Ueg Vic o Fecunmed Vic?

Tractaments, clíniques, medicaments..
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Ueg Vic o Fecunmed Vic?

EntradaAutor: Dafne13 » dt. gen. 30, 2018 10:59 pm

Hola noies!!

Sóc nova en aquest forum i nova al món de la reproducció assistida. Ens han recomanat una FIV perquè la IA no és viable.
Tenim dubtes de fer-ho a UEG de Vic o a Fecunmed de Vic. Ens podeu ajudar a decidir-nos?? Anem molt perduts.... ..::··

Mil gràcies!
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: Ueg Vic o Fecunmed Vic?

EntradaAutor: Pingu » dj. feb. 01, 2018 11:49 am

Hola :)
Nosaltres vam anar primer a UEG i finalment ens vam decantar per Fecunmed.
Simplement pq no ens va agradar el diagnòstic q ens van donar a UEG. A UEG mirant la mateixa ressonància ens donaven un diagnòstic catastròfic que el ginecòleg ( no de reproducció assistida ) flipava pq deia q on coi veien que tenia un septum, entre altres coses. Per tant, ens vam decantar per Fecunmed pq teniem referències d'altres coneguts que hi havien anat, tot i sabent que era més lluny de casa i algo més car.
Ara fa un any i tres mesos aprox que estem a Fecunmed... hem passat x dos IA i estem amb FIV ara amb 6 embrions a dia 5.
Totes dues clíniques treballen bé, però en aquell moment vam decidir així.

Fins aviat i sort!!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Ueg Vic o Fecunmed Vic?

EntradaAutor: Dafne13 » dj. feb. 01, 2018 1:08 pm

Hola Pingu! Mil gràcies per contestar-me!

Nosaltres vàrem anar a mirar a Ueg i la veritat és que em va agradar força però necessitem una segona opinió. La meva parella té pocs espermatozoides i lents i ens va dir que només era viable FiV. Jo sempre vaig a Cemgine i ens van donar hora pel 14 de febrer amb el Dr. Saura, no sé si serà més car o barat...
La veritat és que vaig molt perduda amb aquest tema, m'han explicat una mica el 'procés' però estic una mica espantada..
Em dius que teniu 6 embrions a dia 5, això vol dir que esteu esperan per implementarlos?
Us vaig llegint per anar-me informant però em costa agafar conceptes!
Espero que tinguis molta sort aquesta vegada! :-())
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: Ueg Vic o Fecunmed Vic?

EntradaAutor: Pingu » dj. feb. 01, 2018 6:23 pm

Hola!
Sí, em sembla recordar que era un pèl més car. Ara el que més està amb em nostre cas és el Dr Saura.
Teníem 7 embrions congelats a dia 5, però al juliol vam fer la primera transferència, ara en queden 6
Ara després d'un descans hi tornem, a preparar l'úter per fer la segona transfer. El nostre problema aés que l'endomtri no creix suficient, amb prou feiens arribem a 5. Hem fet mil medicaments i no ji ha resultat.
Dilluns tinc control i segons com estigui seguirem endavant o cancel.larem. És una lluita que no acaba mai. Mai hem tingut implantació, amb les IA tampoc.
Que vagi mb!! Anem parlant! Una abraçada!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Ueg Vic o Fecunmed Vic?

EntradaAutor: Dafne13 » dj. feb. 01, 2018 7:25 pm

Ufff que complicat que és tot! Nosaltres encara hem de començar a fer proves, i em fa una ànsia... com més dies passen més malament ho porto.. fins que no et poses en aquest món no veus totes les contrarietats que hi han!
Tinc tants interrogants... :-o00m I esperar fins el dia 14 per veure k em diuen a Fecunmed se'm està fent molt llarg...
Segur que aquesta vegada anirà tot bé, ets una lluitadora!
Avatar de l’usuari
Vanessa83
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. set. 15, 2014 6:46 pm

Re: Ueg Vic o Fecunmed Vic?

EntradaAutor: Vanessa83 » dg. feb. 04, 2018 11:29 pm

Hola, jo la fveritat es que Fecunmed no en tinc ni idea, a mi em van recomenar a en Joan (UEG) varies persones i alla que vam anar fa uns 6 anys quan vam començar amb aquest projecte de fer una familia i aquesta setmana hem celebrat el 5e aniversari del nostre fill nosaltres i la seva germana de 8 mesos, tots dos "fets" a la UEG. Jo era antimetges privats i a dia d'avui nomes tinc bones paraules per aquest home la veritat, bueno per a ell i per a tot l'equip que son uns sols.

Et desitjo que triis qui triis aconseguiu el vostre positiu lo mes aviat posible. Sort i anims
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Ueg Vic o Fecunmed Vic?

EntradaAutor: Dafne13 » dl. feb. 05, 2018 10:16 am

Hola!!

Que bé que hagueu pogut formar una família i us hagi sortit bé!
La veritat és que veus bons i mals comentaris dels dos llocs, però m'imagino que els dos són molt bons professionals i les dues són bones opcions. Estem fets un sac de nervis!! Tenim moltes ganes de ser pares però quan et diuen que la única opció és amb tractament et cau el món a sobre...
També haviem pensat anar a Bcn però penso que és millor fer-ho prop de casa oi?
Sabeu si es dóna el cas que no funciona s'ha de tornar a pagar tot el procés?? No hagues pensat mai seria tant car...

Mil gràcies pels vostres comentaris! Anem tant perduts... i que són de molta ajuda!
Mialoe
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dc. oct. 11, 2017 2:22 pm

Re: Ueg Vic o Fecunmed Vic?

EntradaAutor: Mialoe » dl. feb. 05, 2018 11:37 am

Hola!
Dafne 13, costa moltíssim decidir-se per una clínica. Cadascú n'opina envers de la seva propia experiència i clar, n'hi ha de tots colors...
Suposo, que una mica t'has de deixar guiar per les sensacions i sobretot confiar en el professional que us acompanyarà en aquest procés, per a mi és importantíssim.
D'altra banda, sabent una mica com funciona tot si tingués la opció de triar una clínica aprop de casa que reunís les condicions adients no m'ho pensaria gens ni mica. Anar amunt i avall és un rotllo i tot i que puguis fer de més i de menys amb els horaris ho complica tot bastant.
I si, no sé com funcionen les altres clíniques perquè no conec però en la meva cada tractament és un pago nou. Excepte les proves que les pagues la 1a vegada i duren 6 mesos tot lo altre s'ha de passar per caixa cada vegada.
És un dineral i si t'ho pares a pensar fa vertígen però al final és q no hi ha un altre camí.
Informa't, en algunes clíniques et permeten finaçar el tractament. Nosaltres vàrem fer-ho, si haguéssim hagut d'esperar a estalviar tants diners no haguéssim pogut. Encara no hem vist el resultat però esperem que després de tot ben aviat poguem cantar un +++.
Molts ànims i molta sort!!!!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Ueg Vic o Fecunmed Vic?

EntradaAutor: Dafne13 » dl. feb. 05, 2018 12:40 pm

Hola Mialoe!

Ja tens raó! No saps cap a on tirar per por d'equivocar-te, però al final suposo que com bé dius, t'has de guiar per les sensacions i pel tracte dels professionals.
La veritat és que per poc que puguem ho farem a Vic, o a UEG o Fecunmed per proximitat, no tinc ganes d'anar voltant anunt i avall...
Jo sóc d'Adeslas però només hi ha cliniques a Bcn que fan algun descompte.
És un dineral! I em sembla k tant UEG i Fecunmed no deuen financiar-ho... algú ho sap?

A quina clínica ho has fet?

Segur que anirà tot molt bé i tindras el teu +++!!!
Avatar de l’usuari
Vanessa83
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dl. set. 15, 2014 6:46 pm

Re: Ueg Vic o Fecunmed Vic?

EntradaAutor: Vanessa83 » dl. feb. 05, 2018 3:56 pm

Com t'han dit, si no funciona s'ha de pagar de nou (menys les proves que fetes ja estan). en Joan (UEG) no va per mutua, pero hi han algunes coses que si vas a la teva llevadora de la SS et pot receptar, com es la progesterona (utrogestan) que per la SS entra el de 100mg (a mi em deien de fer 200 al mati i 200 nit, pero en comptes de posarte una pastilla posses dos i ja esta. Els medicaments cars no entren per la SS per desgracia. Si dius que vols prop de casa es perque ets de per aqui no? Jo soc de Calldetenes, que tant si vas a un com a l'altre, si et recepten una cosa que es diu Meriofert, jo tinc 2 vials de 150 cada un, els tinc guardats perque no he trobat ningu que els pugui fer servir, pero si els necesites em convides a un cafe a la plaça i son teus ;)

El mon de la reproduccio assitida es molt dur, ens hem passat anys sentint que hem de pendre mesures perque a la que et despistes et quedes embarassada i quan per fi arriba el moment de voler quedarte: zas! El destí et dona una osti de dimensions epiques i et quedes amb un cos de "no, no pot ser" Pero tot es agafar la situacio i enfrontar-hi, asumir quant abans millor que "esto es lo que hay!", mes que res perque cada mes es un compte enrere i armarse de paciencia, buscar la millor solucio i fer molta pinya amb la parella.Molts anims a totes, i pensar que cada dia esteu mes a prop del vostre somni.
30/01/2013: Neix el nostre primer petit
09/2014: IA fallida
10/14: Trompes obstruides
12/2014: Fiv, no tenim embions
03/2015: Una trompa es desobstrueix
09/2015: IA fallida
12/2015: IA fallida
16/09/2016: IA +++++
02/06/2017: Per fi neix la petita de la casa
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Ueg Vic o Fecunmed Vic?

EntradaAutor: Dafne13 » dl. feb. 05, 2018 4:41 pm

Hola Vanessa83!!

Si sóc de prop de Vic! i si ets del 83 tenim la mateixa edat. jejeje Em va dir en Joan de UEG que per la medicació havia de comptar uns 1000 euros. Doncs si tinguessis això i finalment ho necessito podem quedar per fer un café! :)
Com tu dius, tota la vida vigilant per no quedar-te embarassada i quan vols fer-ho no pots... el món és així! Però sempre penso que malgrat és una "putada" hi ha coses molt pitjors.
El dia 14 d'aquest mes tenim hora a Fecunmed per demanar informació. Avui he trucat a CIRH (clínica Corachan) perquè m'entra per la mutua i la veritat és que surt més bé de preu (bastant més), però has d'anar a Barcelona i no sé si el CIRH te bones opinions o no...

En Joan em va dir que hi ha unes proves opcionals (per mirar malalties dels dos que es poden heredar crec), ara no recordo com es deia... en total sortia sense aquesta prova uns 6000 i pico i amb això cap a uns 8000€... quan arribi a casa miraré què és exactament.
Vosaltres ho vàreu fer??


Gràcies per ajudar-me noies!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::