FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dj. maig 10, 2018 4:01 pm

Moltes felicitats Elisabeth, estar inflada suposo que és normal, a veure q et comenten les noies que han tingut beta positiva.
Romo quin sustos, mai podem deixar de patir, a veure si ara ja pots gaudir de l embaras , gràcies per passarte.
Dalila quines qualitats més bones!!! Ja tens parte d'avui?
Pingu que vagi molt bé el test era!! A veure si troben el millor moment.
Marttape demà control!! A veure que et diuen.
Modo ego: van fecundar 16 i a dia 3 ens han dit q 14 son de bona qualitat i els farem arribar a blastos. Això ja ês desconegut per nosaltres, no hibhaviem arribat mai. I tb tenim resultats del test de receptivitat endometrial, ha sortit pre receptiu i l haurem de repetir suposo. Això mai acaba...
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dj. maig 10, 2018 6:29 pm

Hola Pruneta!!
Sí avui m’han fet l’Era, el segon que fem, amb les instruccions del primer que posava: prereceptiu i un dia més de progesterona. I així ho hem fet, aq cop a dia més 6, ara esperar a final de mes a veure q... esperem q sigui receptiu!!! Diuen q amb el segon ja et donen més dades i de vegades concreten amb hores.
Per cert, molt bé si en teniu tanta a veure si n’arriben molts a blastocist!!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Llunact
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 4:46 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Llunact » dv. maig 11, 2018 10:06 am

Hola noies, bon dia,

Fa temps que us llegeixo, potser alguna em coneix d`un altre foro, no soc nova al món de la fertilitat...
Encara no estic familiaritzada amb els vostres noms, moltes felicitat a les que teniu el súper positiu, felicitats!!!!!! Ara és una altre etapa, també de patiment, però no us oblideu que ja heu pujat un escaló molt difícil de pujar, així que doneu-vos un respir i gaudiu del moment, noies esteu embarassades!!!!
A les que esteu en procés, doncs molts ànims, molts força, i ens toca lluitar, no és fàcil, però la batalla s`ha de guanyar, ho aconseguirem!!!!
Mode ego: jo porto 3 fivs, amb 5 transferències, i només un positiu que malauradament va acabar en bioquímic,..., un pal enorme. Ara estem a punt de fer la primera transferència de la quarta fiv, i com bé sabeu, tenim una munt de sentiments barrejats, felicitat, por, amb ganes de que arribi el moment, i a la mateixa vegada de que no arribi,...., bueno, ho intentarem afrontar lo millor que sabem.
També us volia informar que hi ha una associació a Barcelona que ens ajuda a les persones amb problemes de fertilitat, tenen psicòlegs/ues, acupuntors/es, fan xerrades sobre alimentació, teràpies naturals, fan yoga per la fertilitat, ....., et trobes amb gent amb els mateixos problemes, que t`entenen, jo personalment vaig a les classes de yoga i estic molt contenta. Us deixo el link de la web, per si us interessa: www.sheoak-barcelona.com/es/inicio/

Bon cap de setmana!!!!

Ànims lluitadores!!!
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Romo » dv. maig 11, 2018 10:02 pm

Elisabeth es Molt normal, jo ara a les 9 semanes sembla que m,estic desinflant, pero he estat que semblava com si estigues de 4 mesos, exactament igual, es per la hormonació em van dir., Aixi que no et preocupis.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
elisabet1980
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. abr. 25, 2018 10:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: elisabet1980 » dv. maig 11, 2018 10:17 pm

Moltes gràcies formigueta. Tinc dubtes, ara hem tenen de fer la segona beta i el valor quin tindria que ser per a que estigués bé. En la primera em va sortir un valor de 654.

I un altre dubte que tinc com es pot saber si hi ha embaras ectopic?
Fosqueta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Fosqueta » ds. maig 12, 2018 4:43 pm

Hola noies! Fa dies que us colia escriure!
Primer de tot, enhorabona als positius! Quina alegria! Aixo ens anima a continuar!
Despres, cuant em va venir la regla vam fer eco, i encara tenia folicles, aixi que hem hagut d'esperar un altre cicle, i ara si que si! Tot correcte i començem!
Com us va anar amb la medicació d'aquests part del tractament?
Per ceet pruneta, avui et deuen dir cuants blastos tens, no?
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Dalilala » ds. maig 12, 2018 5:24 pm

Hola noies!

Com aneu??

Pruneta33 està molt bé tenir tants embrions de bona qualitat!! Quina sort! Suposo que demà sabràs quants han arribat a blaso.

Pingu com va la receptivitat. Espero que aviat puguis fer la transferència. Certament aquest fòrum ajuda molt quan estàs en tot aquest procés. Llegir els casos de les altres ajuden a tenir més informació i ha decidir sobre el propi. Jo tinc amigues de tot tipus: les que tenen nens grandets, altres que els tenen de petits i també les que no en tenen i no en volen. També per sort en tinc que han passat per reproducció assistida i ho han aconseguit.
A vegades em va bé només veure les que no en tenen i fer tot el que es pot fer quan no tens nens (anar d'excursió, sopar, teatre i improvisar).

Penso que no ens hem de tancar en això, que és un camí llarg i mentrestant cal gaudir de la llibertat que tenim. És el que penso fer ara i després del mes horrible de la estimulació ens agafarem una setmana de festa i anirem de viatge. :ok:

Jo també estic inflada i l'objectiu ara és fer neteja de tot.

M'he mirat el link que has explicat llunact i ho trobo molt interessant. Sovint cal un suport per passar tot això. Crec que val la pena buscar ajuda si no estem bé. Per fer tot això cal estar 100%.

Molta sort a les noves, recordeu a buscar respostes, buscar informació i fer sempre alguna cosa nova en cada tractament.

Bon inici fosqueta!
Dalilala l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 12, 2018 5:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Dalilala » ds. maig 12, 2018 5:27 pm

Per cert! Moment ego; hem congelat 4 embrions de bona qualitat i hem deixat un que està més justet a veure com evoluciona. Aquest el congelarem si sobreviu i arriba a blasto.
Ara desconnexió fins que tingui ok per preparar transferència.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
MiPumky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: MiPumky » ds. maig 12, 2018 8:38 pm

Hola noies!!!

Que tal?? He lleguit una mica en diagonal, i us vaig seguint a l'ombra esperant els vostres positius i noticies.

Anyoro la companyia que vaig tenir a aquest forum, perque al d'embarassades va per whatsapp i no es el mateix. I es parla molt de malalties i he quedat ben tipa de proves i malalties, que us he de dir!

Moltissimes felicitatssssss AnnaToni!!! Me n'alegro moltissim despres de tanta lluita!! T'ho mereixes!!!, us ho mereixeu, m'ho mereixo!!! >.-<:

Elisabeth, moltes felicitats també!! Es normal sentir-se inflada, jo fins la setmana 8 o aixi encara tenia els ovaris inflamats de l'estimulació, i més si vas amb progesterona.

Romo, quin ensurt m'alegro que estiguis millor.

No penseu que no feu lo suficient, feu lo que podeu i més, una vegada una amiga que estimo molt li vaig dir que aquest any s'acabava que no en volia deixar la pell, per aixó, i ella en va dir, per mi ja te l'has deixat, jo no sé si arribaria on has arribat tu. En va fer pensar molt. Per aixo que cadascuna arriba a on pot i on vol, lo important es que penseu que tot lo que feu és perque volgueu i els resultats pues a vegades no són els que nosaltres voldrien, però hem fet lo que hem pogut i més.

Molts ànims a totes, aquest camí és molt dur!!! Us desitjo lo millor!!! Una abraçada gegant!! :-()-)

Mode ego: jo ja estic de quasi 15 setmanes, he deixat la progesterona i en trobo bé. Sé que tinc molts riscos (segons els metges), pero en van controlant molt i a vegades m'agobia però tot sigui perque vagui bé, i entre visites intento no pensar en malalties i riscos i gaudir. També vaig estar sagnat quasi tot el primer trimestre i al final m'ho vaig prendre amb filosofia, perque diuen que venint de fiv i amb la heparina entra dintre de lo normal.
He començat a entrar en botigues de nen i encara m'emociono quan entro. M'ha costat tant que a vegades penso que és un somni i s'esfumarà, suposo que se'n passarà quan avancin les setmanes. </;-)
Jo, 36, tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Octubre 2018 benvingut Marti!!!
elisabet1980
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. abr. 25, 2018 10:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: elisabet1980 » ds. maig 12, 2018 9:32 pm

bona nit, noies,

Tinc dubtes en la meva beta espera. Em va sortir positiva amb un resultat de 640, això és molt o poc? Ara aquest dimarts 15 em tinc que fer-me'n un altra no entenc perquè. I quin resultat més o menys em tindria de sortir per a que estigués bé o dins del bàrems? i per últim com es calcula un embaràs en fecundació per vitro?
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dg. maig 13, 2018 9:22 am

Bon dia noies!
Pingu a veure si ja és receptiu i teniu el moment exacte de transferència. Un passet més.
Llunact benvinguda molts ànims en aquesta transferència, espero que sigui la definitiva i gràcies per la web, jo no sóc de barcelona però és bó conèixer llocs, que mai saps q acabaras fent.
Fosqueta ja estàs en marxa, la part de l estimulació per mi és la que passa més ràpid, pq entre anades i baixades, visites, dades dels folicles ja estàs a l extracció. A mi la medicació no vaig notar res especial, peró més o menys 5 dies abans de l extracció em sentia inflada i com cansada, però suportable. Vinga va q ja hi ets!!!
Dalila molt bé 4!!! I a veure si aquest 5 us dona una sorpresa!! Ara a preparar el cos per fer niu, vinga que ja hi tenim aprop!
Mipumky 15 setmanes! A gaudir del segon trimestre que diuen que és el que és el millor!!
Elisabet crec que la beta dobla cada dia, així que hauria de sortir mooolt alta, però el valor exacte no ho sé.
Modo ego: hem congelat 9 blastos, i n'hi ha 2 que potser hi arriben avui i també els podriem congelar, estem molt i molt contents, ja que la primera fiv va ser totalment diferent. Ara dimarts tenim visita i suposo q parlarem de la transferència, de tanta medicació tinc un pòlip que haurem de treure, així que espero q en 2 o 3 mesos poder fer-ne la primera. Mentrestant bons aliments i continuar amb acupuntura, a preparar niu.
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Piojito » dg. maig 13, 2018 4:50 pm

Hola,

me han realizado 2 FIV por la S.S. del Clinic sin resultado positivo por lo que me toca empezar a mirar por privado, por favor, ya que se trata de mucho dinero y muchas ilusiones puestas en todo este proceso podríais recomendarme centros?

Muchas Gracias.
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Romo » dl. maig 14, 2018 12:14 pm

Elisabeth es Molt 654, jo la primera beta em va sortir 320 i la segona beta 700.
Sempre fan dos betas per confirmar que es duplica correctament, perque fins la sisena setmana normalment per eco no es veu el cor.

El valor es correcte. Respecte a lo de com es calcula a mi en van transferir 2 embrións a día 3, doncs compten les semanes que portes desde el día que et van Fer la transferencia d,embrións i aquestes setmanes a mes a mes Li sumen 2 semanes.
A mí va ser el día de la transferencia el 21 de març un dimecres i aquest dimecres 16 de maig fare 10 semanes. Pero tambe et pots trobar que Hi han molts ginecolegs que igualment Ho compten desde el primer día de la última regla, pero es mes correcte com jo t,he dit.

Si tinguesis un embaraç ectopic potser ara es d,hora saber, pero amb el pas de les semanes tindries un dolor Molt bestia al costat dret o Esquerra com si fosin ovaris pero solament un costat i Molt Molt bestia, tindries febre 38 graus. Aixo em van explicar a mi.

Anims que tot va be
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
elisabet1980
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. abr. 25, 2018 10:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: elisabet1980 » dl. maig 14, 2018 1:24 pm

Molt bona tarda,

Moltes gràcies formigueta, pels teus aclariments, m'ha quedat més clar tot. Per últim, una ultima pregunta. Quan de temps va passar d'una analítica a l'altra?
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Romo » dl. maig 14, 2018 4:10 pm

Elisabeth mira a los setmanes de transferencia 340 exactament, als dos dies 720. I als 5 dies de la última beta de 720 ja em sortia 6868.

Es a dir cada dos días es duplica.
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Romo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. des. 07, 2017 9:18 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Romo » dl. maig 14, 2018 4:14 pm

A les dos setmanes volia posar 340
Als 2 dies de la beta 340 em sortia 720
Als 5 dies de la beta 740 em sortia 6868
Es duplica cada 2 dies

Ara sip
Endometriosis ovarica 2008. Laparoscopia quistectomia bilateral ovarica.
Endometriosis vesical 2009. Biopsia vesical. Adenomiosis.
04/11/17 primera fiv cicle natural 1 folicle buit.
25/11/17 segona fiv cicle natural 1 folicle 1 ovul fecundat i transferit de 3 dies. Resultat Negatiu.
03/2018 Primera Fiv. 6 embrións
03/04/2018 POSITIU BETA 340
Camy
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. març 28, 2018 10:05 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Camy » dl. maig 14, 2018 9:42 pm

Piojito t h contestado x privado!!!

FELICITATS a totes les q heu aconseguit el vostre positiu
Fa dies q no entro, estic super estresada x feina, fen dieta (més o menys) i anant gim menys del q deuria ( sento q sóc un puto desastre)
veig q han d millorar tantes coses x iniciar tractament q cada dia ho veig més lluny.

Estic molt desanimada i esgotada d’estar lliutant tants i tants anys contra la meva obessitat...

Pingu es horrible quan tot el teu entorn està embarassat i ja van pel segon, t’entrnc perfectament, ara mateix del meu grup només dues parelles no tenim fills, una x desició i nosaltres, totes les demés mínim tenen 2 fills i tres d’ells són nadons... x mí un drama!!! els estimo molt ehhh xo em fa mal, a part d la monopolització d les converses. Sort a sóc tieta... i algo entenc i puc fotre cullerada d tant en tant

Cuideu-vos molt, aniré entrant!!! sort i llum x a totes
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dt. maig 15, 2018 8:50 am

Bon dia!!
Doncs sí Camy, jo em sento que vaig fora del q és “normal”... que els dies passen i que tu et quedes enrere. Converses en les que no hi pots dir la teva, que et quedes asseguda amb els homes pq les dones van darrere la canalla... un llarg etc.
He obtat per: o no anar-hi o passar del tema i fer l meva quan sóc amb elles.
A nosaltres també ens passa això, o ja van pel segon i els pocs q queden ja van pel primer. Enfi, ressignació i farem el q podrem fins on podrem no? Alguna sortida hi haurà.

Jo espero resultats de l’Era i com no siguin bons ja em plantejo q el meu úter no és bo, sinó no ho entenc q més es pot fer....
A mi també em venen baixades i pujades, dies q plores, dies q ho veus molt aprop i dies q se’t fa una muntanya tot. Hem de ser més positives i q tot el q fem és x avançar, sé q costa, però ho hem fe fer pq sinó caurem amb malalties pitjors!!

Una abraçada!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: AnnnaToni » dt. maig 15, 2018 9:12 am

Hola noies,

He estat llegint les últimes entrades i penso que no haurieu de prendre's el tema que tothom té fills i vosaltres encara no de la manera que us el preneu. Com diu el meu home, "el césped del vecino siempre crece más verde, pero cuando te acercas, todos tienen calvas". Tothom té problemes i segurament la majoria els desconeixem. Sentir-se víctima no porta enlloc; cadascú segueix el seu camí i conviu amb les seves circumstàncies.
Per altra banda, no tenir fills no és cap desgràcia vital. Vull dir, que si al final no es tenen, hi ha mil maneres de gaudir de la vida. Segurament podrem fer coses que els que són pares no podran mai. Potser serà un avís per gaudir del temps d'una altra manera: recórrer més món, omplir la motxilla d'experiències, apadrinar un infant, apuntar-se a una ONG...
Un fill no omple la vida de sentit.
Jo encara no sé si ho aconseguiré. Ho provo, i ja estic de 5 setmanes, però... ja sabem que no puc cantar victòria encara. Doncs bueno, estic fent el que puc. Si al final sóc mare, serà meravellós. I si no, també serà meravellós, per altres motius.
Si us plau, barbeta enlaire, pit enfora, pas ferm! El negativisme només us portarà males vibracions.
Camy, no et torturis, però tampoc et rendeixis. Si per tu ara el més important és poder ser mare, intenta no saltar-te el gimnàs ni la dieta, però si ho fas, tampoc cal flagelar-se. Som humans.
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
7/1/19: Neix en Noah!!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dt. maig 15, 2018 9:25 am

Bon dia guapes!

Penso que aquesta primavera boja no ens ajuda.... estic com vosaltres en plena muntanya rusa! A vegades voldria desconnectar del món sencer i saltar-me uns anys i de cop i volta penso el contrari i em sento pela d'energia i positivisme...una bogeria molt esgotadora. Així que opto per quedar-me al mig, intentar posar tots aquests sentiments extrems en quarentena.

Força companyes!

Jo porto novetats: transferència divendres! Ahir vaig tenir control d'endometri i estem rondant els 7, com sempre. No he fet res, només acupuntura i osteòpata i prou. Sense cap medicació. Estic prou satisfeta. A la nit vaig començar amb la progesterona (200 cada 8h) i divendres a les 10 h transferència i a les 14h volo cap a Mallorca de relax 3 dies amb ma germana i els nebots. Potser és una bogeria....però la meva vida és així, sempre volant i ja ho tenia previst...hem van agafar molts dubtes....sempre anem amb por en el tractament, oi? Cancel·lo el viatge? Em quedo fent repòs a casa? Però sé que no val de res....he pensat que serà el que hagi de ser faci el que faci. No porto pes, no condueixo, no faré cap esforç....hem decidit seguir amb els nostres plans i emportar-nos el pollet cap a la illa. Amor familiar i relax i que decideixi quedar-se amb nosaltres!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::