Com passar l’estrés post transfer

Tractaments, clíniques, medicaments..
imaginari
Entrades: 3
Membre des de: dl. nov. 06, 2017 8:43 pm

Com passar l’estrés post transfer

EntradaAutor: imaginari » dj. maig 03, 2018 11:40 am

Bon dia a totes,
Sóc nova en aquest xat, tot i que fa temps que us llegeixo. El meu cas és un altre dels molts que heu anat explicant. Tinc 39 anys, ja quasi 40 i des dels 36 que estem buscant. He patit dos avorts i entremig un ectòpic. Fa un any que ens vam posar amb el tema FIV, vam entrar a la pública, Sant Pau, i també ho estem fent per la privada, a Gràvida.

Personalment la meva experiència a Sant Pau és bastant nefasta. Allà ets un simple número i vaig trobar molta manca d’intel.ligència emocional en un tema tan delicat...que clar, amb 38-39 anys que espero, que si un mioma (tot i que és extern) bla bla bla. Me’n van posar 2 i me’n van congelar 3. No va funcionar

Com que a la pública triguen a donar-te hora per començar amb la criotransferència, vam decidir fer un intent començant de zero a la privada, on el tracte és molt millor. Al ser més personalitzat me’n van poder posar un i en van congelar 10.

Cap dels 2 intents FIV ha funcionat i ara hem intentat la primera criotransferència amb un embrió de qualitat molt bona a dia 5. A l’espera...

El problema: com ho feu per no pensar-hi mentre espereu els resultats? Tinc por a obsessionar-me a causa dels intents fallits i l’historial que porto, pero la realitat és que no puc treure’m del cap què deu fer aquest embrió que em van transferir. Sempre m’han dit que l’obsessió no ajuda gens pero em costa molt no pensar-hi.

No conec a ningú amb problemes de fertitlitat, de fet al meu entorn tots els meus amics s’hi han quedat a la primera (sent fumadors i bebedors), i per tant com a parella ens acabem sentint molt sols per passar un procés com aquest.
Noa78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. gen. 01, 2018 11:08 pm

Re: Com passar l’estrés post transfer

EntradaAutor: Noa78 » dj. maig 03, 2018 5:53 pm

Benvinguda imaginarium! Espero que l'embrió que t'han posat agafi ben fort i tinguis un bon positiu!

Respecte a la betaespera, per mí també ha estat impossible oblidar-me del que tinc a la panxa. Hi pensava constantment i vinga a donar-li tot el dia (i nit) voltes. Jo ja he passat la betaespera (per sort amb un positiu) i ara estic en ecoespera, que també és molt neguitós però no tant. El que faig per mirar de no pensar i distreure'm és posar-me una pelicula o una serie i així sembla que "m'oblido" una mica. També posar-me música, o anar a caminar, fer recados... En resum, mantenir-me ocupada.

Molta sort i una abraçada!
Imatge
imaginari

EntradaAutor: imaginari » dj. maig 03, 2018 7:30 pm

Gràcies Noa78! Sí, es fa etern i molt pesat. No pares de donar-hi voltes i acabes de notar coses que només són fruit de la ment.

Et desitjo molta sort!!! Felicitats per la betapositiva!! :b-)))
myca
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

EntradaAutor: myca » dj. maig 03, 2018 9:46 pm

Hola Imaginari! Jo no et sé dir com passar la betaespera perquè tot i que ja n'he passat forces acostumo a portar-ho bastant malament.
El que et comenta la Noa segur que funciona, però sempre el cap torna al mateix tema. Jo he estat de baixa, he treballat, he fet vacances... Ho he provat tot. Per mi el millor sistema va ser treballar la primera stmana i marxar la segona, desconectes bastant! Però clar, no sempre es pot combinar això...
Però si t'escric és perquè m'he sentit molt identificada amb la teva història, jo ja tinc 40 a i des dels 35 que busquem. També estem a st Pau i tmb hem fet intents per privada...
El que tinc clar avui que vinc de veure una dra que es va recomanar des d'aqui al sóc petit, és que quan s'ha provat vàries vegades i no funciona, millor mirar més coses que atribuir-ho a l'estadistica, com fan la majoria de metges.
Espero però que aqesta sigui la teva definitiva betaespera i que aconsegueixes estar d'allò més tranquila!!
imaginari

EntradaAutor: imaginari » dv. maig 04, 2018 7:55 pm

Moltes gràcies pel teu missatge Myca! Sí, ja ens van fer moltes proves i en principi ja sabem sobre el que estem operant. Et desitjo molta sort a tu també!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Criss19 i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: