vitrificació òvuls

Tractaments, clíniques, medicaments..
Etel
Entrades: 3
Membre des de: dj. nov. 01, 2018 11:22 pm

vitrificació òvuls

EntradaAutor: Etel » dj. nov. 01, 2018 11:53 pm

x*x*x
Etel l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 27, 2021 8:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Arya82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 648
Membre des de: dv. set. 21, 2012 4:17 pm

Re: vitrificació òvuls

EntradaAutor: Arya82 » dc. nov. 07, 2018 2:13 pm

Hola Etel,

A mi també em va passar el mateix, tot i que en el meu cas l’estimulació era per fer FIV i no per fer vitrificació. Jo vaig fer 3 FIVS entre els 30 i els 32 anys: Amh de 2,4 i antrals sempre entre 10 i 15, és a dir bona reserva. En canvi les estimulacions, un desastre. De totes maneres, tot i que jo tampoc aconseguia gaires folis, sí que és cert que sempre, tots ells, van ser òvuls madurs i viables. Sempre en vaig aconseguir 5 o 6 (que eren els que creixien), que no és una quantitat per tirar coets, però tampoc està malament si són de bona qualitat!

També has de tenir en compte que potser simplement ha estat un mal cicle o potser la medicació no era l’adequada. Fa ràbia haver de cancel·lar, però potser el pròxim tens millor resposta!
Buscant des del 2011.
24/7/15 - Al 5é tractament, per fi... Beta POSITIVA!!
4/8/15 - (6+0) Sou dos!! I ja sentim com bateguen els vostres cors!
29/11/15 - (22+5) Marxeu. Adéu Aina, Adéu Ona. Us portaré sempre al cor.
24/8/16 - Bioquímic.
26/10/16 - Avortament espontani.
17/2/17 - Beta +++
18/10/17 - Neix la nostra petita.

Imatge
Etel
Entrades: 3
Membre des de: dj. nov. 01, 2018 11:22 pm

Re: vitrificació òvuls

EntradaAutor: Etel » ds. nov. 17, 2018 10:50 pm

Hola Arya, moltes gràcies per la teva resposta :) ara penso q potser vaig tirar-me enrera massa ràpid, però com tampoc t'asseguren que els que puguin extreuret siguin viables.. aiixxx. En fi, hi tornaré quan tingui més temps q ara vaig d bòlit.
Una abraçada!










Arya82 ha escrit:Hola Etel,

A mi també em va passar el mateix, tot i que en el meu cas l’estimulació era per fer FIV i no per fer vitrificació. Jo vaig fer 3 FIVS entre els 30 i els 32 anys: Amh de 2,4 i antrals sempre entre 10 i 15, és a dir bona reserva. En canvi les estimulacions, un desastre. De totes maneres, tot i que jo tampoc aconseguia gaires folis, sí que és cert que sempre, tots ells, van ser òvuls madurs i viables. Sempre en vaig aconseguir 5 o 6 (que eren els que creixien), que no és una quantitat per tirar coets, però tampoc està malament si són de bona qualitat!

També has de tenir en compte que potser simplement ha estat un mal cicle o potser la medicació no era l’adequada. Fa ràbia haver de cancel·lar, però potser el pròxim tens millor resposta!
Balma
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. nov. 22, 2018 12:44 pm

Re: vitrificació òvuls

EntradaAutor: Balma » dj. nov. 22, 2018 6:56 pm

Hola Etel!
Jo vaig vitrificar fa uns anys, també, per un altre problema mèdic. Tot i ser jove (29!) l'estimulació no va anar gaire bé i només en vam poder treure 5. Però vaja, millor 5 que res, no? Com que no n'hi havia prou i no garanteixen que amb això tinguis la papereta solucionada vam tornar a fer estimulació i 2a punció i aquest cop (em van canviar la medicació) va anar una miqueta millor: 8! Al final en tinc 13 de vitrificats, que és més o menys el que recomanaven si després els has d'utilitzar.

No vaig voler cancelar perquè ja havia invertit un munt amb la medicació, però si tu estàs més tranquil·la així no te'n penedeixis, tampoc. I ja veus, d'una vegada a l'altra pot canviar.. i si no els pots anar acumulant >.-<:
Imatge

Oct'17: avortament d'embaràs natural
Nov'18: comencem 1a FIV! 4 embrions 1 transfer -
Gen'19: 2a transfer +
Set'19 Benvinguda L!
Gen'22: comencem de nou el procés. Histeroscòpia quirúrgica per pòlip endometrial.
Jull'22: 3a trasfer -
Oct'22: 4a transfer -
Nov'22: proves trombofílies, test EMMA, ALICE, visita andròleg... :-o00m
...
Etel
Entrades: 3
Membre des de: dj. nov. 01, 2018 11:22 pm

Re: vitrificació òvuls

EntradaAutor: Etel » dt. des. 04, 2018 1:26 am

x*x*x
Etel l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 27, 2021 8:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: vitrificació òvuls

EntradaAutor: madame3 » dt. des. 04, 2018 11:03 am

Hi ha alguna possibilitat de puncionar l'òvul de cada cicle? Sense estimulació ni res, potser amb l'ajuda de clomífeno per a fer-ne dos o tres cada cicle, i prou. Baratet. Peeerò amb visites ginecològices en cada inici del cicle + analítiques més omifin per a provocar el desprendiment de l'òvul del folicle. Així, em sembla a mi, que t'assegures la millor qualitat dels òvuls i el teu cos i butxaca no es ressenteixen de la medicació.

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::