FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: myca » dt. jul. 24, 2018 7:50 pm

Ostres, Erika79, una abraçada molt gran també!
No sé quines proves teniu fetes, però mireu tot el que pugueu abans de fer nou intent... és la meva recomanació.
Ànims!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dc. jul. 25, 2018 1:58 pm

Després de l’avortament diferit del març em van fer més analítiques per mirar no sé quines coses genètiques (cariotip ja el tenia d’abans i bé) i lo de la sang i va sortir tot bé.

A mi em sembla que és problema dels meus òvuls que amb 38 anys ja no estan per tirar coets. No sé... jo pensava que arribar a blasto i de “tan bona qualitat” ja era bona senyal. Però que no hagi durat més que uns dies implantat m’ha desmuntat els esquemes...

La doc diu que no hi ha més proves a fer i tampoc m’ha parlat de fer DGP, que no sé tampoc si es pot fer quan els congelats ja són blastos... ho sabeu vosaltres?
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Fosqueta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Fosqueta » dc. jul. 25, 2018 4:35 pm

Em sap greu Erika.... anims...
En cuant a DGP si es fan als blastos de 5 dies, pero sense ser congelats, un cop congelats segons tinc entes ja no es pot fer.
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dj. jul. 26, 2018 6:59 am

Bacilos, he vist a l’altre fil que tampoc has tingut sort.

Una abraçada molt forta i mira de desconnectar a les vacances. Fàcil de dir però molt difícil de fer, ho sé.

Un petó bonica.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Bacilos » dj. jul. 26, 2018 7:18 am

Erika79 ha escrit:Bacilos, he vist a l’altre fil que tampoc has tingut sort.

Una abraçada molt forta i mira de desconnectar a les vacances. Fàcil de dir però molt difícil de fer, ho sé.

Un petó bonica.


Gràcies guapa...

Sí, estic en dol... Són uns moments difícils.
Esperant la regla i continuar el dol.
Almenys esperàvem el positiu però feia 2 dies que no notava res de res i el pesimisme estava a la meva ment...

Molta sort a la resta!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dv. jul. 27, 2018 3:16 pm

Estic feta un embolic. Li vaig pregunyar a la doctora lo de fer DGP als congelats i em va dir que es pot fer.
Es descongelen, es biopsien i es tornen a congelar. Li vaig demanar la seva opinió i em vaig sentir com si fos jo la que hagués de pensar en el millor tractament sent ella la professional. Només em va dir que es pot perdre capacitat d’implantació després. Punt.
El preu desorbitant i a més hauria de tornar a pagar la vitrificació, uns 3400 les dies coses. A part la transfe si algun és bo.
No sé, sento com que se li en fot tres pitos.
Tan difícil és, com a professional ser sincera i dir: doncs fes un nou intent i en parlem, o, estaria bé biopsiar per assegurar. Després, obviament la decisió és meva.

No sé. Ara per ara no vull prendre cap decisió perquè tot és molt recent. A més, porto des del 29 de juny amb mal de queixal/cara (pq no em sabien dir què era) i just ahir em van dir que tenia càries al queixal del seny i s’ha de treure. Quin estiuet estic passant...

En fi, necessitava desfogar-me una mica.

Com esteu per aquí? Queda alguna en betaespera?
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Bacilos » dg. jul. 29, 2018 11:57 am

Erika79 ha escrit:Estic feta un embolic. Li vaig pregunyar a la doctora lo de fer DGP als congelats i em va dir que es pot fer.
Es descongelen, es biopsien i es tornen a congelar. Li vaig demanar la seva opinió i em vaig sentir com si fos jo la que hagués de pensar en el millor tractament sent ella la professional. Només em va dir que es pot perdre capacitat d’implantació després. Punt.
El preu desorbitant i a més hauria de tornar a pagar la vitrificació, uns 3400 les dies coses. A part la transfe si algun és bo.
No sé, sento com que se li en fot tres pitos.
Tan difícil és, com a professional ser sincera i dir: doncs fes un nou intent i en parlem, o, estaria bé biopsiar per assegurar. Després, obviament la decisió és meva.

No sé. Ara per ara no vull prendre cap decisió perquè tot és molt recent. A més, porto des del 29 de juny amb mal de queixal/cara (pq no em sabien dir què era) i just ahir em van dir que tenia càries al queixal del seny i s’ha de treure. Quin estiuet estic passant...

En fi, necessitava desfogar-me una mica.

Com esteu per aquí? Queda alguna en betaespera?


Vaja Erika79, dies per oblidar...

Podries tornar a parlar amb la doctora d’aquí una dies i potser et dóna una altra resposta.

A veure si et treuen el queixal del seny aviat i t’oblides d’aquest dolor.

Una abraçada.
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Piojito » dl. jul. 30, 2018 7:23 am

Buenos días chicas,

Erika79, yo terminé hace unos meses con 2 tratamientos de FIV en el Clínic de Barcelona, la verdad es que la sensación con la que me quedo es exactamente la misma que tu, poca profesionalidad, sin interés por lo que hacen sobre todo cuando las cosas se les complican y yo sin tener ni una sola explicación a porqué las cosas han fallado... He estado mirando en algunos centros, yo no tengo mutua, así que me da igual ir a una clínica ó a otra y sinceramente tampoco veo ninguna que diga, esta, esta es con la que me siento agusto, pero bueno, tampoco puedo esperar así que después de pensarlo mucho ahora voy a empezar en otro centro aunque tampoco estoy 100% convencida... QUE DURO Y DIFICIL ES TODO!!
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Lunipruni » dl. jul. 30, 2018 7:31 am

Bon dia noies!

Erika i Bacilos, em sap molt molt greu el negatiu. El pitjor d’aquest procès, sense dubtes, són les patacades i el desgast emocional. Us envio una forta abraçada boniques.

Erika, pel que comentes del DGP, és complicat..... En primer lloc per la pasta, i després perque biopsiant només dos embrions tens moltes probabilitats de que només un sigui bo, o cap..... i d’altra banda, que sigui bo genèticament tampoc t’asegura embaràs.....
Nosaltres en aquesta segona FIV vam tenir només 2 blastos i vam decidir no fer DGP tot i saber que el meu home té l’esperma amb FISH alterat (els cromosomes a vegades no divideixen bé). El DGP ens costava 3000€ i podiem perdre els 2 embrions, en canvi fer la transfer no ens va suposar cap gasto (si els haguessim posat d’un en un ens hauria costat 1700€, la meitat!). Si no són bons o no implantaran o et faran tenir un avort, però si els biopsies potser els perds els dos i no arribes a fer transfer..... D’altra banda, si biopsies i són bons està clar que tens més probabilitats de que vagi bé. No ho se, és difícil decidir si prefereixes transferir i que pugui no anar bé o si et vols arriscar a que et puguis quedar sense..... No sé si t’hauré ajudat massa, pro segur que el que decideixes serà el millor (perque ho has decidit tu!). Molts ànims bonica!!

Molta màgia blanca a totes!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dl. jul. 30, 2018 10:41 am

És complicada la decisió....

amb el tema clíniques crec que totes estem més o menys igual....mentre les coses van bé i tot va sortint tot sembla fàcil i còmode. Però quan es complica sembla que "abandonen" una mica i et deixen amb la responsabilitat de triar i decidir quan no estàs en un bon moment ni físic ni emocional.
Costa molt triar clínica i està clar que la gent que acaba bé s'oblida del tema i als forums i blogs surten les històries més xungues...

Jo vull fer-li un mail a la doctora aquest estiu. Em sembla que per escrit puc explicar-me millor i a la vegada també l'obligo a ella a mullar-se per escrit. No sé si et serveix, però a mi m'ajuda.

Crec que has d'assumir si estàs disposada a passar per un altre negatiu. Llavors no val la pena fer el DGP. Si vols apostar al màxim (tot i que totes sabem que un DGP possitiu no assegura embaràs) llavors està bé fer-ho i anar a transfer amb més opcions. I per altra banda el tema econòmic, està clar...tot són tants diners que fa venir més baixon encara...

Un petó fort noies. Sento els moments durs Erika i Bacilos
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dt. jul. 31, 2018 7:50 am

Bon dia noies!!
Fa mooolts dies q no us escric. Veig molt moviment per la pàgina!! I gent que s’ha incorporat fa poquet, espero que sigui un pas ràpid per aquí!!!
Ego: ahir vam fer transfer d’un embrió i el dia 10 tenim la temible beta. Res, toca esperar. Tenim més informació de com havia de ser aq transfer ja que el test Era ens va dir q l’úter seria receptiu amb un dia i mig més de progesterona, i així ho hem fet!
Tenim esperances de que vagi bé, però el meu endometri no és gaire bo, amb prou feines arriba a 4mm ( a la seva línia). No tenim més vies per on tirar si no va bé, la ciència no té més avenços ens han dit. Prenc medicació a tope i l’uter no respon :ufs:
Bé noies, us intento seguir! Molts petons!! I sort!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Ally83 » dt. jul. 31, 2018 4:45 pm

Bona tarda!!

Veig que hi ha noves i les que encara espereu el vostre positiu, a totes us dessitjo una estada curta x aquí!

Us informo que avui ha nascut la Paula, la miro i no ho acabo de creure.... és un missatge d’esperança x totes vosaltres, xq jo tb he passat per moments on pensava que no ho aconseguiriem....

Un abraçada a totes!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dc. ago. 01, 2018 9:43 am

Hola, soc nova a aquesta web, no n'havia trobat cap en català. Comento el meu cas.
Marit amb vasectomia, pero li fan una biopsia testicular y tot perfecte per part d'ell. Jo amb 36 i en toeria, segons m'han mirat, que no han mirat gaire, tot sembla estar bé. Comencem tractament per treure els òvuls, el tractament no em fa sentir cap efecte secundari. Segons ecos no tinc gran quantitat d'òvuls, 6-8. Me'n treuen 7 i només 2 madurs, això va ser un cop força dur. Per sort el meu home té bona qualitat i els dos tiren endavant. Al tercer dia me'n transfereixen un de qualitat notable, l'altre el deixen fins el 5 dia perquè no ho tenen clar. Al 5 dia em truquen que està molt maco i el congelen (bueno al menys tinc una segona opció).
Passen el 15 dies llarguíssims i beta negativa (això va ser dilluns 30/08)... Encara ploro avui.
Només faig que pensar que he pogut fer perquè no funcioni o què ha pogut passar.
Durant la beta espera tenia els síntomes que tenen totes, però pel que veig tot ho fa la progesterona. Això sí, al 3 i 4 dia vaig tenir "retortijones" pero vaig pensar que serien dels gasos.
També cal dia que no vaig fer repòs ja qeu em vang dir que fer vida normal. Només vaig reposar el dia de la trans que vaig dormir tot el dia. Al dia seguent a treballar, evitant l'estrés però a la feina sempre n'hi ha...
Divendres tinc visita, a veure què em diu, però està clar que per la segona trans, m'agafo baixa, festa o el qeu sigui per fer vida tranquila, és lo mínim que puc fer jo. Si no surt bé tocarà pagar pasta grossa que no tinc...
És molt desesperant quan et diuen, sobretot estigues tranquila, i qui em treu el nus de l'estomac...
Ja us aniré explicant com va tot. Llegir-vos amb va bé, sobretot veure positius em dóna esperança.
Molta sort a les que esteu en bestaespera.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Erika79 » dc. ago. 01, 2018 10:57 am

Pingu, jo he arribat a la conclusió que la sort hi juga un paper. Potser en alguna d’aquestes l’endometri posa la directa i pam! Ens agradi o no els metges no ho saben tot.

Ally83, QUINA ALEGRIA!!!! Sempre m’has donat molts ànims i t’ho agraeixo molt. Gaudeix de la petita Paula i ja ens aniràs explicant com vas. Un petonàs!

Bbm81, benvinguda. Entenc molt bé com et sents. Totes ho entenem. Sempre pensem què hem fet o què no hem fet. Si fem repòs perquè n’haurem fet massa i no és bo. Si no n’hem fet perquè no n’hem fet. Que com pot ser que un embrió perfecte no implanti o acabi en bioquímic o diferit, i com aniran bé els que no són tan bons aleshores. Buffff, tan de bo poguessim desconnectar el cervell i no donar tantes voltes que no porten enlloc. Veuràs que parlar per aquí t’anirà molt bé perquè totes estem passant pel mateix.

Mode ego, de moment he deixat aparcat el tema DGP i propera transfer perquè amb tot el del queixal i altres temes familiars necessito veure-ho en perspectiva. Finalment ahir a la nit vaig anar d’urgències a Reus i em van extreure el queixal del seny. El dolor era tan horrorós que no em veua capaç d’aguantar a la mutua per dijous. Pagant Sant Pere canta... no només tenia una càries important sino que a més havia començat a baixar de la seva posició original i d’aquí el dolor de rabiar. Avui m’he llevat feta caldo suposo que pels nervis i els xutes de medicaments que portava prenent per intentar calmar el dolor sense èxit. Així que ara a recuperar-me i a gaudir de la platgeta com Déu mana :)
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: FIV 2018

EntradaAutor: bbm81 » dc. ago. 01, 2018 11:17 am

Moltes gràcies Èrika i a recuperar-se del queixal. Jo vaig pensar igual que tu, aquest agost platjeta i descansar i com que estaré de vancances, les aprofitaré més que mai, ho necessito.
Divendres tinc visita amb la doctora a veure que em diu, pero com que ells tanquen 3 setmanes fins setembre no crec que iniciem res.
Aquest cop la beta espera la compartiré amb vosaltres ja que crec que m'anirà bé compartir-ho, cosa que no vaig fer amb l'altre.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Lunipruni » dg. ago. 05, 2018 9:22 pm

Bbm81, benvinguda!!

No busquis culpes ni culpables. Com diu l’Erika, has de contar amb el factor sort. El percentatge d’èxit en FIV crec q ronda el 65% pot ser que simplement us hagi tocat el % que no. És així de dur. I normalment no et ‘miren’ res fins que tens varis negatius o varis avortaments..... pro a veure que et diu la Dra.
A mi m’ha anat molt bé fer acupuntura. En els dos embarassos en vaig fer (normalment et preparen uns 3 mesos abans).
Pel que dius del repòs post-transfer, jo sempre he fet vida normal, tan quan ha anat bé com quan no. Potser pots mirar de fer vida una mica més tranquil•la, pro pensa que si agafes la baixa i et quedes al sofà segurament no fagis més que ‘menjar-te el coco’ i buscar psico-símptomes. Pro només és una opinió, eh? T’ho dic perque jo he estat gairebé 4 setmanes de repòs i només desitjava poder treballar i fer coses per no pensar tant.....
En aquest món de la RA has d’aprendre a tenir molta paciència per tot.
Et desitjo una estada ben curta per aquí!

Erika bonica, no en surts d’una que ja estàs en una altra.... em sap molt greu que hagis de passar per tot això. A veure si et recuperes i pots gaudir de les vacances, i a la tornada a tornar a posar-s’hi amb energies renovades.

Ally enhorabona per la petita!! :-)(-:
Gaudiu-la moltíssim, us ho mereixeu!!!

A la resta molts ànims i que passeu bones vacances!! Molta màgia blanca a totes!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
Avatar de l’usuari
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Rebeca » dt. ago. 07, 2018 2:53 pm

Hola!
He estat uns dies desconectada passant una mica el desànim de la beta negativa. Pensava que seria mes forta, ja que tinc un fill d'un tractament anterior, però ha sigut dur.
Us comento novetats, hem decidit anar a per els 2 blastocits que tenia congelats, i avui m'han fet la trànsfer aprofitant que estic de vacances. El dia 20 tinc la beta.
Si aquesta vegada no surt bé pleguem, al menys no hem quedaré amb l'espina de no haver-ho intentat.

Bbm81 divendres anaves al metge, que t'ha dit? Jo la primera trànsfer vaig tenir la mateixa sensació que tu, el no fer el repòs suficient, hem vaig sentir força culpable.

Erika com portes el queixal? Ja recuperada del tot i descansant física i mentalment?

Ally moltíssimes felicitats, disfruta del tresor mes preciat, creix molt ràpid

Pingu ja et queda molt poquet, creuaré tots els dits que pugui per tu. SORT!!!
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dt. ago. 07, 2018 3:23 pm

Erika 79, si el factor sort hi juga molt, però a casa meva sembla q mai arriba la sort!!
Rebeca! Moltes gràcies! El divendres és el dia de la Beta, però dijous o el mateix divendres farem un test a casa, pq no sens faci tant llarg els resultats del laboratori.
No tinc símptomes, només panxa inflada, alguna punxida, moviment (però això també m’ho fa en altres moments dl cicle), faig molt pipí (també bec força).
Estic en aquell moment que m’agradaria tenir algun malestar heavy per estar tranquila. . Suposo q és aviat, o és pq no ha anat bé.
Pfff aq 50% d’eufòria i 50% de desànim. Divendres ho sabrem. Molts petons a totes!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Pingu » dv. ago. 10, 2018 4:19 pm

Bona tarda noies!
Avui hem fet la Beta, un valor baixet de 41,68 estem q ni ens ho creiem. Dilluns l’hem de repetir i esperem q augmenti!
Estem cagats! És baixa, però tenim esperences... no sé si és pq li falten dies, avui fa 11, o pq... la qüestió és seguir patint...
Coneixeu casos de betes així? Jo no... tot són de 200 en amunt (ploro)!!
No sé que més dir-vos estic a mig gas.
Molts petons i bon cap de setmana!! Us seguiré informant!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Lunipruni » dv. ago. 10, 2018 4:41 pm

Pingu, bonica, no és una molt bona beta però això no vol dir res. Potser va implantar més tard o potser a tú et triga més a pujar..... Mira d’estar el més positiva possible i et desitjo el millor per dilluns!! Molta màgia blanca bonica. :-()-) :-()-)

Per cert, coneixo una noia que amb beta de 67 ara està embarassada de casi 30 setmanes!! No perdis l’esperança!!
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::