IA 2018

Tractaments, clíniques, medicaments..
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Iammac » dt. abr. 10, 2018 7:19 pm

Gràcies Maigf.
Nosaltres anem a Fertilab perquè ens entra per mútua. I vosaltres?
Quan comenceu? Nosaltres si tot va bé quan em vingui la pròxima regla que serà pel 26 d'abril. Però encara està per determinar tècnica, autoritzacions de mútua, etc
Maigf
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dj. març 08, 2018 11:51 am

Re: IA 2018

EntradaAutor: Maigf » dt. abr. 10, 2018 7:25 pm

Hola Iammac!!

Nosaltres fem per mutua (Adesles) també pero entrar no ens entra cap, sino que fan uns preus "rebaixats", ho farem a Aptima. La primera setmana de Maig si tot va be, ja tinc la medicació i tot :)
:-o00m
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Iammac » dt. abr. 10, 2018 8:55 pm

Ostres doncs anem bastant a la par de dates : )
Tot i que hrm d'acabar de decidir tècnica i omplir paperassa. Heu fet algun intent abans? Nosaltres no
Maigf
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dj. març 08, 2018 11:51 am

Re: IA 2018

EntradaAutor: Maigf » dt. abr. 10, 2018 9:11 pm

Siii!! Es el primer intent i esperem definitiu. Vull començar molt positiva :) Nosaltres començarem amb Gonal 45 el tercer dia de la regla i a partir d'aquí esperem que tot sorti molt be ;) El nostre cas es perque l'antimulleriana surt molt baixa, nosaltres ja tenim un petit de 3 anys, en aquella ocasió ens vam quedar a la primera de forma natural, de fet ens vam quedar dos cops a la primera, el primer no va evolucionar i va resultar en abort. Ara portavem mes d'un any i mitg buscant i ens van dirigir a reproducció asistida on van veure el tema de la antimulleriana.
:-o00m
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Iammac » dt. abr. 10, 2018 9:40 pm

Nosaltres no tenim cap fill. Jo tinc 31 a punt de 32. Crec que a mi em fan començar amb gonal a 75, si acabem fent IA. Serà pel 26 d'abril més o menys. Ja anem parlant. Petonets wapi
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Nurpefu » dc. abr. 11, 2018 4:14 pm

Bones, veig que som força novatas totes... jo en tinc 37! I cap fill...
Segurament comenci a punxar-me aquest dissabte, ja anire explicat...
Animus! :ok:
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Nurpefu » ds. abr. 14, 2018 8:18 pm

Bona nit!
Primera punxada de gonal!
La veritat és que no fa mal i es molt fàcil de posar, així que de moment tot bé >.-<:
Que tal aneu la resta?
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Iammac » dg. abr. 15, 2018 10:44 am

Hola nurpefu. T'has punxat tu sola?
Nosaltres hem decidit esperar al mes que ve ja que estic esperant per fer-me unes ressonàncies ja que tinc des de fa uun mes dolors de cap i cervicals.... volem estar tranquils i primer mirr el tema ressonàncies i si tot està bé comença amb tractament de reproducció
Avatar de l’usuari
Onadora
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dg. abr. 15, 2012 7:17 am

Re: IA 2018

EntradaAutor: Onadora » dg. abr. 15, 2018 4:28 pm

Hola guapes!
1a IA fallida. N'estava segura de que ho seria....
Avui ja m'ha vingut la warry i demà tinc visita a veure si podem tornar a començar el següent cicle.
Se'm fa una muntanya haver de tornar a començar les punxades, analítiques, visites de control als vespres....
Nurperfu jo sóc incapaç de punxar-me... El meu home és veterinari i mira... Que ho faci ell que ja té experiència, jejeje

Molta sort noies!
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Nurpefu » dl. abr. 16, 2018 7:13 am

Hola!
Iammac lo primer es lo primer!! Cuidat i que no sigui res!!
Onadora, força! Es difícil quedar-se amb una primera IA a veure si he ha sort aquesta segona :p-) es fantàstic que el teu marit et pugui punxar so ho passes malament...
A mi la veritat és que no em fa res punxar-me, només en porto dues i dimecres tinc primer control eco i análisis. Espero no haver-me de punxar molts dies aixi si haig de repetir que em quedi algo de gonal(tot i que no se per quantes punxades puc fer-me)

Aix!! Apa bon dilluns :ok:
Maigf
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dj. març 08, 2018 11:51 am

Re: IA 2018

EntradaAutor: Maigf » dl. abr. 16, 2018 9:19 am

Onadora ho sento molt! Molts ánims, i molta sort.
:-o00m
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Nurpefu » dj. abr. 19, 2018 7:09 am

Bon dia!
Ahir vaig fer el primer control, els folicles encara són petits po mha dir que tot dintre de lo normal. No m'ha pujat la dosis de gonal ni res... Aquest divendres torno a anar. M'han dit que la IA vol paciència, jo en tinc un sac ple :-o00m
Bueno a veure divendres!!
Força noies!!! :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
Maigf
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dj. març 08, 2018 11:51 am

Re: IA 2018

EntradaAutor: Maigf » dj. abr. 19, 2018 1:30 pm

Molta sort Nurpefu!! Ja ens explicarás :)
:-o00m
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Nurpefu » dv. abr. 20, 2018 8:42 pm

Acabo de punxar-me el 7è dia de Gonal. Mhan fet segon control amb eco i anàlitica al migdia. Tinc un folicle de 12 i dilluns tornaré a fer eco i anàlitica. Mhan dit que provablement farem la IA el dimecres. Tot en marxa!!
Mhe fet un tip de riure pq mentre no estava tota esparracada esperant que en fessin la eco el meu marit a començat a preguntar tot de coses "tècniques" del procés de IA, el pq de la medicació, la mida dels folicles... Etc :-o00m
Santa paciència!!! Jo amb ganes d'acabar i aquest home preguntant!!!
Bona nit i a veure que diuen dilluns

Com aneu la resta!!!
Avatar de l’usuari
Onadora
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dg. abr. 15, 2012 7:17 am

Re: IA 2018

EntradaAutor: Onadora » ds. abr. 21, 2018 10:15 pm

Nurpefu! Quina bona pinta aquest folicle! Et fan analítiques per veure com està l'estradiol?
Ja està bé que el teu home sigui curiós.... Potser no era el moment jejeje però estar bé voler entendre el procés. Jo també sóc molt curiosa, i m'agrada demanar per saber i entendre què em fa la medicació, perquè, quan, com....!! Tenir-ho tot controlat...
Lammac, que surti bé la ressonància i puguis començar aviat el tractament.
A mi em va venir la regla diumenge i dilluns vaig anar a fer eco a veure si podíem començar el nou cicle. A la eco em van veure un folicle residual de 21x27mm (enorme!) i ens fan esperar a la propera regla perquè és reabsorbeixi... Així que aquest mes de descans i a carregar piles.
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Nurpefu » dg. abr. 22, 2018 4:11 pm

Bones!
Onadora, un mes passa ràpid...
M'han fet anàlitica a cada control... I dilluns tb!! Així que cada 2 o 3 dies vaig al Clinic a primera hora i a la tarda o migdia visita amb la gine i eco. Tot molt controlat. A mi tb m'agrada preguntar tot i intento informar-me abans de cada pas... Jo sempre ho faig amb tot :miko:
Ara esperar a dema com està el meu folicle del ovul esquerra, espero que hagi engreixat una mica! :-o00m
Apa! Animus!!
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Nurpefu » dl. abr. 23, 2018 9:49 pm

Bona nit genteta!
Avui m'han fet eco i m'han trobat un altre folicle al ovari dret. Els dos són de 15cm . Això augmenta fins un 30% la possibilitat de quedar-me embarassada, po si em quedo tinc un 20% de possibilitats de que siguin bessons :-)(-: :-)(-:
Son bones noticies, po la possibilitats de bessons m'espanta una mica.... dimecres eco i divendres la IA
:p-)
Iammac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. set. 10, 2017 5:55 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Iammac » dc. abr. 25, 2018 8:04 pm

Orandora, quin greu. Nosaltres tb hem hagut de aplaçar un més.
Nurpefu si són bessons doble diversió ajjajaja

Modo ego; la ressonància craneal va sortir bé. Que és el més important Sembla ser tot tensional. La ressonància cervical tinc desgast de discs i contractures. He de fer fisio. Dentiata em fiquen ortodòncia i no sembla que em vulguin treure finalment els 4 queixals del seny.... un horror aquestes últimes setmanes amb metges.... A nivell emocional no estic molt bé, els mals de cao em fan estar de mal humor, cansada i només vull dormir.
Hem aplaçat aquest mes la IA i a finals de maig amb la següent regla possiblement comencem. El meu marit em diu que putser no és el millor moment tal com estic... nosé ja em sap greu haver aplaçat per culpa meva un mes com per deixar-ho un mes més....
Papallona1982
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. abr. 20, 2018 10:47 am

Re: IA 2018

EntradaAutor: Papallona1982 » dj. abr. 26, 2018 9:24 am

Hola a totes!!!
Jo porto 6 induccions a l'ovulació i 3 IA per la S.S. Ara estíc en l'últim intent. Ja m'estic punxant Menopur. El procés es molt lent pero ja estic acostumada, la veritat despres de tots els intents que porto no tinc moltes esperançes que aquesta funcioni i ja vaig pensant en FIV per privat...pero soc positiva i no perdo mai l'esperança. Jo ho estic fent al clínic, aquest divendres primer control...a veure que tal!!!m'animo molt quan llegueixo positius....això encara m'anima mes..... :***: >.-<:
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: IA 2018

EntradaAutor: Nurpefu » dg. abr. 29, 2018 10:25 am

Bones!!
Iammac: me'n alegro que la resonancia anés bé. Ara a cuidar-se les cervicals i a començar el pròxim més (no és culpa teva no haver començat són les circumstàncies!!! ) :ok:
Hola papallona 1982, sort amb la 3a ia, a la ss nomes en fan 3? A mi mhan recomanat fins a 6 ia per privat al Clinic po ho trobo uba barbaritat!!!

El divendres em van fer la primera ia de donant. Tot molt ràpid i fàcil (lo pitjor les ganes de pixar!!! ) avui he començat amb la progesterona i ara toca esperar. Tinc una barreja de il·lusió i contenció d'emocions

Petons i animus :p-)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::