FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Nurpefu » dl. oct. 22, 2018 12:39 pm

Bones noies!! quin mes més intens….

Marttape, Perdut i Piojto una abraçada molt forta, tot i que sabem quetot això es difícil sempre tenim esperances... po és esgotador emocional i economicament.

Pruneta molts ànims amb la transfer dimecres >.-<:

Myca, crec que t'entenc perfectament , tot s'allarga molt, es molt lent i ets sents impotent :-o00m

Erika 79, trobo que si necessites estar tranquil·la i agafarta la Baixa ho has de fer …

Molta sorts Desire!! :p-)

Jo estic força millor que la semana pasada, po estic molt sensible i em costa molt estar a la feina (tot es un sobreesforç).
He començat el cicle natural i ahir vaig fer el primer control i sembla que tinc un folicle residual... avui m'han tornat a fer control aquesta tarda tinc la eco, si el folicle continua igual de gran o ha augmentant haurem de cancel·lar….una p...crec que finalment només farem un cicle natural i si no va be anem a adopció d'embrions…


animus!!!
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Papallona1982 » dl. oct. 22, 2018 10:34 pm

Desire com ha anat???
Jo vaig fent controls, avui ja tinc l’endometri a 7 així que en principi la transfer serà pel 31...
Només queda decidir si d’un o dels 2 crec que posarem els 2 al final, les demés que tal?
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dl. oct. 22, 2018 10:36 pm

Bona nit noies!

Esperem q ens donis una alegria Desire!
Petons i força a les q heu rebut la patacada d’un negatiu i molta força i paciència per les que esteu apunt o necessiteu un descans. Nosaltres fa un any per aquestes dates vam un fer descans, hi ha un moment que necessites desintoxicar-te de visites mèdiques i medicació!


Divendres, transferència!! Hem reproduit la preparació de l’úter exactament igual q la transfer del juliol, en la que vam aconseguir el primer positiu i l’abort... l’endometri a la seva línia de 4mm però segons el Test Era receptiu amb més dies de progesterona, així que amb tot l’arsenal de pastilles i pegats, divendres esperem q sigui el definitiu.

Molts petons a totes!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Avatar de l’usuari
Desire
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: ds. juny 02, 2018 5:19 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Desire » dt. oct. 23, 2018 5:28 am

Buenos días chicas,

Pues aquí estoy que son las 6 de la mañana y no puedo dormir... porque aún no me lo creo...

Beta ++++++ >.-<: de 341,35!!

Ayer fue un día muy intenso de muchos nervios y emociones ¡¡¡¡gracias por estar aquí!!! No sabéis lo mucho que me habéis ayudado :-()-)
Jo 35, Ell 42
Pronòstic: Esterilitat per causa desconeguda
1ª FIV
09/2018 Punció
Resultado: 9 bonitos blastocistos
11/10/2018 Transfe
22/11/2018 Beta +++ 341, 35
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dt. oct. 23, 2018 7:37 am

Enhorabona Desireeee!!!!! gaudeix-ho molt i molta sort en l'embaràs. >.-<: :b-)))
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dt. oct. 23, 2018 8:01 am

Moltes Felicitats Desire!!! A gaudir aquest moment que sempre sembla tan llunyà!!!
Pingu creuarem els dits pq aquest endometri receptiu acolli calidament al embrió!
Papallona ja ho tens a tocar també! Posa els que et digui el cor... Nosaltres també tenim el mateix dubte... Jejejeje
Nuperfu com va anar el control? Que ha fet aquest foli?
Myca és normal els dies de baixon... Tot es fa tan llarg i a cada obstacle sembla que no arribarem mai... Però ho farem... Un dia arribarà la recompensa n'estic convençuda.
Erika creuem els dits per aquest valent que queda. Quan tens control?
Bbm81 que vagi molt bé amb els anticonceptius! Tot sigui per un bon motiu.
Modo ego: demà transferència, no sabem si posar 1 o 2, el cap diu 1, el cor 2... Com dieu tenim un bon coixí però cada negatiu pesa més que l'anterior. Aquest cop descans tota la beta per fer alguna cosa diferent, a part de l'heparina i la prednisona, jejejeje. Sort que no és estiu... Per que porto una panxa ja.....
Una abraçada guapes
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dt. oct. 23, 2018 11:21 am

Desire!!! Que alegria!!!! Enhorabuena!!!! Viva viva!! Disfrutaaaaaa!!!

Maduixeta, com estàs de la punció? Tenies molts!!

Papallona, nit màgica la del 31!! És una decisió complicada...nosaltres aquesta última vam posar els dos per no allargar més la situació, teníem ganes d’acabar i vam decidir que si els dos es quedaven seriem molt feliços.

Perdut, quina pena, com estàs? Has recuperat les energies?

Piojito, ho sento molt...sou uns valents i heu lluitat com campions. És molt difícil anar avançant per aquest camí i hem d’anar prenent decisions tal i com venen. Gaudiu de la vida, que té coses precioses i moltes ens les perdem des d’aquest pou. Una abraçada molt forta.

Pruneta, quin bon número! A per totes amb aquesta transfer amb el pack complert. Aquests pollets tindran un niu de 10. Costa decidir...però com dius teniu un bon número per pensar amb calma. El que decidiu serà perfecte, i anirà de luxe!

Ostres Myca, quin cacau.....és molt molt desgastant tan mareig i a més quan no es posen d’acord...jo no ho entenc com poden veure coses tan diferents...quan heu de tornar?

Erika, mai sabem fins on arribarem, oi? Anem caminant segons el que ens anem trobant. És un misteri i això decepciona i cansa molt. Et queda un campió, toca confiar i desitjar que aquest sigui el definitiu. Canviar d’aires ens fa falta per respirar, és una genial idea.

Bb081 els anticonceptius són un rotllo, però és la manera de posar els ovaris a zero. A per totes a posar el niu a punt!
Nurpefu, què tal aquest fol·licle residual?

Pingu, que bé! Divendres ja està aquí, que es quedi, que es quedi!!!

Quant moviment per aquí, i quina muntanya russa més gran, unes a munt, altres abaix...aquest camí és tremendo i aquí es veu molt bé com cada cas és un món...

Us poso al dia de la nostra situació: Hem de tronar a començar. La dra diu que no sap què ha pogut anar malament, que no s’ho esperaven...i que no tenen senyals d’on pot estar el problema, així que la proposta és mirar tot. Deixar de ser convencionals i anar poc a poc i mirar quina pot ser la peça que no encaixa.
El plan és: estudi de doble cadena d’adn de l’esperma + test ERA amb biòpsia de microbiotics i endiometritis + DGP
Una pasta, un vertigen, una por de decidir on.... ha estat molt dur decidir, però ens quedem a la mateixa clínica. Teniem una pla B, però el meu marit està fora, he d’anar jo sola, decidir jo sola...i em pesa. La veritat és que crec que les proves són faves contades i ara mateix necessitem tenir informació. Estic fluixa. I m’entra la por perquè potser no és la millor manera de començar? No sé... Volem acabar l’any amb notícies, començar ja m’anima, em fa sentir que estem en moviment, que estem més a prop.
Podríem fer estimulació al novembre i tenir tot per Nadal. Si canviem saltem a l’any vinent. I tot i que és veritat que dos mesos no son res, pensar en estar aquest temps donant-li voltes al cap se’m fa molt dur. Vull acció. No vull pensar.
Noto que aquest camí m’està canviant. És normal, oi? Em costa confiar.

Sento el rotllo....petons guapes, i gràcies per escoltar.
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dc. oct. 24, 2018 6:25 am

Marttape és molt normal com et sents!
Quan jo hi penso en que m'ha donat la RA, a part de paciència, m'hi ha posat com un filtre davant de l'objetiu, que fa que tot tingui un tó més opac i que no brilli com hauria, no sé si m'explico.
Obtenir respostes ajuda a no pensar que tot depen de la sort, espero que en algun d'aquests resultats obtingueu les respostes que necessiteu per què la següent sigui la darrera.
Molts i molts ànims en aquesta lluita que s'ha de guanyar superant cada obstacle, o com a mínim és el que intentem
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
beljazzin
Entrades: 3
Membre des de: dc. oct. 24, 2018 11:07 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: beljazzin » dc. oct. 24, 2018 11:19 am

Hola!!!
Sóc nova en aquest foro! Nosaltres portem gairebé 2 anys buscant. Jo tinc ovaris poliquistics.
Al gener del 2018 vam anar a la clínica IVF Barcelona per començar tractament privat per IA. Al març comencem amb la 1ª, neg. Abril, 2ª IA també negativa. Maig, 3ª i última, negativa.
Decidim parar. A l'estiu vaig a acupuntura, especilistes en fertilitat, i m'envien un dossier amb tot el que he de fer (aliments que he d'incorporar i treure), vitamines, fitoterapia i a més, el meu marit, recomenen que es faci test de fragmentació d'adn per descartar.
Estem encallats aquí, psicologicament necessitava un respir.
A l'Agost, visitem a la gine de la SS, per apuntar-nos a la llista d'espera per FIV del Clínic, mentre continuem intentant. Truco al clinic aquest mateix mes per assegurar-me que han rebut sol·licitud, i no la tenen! Així que torno al CAP a reclamar que la enviin de nou.
Quan de temps sol passar per la primera visita?
Segurament, de cara a principis del 2019, farem un intent per privada de FIV...
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dc. oct. 24, 2018 3:22 pm

Hola noies,

Entro ràpid només per dir-vos que finalment hem PARAT

La realitat és que no estic bé, no em sento forta per tornar a començar ja. Vull mirar un parell de clíniques, rebre una segona opinió i decidir d'una altra manera. Així no em sembla la millor manera. No podem tenir folis guapos des de la tristesa.

Una abraçada
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dc. oct. 24, 2018 8:19 pm

Desire! Que beee!! És un valor de beta bona! Pq no és molt baixeta i ja parteixes de q esta ben agafat!! Almenys això és el que ens van dir.
Que guai!!


Moltes gràcies a totes pels ànims!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » dj. oct. 25, 2018 6:40 am

Marttape, parar i fer dos passes enrere de tant en tant va bé per agafar embranzida cap endavant. Parleu i busqueu respostes si és el que necessiteu. Aneu al cimab si no hi heu anat (si mai ens quedem embarassats serà gràcies a ells) i si heu de canviar de clínica a fer-ho. Feu allò que us demana el cap però també el cor. Una abraçada gegant.
Pingu és demà la transfer? Nerviosa?
Modo ego: transfer feta, tot va anar molt bé, ara només esperar que es vulguin quedar amb nosaltres. És la part que més llarga se'm fa....
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Papallona1982 » dj. oct. 25, 2018 12:17 pm

Desiré quina ilusió llegir el teu positiu!!!!!!! et desitjo el millor!!!! :-())
Marttape crec que es una bona decisió, les preses no son bones, i hem de donar el pas quan ens veiem preparats....
Pruneta33 aquesta es la bona!!! :ok:
Pingu!!!El mateix et dic aquest será el nostre mes em de tenir esperances, anem parlant...
Jo segueixo amb els pegats, demà control i si tot esta be dimecres transfer també. He començat a fer yoga i m'ha anat super bé, sobre tot per canviar el chip i veure tot d'un altre manera. El que no se si quan em facin la transfer puc seguir fent....que en penseu??
Un peto per totes!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dv. oct. 26, 2018 6:55 am

Pruneta, et dessitjo una bona i tranquila betaespera. A pel +++

Marttape, sé que es fa etern i cada cop que es frena per algu sembla un no acabar... però més val fer petits passets però segurs que passar-nos de frenada. Ànims i sempre amb l'objectiu davant. Molta força valenta.

Benvinguda beljazzin, molta sort maca. Sobre el tema SS no et puc ajudar, mai ho he intentat en el meu cas perquè m'haurien enviat cap a casa correns.

Modo ego: res a comentar encara, esperant... jaja
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Silviaantunez
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dv. maig 29, 2015 1:52 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Silviaantunez » dv. oct. 26, 2018 2:06 pm

Enhorabona a tots els positius i als negatius moltes ànims a totes. Nosaltres, després del negatiu hem decidit donar-nos un temps, ara mateix estem molt estressats. Vem anar al metge i ens van dir que lo següent seria anar al cimab o a ovodonació. Ens ho em de pensar. Pruneta tú vas anar a Cimab? Saps els preus més o menys? Com vas contactar amb ells? També hauria de mirar clínica, hem recomaneu alguna?
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: pruneta33 » ds. oct. 27, 2018 9:15 am

Bon dia noies,
Gràcies pels ànims, esperem que tingueu raó i sigui la definitiva...
Silviaantunez, nosaltres vam trucar-hi directament i ens van donar hora. 1a visita i prova de fragmentació van ser 400 euros si no recordo malament. I de clíniques nosaltres no som de Bcn i hem agafat una clínica de més aprop de casa, tot i que també ens hem de desplaçar. A veure si et pot ajudar algu amb la seva opinió.
Bbm81 a veure si l'espera es fa curta i aviat esteu en marxa!!!
Papallona82 com va anar el control? Ja tens data de transfer?
Bon cap de setmana guapes!!
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » ds. oct. 27, 2018 2:46 pm

marttape ha escrit:Hola noies,

Entro ràpid només per dir-vos que finalment hem PARAT

La realitat és que no estic bé, no em sento forta per tornar a començar ja. Vull mirar un parell de clíniques, rebre una segona opinió i decidir d'una altra manera. Així no em sembla la millor manera. No podem tenir folis guapos des de la tristesa.

Una abraçada


Penso que és el millor. Si quan estem bé es fa dur, és impensable afrontar-ho quan estem malament. Espero que tornir per aquí ben aviat amb bones noticies :)

Em preguntaves pel meu control. Vaig deixar passar aquest cicle perquè em vull fer una analítica pel meu compte per veure que tot estigui bé. Tinc hora el 7 amb la meva doctora del CAP per explicar-li tot i que em demani el que cregui que anirira bé de mirar. I si tot està ok ho intentaré amb el proper cicle.

Felicitats Desiré pel positiu i molta sort a les que esteu en espera >.-<:
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
Desire
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: ds. juny 02, 2018 5:19 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Desire » dt. oct. 30, 2018 7:28 am

¡¡Muchas gracias a todas!! Espero leer muy pronto todos vuestros positivos y que todo salga fenomenal.

Siento no ir una a una pero ¡¡¡somos un montón!! y me pierdo un poco jjajajjaa

¿alguna en betaespera?

Vamos luchadoras!! :ok:
Jo 35, Ell 42
Pronòstic: Esterilitat per causa desconeguda
1ª FIV
09/2018 Punció
Resultado: 9 bonitos blastocistos
11/10/2018 Transfe
22/11/2018 Beta +++ 341, 35
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Papallona1982 » dt. oct. 30, 2018 11:24 am

Hola a totes!!
Com et trobes Desire???Algún síntoma?
Pruneta, doncs si, el control va anar molt be, la transfer la tinc demà, al final posem un, l'altre el guardem i així tenim un altre oportunitat si aquesta no funciona....
De moment estic molt tranquila i relaxada, hauré tingut 2 transfers dins el mateix mes....espero tenir en aquesta mes sort
Les demés que tal?
Avatar de l’usuari
Desire
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: ds. juny 02, 2018 5:19 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Desire » dt. oct. 30, 2018 11:45 am

Papallona1982 no tengo ningún síntoma ….ni vómitos, ni excesivo sueño, ni pezones más oscuros…. De vez en cuando algún dolorcillo de regla y el pecho un poco más grande como más duro.

Por lo demás sigo con mi vida normal, cuesta de creérselo la verdad, y hasta la ecografía de la semana que viene no quiero hacerme muchas ilusiones (aunque la familia ya lo da todo por hecho…) soy muy consciente de que la eco es la que tiene el último veredicto y me da un miedo…. jajajaj
Jo 35, Ell 42
Pronòstic: Esterilitat per causa desconeguda
1ª FIV
09/2018 Punció
Resultado: 9 bonitos blastocistos
11/10/2018 Transfe
22/11/2018 Beta +++ 341, 35

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::