FIV Hospital Vall d'Hebron

Tractaments, clíniques, medicaments..
Sandri86
Entrades: 2
Membre des de: dt. set. 25, 2018 8:50 am

FIV Hospital Vall d'Hebron

EntradaAutor: Sandri86 » dt. set. 25, 2018 8:59 am

Bon dia,
Em dic Sandra i tinc 32 anys. El meu marit i jo portem més de 3 anys intentant que em quedi embarassada. Al no quedar-me vam decidir anar al metge. Li van fer un espermio a ell el qual va sortir correcte. I a mi em van fer una analítica hormonal que va sortir perfecta i una eco vaginal que també va sortir bé. També em van fer una histerosalpingografia en la qual se'm va detectar les dues trompes impermeables, per tant ens van dir que sol podríem ser pares a través d'una FIV. Aquest juny la meva gine ens va dir en posaven en llista d'espera però que no comptessin en tenir notícies abans de 3 anys. Però al juliol vam rebre una carta de la Vall d'Hebron citant-nos al dos al novembre.
Serà per començar el tractament ja? O ens han de fer més coses? Es que anem molt perduts i no ens expliquen gairebé res.

Moltes gràcies per ajudar-nos
Fosqueta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. nov. 24, 2011 4:51 pm

Re: FIV Hospital Vall d'Hebron

EntradaAutor: Fosqueta » dj. oct. 04, 2018 6:54 pm

Hola Sandra. Doncs molt em sembla que aquesta visita es una primera visita, no iniciaras tractament. La llista d’espera ronda els 3 anys, com bé et va dir la ginecologa.
No se si et demanaran mes probes, pero basicament ja saben quin es el teu cas i sempre va bé anar ja amb els resultats.
Nosaltres tmb estem en llista a la Vall d’Hebron. El metge de capçelera ens va solicitar visita al setembre de l’any passat, i al desembre ens van enviar una carta amb cita al febrer. Que no va ser res nes que visita informativa, i ens van dir que entrabem en llista d’espera.
De fet sortint d’alla ens en varem anar a una clinica privada. I ara estic de 21 setmanes!! També es cert que nosaltres portabem 7 anys buscant i jo ja tinc 35 anys. I em. A espentar una mica cuant em va dir que si en tenia 40 i no m’habien trucat, que ja no esperes la trucads.
Espero que aquesta primera visita us vagi molt bé!
Sort!
Sandri86
Entrades: 2
Membre des de: dt. set. 25, 2018 8:50 am

Re: FIV Hospital Vall d'Hebron

EntradaAutor: Sandri86 » dc. oct. 24, 2018 6:16 pm

Moltes gràcies Formigueta... ja m'ho pensava... haurem de fer algun pensament..... moltes felicitats pel teu embaràs!!!! :content:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::