FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
AnnnaToni
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dg. des. 04, 2016 1:51 pm

Re: FIV 2018

dt. maig 29, 2018 10:12 am

elisabet80,

estava fullejant el llibre 'Qué esperar cuando estás esperando' i just explicava el tema de les panxes que s'imflen i es desimflen com tu dius.
El que comenta és que és degut a gasos i moviments intestinals, estrenyiment per temes hormonals i qualsevol tema gàstric provocat per l'embaràs. Però que no és panxa de nen, és panxa de gasos :)

Et recomano el llibre... és com una bíblia, t'ho contesta tot, tot i tot. Val la pena estar informada.
petons!
22/9/17 Inici tractament FIV
27/11/17 Punció, 9 òvuls, 3 bons, 3 blastos
13/12/17 DGP Negatiu
30/01/18 Punció, 13 òvuls, 11 fecundats, 4 blastos
1/2/18 Començo cicle acumulatiu
23/2/18 Punció acumulativa, 8 òvuls, 7 fecundats, 5 blastos
1/3/18: Enviem a DGP 9 blastos
15/3/18: 3 aptes!
26/4/18: Transferència
7/5/18: POSITIU
Dalilala
:: gosset
Entrades: 421
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

dt. maig 29, 2018 12:50 pm

Noies com aneu?

Alguna punció o transfer a la vista?

Marttape estem esperant el resultat de la beta amb un ai al cor... esperem bones notícies...

Ànims!!!
9/14 endometriosis
Acupuntura i canvi alimentació
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
Herbes xines
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 Bta-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Impossible embaràs natural. Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B +!
Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i polip
marttape
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

dt. maig 29, 2018 4:06 pm

Hola noies,

Beta negativa confirmada.... :(

Demà tinc visita amb la dra. a veure si podem fer les proves de fallos d'implantació. Necessito fer algo, veure que estem mirant coses! L'endometri només em creix sense medicació...jolín, sembla que paguem només pel pàrquing dels embrions! Volem que ens mirin més. Sinó ens plantejarem un canvi de clínica.
Avui estic trista, enfadada, cansada... ja us explico que tal demà al metge.

Moltes gràcies per l'energia positiva, guapes, fa goig veure com les coses van sortint bé per aquí.
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Dalilala

dt. maig 29, 2018 7:01 pm

Oooh! Em sap molt greu Marttape.... :-()-)

Demana que et mirin trombofilies i si tens paràmetres immunologics alterats. A mi m'ha sortit el segon i espero que ara l'encertem....

I per qualitat embrions mireu trencaments de doble cadena en els espermatozoides.

Crec que cal buscar les causes per trobar les solucions.

És tan dur... molts ànims i una abraçada.
9/14 endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
Herbes xines
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Impossible embaràs natural. Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i polip
Fosqueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

dc. maig 30, 2018 11:59 am

Bon dia noies
Marttape, em sap greu. Segur que no hi han paraules que ara et puguin animar.
Dalilala, ara estaba llegint entrades antigues, tenim 4 blastos totes dues!
Jo continuo de “repos” , a mes el temps m’hi ajuda moltissim! zz:-)
Dissabte voliem marxar a Puigcerda, com veieu que faci un parell d’hores en cotxe?
marttape

dc. maig 30, 2018 12:01 pm

Gràcies guapa...només entrar la dra. m'ha dit clarament que mirarem les trombofilies.
Ja ho he tramitat tot i demà al matí punxada per veure si trobem algo. Literalment m'ha dit que estaria bé que algo sortís alterat perquè tot té sol·lució. Si surt tot bé seguirem pensant.

Fosqueta, tot allò que et faci feliç li sentarà de luxe a l'embrionet! Aprofiteu i gaudiu-vos!!!

Nosaltres també marxem fora de cap de setmana a descansar, beure vi i estar amb amics. Necessitem una mica de desconnexió.

Una abraçada forta, lluitadores.
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
pruneta33
:: tortuga
Entrades: 335
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

dj. maig 31, 2018 7:38 am

Marttappe ho sento molt, a veure si surt alguna cosa alterada i podeu buscar una solució. Ês un no parar de buscar explicacions però al final segur q tot arribarà. Per cert les trombofilies és el mateix q quan et miren alguns factors de coagulació?
Fosqueta com et diuen fes el que el cos et demani i a gaudir-ho.
Dalila tu com vas? Transfer a la vista?
Modo ego: nos ja tenim hora per la histeroscopia per treure el pòlip i després decidir quan fem la transfer espero....
Gener 2014---> Comencem la cerca
Setembre 2015------> 1a visita RA
Febrer-Novembre 2016------> 4 IA negatives
Abril 17----> 1aFIV---5 embrions (3betes negatives)
Abril 18---> 2a FIV-- 10 blastos( 4 betes negatives)
Abril 19 --> 3a FIV-- 4 blastos amb dgp bé. 6 blastos pendents analitzar.
Juliol 19---> transfer
Dalilala

ds. juny 02, 2018 9:56 pm

Hola noies,

Com aneu?
Prunetta33: Les trombofilies són el mateix que els factors de la coagulació. La qüestió és que si tens moltes plaquetes fas crosta a l'uter i els embrions no s'enganxen bé.

Si el tema és immunològic, les teves defensen ataquen els embrions.

Fosqueta: sí! 4 embrions com tu. Són de 3er dia. Molta sort per dilluns. Quina medicació portes? Tu tb tens factors immunologics alterats? O et fan punxar el prolutex per una altra raó?

Moment ego: Jo el dijous vaig anara la doctora. La clínica tanca a l'estiu unes setmanes per obres. M'hauria d'haver fet la transferència al juliol i m'hauria ja d'haver començat a medicar per baixar les defenses. Si no necessités més medicació, no ho podria fer a l'agost i tota la medicació immunodepressora no serviria de res. En resum que era millor esperar al setembre per tenir dos cicles seguits de marge. Tot es fa tan llarg... buff!! L'únic bo és que podre gaudir de l'estiu sense preocupacions i sense medicacions.

Ho sigui que m'he de mantenir a la banqueta fins a finals d'agost que començaré medicació.

Molta paciència!! :-o00m :-o00m
9/14 endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
Herbes xines
1/18 frigo B-
4/18 FIV 4 emb.
Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i polip
Bacilos
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

dg. juny 03, 2018 7:11 pm

Hola noies,

nosaltres farem FIV segurament aquest mes. Ja he començat a punxar-me i tot depén de la biòpsia testicular del meu marit (que li fan dimarts).
Comencen els nervis (error de medicació, demano baixa laboral, etc...)

Ànims a la resta!
Fosqueta

dl. juny 04, 2018 2:13 am

Bona nit noies! Les 3:00 de la nit i sense poder dormir, he portat la setmana bastant be i l’ultim dia segur serà llarg...
Marttape, molts anims i a seguir endevant, a veure si podeu arribar a esbrinar el problema per posar-hi la solució! Anims reina!
Pruneta, espero que vagi bé l’histero! I aviat començar a preparar la transfer, sempre es fan llargs aquests inpassos de temps, pero tot sigui per anar possant les coses al seu lloc.
Dalilala, doncs en principi son les pautes que em va donar el gine, i no hem fet mai cap proba mes, vull dir, que no es especificament per cap alteració, doncs no hem mirat res, segurament que deu ser la pauta que es dona a la clinica. Suposo que si vinguessin problemes si hauriem de mirar de buscar els perques, nomes desitjo que sigui aixi, i que tot i ser la nostre primera fiv ens funcioni!
Bacilos, molta sort en l’inici de la fiv i en tot el que vindra! I anims al teu home.
Veig que totes hem arribat al mateix punt, pero que abans hi han moltissimes probes diferentes. Nosaltres per sort, per ara, no n’hem hagut de fer gaires...
Nomes espero que surti un positiu avui, i tot aixo haura valgut la pena...
pruneta33

dl. juny 04, 2018 7:43 am

Dalila moltes gràcies, suposo que si que és alguna de les coses que em miren en aquesta analítica.
Fosqueta, avui és el dia??? Doncs molta molta sort, i estarem impacients que ens donis bonea notícies.
Juliol 19---> transfer
marttape

dl. juny 04, 2018 11:52 am

Hola guapes,

Fosqueta, molta molta sort avui!! Totes concentrades esperant llegir el teu possitiu.

Pruneta, quan tens la histeroscòpia? Ves tranquil·la i que passi rapidet!! Que et deixin el niu ben preparat per la trasnfer. Quina mandra tantes esperes, però val la pena intentar fer-ho en les millors condicions!

Dalila, quin rotllo això de que tanquin no? Però com dius millor medicar-te si saps que tindràs 2 oportunitats, és una bogeria intentar forçar la màquina. Un estrés extra que no ens ajuda gens. Gaudiu molt de l'estiu i de vosaltres, del relax de no estar pendents d'agulles ni horaris! Al setembre a la càrrega.

Bacilos, molta sort, que tinguis una estada ben curteta en aquest fòrum!!

Modo ego: volem marxar de vacances una setmana aquest juny...un mes d'espera es fa etern i el meu marit té vacances i volem allunyar-nos de tot i retrobar-nos una mica nosaltres. Ens agrada molt viatjar i tot i que a mi em fa por el tema diners, crec que ens vindrà bé.
He escrit a la dra. perquè si surt algo a les analítiques no sé com va el tema de la medicació....m'hauria de punxar ja? Abans de la regla? després? amb la transfer?? Ni idea.... i no vull perdre el cicle perquè estem a la quinta punyeta!! Però ara és la dra. la que està de vacances tota la setmana!!!! JOLIN!! He deixat nota a veure si puc parlar avui amb alguna altra, perquè crec que la consulta és molt general...no?? Alguna sap com va el tema??
Per les altres transferències només em fan una eco als 4 o 5 dies de la regla i un parell més quan s'apropa l'ovulació....espero que si cal heparina o algo sigui igual!

Quin rotllo que sempre tot és com complicat, jolín.
Fosqueta

dl. juny 04, 2018 9:34 pm

Bona tarda noies!!
Martape, en aquest sentit no et puc ajudar gaire, perque no se com funciona aixo.
Noies: tenim resultats: ha anat bé!! Beta mlt baixeta, pero es que fa mlts pocs dies, i dilluns que ve repetim analisis i fem eco, a veure si esta ben colocadet!
Estic que no m’ho crec, es com si aixi no anès amb mi... nomes desitjo que s’agafi forter a mi!
Despres de 7 anys em sembla gairabé impossible!
Estem molt contents encara que prudents!
marttape

dt. juny 05, 2018 8:23 am

Fosqueta!!!!!! Enhorabona!!!! Quina alegria llegir-te jolín!!!
Cuida't i descansa i amb prudència, però DISFRUTA!!!!
Dalilala

dt. juny 05, 2018 9:37 pm

Ooooo!! Una panxeta!! :-())

Felicitats Fosqueta!! :b-))) :b-)))

Espero que dilluns la beta estigui altissima!

Marttape, no sé què dir-te. Si és problema de trombofilies et faran tractament quan te'l posin. Si és immunològic cal tractament mínim un mes abans de la transferència (és el meu cas).
Més que això no ho sé...
Si voleu marxar, marxeu. Estar tant pendent d'aquest tema tampoc és bo...

Ja diràs si finalment heu trobat la doctora.

Bacilos, benvinguda i que passi ràpid! Molta sort!

Pruneta, sort en la histeroscòpia! Ja te l'has fet?
9/14 endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
Herbes xines
1/18 frigo B-
4/18 FIV 4 emb.
Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i polip
pruneta33

dc. juny 06, 2018 6:17 am

Bon dia noies!
Fosqueta enhorabona, tot i com dius amb prudència però moltes felicitats. A veure aquesta beta si va doblant.
Bacilos benvinguda que tinguis una estada curteta. Passarà volant el temps d'esrimulació, entre controls i punxades en un moment estas.
Marttape vas poder parlar amb algu? Jovtampoc et puc ajudar amb això... Però estic igual q tu volem marxar de vacances, i crec q ho farem en tants anys mai hem decidit res. Sempre depenia del punt on erem... El q feu estarà ben fet.
Dalila gràcies!
Modo ego: faig l histeroscopia a finals de la setmana que ve i ahir ja vaig fer analítica de trombofilies. A veure si aviat ho tenim tot ben preparat. La clínica també tanca 3 setmanes i després a l'agost marxem de vacances, així que potser esperarem a tornar... Ja ho veurem, encara és lluny i poden passar moltes coses.
Juliol 19---> transfer
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

dc. juny 06, 2018 9:08 am

Bon dia noies!!

Fa molts dies que no escric pro us vaig llegint. Enhorabona als positius!!! Amb prudència, pro gaudiu molt de la panxu que el temps passa volant!! :-()) :-())

Marttape, és un rotllo quan les coses no van bé i aparentment no hi ha problemes. Tan de bo trobeu la solució aviat i per fi tingueu el positiu!! Mentrestant desconecteu i gaudiu de l'estiu!!

A la resta molts ànims!! Passet a passet aribarem a la meta!!

Mode ego: Nosaltres ja estem amb els parxes d'estrògens i el combo heparina+adiro cada nit. Això és el que pitjor porto. Avui tinc eco de control i suposo que ja em programaran la tranfer. Estic il·lusionada i cagada al mateix temps. En principi els dos frigos que tenim són l'última esperança de tenir un germanet/a pel nostre fill, i això fa por...... Pro vull estar el més optimista possible i pensar qua aquests són els bons, així que ànims ben amunt i a per totes!!!

Molts petonets a totes, boniques!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
marttape

dc. juny 06, 2018 2:22 pm

Noies! Ja tinc els análisis! Em van dir que estarien el dia 15 i els tinc avui....

No hi ha estrelletes...però sí que ha sortit Mutación en estado heterocigoto del Factor XII C46T - alguna idea?!?!
Li he enviat a la gine per email i dimarts anirem a veure què ens diu.

Ens hem fet a la idea de descansar aquest mes i marxem de viatge igualment... m'ha agafat com estrés de que podriem intentar-ho ara...però no. No vull córrer, vull carregar piles de veritat i informar-me bé de què vol dir això i quines opcions tenim.

Petons guapes
Bacilos
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

dj. juny 07, 2018 9:08 am

Marttappe, una bona idea si això fa que estiguis més tranquil·la. Això us anirà bé. Referent al resultat de l'analítica no et puc ajudar.

Fosqueta moltes i moltes felicitats!!! Desitgem que continüi pel bon camí!!!

Jo no sóc nova al fòrum però feia temps que no escrivia.
Molta sort a tothom!!!
Fosqueta

dv. juny 08, 2018 9:34 am

Bon dia noies!

Marttape, facis el que facis et semblara que no es el correcte, pero has de fer el que creguis millor. Cuant estem en aquests proces tota espera es fa llarga, pero sovint es necesaria.

Lunipruni, ja tens dia de transfer?

Pruneta, ja has fer l’histero?

Nosaltres fins dilluns no sabrem res mes, i aixo gairabe ho porto pitjor que la mateixa betaespera.
Saber si tot continua bé. S’esta fent etern! Millons de pors i dubtes, pero suposo que es normal...

Torna a “Reproducció assistida”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::