FIV 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Nurpefu
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: FIV 2018

EntradaAutor: Nurpefu » dc. oct. 03, 2018 12:27 pm

Ostre papallnona!!! sort amb la tranfer !!!!

Ja explicaras!!
Papallona1982
Entrades: 49
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

EntradaAutor: Papallona1982 » dc. oct. 03, 2018 5:13 pm

Trànsfer feta!!!!dia 15 la beta.... :-o00m :-o00m
Piojito
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

EntradaAutor: Piojito » dc. oct. 03, 2018 6:15 pm

Que bé Papallona!!! Ja veuràs que tot anirà genial.

La Nurpefu i jo tenim la punció demà, jo a primerísima hora i ella poc després. Nurpefu, jo ara mateix també estic una miqueta atacada, sé que el que hagi de ser será però no ho puc evitar...

L´altre vegada hem vaig pendre la progesterona els primers dies per via oral perque ó bé jo no m´hi vaig enterar ó perque no m´ho van dir bé i parlant amb una amiga hem va dir: Nooooo que es per el "xixi" i vaig canviar, eran 200 cada 8 hores, i no vaig tenir cap síntoma, espero que aquesta vegada sigui igual perque sí que es veritat que amb tanta medicació jo porto uns dies que no sóc jo, estic despistada, morta de son i sense volver fer res, així que com la progesterona també m´influeixi estic apanyada.

Bueno Nurpefu, que hi vaig molt bé demà i ens treguin sobretot de bona qualitat.

Petonets per totes!!
Papallona1982

EntradaAutor: Papallona1982 » dc. oct. 03, 2018 6:24 pm

Piojito i Nurpefu molta sort demà!!!
La progesterona jo em poso 400 cada 12 horas, o sigui que 800 al dia. M’ha dit el doctor que si em quedo embaraçada me l’haig de seguir posant els 3 primers mesos, això no ho sabia!
pruneta33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

EntradaAutor: pruneta33 » dj. oct. 04, 2018 8:27 am

Noies molta sort en la punció!!! Que tingueu un bon somni!!
Papallona ja el tens amb tu! Gaudeix d'aquests moments amb la teva llentieta. Estimeu-vos molt!
Gener 2014---> Comencem la cerca
Setembre 2015------> 1a visita RA
Febrer-Novembre 2016------> 4 IA negatives
Abril 17----> 1aFIV---5 embrions congelats
Abril 18---> 2a FIV-- 10 blastos congelats
Nov-Des--> proves i 3a transferència
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

EntradaAutor: Lunipruni » dj. oct. 04, 2018 8:36 am

Bon dia noies!!

Tema proge jo em posava 200mg cada 8 hores pro quan vaig tenir el positiu i vaig començar amb pèrdues me la van doblar (400mg cada 8 hores). Llavors és impensable agafar la progesterona de 100mg, serien 4 càpsules cada vegada. La caixa de 60 càpsules de 200mg em durava 10 dies i cada caixa em costava uns 48€, feu números........ A mi me la van fer posar fins les 12 setmanes. De totes maneres pregunteu al metge de capçalera però feu bé els càlculs perque crec que recepten la caixa de 30 càpsules i amb aquesta en teniu només per 5 dies. Us n'haurien de receptar 6 caixes cada mes i això no se si ho fan. En aquest sentit és un rotllo perque no entra res.

Què bé aquestes transfers i puncions!!! A veure si aviat cantem molts positius!! Ànims boniques!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes.
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transfer frigo (una nena!!)- avortament bioquimic
17/10/17 Transfer frigo (un nen!!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transfer. L'embrió no evoluciona.
Abril 2018- 2a FIV. 2 embrions blasto. Transfer 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!!!
Colibri82
Entrades: 28
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

EntradaAutor: Colibri82 » dj. oct. 04, 2018 9:31 am

Bon dia a totes noies!!

Fa temps us vaig escriure i em vareu ajudar molt, gràcies. Però ara escric de nou per explicar-hos una mica en quina fase em trobo, i de veritat que aquest xat serveix per desfogar els nostres neguits, així que gràcies a totes per compartir aquests moments i fer-nos pinya.

Desire: ànims amb la tranferència del 11/10 segur que anirà genial, i pensament possitiu per aquest/aquests embrions.

Papallona: la transfer va ser ahir crec no? Ojala tiri tot endavant i aquest mes sigui el teu.

Piojito y Nurpefu: totes dues teniu la transfer avui....quins nervis, desitjo que tingueu bona sort i que els petitons siguin de bona qualitat i es quedin ven enganxats.

Marttape: la tranfer la tens el 6/10, no queda res, tranquila, relaxació, obrir la ment que segur que anirà genial també.

CpB: la transfer la vas fer el 2/10, que tal tot bé?, segur que sí, sempre amb optimisme i alegria, visualitzant les coses que és com s'aconsegueixen.

Pruneta 33: Jooo quina mala sort, és una bona pategada, però hem de mirar endavant, seguir lluitant per aconseguir el nostre somni, si no ho fem nosaltres, ningú ho farà, així que ens hem d'aixecar i tornar-lo a intentar, a la propera serà la vençuda ja veurás.

Modo ego: He anat a revisió i tinc 9 fol·lícles al ovari dret i 5 a l'ovari esquerre. Al dret tinc 3 que medeixen 15mm, 3 de 14mm i 1 de 12mm, la resta són petits encara. A l'esquerre 1 de 17mm, i 3 de 15mm, la resta petits.
Axí que m'ha programat la punció pel dilluns i la tranfe m'ha comentat que depenent com evolucionin serà el dijous o dissabte. Ja veurem com va i quants són bons.

En fí , a veure si aquest octubre pot ser el nostre i cantem alguns positius. Que vagi molt bé noies, i ja anireu explicant-nos.
Papallona1982

EntradaAutor: Papallona1982 » dj. oct. 04, 2018 10:57 am

Lunipruni jo em poso 4 al mati i 4 a la nit perquè tenia a casa unes quantes caixes que em van sobrar de la S.S i no las vull deixar perdre....quan se m’acabin ja compraré de 200 i al menys seran la meitat de pastilles que m’haig de posar. Colibrí si va ser ahir, avui m’he agafat el dia de festa a la feina i estic en plan relax total...vas molt bé!anims que veuràs que bé que t’anira!
Com han anat les puncions avui????
bbm81
Entrades: 42
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

EntradaAutor: bbm81 » dj. oct. 04, 2018 11:15 am

Hola noies!!!

Papallona ja el tens amb tu, molts ànims fins al dia 15. Aquí estarem per donar-te ànims.

Nuperfu i Piojito, avui ha sigut la punció. A veure que tal, i que tingueu embrions bens guapus. Penseu que un és suficient per estar embaraçada. Ànims.

Colibri, no està malament el número de fol·lícles, i a més n'hi ha molts de mides similars. Que guai. Així que dilluns punció, una més. Molta sort.

CpB! com vas en la betaespera. Jo l'altre cop la primera setmana la vaig passar molt tranquila, ni hi pensava. La segona va ser diferent. A mi em van tenir 16 dies d'espera o desespera.

Desire, ja tens data de transfer sent tan lluny? Jo encara no sé res.
Marttape, a tu et queda ben poquet per la transfer. Quantes bestaesperes juntes.

Modo ego: Avui tinc visita pel primer control del endiometri després de venir-me ahir la regla. Suposo que en 2-3 setmana també transfer. Avui em diran si m'haig de pendre algu i quan. Quin octubre tan intens.
Jo 36, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV
12/07/2018: 7òvuls, només 2 madurs i 2 fecundats
15/07/2018: 1ª trans de 1 embrió de 3 dies
17/07/2018: congelen l'altre embrió de 5 dies.
30/07/2018: Beta negativa.
Em detecten Vitamina D baixa. En tractament
Octubre 2018: es cancela transfer per cicle natural.
Novembre 2018: inici tractament per cicle substituit
Nurpefu
Entrades: 44
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

EntradaAutor: Nurpefu » dj. oct. 04, 2018 11:28 am

Bones ha totes!!
Tot ha anat mb, han aconseguit 11 folicles. A veure demà que em diuen. Si tot va bé magradaria esperar al 5è o 6è dia et poder posar-me un. Que tal piojito!? Jo estiradeta all llit pq encara em trobo una mica emboirada.

La resta ànims, us aniré llegint i ja contestaré amb més calma

Bye
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

EntradaAutor: marttape » dj. oct. 04, 2018 11:31 am

Papallona! Transfer feta, qué bé!!! Cuida’t i descansa i GAUDEIX!!!!

Piojito i Nurpefu, a aquestes hores ja us heu despertat de la soneta boníssima de la punció. Us desitjo tota tota la sort del món, que els bitxets facin màgia i surtin molts embrions preciossisms!! Descanseu molt.

Colibrí82, quina bona feina aquests ovaris, a acabar de créixer, ja ho tens aquí.

Modo ego: m'han trucat de la clínica que els 3 pollets estan descongelats...aix!! Ara a veure si arriben a dissabte...quins nervis, jolín. Demà no em trucaran perque diu que el dia 4 no és significatiu, que no hi ha canvis fins que entren al 5. Així que m'han programat per dissabte a les 10h la transfer. Si alguna cosa anés malament em trucarien a primera hora del matí per suspendre-la.
Tinc l'ai al cor,la veritat.... ja compto que els tres no arribaran, però com a mínim un....ho dessitjo tant!!!
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Piojito

EntradaAutor: Piojito » dj. oct. 04, 2018 3:41 pm

Hola noies!!

Doncs m´han tret 8, quan el meu marit els hi ha donat la mostra l´han dit que era una miqueta escasa, però que farien tot el possible per tenir el major nombre de fecundats, així que a veure que passa demà, estic tremolant. Si tot va bé m´han dit que ó dissabte ó dilluns em farien la transferència.

Finalment he anat a treballar, sí que es veritat que tinc una miqueta de molèstia al baix ventre però és suportable i així tampoc hi penso gaire.

Que bé, tenim més puncions programades, transferències fetes, betaesperes, de tot una mica i tot sortirà bé, hem de ser possitives i fortes!!!

Nurpefu, a veure si tot va bé i tenim transfer també el mateix dia :)

Petonets a totes!!!!!
Perdut
Entrades: 67
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

EntradaAutor: Perdut » dj. oct. 04, 2018 6:14 pm

Hola a totes!!!
Quin moviment al forum!
Papallona, Cpb, relax a la beta espera!!! treballes? tens plans per desconnectar?
Piojito i Nurpefu, punció feta, demà em toca a mi!!!
Colibrí82, quants folicles! que bé!!!
Marttape, segur que arriba un, el millor, el teu campió/ona!
bbm81, a veure que et diuen i que et prens!! ja queda menys!

M'acabo de prendre el zitromax i m'ha deixat k.o. Demà punció, si em poden treure 4 folícles ja serà la osti... (només em veien dos grans en l'últim control...). Espero arribar a transfer! i setmana que ve de baixa, a passejar i a ordenar la casa! :camio:

Us envio molts ànims

"Al final todo acaba bien y si no acaba bien es que no es el final" (m'encanta la frase!!!!!)
Ell 41, jo aviat 35
Maig 2015 - Iniciem l’aventura en el món de la RA
Desembre 2016 - Embaràs ectòpic
Juliol i agost 2017 - 2IA negatives
Juliol 2018 - 1a FIV fallida i patada de la seg. social: descobrim (després de 3 anys) AMH 0.2
Setembre 2018 - Iniciem 2a FIV
8/octubre 2018 - Transferència
19/octubre 2018 - Beta negativa

Maduixeta83
Entrades: 4
Membre des de: dj. oct. 04, 2018 7:36 pm

EntradaAutor: Maduixeta83 » dj. oct. 04, 2018 7:54 pm

Hola a totes!!!! Fa molt temps que us vaig llegint però ara m'he decidit a escriure ja que començaré el meu 1r tractament de Fiv.
Primer de tot moltes felicitats a les que ho heu aconseguit i molts ànims a les que esteu en procés o en Beta espera.
M'he decidit a escriure perquè aquest dissabte començo procés de Fiv punxant-me Gonal 225 i la veritat és que estic espantadíssima. ?-) Tinc tants dubtes... amb la medicació et trobes molt malament? He llegit que es pot produir una hiperestimulació i més si tens ovaris poliquistics com és el meu cas... és perillós? Ai deu meu!!!!! A part, t'infles molt? Ningú de les nostres amistats sap que estem fent tractament i em fa por que se'm vegi d'una hora lluny... Ja veieu k estic feta un mar de dubtes!!! Necessito la vostra ajuda i els vostres consells! Gràcies boniques!!!!
bbm81
Entrades: 42
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

EntradaAutor: bbm81 » dv. oct. 05, 2018 4:41 am

Hola noies,

Benvinguda Maduixeta. Sobre el tractament estigues tanquila. Jo no vaig tindre gens d'efectes secundaris, ni inflada, ni dolor, res de res, per dir-te que quan més vaig patir va ser quan em va baixar la regla per començar el tractament i no em vaig poder pendre cap ibuprofè pel mal de regla. Per la resta em va passar volant. A més les punxades me les va fer el meu home que té unes mans d'or. Estigues tranquila i quan et punxis, tingues la panxa relaxada. Ja ens aniràs explicant. Ànims.

Nuperfu i Piojito, molt bé campiones. A veure que us diuen dels avanços. De moment són bons números. A per la transfer.
Perdut moltíssima sort avui i esperem que puguis arribar a la transferència.

Marttape moltíssima sort demà i una més en betaespera. Segur que surt tot genial.

Modo ego: Ahir el primer control per preparar el niu, i endiometri a 4, i els ovaris em van dir que els tenir perfectes en repòs. No em prenc res, només m'han receptat però que encara no m'ho compri Ovitrelle (que és per estimular la ovulació i així sabran exactament la data de la transferència) i la Progesterona (m'han dit que faré 600 al dia). Però de moment no haig de pendre res ja que és cicle natural. Dilluns i dimecres tinc més controls.
Jo 36, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV
12/07/2018: 7òvuls, només 2 madurs i 2 fecundats
15/07/2018: 1ª trans de 1 embrió de 3 dies
17/07/2018: congelen l'altre embrió de 5 dies.
30/07/2018: Beta negativa.
Em detecten Vitamina D baixa. En tractament
Octubre 2018: es cancela transfer per cicle natural.
Novembre 2018: inici tractament per cicle substituit
Piojito

EntradaAutor: Piojito » dv. oct. 05, 2018 7:14 am

Ànims Perdut que avui és el teu dia!!!
Papallona1982

EntradaAutor: Papallona1982 » dv. oct. 05, 2018 7:53 am

Benvinguda Maduixeta, sobre la medicació cada cos es un mon, jo si que m'inflo pero ni han moltes que no noten res, així que anims!
Perdut sort en la punció avui! ja ens dirás!
Piojito, Nurpefu a veure que us diuen avui
Marttape demà será el teu dia!!!
Una pregunta noies, em va dir el doctor que podía tenía alguna petita pérdua per la implantació, la meva pregunta es: això pasa sempre o només de vegades? Sempre surgueixen mil dubtes....
Piojito

EntradaAutor: Piojito » dv. oct. 05, 2018 9:54 am

Bueno noies,

doncs jo ja tinc notícies... m´acaven de trucar, n´hi havien 3 madurs, dels quals han fecundat 2, en un principi la transferència havia de ser el dilluns però, m´ha dit de fer-la demà pel que molt hem temo que no han de ser de molt bona qualitat, ara mateix segueixo sent possitiva però estic una miqueta desabuda...

Nurpefu, espero que les teves notícies siguin millors...

Petonets a totes i molta força que la necessitem.
Colibri82
Entrades: 28
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

EntradaAutor: Colibri82 » dv. oct. 05, 2018 10:15 am

Bones Maduixeta, la veritat és que en el meu cas no m'inflat gens, al contrari, fins i tot he perdut alguns gramets. Però com et diuen les noies, això és molt relatiu. Si és cert que quan m'assec noto molta pressió a la zona dels ovaris i pensava que serien gasos, comentant-lo amb el doctor em va dir que aquesta pressió era degut a la inflamació dels ovaris. Però fora d'això, l'únic les punxades que notes petites pessigades, la resta res de molesties, ni els líquids dels medicaments. Així que ves tranquil·la, prent-ho amb paciència i tot això passarà volant ja veuràs.
Perdut
Entrades: 67
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

EntradaAutor: Perdut » dv. oct. 05, 2018 10:23 am

Bon dia noies!

MADUEIXETA el tractament no és doloròs, el pitjor és a partir de la punció... el número de folicles, embrions, l’espera... Jo en la primera FIV vaig passar molta ansietat i em vaig aprimar, ara amb la segona FIV m’he engreixat un xic.

PIOJITO, espero que aquests dos siguin bons i qie almenys un es quedi amb tu.

MARTTAPE, avui transfer?? Sort!!! Moment màgic!

Jo fa una estona que he sortit de la clínica, finalment han aconseguit extreure 6 folicles (encara que ja m’han avisat que hi ha dos molt i molt petitons). Surto animada, m’esperava com a màxim 3!!! A veure demà quants han fecundat...

Abraçada a TOTES, aneu explicant que us vaig llegint!
Ell 41, jo aviat 35
Maig 2015 - Iniciem l’aventura en el món de la RA
Desembre 2016 - Embaràs ectòpic
Juliol i agost 2017 - 2IA negatives
Juliol 2018 - 1a FIV fallida i patada de la seg. social: descobrim (després de 3 anys) AMH 0.2
Setembre 2018 - Iniciem 2a FIV
8/octubre 2018 - Transferència
19/octubre 2018 - Beta negativa

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: