Ovodonació i 2ons fills

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
MENTA33
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. juny 23, 2015 2:12 pm

Ovodonació i 2ons fills

EntradaAutor: MENTA33 » dt. juny 12, 2018 2:12 pm

Bona tarda,
Crec que no s'enten el que vull dir amb el títol del tema...
M'agradaria tenir opinions de noies que ja hagin sigut mares per ovodonació i volen anar a la recerca d'un segon fill per aquesta mateixa via.
En el meu cas tinc un petit de 16 mesos, i de cara a final d'any o pel proper any, ens plantejem fer la transfer del congelat que tenim, però és un embrió qualitat C i les probabilitats són bastant baixes...
Llavors tinc dubtes de què la donant volgui o pugui tornar a donar.
Sempre havia dit que mai buscaria un germà d'un altre donant pel meu fill, però ara veritablement m'ho plantejo si es donés el cas que ella no volgués.

Alguna experiència o opinió?
Imatge
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: Ovodonació i 2ons fills

EntradaAutor: Arya82 » dc. juny 13, 2018 3:08 pm

Jo tinc una filla de gairebé 8 mesos per adopció d’embrions i no tardarem gaire a anar a buscar el germanet/a, però el nostre cas és diferent. Al ser adopció d’embrions, és pràcticament impossible que el germà provingui dels mateixos donants, i la veritat és que m’és bastant igual. Evidentment que m’agradaria que la meva filla compartís genètica amb el seu germà, però com que d’entrada ja sabia que no seria possible, doncs ho tinc acceptat.

De totes maneres tu encara tens un embrionet i encara que no sigui de la millor qualitat, les probabilitats hi son! Així que molta sort!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Avatar de l’usuari
MENTA33
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. juny 23, 2015 2:12 pm

Re: Ovodonació i 2ons fills

EntradaAutor: MENTA33 » dj. juny 14, 2018 1:50 pm

Hola Arya,
Et conec, he llegit la teva història! Moltes felicitats per la teva petitona.

Doncs sí, el cas és que el meu marit ara mateix no vol provar amb l'embrió perquè troba què el nen es petit encara, llavors m'angoixa una mica el tema temps, i clar, pot ser que la donant no vulgui tornar a donar, milers de coses... no vull tampoc estar amb aquesta angoixa.

De totes formes m'agradaria també llegir históries de noies que hagin sigut mares per segona vegada per ovodonació, com ho han fet, si els quedaven embrions, si la donant va voler tornar a donar etc... em dona curiositat. <:-)
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::