva primera eco que serà demà 08/01 (que en teoria correspon a les 6 setmanes si contem des de la última regla). No sé si en aquesta eco es pot veure ja l'embrió i sentir el cor o és massa aviat. Espero que estigui tot bé i no em donguin males noticies. Jo em trobo molt bé, a part de cansansi, sensible a les olors, i el menjar que em torna, no noto res mes, i els pits els tinc con el primer dia res de res. Ja us explicaré.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dl. gen. 07, 2019 11:09 am

HEM MARXAT AL POST FIV 2019. :b-)))

TANCAT PER ANY FINALITZAT. ANY NOU VIDA NOVA. neujor:-)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::