Les lluitadores de Cirh!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Perdut » dj. des. 03, 2020 8:26 pm

Jo al CIRH vaig fer tres FIV's i una ADE.
No recomano la clínica per casos complicats.
Vaig perdre diners i temps.
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
lavanda81
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. nov. 26, 2020 9:27 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: lavanda81 » dv. des. 04, 2020 5:23 pm

Perdut ha escrit:Jo al CIRH vaig fer tres FIV's i una ADE.
No recomano la clínica per casos complicats.
Vaig perdre diners i temps.



Carai Perdut :(
Al final has estat mare oi?
lavanda81
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. nov. 26, 2020 9:27 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: lavanda81 » dv. des. 04, 2020 5:24 pm

Ariro ha escrit:Hola lavanda, hola eucalipto!
Nosaltres també estem pensant en CIRH per la primera FIV, però estem en fase de proves prèvies com ecucalipto, ja que just fa un mes que ens hem decidit a anar per privat.
Lavanda tu en quina fase estàs?



Hola!!
Jo acabo de fer la punció
Ariro
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 11:07 am

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Ariro » dg. des. 06, 2020 5:35 pm

Hola!

Perdut, ets realment una súper lluitadora, estic contenta que finalment, després de tanta lluita i tants entrebancs hagis aconseguit el somni pel qual tu i la teva parella heu estat persistint tant de temps. M'he llegit alguns fils d'aquest fòrum així que conec una mica la teva història, pel que t'envio una ENHORABONA enorme pel teu petitó. Una pregunta, amb això de que no són bons en casos complicats, vas fer-hi 4 cicles?

Tinc clar que CIRH no és bo en casos complicats i el problema és que ningú sabem com de complicat serà el nostre cas... No obstant penso que té punts positius (entre ells, molt important, el preu i el laboratori) i a més allà m'han parlat de manera molt realista sobre les taxes d'èxit segons edat o m'han parlat de seguida de proves que altres clíniques no només no anomenen a la primera visita sinó que ni les recomanen i quan els les comentes li treuen importància. Estic en fase de proves prèvies i si em surt algo alterat que ells no poden garantir em plantejaré Gràvida.

Lavanda, espero que la punció vagi anar molt bé, quants embrions heu aconseguit? De moment tens bona experiència a la clínica? El fil FIV2020 està més actiu i són totes molt maques, potser et pots passar allà :***:
lavanda81
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. nov. 26, 2020 9:27 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: lavanda81 » dj. des. 10, 2020 6:29 pm

Merci Ariro!!! vaig treure 4.
Passo al fil de Fiv 2020
Elisurf4
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: ds. gen. 23, 2021 4:54 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Elisurf4 » dg. gen. 31, 2021 3:47 pm

Hola :--/) ,

Sigue activo este foro de CIRCH?

Gcs!!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dt. feb. 23, 2021 11:03 pm

Ya podría volver a estar activo este foro, se explicaban cosas muy interesantes!
Elisurf4
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: ds. gen. 23, 2021 4:54 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Elisurf4 » dc. feb. 24, 2021 1:08 pm

Ídem 46XX!! Cómo vais?

Hace dos semanas hice la visita por videollamada con la Dra Borràs y súper bien. Estoy a la espera de la histero que me mandó que finalmente tendré que retrasarla al 03/02.. ya que estoy empezando a manchar y el día 01 creo que voy a estar con restos... y si mal no recuerdo comentó que se debía de hacer sin regla.
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dc. feb. 24, 2021 10:06 pm

Hola!!!

Nosotras lo estamos haciendo con la doctora Lattes, la primera visita la tuvimos con tu doctora y no nos gustó mucho, no se, primeras impresiones!

Histero para qué?? Haéis inseminación o fiv??
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dj. feb. 25, 2021 7:36 am

Se me olvidó comentar que a mi mujer le hacen una histeroscopia quirurjica en marzo tb y es cierto que ni puede estar con la regla ni puede estar ovulando, así que el margen que queda es poco, sí.

Nuestra primera visita fue online con tu doctora también pero cuando pedimos visita presencial para hacer la eco, los horarios no eran compatibles y nos derivaron a otra doctora. No se si porque en persona el trato es más personal que por una pantalla pero la sentimos más cercana y decidimos hacerlo con ella. Sea con quien sea, he leído mucho sobre la clínica y tengo amigas que lo han hecho allí y hablan muy bien de todo el personal sanitario. Y del laboratorio, sigo una chica por instagram que está contando todo el proceso paso por paso y es muy interesante, @mami_soltera_38 por si te interesa echarle un vistazo!
Elisurf4
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: ds. gen. 23, 2021 4:54 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Elisurf4 » dj. feb. 25, 2021 9:56 am

Holaa!!

Pues yo pedí para la Dra Maqueda, pero tenía que ser al mediodía y me daban para un hombre y sino con la Dra Borràs, así que al final con ella. Yo la vi que eso de vídeollamada no le convencía mucho... pero para mi gusto fue muy amable, no me vendió nada sino que todo lo contrario.

Me aconsejo hacerme una histero, probar unos 3-4 meses más al natural, a la espera del segundo semi de mi marido; y sino funciona en ese tiempo empezar por IAC.

Así que todo depende de cómo salga la histero.. si sale algo mal pues directos a FIV.

Yo personalmente aún no he ido, me comentó al tener la histero de ir a hacer una eco y otro semi allí, ya que no somos de Barcelona.. que no tendría ningún coste con la mutua.

Es histeroscopia a modo observar, o es quirúrgica directamente? Espero que le vaya muy bien de cualquier manera !!

Yo la verdad q me guié por este foro, y vi tantísimas opiniones buenas y tmb contradictorias en casos difíciles. Vamos a empezar poco a poco, ya que nunca se sabe realmente cómo será nuestro caso hasta que no pasemos diferentes etapas de la RA.

He intento buscarla pero no me aparece, como se llama?

Gracias x la info!! :love:
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dj. feb. 25, 2021 10:29 am

Coincido en que no son vende humos. Nosotras somos pareja de dos chicas y por la endometriosis de mi mujer y por mi baja reserva ovárica nos dijeron que no sería fácil conseguirlo, pero que hasta que no hagamos la estimulación ovárica y tengan los óvulos en la laboratorio, no se puede saber nada con certeza, así que nos descartaron directamente la inseminación y vamos a fiv directamente, aunque al ser dos chicas vamos a hacer el método ropa, una aportará los óvulos (yo) y una vez fecundados, le hacen la transfer a la otra (mi mujer), que es la gestantante.

La histero quirúrgica es porque en una eco en 3D que le hicieron le vieron un pólipo, y antes de empezar con al tratamiento, le han recomendado quitárselo, en principio será algo rápido.

La histerosapingografía se la hicieron a ella en verano para ver si tenía las trompas permeables, porque nuestra primera intención era hacer inseminación artificial, y querían comprobar que no las tuviese osbtruidas de endometriosis. Lo tení todo perfecto pero finalmente serivió de poco hacersela porque fuimos directas al ropa.

Te copio el link del instagram:

https://instagram.com/mami_soltera_38?i ... ftf16bsemf
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » dl. març 01, 2021 4:14 pm

Bones!
Sóc bastant nova per aquí, així que ja m'anireu veient jejej

Després d'una visita no molt positiva a la Dexeus, anirem al Cirh, he llegit bastantes bones impressions de la Dra. Maqueda, no sé si em recomaneu algun més d'aquest centre.

I per cert, fan mini-fiv aquí? encara estic bastant verda, però volia preguntar.

Estem esperant a tenir el cariotip per anar per tenir més info. Tema proves només ens han fet:

AMH, seminograma, cariotip, sindrome x-fragil.

Ens recomaneu que fem alguna més ja d'inici bàsica?

Moltes gràcies a totes i molta sort!
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dl. març 01, 2021 9:09 pm

Benvinguda Lalicat! No estàs tb al fòrum de FIV2020?? En sona el teu nick...

No en tinc ni idea si fan mini fiv... a part de les proves que has dit, a nosaltres en han fet tb serologies i tema hormonals (FSH, TSH, T4L, LH...) són anal.lítiques.

La doctora Maqueda té molt de nom, no conec de primera persona a ninguna parella que li hagi portat ella, però n’he llegit molts de casos i en parlen molt bé. Ja ens diràs què tal!
Lalicat
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. feb. 16, 2021 6:20 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Lalicat » dt. març 02, 2021 11:03 am

46XX ha escrit:Benvinguda Lalicat! No estàs tb al fòrum de FIV2020?? En sona el teu nick...

No en tinc ni idea si fan mini fiv... a part de les proves que has dit, a nosaltres en han fet tb serologies i tema hormonals (FSH, TSH, T4L, LH...) són anal.lítiques.

La doctora Maqueda té molt de nom, no conec de primera persona a ninguna parella que li hagi portat ella, però n’he llegit molts de casos i en parlen molt bé. Ja ens diràs què tal!



Siiii, tb estic allà, he escrit a diverses entrades! així vaig aprenent que si no ho fem nosaltres...jejejej

Gràcies x les teves idees, i la Dra. Maqueda sembla una bona dra. per lo que van posar al forum, a veure si té hores!

:--/)
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dt. març 02, 2021 6:30 pm

Lalicat: avui la dra. Maqueda ha fet un directe a instagram, et passo l’enllaç:

https://www.instagram.com/tv/CL7OkloI52 ... 88fit00tm3
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Aicha » dt. març 02, 2021 7:02 pm

Hola!

Fa molt que no em passo per aquí i veig que torna a estar actiu. Vaig tenir una nena al 2019 amb el primer cicle fiv al Cirh i avui hem tornat per fer transferencia buscant el segon. Em porta el dr Brassesco tot i que ara com no està a la clínica la dra Coco i ell supervisa els procediments.

A veure si em poso al dia llegint-vos i vaig coneixent els vostres casos i en quin moment del procès esteu.
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dt. març 02, 2021 7:38 pm

Benvinguda Aicha!

Veig que tens 3 congelats, oi?? Sabeu quan torneu a començar?? Què bé que tinguis bones referències de la clínica i en primera persona, la veritat és que costa triar-ne una!

Felicitats per la nena!!
Aicha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Aicha » dt. març 02, 2021 8:01 pm

Avui hem fet transferencia! Oficialment estic en beta espera :-o00m
La veritat és que hi varem anar recomanats per la meva gine i estem molt contents, parlen molt clar i no és una clínica q vagi a saco x diners que altres ni t’expliquen i ja demanen pasta :ufs:
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
46XX
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dv. gen. 08, 2021 12:42 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: 46XX » dt. març 02, 2021 8:39 pm

Aiiiii quina il.lusió!!!! Et disitjo molta sort i molts d’ànims, que són 15 dies molt llargs!!!

Ja et ficaràs al dia si llegeixes el fil, però resumint molt, el nostre cas és una mica diferent, nosaltres som dues noies, i com que la meva dona té endometriosis farem un ROPA, que és com una fiv compartida, ja que ella ella té pocs òvuls i dolents, jo aporto els òvuls i ella gesta, així que a mi em toca estimulació i a ella li toca transfer. Dimarts li han de fer una histeroscòpia quirurgica perquè té com un indici de pòlip a l’ùter i li van dir de treure-li, i divendres que ve tenim visita al cirh, a veure si podem començar aviat!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::