Les lluitadores de Cirh!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Bacilos » dt. jul. 24, 2018 12:28 pm

Negatiu... un altre cop.
danavero
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dt. gen. 03, 2017 9:51 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: danavero » dt. jul. 24, 2018 12:51 pm

Bacilos que rabia! Lo siento mucho, cada negativo es un palo más a la mochila que llevamos.. Llora, desahogate y descarga esa rabia! Y si lo necesitas haz uso de la psicóloga que nos entra, seguro que es de apoyo!!
Muchísimo ánimo! Nos tienes aquí para lo que necesites!
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Bacilos » dt. jul. 24, 2018 2:26 pm

danavero ha escrit:Bacilos que rabia! Lo siento mucho, cada negativo es un palo más a la mochila que llevamos.. Llora, desahogate y descarga esa rabia! Y si lo necesitas haz uso de la psicóloga que nos entra, seguro que es de apoyo!!
Muchísimo ánimo! Nos tienes aquí para lo que necesites!


Gracias Davanero.
Siempre pienso que la persona que me escucharía (psicóloga) no me entendería... Aunque quizás ya lo empieze a necesitar...
danavero
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dt. gen. 03, 2017 9:51 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: danavero » dt. jul. 24, 2018 2:42 pm

Bacilos nadie que no haya pasado por estos tratamientos en persona, en concreto por varios negativos jamás podrá entendernos realmente, pero te podrá dar herramientas de cómo afrontarlo, ayuda y maneras de ver las cosas.
No sé si tenés congelados, si podéis hacer alguna cosa más, pero seguro que te ayuda a verlo con otros ojos.
Siempre es fácil decirlo desde fuera cuando no te toca a ti pero tomate unos días de descanso y lo verás un pelín menos negro.
Yo ya que entra, iría, a ver qué tal, peor no puede ir no? Pues de ahí para arriba! Algunos la cosa buena seguro que te llevas
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Bacilos » dt. jul. 24, 2018 3:11 pm

danavero ha escrit:Bacilos nadie que no haya pasado por estos tratamientos en persona, en concreto por varios negativos jamás podrá entendernos realmente, pero te podrá dar herramientas de cómo afrontarlo, ayuda y maneras de ver las cosas.
No sé si tenés congelados, si podéis hacer alguna cosa más, pero seguro que te ayuda a verlo con otros ojos.
Siempre es fácil decirlo desde fuera cuando no te toca a ti pero tomate unos días de descanso y lo verás un pelín menos negro.
Yo ya que entra, iría, a ver qué tal, peor no puede ir no? Pues de ahí para arriba! Algunos la cosa buena seguro que te llevas


Gracias por tus palabras, Davanero.
Nos queda uno congelado pero no sé si lo utilizaremos. Llevamos 5 FIVs sin el objetivo cumplido y se hace duro...
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Dafne13 » dt. jul. 24, 2018 3:18 pm

Ostres Bacilos... Quin greu.... Ha de ser molt difícil i entenc que després de tants intents cada cop és més dur... Ara segur que no teniu ganes de res però si us en queda un hi heu de tornar a intentar!! Deixeu passar unes setmanes i tornant de vacances us ho torneu a plantejar, ara necessiteu relaxar vos una mica...
T'envio una abraçada molt forta i per qualsevol casa aquí estem!
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Bacilos » dt. jul. 24, 2018 10:54 pm

Dafne13 ha escrit:Ostres Bacilos... Quin greu.... Ha de ser molt difícil i entenc que després de tants intents cada cop és més dur... Ara segur que no teniu ganes de res però si us en queda un hi heu de tornar a intentar!! Deixeu passar unes setmanes i tornant de vacances us ho torneu a plantejar, ara necessiteu relaxar vos una mica...
T'envio una abraçada molt forta i per qualsevol casa aquí estem!


Gràcies per les teves paraules, Dafne13.
Avatar de l’usuari
Desire
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: ds. juny 02, 2018 5:19 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Desire » dc. jul. 25, 2018 9:21 am

Bacilos ha escrit:Negatiu... un altre cop.


Joooo que pena guapa.... ya se que es muy fácil hablar sin estar en el otro lado, pero no te rindas. Aún tienes una oportunidad, quizás sea esa o quizás no, pero no te quedes con la duda de no haberlo intentado.

Es una situación muy difícil cuando se tiene un deseo tan grande, y cada vez ves que la montaña se hace mas empinada. Pero hay que sacar fuerzas de donde no las hay.

Nosotras estamos aquí para lo que necesites, porque en la medida de lo posible te entendemos y compartimos tu rabia e impotencia.

Te diría relájate y desconecta... pero se por propia experiencia que eso es muy difícil. Así que rodeate de cosas que te hagan sonreir y cuando lo sientas, llorar todo lo que tengas que llorar. Libérate de eso y luego piénsalo con calma.

Y sobretodo, aquí nos tienes para apoyarte en tu decisión ¡¡Te envión un ciber fuerte abrazo!! :-()-)
Jo 35, Ell 42
Pronòstic: Esterilitat per causa desconeguda
1ª FIV
09/2018 Punció
Resultado: 9 bonitos blastocistos
11/10/2018 Transfe
22/11/2018 Beta +++ 341, 35
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Bacilos » dc. jul. 25, 2018 9:59 am

Desire ha escrit:
Bacilos ha escrit:Negatiu... un altre cop.


Joooo que pena guapa.... ya se que es muy fácil hablar sin estar en el otro lado, pero no te rindas. Aún tienes una oportunidad, quizás sea esa o quizás no, pero no te quedes con la duda de no haberlo intentado.

Es una situación muy difícil cuando se tiene un deseo tan grande, y cada vez ves que la montaña se hace mas empinada. Pero hay que sacar fuerzas de donde no las hay.

Nosotras estamos aquí para lo que necesites, porque en la medida de lo posible te entendemos y compartimos tu rabia e impotencia.

Te diría relájate y desconecta... pero se por propia experiencia que eso es muy difícil. Así que rodeate de cosas que te hagan sonreir y cuando lo sientas, llorar todo lo que tengas que llorar. Libérate de eso y luego piénsalo con calma.

Y sobretodo, aquí nos tienes para apoyarte en tu decisión ¡¡Te envión un ciber fuerte abrazo!! :-()-)


Gracias Desire.

Ara estic passant el dol. Estic plorant moltíssim.
És decisió de dues persones. Ara fem unes vacances que ja teníem programades i ja veurem.
Avatar de l’usuari
Desire
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: ds. juny 02, 2018 5:19 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Desire » dc. jul. 25, 2018 10:56 am

Te entiendo... al final a ellos tampoco les gusta vernos pasar estos procesos tan duros.

¡¡Mucha animo!!
Jo 35, Ell 42
Pronòstic: Esterilitat per causa desconeguda
1ª FIV
09/2018 Punció
Resultado: 9 bonitos blastocistos
11/10/2018 Transfe
22/11/2018 Beta +++ 341, 35
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Bacilos » dc. jul. 25, 2018 1:12 pm

Desire ha escrit:Te entiendo... al final a ellos tampoco les gusta vernos pasar estos procesos tan duros.

¡¡Mucha animo!!


Gracias guapa
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Dafne13 » ds. jul. 28, 2018 10:21 pm

Hola noies??? Com esteu???
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Bacilos » dg. jul. 29, 2018 11:53 am

Dafne13 ha escrit:Hola noies??? Com esteu???


Aguantant el chaparrón...
Buscant la millor ajuda que pugui tenir.
I de vacances.

I vosaltres?
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Dafne13 » dt. jul. 31, 2018 11:27 am

Bacilos ha escrit:
Dafne13 ha escrit:Hola noies??? Com esteu???


Aguantant el chaparrón...
Buscant la millor ajuda que pugui tenir.
I de vacances.

I vosaltres?


Ja m'ho imagino.... sé que és difícil de dir però intenteu aprofitar aquests dies per relaxar-vos, parlar i descansar, segur que us anirà molt bé. Heu buscat ajuda externa, d'algun psicòleg?

Danavero i Desire, vosaltres com ho porteu??
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Bacilos » dc. ago. 01, 2018 8:50 am

Dafne13 ha escrit:
Bacilos ha escrit:
Dafne13 ha escrit:Hola noies??? Com esteu???


Aguantant el chaparrón...
Buscant la millor ajuda que pugui tenir.
I de vacances.

I vosaltres?


Ja m'ho imagino.... sé que és difícil de dir però intenteu aprofitar aquests dies per relaxar-vos, parlar i descansar, segur que us anirà molt bé. Heu buscat ajuda externa, d'algun psicòleg?

Danavero i Desire, vosaltres com ho porteu??


Estic buscant informació de diferents professionals per veure quin és el què més em combé.
Avatar de l’usuari
Desire
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: ds. juny 02, 2018 5:19 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Desire » dc. ago. 01, 2018 10:24 am

Hola chicas;

Pues yo acabo de llamar a CIRH para que me den hora para que me expliquen todo el procedimiento de la medicación... aixx que nervios jajajaj. Tengo hora para el día 7, pero me han cambiado con la Dra. Karina Lattes, porque la Dra. Borrás no tiene horas hasta finales de agosto ¿alguna se ha visitado con ella?
Jo 35, Ell 42
Pronòstic: Esterilitat per causa desconeguda
1ª FIV
09/2018 Punció
Resultado: 9 bonitos blastocistos
11/10/2018 Transfe
22/11/2018 Beta +++ 341, 35
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Bacilos » dj. ago. 02, 2018 1:42 pm

Desire ha escrit:Hola chicas;

Pues yo acabo de llamar a CIRH para que me den hora para que me expliquen todo el procedimiento de la medicación... aixx que nervios jajajaj. Tengo hora para el día 7, pero me han cambiado con la Dra. Karina Lattes, porque la Dra. Borrás no tiene horas hasta finales de agosto ¿alguna se ha visitado con ella?


Yo no conozco la Dra Lattes.
Mucha suerte, Desire!!!
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Perdut » dj. ago. 02, 2018 8:08 pm

Bones!!
Nosaltres tenim la primera visita dimecres que ve a Circh. Hem passat per 2 IA i 1FIV per la seguretat social i com que tinc la reserva ovàrica a 0,2 ja no em fan més tractaments. Estem espantats pels preus de la privada però ho volem intentar.
Hi ha algun ginecòleg/a en especial que us hagu tractat especialment bé? Alguna recomanació?
Salutacions!
PD: primera vegada que entro en un foro.
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Bacilos » ds. ago. 04, 2018 4:22 pm

Perdut ha escrit:Bones!!
Nosaltres tenim la primera visita dimecres que ve a Circh. Hem passat per 2 IA i 1FIV per la seguretat social i com que tinc la reserva ovàrica a 0,2 ja no em fan més tractaments. Estem espantats pels preus de la privada però ho volem intentar.
Hi ha algun ginecòleg/a en especial que us hagu tractat especialment bé? Alguna recomanació?
Salutacions!
PD: primera vegada que entro en un foro.


Perdut, jo només m’he visitat amb el Dr Brassesco i la Dra Borràs. Tots dos són correctes.

Molta sort!
Dafne13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 30, 2018 10:46 pm

Re: Les lluitadores de Cirh!

EntradaAutor: Dafne13 » ds. ago. 04, 2018 4:58 pm

Perdut ha escrit:Bones!!
Nosaltres tenim la primera visita dimecres que ve a Circh. Hem passat per 2 IA i 1FIV per la seguretat social i com que tinc la reserva ovàrica a 0,2 ja no em fan més tractaments. Estem espantats pels preus de la privada però ho volem intentar.
Hi ha algun ginecòleg/a en especial que us hagu tractat especialment bé? Alguna recomanació?
Salutacions!
PD: primera vegada que entro en un foro.


A mi em va portar la Dra. Maqueda i em va encantar, la recomano al 100%.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::