FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
marttape
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: marttape » dl. feb. 05, 2018 12:48 pm

Miaole tens raó que avui ja vaig doblegada, tinc la zona lumbar a tope que no sé com posar-me a la cadira....i això del caloret...sóc una yonki dels coixins aquells de cireretes!! És taaaan gustós!!!

Ja tinc la panxa regulera...he pres l'antibiòtic fa una estona i tinc una son que em moro perquè ahir vaig tenir retard a l'avió per la pluja i m'he anat a dormir a les 3, així que vaig mig grogui! Veuràs que demà a la sedació roncaré i tot!!! jijijii
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
boleta-BCN
Entrades: 265
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

EntradaAutor: boleta-BCN » dl. feb. 05, 2018 3:39 pm

Hola lluitadores!!!

M'infiltro rapidissim per enviar molts ànims i infinita sort a la Marttape per demà!!!

Nena a per totes, que això ja ho tenim!!!

Petonarros forts a totes!!! A les velles conegudes i a les noves!!! Us vaig seguint de tant en tant i us espero amb il·lusió a l'altra banda del forum :ok: >.-<:
Mialoe
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. oct. 11, 2017 2:22 pm

EntradaAutor: Mialoe » dl. feb. 05, 2018 4:54 pm

Hola noies!
Només entro per comentar-vos, ja he rebut la trucada i tenim 2 embrionets més!!!!
M'esperava que em diguéssin que no n'hi havia cap així q són bones notícies.
4 de l'anterior cicle i 2 d'aquests....
Ara un nou dubte, anem a pel tercer o ens la juguem...
Pensava q aniríem si o si però ara tinc dubtes, i si el bo estigués entre aquests?? però i si no...???
Em sento esgotada, física i mentalment no em veig amb cor d'iniciar un tercer cicle ara mateix.
Crec que en el 2on cicle el meu cos ja va patir el desgast del 1er...Amb la doctora hem quedat que descansem aquest mes i de mentres decidim que fem.
Torno a ser un mar de dubtes.... abans era ben decidida i ara.... tb deu ser l'efecte de les hormones....
Aaaaix....
Una abraçada boniques! :-o00m
AnnnaToni
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

EntradaAutor: AnnnaToni » dl. feb. 05, 2018 4:58 pm

Mialoe,

jo vaig veure una estadística que posava que a partir de 7 puja la tasa d'èxit de 54% a 74% a la franja de 40-42 anys.

Jo, si vols que t'aconselli, el que faria és descansar un mes si vols, però si pots (també econòmicament) faria un tercer. És dur, però ja ja vaig tenir un negatiu del DGP que vaig fer al desembre de 3 embrions (me la vaig jugar molt) i vaig decidir que no me la jugava més.
A vegades la impaciència et fa dubtar, però deixa refredar el cap una mica i no decideixis en calent.

Petons!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
Mialoe

EntradaAutor: Mialoe » dl. feb. 05, 2018 5:08 pm

Annatoni,
Ja ens ho han dit, de 7, 1 de bo...és la probabilitat als 42 anys...
El nostre objectiu era 7, però la regla em va venir ahir i havia de començar avui-dmà altre cop a punxar-me i no m'he vist amb cor... 2 de seguides ha sigut una bomba de rellotgeria i dsprés de la decepció d'aquesta punció.
La doctora m'ha dit el mateix que tu, que descansi aquest mes, carregui piles i que hi torni.
Suposo que em coneix prou i m'ha vist molt agobiada.
Al pensar en que en tenim 6 per un moment m'he permès el luxe d'imaginar que el nostre campió ja hi podia ser....
Si sóc realista, penso que arribats a aquest punt ja falta molt poc com per llençar la tovallola i no m'agrada deixar feines a mitges.....
Mialoe

EntradaAutor: Mialoe » dl. feb. 05, 2018 5:10 pm

Ei, q se m'ha enviat abans d'acabar d'escriure...
Gràcies Annatoni i gràcies a totes per ser-hi...
: lasito :
Erika79
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

EntradaAutor: Erika79 » dl. feb. 05, 2018 5:12 pm

Mele1980, lo de la proge no en facis cas. Jo vaig començar fatal amb les molèsties entre la punció i la transfer però un cop feta la transfe em notava fins i tot menys molèsties que amb les IA prenent un terç de dosi que la que em vaig prendre per la FIV.

I pensaments positius. Vinga ànms!!!
Jul'17 - Proves. Reserva: 0,4
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV. De dos fecunda un. Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. 4 madurs, arriben a +5. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Res
Nov '18-TSH a més de 4. Eutirox...
Des'18-?
Dalilala
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: Dalilala » dl. feb. 05, 2018 8:52 pm

Jo t'entenc Mialoe, jo no podria. Fer-ne un ja és un xoc pel cos.... imagina dos!!

Fes un tractament detox ara... cal netejar el cos de tota la medicació. Jo compro herbes de neteja hepàtica a l'herbolari. Em fa una barreja i em faig infusions durant uns dies. Va bé, recupero l'energia.

Pots fer un altre cicle d'aquí uns mesos.

I molta sort Marttape amb la punció de demà. A mi no em van fer gens de mal. I comença a fer repòs.

Molta sort a totes!!
Imatge

Set14 1a revisió: endometriosis
Acupuntura i canvi alimentació
Febrer'16 m'opero Tot ok
Gener'17 1a FIV 2 emb. Beta-
Herbes xines
Juliol'17 2a FIV 3 emb. posem 2 Beta-
Gener'18 Beta- del congelat
CIMAB: ell té anticossos als ..::·· ! Impossible embaràs natural. Jo, aletracions immunologiques.
Abril'18 FIV 4 emb.
MiPumky
Entrades: 180
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 1:59 pm

EntradaAutor: MiPumky » dl. feb. 05, 2018 11:11 pm

Mialoe, jo estic d'acord amb totes, ets una super campiona, tu i la AnnaToni. Per mi lo pitjor es la estimulació i punció i fer-ne 2 seguides ha de ser brutal! jo no podria!!

Ja veuràs que un temps de descans et vindrà genial per agafar forces!

Marttape, es que no s'ha de dir tot, je,je,je, jo en recordo la altra estimulació que els ultims dies no en podia moure ni de la cadira,...
Jo vaig roncar a la punció, i l'anestesista era guapo guapo, i va ser una de les coses que li vaig preguntar nomes despertar-me, perque en feia vergonya, je,je,je

Pero ja està aqui i demà s'acaba la primera fase. Fer.lo segmentat es molt millor, descanses i despres pels embrionets!!

Nenes, jo avui ja m'he punxat la primera banderilla del gonal,... :-o00m

Ánims a totes!! :-()-)

Ara no tenim a ningú en betaespera, no?
Jo, 36, en principi tot normal. Malaltia autoinmune.
Ell 44 azzospermia
Buscant desde 2013

2014 proves bàsiques
2015 començent IA ( En total 6 IA una bogeria)

2015 FIV diferida ( 6 congeladets)
3 negatius (2016) , tots els embrions sobreviuen
Fallada d'implantació per excés de coagulació

2018 FIV 1 blasto Positiuuuuuu!!!!
Mialoe

EntradaAutor: Mialoe » dt. feb. 06, 2018 10:23 am

Hola noies!
Gràcies a totes!!!
Finalment descansem aquest mes per agafar forces pel següent! Amb la regla del març ens hi tornem a posar!!!
Estic segura que aquest descans m'anirà genial i en el següent cicle aconseguirem algun embrionet més....

Això del dietox exactament en què consisteix????
Com que treballo fora dino al menjador de l'empresa i lo de fer dieta és una mica complicat... paso moltes hores fora casa i a vegades no puc menjar com hauria...

Una abraçada campiones!!!! >.-<:
petita29
Entrades: 290
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 7:00 pm

EntradaAutor: petita29 » dt. feb. 06, 2018 4:28 pm

Bona tarda si em permeteu...us explico que estic en la meva segona FIV-ICSI, fa 4 anys vaig fer la primera i em vaig quedar embarassada a la primera en la transfer en fresc de dos embrions, vaig tenir una nena.
Em van quedar dos embris de dia+5 congelats i als 2 annys vem fer transfer i va resultar negatiu.
I ara 4 anys després de lembaraç intento buscar desesperada el germanet o germaneta. :-()) Assumint que és difícil i que possiblement no ho aconseguiré...us explico que tinc ovari poliquistic sever, el meu home perfecte.
Aquest diumenge em van fer la punció, van extreure 15 ovuls. VAn fecudnar 12 i avui m'han trucat per dir que 3 estan perfectes i els altres hi ha de tot...alguns fluixos...i altres al seu ritme....
Estic una mica xof i cagada, perque ja no recordava els nervis i la tensió que això suposava ( quan aconsegueixes un positiu se t'oblida) Demà em fan la transferencia d'un embriò perque al tenir cessaria diuen que no poden ser 2., demà acabare de preguntar això.... i res que ja no us pogueu imaginar...
Que em moro de ganes de tenir positiu...i que estic cagada perque ja és la ultima vegada que passem per axiò passi el que passi....i això fa que tot sigui tan tens...
Ah se m'oblidava tinc 34 anys.
Anims i una abraçada a totes. :p-) :-()-)
myca
Entrades: 194
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

EntradaAutor: myca » dt. feb. 06, 2018 8:23 pm

Mialoe! Molt bé! Són dos super campions! Sumats als 4 ja és una bona colla! A carregar piles i descansar del trote que portes, i si taconsellen una tercera tanda... A tornarhi amb totes les forces i segur que ho aconseguireu!
Petita29, ja veuras com amb aquests que tens algun serà el bo, i si és a la primera, molt millor!
Ego: jo posant parxes cada 3 dies.... Que llarg que es fa esperar el primer control!
marttape

EntradaAutor: marttape » dt. feb. 06, 2018 8:45 pm

Guapes! Entrada exprés des del sofà per dir que tot bé. He fet una bona siesta mentre me'ls trien! ;) Ara estic adolorida però bé.

Al final han estat 13, estic contenta però amb cautela... Fins demà no sabrem quants madurs ni fecundats... Comencen els dies enganxada al mòbil!

Gràcies pels ànims, sou unes mestres campiones... Miaole, felicitats per aquesta parelleta! A descansar i a seguir.

Demà em poso al dia amb totes. Un petonarro!
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
Mele1980
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 4:30 pm

EntradaAutor: Mele1980 » dc. feb. 07, 2018 8:00 am

Bon dia Noies!!!!

Entro nomes per dir-vos que avui es el dia de la Transfer... a les 12 haig d'estar el centre.... Estic molt nerviosa....
No m'han trucat ni res se suposa que han evolucionat be no????

Necesito comprar el medicament pero no se que fer... i si arrivo al Marques i em diuen que no han arrivat cap a blasto!!!! Ufff aixo es pitjor que la betaespera.... des de dilluns que vaig al lavabo amb el mobil
:-o00m

Nenes a la tarda entro i personalitzo.... Necesitava desfogarme....
petita29
Entrades: 290
Membre des de: dj. gen. 31, 2013 7:00 pm

EntradaAutor: petita29 » dc. feb. 07, 2018 8:14 am

Molta sort Mele.Encara no us conec gaire, no he tingut temps de lllegir totes les entrades! Que vagi bé la transfer. JO tambe la tinc avui. a les 12h haig de ser a la clínica. MOltíssima sort i ànims a totes les que esteu en tractament, d'una forma o altre. :ok:
marttape

EntradaAutor: marttape » dc. feb. 07, 2018 8:53 am

Mele! Podrien trucar, no?? Jolín!! Ànims guapa!!! Toca anar amb ganes de fer pipí, no? Quina mandra això de pixar-se tant!
Petita29, a confiar en aquests que tens, segur que està aquí el germanet! No ens acostumem mai als nervis de tot aquest procés...
Avui serà un gran dia!! Molta sort amb aquestes transfers!!! A les 12 totes concentrades

Mi Pumuky, a tope amb les punxades, nou cicle, noves oportunitats! El gonal de boli va bé, oi? Ja podrien ser tots pens d’aquells enlloc de xeringues.

Dalilala, cuidar-nos una mica i recuperar el cos em sembla súper imporant...tens tota la raó. Ho fas amb algun assessorament? A mi em fa una mica de por anar per lliure en aquestes coses.

Modo ego: m’acaben de trucar!! Gairebé em salta el cor!!! TENIM 8!! Dels 13 hi havia 9 madurs i han fecundat 8, ufff....primer pas superat!! Ara a veure com van, ja sé que comencen les rebaixes i segurament es quedarà algun pel camí.... però començar amb 8 ens dona certa tranquil·litat. Els hi estem enviant molt amor des de casa. Demà nova trucada.
Avui estic ja treballant. Tinc com agulletes a la zona ambdominal i lumbar, però estic bé. I fer vida normal m'ajuda a passar els nervis!

Petons guapes!
Mialoe

EntradaAutor: Mialoe » dc. feb. 07, 2018 10:52 am

Noies! Ànims amb aquestes tranfes!!!!
Mele, petita, segur que aniran bé!!!! Aviat els tindreu amb vosaltres...
Jo sempre penso: "No news, good news"....

Martappe, campeona! 8!!!!! Molt, molt bé!!!!
Ara a recuperar-se i paciència....

A mi després d'aquesta temporada se'm fa extrany, no mirar el rellotge, no punxades, no morats, no nervis, no res... relax....jjjj

A per totes!!!! Penseu que cada dia estem una miqueta més aprop del nostre somni... >.-<:
Mele1980
Entrades: 34
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 4:30 pm

EntradaAutor: Mele1980 » dc. feb. 07, 2018 12:29 pm

Nenes ja està fet m han posat 2!!!! Es veu k han descongelat be però lents i els metges han dit millor 2! Kin desastre estic bastant desanimada... Es la meva última oportunitat!
AnnnaToni

EntradaAutor: AnnnaToni » dc. feb. 07, 2018 12:40 pm

Ole Mele1980! I si ara surten bessons? Ai ai ai! hahaha
Sigues positiva! Segur que les bones vibracions influeixen!

Hi havia una altra transfer avui a les 12 oi?

Mialoe, sé que has decidit descansar un cicle, molt bé! Dir-te que pots preguntar al metge quina qualitat tenen els 6 que ja tens acumulats. N'hi ha embrions d'A, B, C i qualitat D. Òbviament els de qualitat A tenen més punts de tirar endavant, tot i que es coneixen casos que tot i ser D han cuallat i han sortit nens perfectament sans.
T'ho comento pq jo vaig fer DGP al desembre de 3 embrions i no em van dir de quina qualitat eren. Ho he preguntat ara i eren B. tots 3 van sortir alterats cromosomàticament.
Ara n'he aconseguit 4, i són 2 del tipus A i 2 del tipus B. Els del tipus B van trigar unes hores més que els de l'A en arribar a blasto, i vist la meva estadística, crec que no serviran. Però tinc grans esperances amb els 2A... i espero treure'n algun més ara, amb la mateixa medicació. Diumenge començo banderilles de nou. Tot plegat sembla el dia de la marmota...
13/12/17 DGP Negatiu
AnnnaToni

EntradaAutor: AnnnaToni » dc. feb. 07, 2018 12:42 pm

Ah, sí, petita29, com ha anat la transfer!!??

Aix, que ja tenim 2 betaesperes de nou en marxa!
13/12/17 DGP Negatiu

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat