Les lluitadores de Cirh!

Tractaments, clíniques, medicaments..
danavero
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dt. gen. 03, 2017 9:51 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: danavero » dt. juny 19, 2018 6:16 pm

Hola chicas!
-Dafne13 mañana tienes la Transfer no???
Te vas a poner 1 o 2?? Muchísimaa suerte!! Seguro que va perfecto!
-Bacilos 5 betaespera?? Uff! Ojalá está sea ya la última! Ya te va quedando menos!! Cómo lo llevas?
El tema psicóloga a mí me lo comentaron en la 1era visita, es de agradecer porque cuando llevas varios palos cuesta, siempre está el miedo ahí rondando no?
-Blaucel vaya camino llevas.. Lo importante es seguir con fuerza (y economía claro). Mucho ánimo!
Nosotros fuimos ayer a sacar sangre para hacerme el recombine y ampliar el estudio de informatividad en el mismo laboratorio donde ya lo teníamos hecho, pero resulta que por seguridad social no nos lo miraron todo así que falta ampliarlo. Viernes mi marido dejara muestra para seminograma a ver qué tal sale y a esperar los resultados de mis analíticas del sábado, trombofilias etc. y entonces iremos de nuevo a vista.
Mucha fuerza a todas bonitas!!!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Dafne13 » dt. juny 19, 2018 10:05 pm

Hola Danavero! Si demà em fan la transferència! La veritat és que tinc una sensació molt extranya... No em faig a la idea de que demà em posin el meu fill, no soc conscient... Es molt extranya la barreja de sentiments... A les que heu passat pee això tb us ha passat?
- Bacilos et desitjo moltissima sort! El dia 25 està a tocar i segur que ens podràs donar bones notícies.
-Blaucel, molts ànims!! Segur que aconseguirem el nostre somni.

Molta força noies! Una abraçada!!
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Bacilos » dc. juny 20, 2018 9:45 am

BLAUCEL ha escrit:Si...portem una bona motxilla plena...Però encara ens queden forces per lluitar.
Hem estat a Ivi q molt contents i a marques que un desastre...
Estem a cirh per un tema de cobertures de mútua.
bacilos moltíssima sort amb aquesta beta. Ja et queda molt poquet.
Com ho portes?


Doncs ja en som dues que portem la motxilla ben plena... i igualment, ens queden forces!

Ho porto força bé. Pensant en no agafar pes i estic de baixa, per tant el repòs hi és. La setmana que ve ja agafaré l'alta, després del resultat.
Gràcies guapa!
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Bacilos » dc. juny 20, 2018 9:46 am

danavero ha escrit:Hola chicas!
-Dafne13 mañana tienes la Transfer no???
Te vas a poner 1 o 2?? Muchísimaa suerte!! Seguro que va perfecto!
-Bacilos 5 betaespera?? Uff! Ojalá está sea ya la última! Ya te va quedando menos!! Cómo lo llevas?
El tema psicóloga a mí me lo comentaron en la 1era visita, es de agradecer porque cuando llevas varios palos cuesta, siempre está el miedo ahí rondando no?
-Blaucel vaya camino llevas.. Lo importante es seguir con fuerza (y economía claro). Mucho ánimo!
Nosotros fuimos ayer a sacar sangre para hacerme el recombine y ampliar el estudio de informatividad en el mismo laboratorio donde ya lo teníamos hecho, pero resulta que por seguridad social no nos lo miraron todo así que falta ampliarlo. Viernes mi marido dejara muestra para seminograma a ver qué tal sale y a esperar los resultados de mis analíticas del sábado, trombofilias etc. y entonces iremos de nuevo a vista.
Mucha fuerza a todas bonitas!!!


Jo també espero que aquesta sigui la última i la bona!!! :love:
Els records bons i dolents sempre hi són, sí.

Que vagi bé el recombine, Davanero!!!
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Bacilos » dc. juny 20, 2018 9:48 am

Dafne13 ha escrit:Hola Danavero! Si demà em fan la transferència! La veritat és que tinc una sensació molt extranya... No em faig a la idea de que demà em posin el meu fill, no soc conscient... Es molt extranya la barreja de sentiments... A les que heu passat pee això tb us ha passat?
- Bacilos et desitjo moltissima sort! El dia 25 està a tocar i segur que ens podràs donar bones notícies.
-Blaucel, molts ànims!! Segur que aconseguirem el nostre somni.

Molta força noies! Una abraçada!!


Eeeeiii, ja ha arribat el dia!!!! Avui a descansar!!!
Ja ens explicaràs què tal ha anat!
En principi tens "moviments" interns i penses que allà s'està coent alguna cosa... :love:
Aquesta va ser la meva sensació.

Jo també espero donar-vos bones notícies!!!
Gràcies guapa!!!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Dafne13 » dv. juny 22, 2018 1:41 pm

Hola noies!! Doncs dimecres ja em van fer la transfer i va anar tot mb, em van dir que el blasto s'havia descongelat mb i que era de qualitat. Ara ja estic a la betaespera i atacada dels nervis!!!!! Que llarg...
Jo nomes noto que em fan més mal els pits (molt més que la setmana passada) i mal estar a la zona d'ovaris però ja no sé si és per això o per les hormones. Continio amb Evopad i progesterona (fa dos setmanes que estic amb això, em sembla). La gine em va dir que no tindria la regla encara que no implantes, és degut a que els parxes inhibeixen les ovulació??
No entenc massa pk serveixen...

Bacilos, tu ja tens la beta a tocar!!

Anims wapes!!!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Dafne13 » dg. juny 24, 2018 12:33 pm

Bacilos, molta sort per demà!!! Esperem que ens diguis qua ha sortit un super positiu!

Ànims!!
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Bacilos » dg. juny 24, 2018 8:36 pm

A aquestes hores ja estic dels nervis... Vull escoltar demà una bona notícia!!! Que no tinc clara...
Tic tac, tic tac...

Tema parxes no sé com va. Mai els he hagut d’utilitzar.

Fins demà!!!!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Dafne13 » dg. juny 24, 2018 9:03 pm

Bacilos, no mextranya!! Jo tb estic dels nervis i em falten 5 dies! Has notat cap sintoma aquests dies??

Moltíssima sort!!
danavero
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dt. gen. 03, 2017 9:51 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: danavero » dg. juny 24, 2018 10:51 pm

Hola a todas!!!
Dafne13 que bien!!! Ahora sólo toca esperar y desesperar estos largos días!! A mimarte mucho ! Cuando te haces la beta?? Te deseo mucha suerte!!
Yo si he usado parches y en principio son para engrosar el endometrio y mantenerlo. Y la progesterona es lo que no deja bajar la regla, aunque en mi primera transfer que fue en fresco me dijeron que era difícil que me bajara la regla antes, y lo hizo, en cambio las otras 2 al ser con parches y progesterona hasta el día siguiente de dejar la medicación no me vino la regla.

Bacilos como estas???? Síntomas? Te encuentras bien?? Donde te haces la analítica en la clínica y te llama o como funciona aquí en cirh?
Te deseo toda la suerte del mundo!!! Tienes que ser la primera en inaugurar la lista de positivos!!

Desire que tal? Fuiste a la primera visita? Que te pareció?

Besitos a todas!!!
Avatar de l’usuari
Desire
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: ds. juny 02, 2018 5:19 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Desire » dl. juny 25, 2018 7:52 am

Bacilos ha escrit:A aquestes hores ja estic dels nervis... Vull escoltar demà una bona notícia!!! Que no tinc clara...
Tic tac, tic tac...

Tema parxes no sé com va. Mai els he hagut d’utilitzar.

Fins demà!!!!



Molta sort!!!!, segur que serà una boníssima notícia

T'envio tota la meva força i bona energía :ok:
Jo 35, Ell 42
Pronòstic: Esterilitat per causa desconeguda
1ª FIV
09/2018 Punció
Resultado: 9 bonitos blastocistos
11/10/2018 Transfe
22/11/2018 Beta +++ 341, 35
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Bacilos » dl. juny 25, 2018 7:53 am

Dafne13 ha escrit:Bacilos, no mextranya!! Jo tb estic dels nervis i em falten 5 dies! Has notat cap sintoma aquests dies??

Moltíssima sort!!


Moltes gràcies Dafne13!!!

Doncs la veritat és que no he tingut gairebé símptomes. Malament si en tenim com si no (almenys per a mi). L'últim cop tenia molts símptomes i va resultar beta negativa, així que preferia no tenir-ne... però això també em preocupa. En unes hores ho sabrem.
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Bacilos » dl. juny 25, 2018 7:55 am

danavero ha escrit:Hola a todas!!!
Dafne13 que bien!!! Ahora sólo toca esperar y desesperar estos largos días!! A mimarte mucho ! Cuando te haces la beta?? Te deseo mucha suerte!!
Yo si he usado parches y en principio son para engrosar el endometrio y mantenerlo. Y la progesterona es lo que no deja bajar la regla, aunque en mi primera transfer que fue en fresco me dijeron que era difícil que me bajara la regla antes, y lo hizo, en cambio las otras 2 al ser con parches y progesterona hasta el día siguiente de dejar la medicación no me vino la regla.

Bacilos como estas???? Síntomas? Te encuentras bien?? Donde te haces la analítica en la clínica y te llama o como funciona aquí en cirh?
Te deseo toda la suerte del mundo!!! Tienes que ser la primera en inaugurar la lista de positivos!!

Desire que tal? Fuiste a la primera visita? Que te pareció?

Besitos a todas!!!


Davanero, muchas gracias!!!! Con ganas de saber el resultado!!! O estaré happy o estaré chof.
Te dan la posibilidad de hacerte la beta dónde quieras. Yo, por tema personal, prefería hacerme la beta con ellos (te la hacen en Corachan y luego pasan el resultado a CIRH). Tengo un largo camino porqué no somos de Barcelona pero lo preferimos así.
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Bacilos » dl. juny 25, 2018 7:56 am

Desire ha escrit:
Bacilos ha escrit:A aquestes hores ja estic dels nervis... Vull escoltar demà una bona notícia!!! Que no tinc clara...
Tic tac, tic tac...

Tema parxes no sé com va. Mai els he hagut d’utilitzar.

Fins demà!!!!



Molta sort!!!!, segur que serà una boníssima notícia

T'envio tota la meva força i bona energía :ok:


Creuarem els dits, Desire!!! Moltes gràcies guapa!!!
Avatar de l’usuari
Desire
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: ds. juny 02, 2018 5:19 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Desire » dl. juny 25, 2018 8:07 am

Hola Danavero;

Fuimos a la primera visita el pasado jueves con la Dra. Rosa Mª Borràs. Llevé las miles de analíticas, pruebas e intervenciones que llevamos acumuladas y nos estuvo explicando con bastante detalle en qué consistía la IA y la FIV (de las que yo ya tengo un master)
Me hizo una eco y como todos los gines que me han visto, me dijo que todo estaba perfecto que mi reserva ovárica es muy buena y que todo lo demás estaba bien, que hasta donde se puede estudiar todo estaba correcto. La única prueba que nos falta son los cariotipos para descartar que nuestros problemas sean de origen genético.
Así que hoy me he ido a hacer la analítica (3 semanas me han dicho que tardan los resultados) y mi chico tmb se la tiene que hacer… aunque en el Hospital General de catalunya me piden 200€ porque él no tiene mutua y creo que es caro en comparación al precio que me dijeron en CIRH.
Y si esto también sale bien creo que vamos a ir directos a la FIV, porque la IA tiene un porcentaje muy bajo de éxito y aunque la primera inversión es grande si nos congelan óvulos los otros intentos salen por el mismo precio que la IA y no necesito medicarme.
¿Vosotras que opináis?

Dafne13 la espera tiene que ser horrible… pero aprovecha el buen tiempo para ir a la playa, a pasear o a una terracita a desconectar y seguro que así se hace más llevadero :***: >.-<:
Jo 35, Ell 42
Pronòstic: Esterilitat per causa desconeguda
1ª FIV
09/2018 Punció
Resultado: 9 bonitos blastocistos
11/10/2018 Transfe
22/11/2018 Beta +++ 341, 35
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Dafne13 » dl. juny 25, 2018 8:46 am

danavero ha escrit:Hola a todas!!!
Dafne13 que bien!!! Ahora sólo toca esperar y desesperar estos largos días!! A mimarte mucho ! Cuando te haces la beta?? Te deseo mucha suerte!!
Yo si he usado parches y en principio son para engrosar el endometrio y mantenerlo. Y la progesterona es lo que no deja bajar la regla, aunque en mi primera transfer que fue en fresco me dijeron que era difícil que me bajara la regla antes, y lo hizo, en cambio las otras 2 al ser con parches y progesterona hasta el día siguiente de dejar la medicación no me vino la regla.

Bacilos como estas???? Síntomas? Te encuentras bien?? Donde te haces la analítica en la clínica y te llama o como funciona aquí en cirh?
Te deseo toda la suerte del mundo!!! Tienes que ser la primera en inaugurar la lista de positivos!!

Desire que tal? Fuiste a la primera visita? Que te pareció?

Besitos a todas!!!


Hola!! Si, esta semana la tengo un poco ocupada, entre trabajo y reuniones... creo que voy a mimar muy poco! Tu como lo llevas???
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Dafne13 » dl. juny 25, 2018 8:48 am

Bacilos ha escrit:
danavero ha escrit:Hola a todas!!!
Dafne13 que bien!!! Ahora sólo toca esperar y desesperar estos largos días!! A mimarte mucho ! Cuando te haces la beta?? Te deseo mucha suerte!!
Yo si he usado parches y en principio son para engrosar el endometrio y mantenerlo. Y la progesterona es lo que no deja bajar la regla, aunque en mi primera transfer que fue en fresco me dijeron que era difícil que me bajara la regla antes, y lo hizo, en cambio las otras 2 al ser con parches y progesterona hasta el día siguiente de dejar la medicación no me vino la regla.

Bacilos como estas???? Síntomas? Te encuentras bien?? Donde te haces la analítica en la clínica y te llama o como funciona aquí en cirh?
Te deseo toda la suerte del mundo!!! Tienes que ser la primera en inaugurar la lista de positivos!!

Desire que tal? Fuiste a la primera visita? Que te pareció?

Besitos a todas!!!


Davanero, muchas gracias!!!! Con ganas de saber el resultado!!! O estaré happy o estaré chof.
Te dan la posibilidad de hacerte la beta dónde quieras. Yo, por tema personal, prefería hacerme la beta con ellos (te la hacen en Corachan y luego pasan el resultado a CIRH). Tengo un largo camino porqué no somos de Barcelona pero lo preferimos así.


Jo també em faré la Beta a la Corachan, també tenim una hora de cotxe fins allà, però prefereixo fer-ho tot al CIRH. Em sembla que a les 8 h del matí ja seré allà!!

Moltíssima sort!!!!!!!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Dafne13 » dl. juny 25, 2018 8:59 am

Desire ha escrit:Hola Danavero;

Fuimos a la primera visita el pasado jueves con la Dra. Rosa Mª Borràs. Llevé las miles de analíticas, pruebas e intervenciones que llevamos acumuladas y nos estuvo explicando con bastante detalle en qué consistía la IA y la FIV (de las que yo ya tengo un master)
Me hizo una eco y como todos los gines que me han visto, me dijo que todo estaba perfecto que mi reserva ovárica es muy buena y que todo lo demás estaba bien, que hasta donde se puede estudiar todo estaba correcto. La única prueba que nos falta son los cariotipos para descartar que nuestros problemas sean de origen genético.
Así que hoy me he ido a hacer la analítica (3 semanas me han dicho que tardan los resultados) y mi chico tmb se la tiene que hacer… aunque en el Hospital General de catalunya me piden 200€ porque él no tiene mutua y creo que es caro en comparación al precio que me dijeron en CIRH.
Y si esto también sale bien creo que vamos a ir directos a la FIV, porque la IA tiene un porcentaje muy bajo de éxito y aunque la primera inversión es grande si nos congelan óvulos los otros intentos salen por el mismo precio que la IA y no necesito medicarme.
¿Vosotras que opináis?

Dafne13 la espera tiene que ser horrible… pero aprovecha el buen tiempo para ir a la playa, a pasear o a una terracita a desconectar y seguro que así se hace más llevadero :***: >.-<:


Hola Desire! Nosotros debido al problema de mi pareja nos enviaron directamente a FIV. En nuestro caso, tenemos mutua los dos y los análisis nos salieron sin coste, solo tuve que pagar la antimulleriana pero creo que fueron 20 euros. Yo de momento estoy muy contenta con CIRH, sobretodo con el trato humano. Espero estar mas contenta el viernes si tengo un positivo!!

Ya nos iras contando... mucha fuerza!!
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Bacilos » dl. juny 25, 2018 12:42 pm

Entro per dir-vos que la beta ha estat negativa.
Gràcies a totes pel suport i molta sort!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Dafne13 » dl. juny 25, 2018 1:00 pm

Ostres Bacilos... Quin greu... Tot el matí que penso en tu... Pffff no sé què dir... T'envio molta força i ànims! I aquí estem!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::