Cirh o Quiron?

Tractaments, clíniques, medicaments..
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Cirh o Quiron?

EntradaAutor: Dafne13 » dj. feb. 22, 2018 8:17 pm

Hola de nou!

Fa uns dies vaig obrir un fil demanant per Fecunmed o UEG. Com que tant jo com la meva parella som d'Adeslas hem mirat a Cirh i Quiron de Barcelona i hem vist que ens surt molt més econòmic. Les primeres visites les vam tenir amb la Dra. Maqueda (Cirh) i la dra. Francos (Quiron) i les dues ena van agradar.. i ara no sabem què fer!

Que em podrieu donar les vostres opinions i ajudar-me a decidir?

Gràcies noies!
Serendipity83
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dl. set. 25, 2017 8:03 pm

Re: Cirh o Quiron?

EntradaAutor: Serendipity83 » dl. feb. 26, 2018 9:52 am

Hola Dafne,

JO tb em vaig mira la CIRH per ser d'Adeslas i n'estic molt contenta. Despres de 3 intents de IAD fallits a Fecunmed, a CIRH em vaig quedar a la 1a. Jo no tenia la Dra Maqueda, sino la Dra Castro i em va encantar.
NO et puc parlar malament de la quiron pq no en tinc referències, però al CIRH un 10 per mi
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Cirh o Quiron?

EntradaAutor: Dafne13 » dl. feb. 26, 2018 9:58 am

Hola!

Nosaltres vàrem mirar les dues. La Quiron ens va agradar també però allò és un món! Moltíssima gent i potser massa gran... la Dra. que ens va atendre ens va agradar però ja ens va dir que el control no el feia sempre el mateix, depenia del dia que hi anaves etc... Ho vaig veure potser massa "gran".

Al CIRH ens va atendre la Dra. Maqueda i molt bé també, ens va donar molts ànims perquè em va dir que jo tenia uns bons ovaris i que feia pinta que podria fer molts folicles. Vàrem veure una clínica més propera.

A la meva parella li vàren fer una eco el divendres i li van diagnosticar Varicocele, avui tenim hora al uroleg-androleg a veure què ens diu i si podriem millorar els seminogrames.

M'ha agradat que em donguessis la teva opinió del CIRH! Veus comentaris bons i dolents per tot arreu i costa molt decidir-se... La teva opinió segur que ens ajudarà!
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Cirh o Quiron?

EntradaAutor: Bacilos » dl. feb. 26, 2018 2:24 pm

Nosaltres tenim avui visita al CIRH.
Ja us diré.
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Cirh o Quiron?

EntradaAutor: Dafne13 » dl. feb. 26, 2018 3:08 pm

Hola Bacilos!

Perfecte! ja ens explicaràs quines sensacions has tingut i a veure si entre totes ens ajudem una mica a decidir! :) Amb quin metge tenies hora?
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Cirh o Quiron?

EntradaAutor: Bacilos » ds. març 10, 2018 7:29 am

Hola, vaig tenir visita amb el Dr. Brassesco. Crec que em van dir que és el jefe però no n'estic segura.
La visita va anar molt bé en general. Aquest doctor ens va dir que ell explica les coses tal i com són , que és molt directe i que hi ha gent que li agrada i hi ha gent que no, però ell és així. Després de dir-nos això em pensava que ens diria alguna cosa no agradable i no va ser així. Ens ha demanat proves i quan tinguem els resultats els portarem per veure què ens diu.
Tot va anar força bé, l'únic que et diria és que la nostra visita amb ell va acabar una mica extranya perquè se li van acabar uns documents i ens va fer baixar a la recepció amb ell, i allà mateix va ser la despedida. No vam acabar de fer la visita com a nosaltres ens hagués agradat, però tornarem amb els resultats.

Un altre problema d'allà és l'aparcament (com a tot Barcelona, vaja). Vam pagar pàrquing i ens va costar 8 euros. Suma les despeses de desplaçament i pàrquing....

Bona sort!!!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Cirh o Quiron?

EntradaAutor: Dafne13 » dg. març 11, 2018 12:18 am

Hola!

Nosaltres ja ens hem fet les proves i tindrem els resultats dels cariotips aproximadament amb 3 setmanes. Finalment hem decidit començar el tractament al CIRH amb la Dra. Maqueda, ens va agradar molt el tracte i ens va animar molt.
Una noia de recepció ens va dir que hi havia un altre pàrquing que sortia més barat, el proper dia que hi anem demanarem on és exactament.
Heu decidit ja si anireu a CIRH??

Molta sort!!!
Avatar de l’usuari
aroha
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dv. set. 19, 2014 12:01 pm

Re: Cirh o Quiron?

EntradaAutor: aroha » dg. març 11, 2018 4:24 pm

Hola!!

Nosaltres de la Quiron no et podem dir res, però de cirh estem molt contentes. El nostre primer fill el vam tenir a la segona IAD i ara hem fet el primer intent per tenir el segon (encara no sabem com ha anat xq el vema fer ahir) De totes les persones que ens han atés només tenim bones paraules. El primer tractament el vam fer amb la doctora Gonzàles i la doctora Lattes, ara ens està portant la doctora Muñoz i la doctora Pradas (sempre ens han portat dos doctores per tema horaris). Les noies de recepció són molt amables i els preus crec k estan dins de la normalitat...
Que tinguis molta srt en la teva desició!!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: Cirh o Quiron?

EntradaAutor: marttape » dl. març 12, 2018 4:59 pm

Hola!

Jo també vaig tenir el mateix dilema (Adeslas!) i vam triar CIRH pel mateix que han dit les altres noies. És més proper, i ens va agradar el tracte més personalitzat i sincer, sense vendre fum ni unicorns.
És una decisió súper personal i costa molt! Espero que estigueu contents i us vagi súper súper bé!

Per cert, jo també estic amb la dra. Maqueda.
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Cirh o Quiron?

EntradaAutor: Dafne13 » dt. març 13, 2018 1:45 pm

Hola Marttape!

Així veig que tenim la mateixa opinió de Cirh. Nosaltres ja ens hem decidit per fer-ho tot allà, espero que no ens equivoquem!! Haviem mirat Ueg i fecunmed però al ser d'Adeslas el preu canvia molt i la Dra. Maqueda ens va agradar.
En quin punt del procés estas??

Molta sort!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: Cirh o Quiron?

EntradaAutor: marttape » dj. març 15, 2018 11:13 am

Dafne13! Som compis! ;)

Nosaltres estem esperant per la transferència. Tenim 5 congelats a +3. Vam fer fiv segmentada però al febrer l'endometri estava fluix i ens van dir d'esperar un nou cicle i intentar-ho natural. I en eso estamos! Em va venir la regla fa uns dies i ara a veure si al proper control l'endometri està maco i podem programar la transfer.....sino tocarà esperar un cicle més!! Es fa tan llarg!!

I vosaltres?? Quin plan teniu??
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Cirh o Quiron?

EntradaAutor: Dafne13 » dj. març 15, 2018 1:03 pm

Siii com compis!!

Nosaltres estem al principi de tot. Hem fet analisis i ja tinc tot menys el cariotip que tardarà uns dies més, tenim visita el dia 10 d'abril per veure quan comencem. La antimulleriana m'ha sortit a 7,02 i la Dra. m'ha dit que segurament que haurà de ser una Fiv segmentada.
Com saben això de l'endometri? Amb eco? Perdoneu però tot just comencem i hi ha coses que encara no domino!!! 5 congelats a +3 que vol dir?

Com tu dius es fa tant llarg!!! Jo ja voldria començar!!!
marttape
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:03 pm

Re: Cirh o Quiron?

EntradaAutor: marttape » dv. març 16, 2018 7:00 pm

Poc a poc!! Les esperes són un rotllo però és important tenir totes les proves necessàries per anar sobre segur!
L'endometri el miren amb una eco, és un moment.
Els meus congelats són 5 embrions fecundats que han esperat al dia 3 per congelar-los. A vegades esperen a día 5 perquè estan en fase de blastocist i diuen que hi ha més possibilitats d'implantació però depèn de cada clínica perquè també es perden alguns entre el dia 3 i el 5.

Tens l'antimuleriana super!! Te la faran segmentada perquè segurament faràs molts òvuls i així descanses de l'estimulació, sinó hi ha risc i d'hiperestimular i es dolorós i perillós!

Tu tranqui i pregunta!! Això és tot un món!! Per mi també és la primera FIV, però aquí amb ajuda de totes s'aprèn molt!! :)
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Cirh o Quiron?

EntradaAutor: Dafne13 » dv. març 16, 2018 8:24 pm

Hola!!!

Si, la veritat és que molt llarg tot però com tu dius és important tenir tots els resultats i fer-ho bé!!
Ahhh no sabia això de 3 o 5 dies, cada dia que parlo per aquí aprenc coses noves!!!

Això em va dir! Amb una eco transvaginal ja em va dir que tenia molts folicles i que segurament s'hauria de fer segmentada i em sembla que els analisis ho han confirmat. Haurem d'esperad més encara!! Però suposo que és millor així.
Quan hi hauras d'anar tu!?? Has fet DGP?? M'aconsellarieu fer-ho? Us heu fet proves de malalties hereditàries??
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Cirh o Quiron?

EntradaAutor: Bacilos » dt. març 27, 2018 6:11 pm

Acabo de parlar amb el CIRH i m'han donat visita justament el dia 10 d'abril, Dafne! Com tu! jejeje Jo tinc a primera hora de la tarda.

A veure si m'expliqueu com estalviar en tema d'aparcament per aquella zona....

Nosaltres estem en procés de proves.
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Cirh o Quiron?

EntradaAutor: Dafne13 » dt. març 27, 2018 7:44 pm

Hola Bacilos!!

Nosaltres al final hi anirem el dia 3! Segurament k a partir del 7 que m'ha de venir la regla ja començaré amb anticonceptives i despres tot el procés!! Em va dir que potser podriem fer la transferencia al juny (tinc números de patir hiperestimulacio) La veritat és que estic una mica nerviosa!!! Ahir vam rebre els resultats de cariotips i els dos els tenim bé. No sé si caldrà fer Dgp o no... A veure si dimarts vinent ens treuen de tots els dubtes!!!

El tema aparcament el dia que hi vagi m'nformare i et comento!!

Tu tb vas ambla Maqueda?
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Cirh o Quiron?

EntradaAutor: Bacilos » dl. abr. 02, 2018 6:25 pm

Dafne ha ens aniràs explicant!!! Molta força!!!

Nosaltres per ara ens visita el Dr. Brossesco. És el què ens van recomanar i és amb qui li dipositem la nostra confiança per la seva experiència. A veure com anirà...
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Cirh o Quiron?

EntradaAutor: Dafne13 » dt. abr. 10, 2018 10:30 pm

Hola de nou!!

La setmana passada vàrem tenir visita amb la Dra. Maqueda. Li vam preguntar uns quants dubtes i ens va dir si voliem començar ja. Ens va donar la possibilitat de fer uns anàlisis per detectar malalties hereditàries (Recombine) i al final ho vam fer. Ara estem esperant resultats i si tot va bé, a la regla del proper mes ja comencarem amb anticonceptives i despres punxar etc. Ja queda menys!!!

Vosaltres com ho porteu??

Ànims!!!
danavero
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dt. gen. 03, 2017 9:51 pm

Re: Cirh o Quiron?

EntradaAutor: danavero » dj. abr. 26, 2018 8:32 pm

Hola Noies!
Us demano ajuda, Nosaltres ahir vam tenir el 3er negatiu de fiv+dgp per la seguretat social, i no tenim més congelats sans. Estem pensant com continuar, i com que tenim Adeslas els 2, voldria saber si em podeu dir una mica preu per sobre tant de la Quiron com de la Cirh, seria fiv+dgp, a veure sobre quin preu surt el tractament, transferències, congelar etc.. No tinc ni idea, per que no pensavem que arribaria aquesta situació, i no sé si econòmicament ho podrem plantejar. Moltes gracies!!!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Cirh o Quiron?

EntradaAutor: Dafne13 » dv. abr. 27, 2018 9:56 pm

Hola Danavero!

Doncs la veritat és que el preu de les dues clíniques es molt semblant. La Fiv ronda els 3000 euros, congelació uns 400 crec. Has de sumar-hi tambe la medicació que sol ser uns 1300 euros aprox. Si et vols fer el Recombine has de calcular uns 1000 euros més i si has de fer dgp uns 2500 crec... Nosaltres ens vam decidir per la Cirh, la veritat es que ens va agradar molt el tracte i son molt atents. El poc que hem fet estem molt contents.

Espero haver-te ajudat!
Ànims!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::