Opinions Dra. Ana Belen Casas IVI

Tractaments, clíniques, medicaments..
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Opinions Dra. Ana Belen Casas IVI

EntradaAutor: sil38 » dv. maig 18, 2018 10:22 pm

Hola noies,

El mes que ve tinc la primera visita a IVI amb la doctora Ana Belen Casas i saber si alguna l’ha tingut? Es bona?
Nomes em queda una oportunitatde ser mare i vull que sigui amb el millor metge.

Gracies!!!!
MesMare
Entrades: 1
Membre des de: ds. jul. 14, 2018 2:21 am

Re: Opinions Dra. Ana Belen Casas IVI

EntradaAutor: MesMare » ds. jul. 14, 2018 2:39 am

Hola sil38 ,

Tinc a la Dra Ana Belen Casas i no estic contenta, no fa un tractament pròxim i humà.
De fet quan parla sempre utilitza el plural "vosotras" indicant a totes les dones que van a la clínica buscant ajuda per ser mares. Imagina cada vegada que em parla, en el meu cas sóc una sola dona que vull ser mare. No porto parella, parlem de mi, que és el millor per a mi i el que podem fer en les meves circumstàncies. Crec que àuria de canvia la manera que parla als pacients.

Com et va anar a tu?

Saluts a totes i per un servei mes humà
sil38
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dv. abr. 29, 2016 5:15 pm

Re: Opinions Dra. Ana Belen Casas IVI

EntradaAutor: sil38 » ds. jul. 14, 2018 12:23 pm

Hola Mesmare,

Finalmente no em va visitar aquesta doctora sino el Dr.Ballesteros i no em va agradar. Segur que es un bon metge pero per explicar les coses no val.
Si no t’agrada aquesta doctora demana un canvi,jo porto diversos tractaments i crec que es important tenir confiança i estar a gust.

Espero que tú guíe molta sort!
Triska_95
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. març 02, 2019 9:05 pm

Re: Opinions Dra. Ana Belen Casas IVI

EntradaAutor: Triska_95 » dl. març 04, 2019 6:24 am

Buenos días.. alguien podría ayudarme dandome información de la Dra Ana Belén Casas por favor.
Mil gracias
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: Opinions Dra. Ana Belen Casas IVI

EntradaAutor: LyD » dl. març 04, 2019 1:28 pm

Nosaltres la vam tenir i és veritat que és un pel seca al tracte però em va donar la sensació que era l'actitud generalitzada a IVI. Excepte la noia de la recepció que em va semblar un encant tots mantenen bastant les distàncies. Encara així, nosaltres vam quedar contents.
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: Opinions Dra. Ana Belen Casas IVI

EntradaAutor: Apolonia » dt. març 05, 2019 1:13 pm

Hola Triska,
Com et vaig dir a jn altre post, jo super contenta amb la Doctora Casas.
No crec que sigui seca. Jo la veig molt afable, educada, profesional, i a mesura que la vas coneixent agafes confiança. Només puc tenir bones paraules cap a ella.
Cada persona té el seu temperament. Influeix di són més reservats, tímids.. o bé extrovertits. Per exemple ara faig seguiment amb la doctora Fournier a Dexeus i és de temperament simpàtic i extrovertit.. de seguida pots parlar de tu a tu. La Doctira Casas té un altre tipus de temperament, però tot i així és molt dolça i afable. Sempre t’agafa a la hora que et toca.. i amb mi hem aconseguit 2 embaeassos de dos tractaments. El primer el vaig perdre i el segon si tot va bé naixerà un baby en poques setmanes.

Sempre he dit que a les clíniques no anem a fer amigues ni amics. El més important és la qualitat del laboratori, dels metges, dels biòlegs. Ja poden ser els més simpàtics del món si després no hi ha laqualitat necessària. Per mi IVI de lo millor.
Avatar de l’usuari
Capgrossa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Opinions Dra. Ana Belen Casas IVI

EntradaAutor: Capgrossa » dv. març 08, 2019 7:02 pm

Per aquí una altra mami gràcies a la Dra. Casas. Jo no puc dir res que no sigui bo. És sempre correcta, i cordial i propera quan la situació ho requereix (si alguna cosa no va com es voldria, per exemple).

Crec que els metges han de ser bons professionals, no els volvem per anar a fer un café, sino per ajudar-nos a ser pares. Tot i que entenc que el fet que el teu metge t'agradi, et dona confiança ;-)

Sort!!
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:
Avatar de l’usuari
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

Re: Opinions Dra. Ana Belen Casas IVI

EntradaAutor: Oika » dv. març 08, 2019 8:40 pm

Bon vespre!

Totalment d'acord amb l'Apolonia i la Capgrossa!

Jo la vaig tenir al principi de tot, quan vam fer el salt a RA (vas molt perdut) i la veritat és que molt bé, ens ho explicava tot pas a pas (no teniem ni idea de res).

Jo no la trobava seca, amb nosaltres sempre es va mostrar oberta i carinyosa. Contestava els correus que li feia i fins-hi tot a vegades vam fer consulta via telefònica per no haver de baixar a BCN.

Tot i que nosaltres no vam aconseguir embaràs, no en tenim cap queixa, al contrari, ens va ajudar i facilitar les coses.

Una abraçada a totes, bon cap de setmana!
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
Triska_95
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. març 02, 2019 9:05 pm

Re: Opinions Dra. Ana Belen Casas IVI

EntradaAutor: Triska_95 » dt. abr. 23, 2019 5:06 pm

Muchas gracias por vuestras sinceras respuestas.

Yo seré sincera. Estoy desesperada y necesito hablar con la Dra Casas, hacerle una consulta privada, por teléfono, una llamada, un wasap, tengo que preguntarle un tema persona, según su respuesta me ahorro ir a la consulta.

Por favor, alguien tiene su movil privado o movil de empresa. Me puede mandar un privado para que no quede reflejado aqui si es más conveniente.

Gracias

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::