•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: myca » dj. gen. 17, 2019 5:06 pm

Hola noies, perdoneu no personalitzi pro estic al mobil.
Transfer feta, 2 blastos estupendus... Referent progesterona el metge ja mhavia dit qe no, i vaig mirar el pla del cicle natural que mhavia fet el primer dia i també posava qe progesterona inici despres transferencia, total, que vaig pensar que era el que tocava... tot i qe avui shan espantat quan els hi he dit que no mhavia posat progesterona, però després de mirar historial han dit que en cicle natural era el cos el que lhavia de segregar. A mes mha dit qe faci 200 i nomes cada 12 hores, es poqet no? Els altres cops feia cada 8 hores....
A mes que el van descongelar ahir es veu... Ho sigui qe avui tenia 6 dies... No era tant important coordinar el temps? aixxx quin patir amb la ss, espero com ha dit el metge qe a la tercera vagi la vençuda. Per mi, pro, és la cinquena transferencia!
Ufff ja veurem daqui 15 dies si ha funcionat el tema. Ah, ni beta ni res, daqui 15 dies prova dembaras i andando.
Erika79, que vagi molt bé dema!!
Merci a totes per les respostes i els ànims!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: bbm81 » dv. gen. 18, 2019 4:35 am

Hola noies,

anims per aquestes betaesperes, que no es facin massa desesperes.

Modo ego: al final la eco me la van fer dimarts perquè vaig tacar. Em vaig espantar molt al veure la sang, vaig trucar a la clínicia i em van dir que si era poc tranquil·la, però què és poc, per mi era com una regla però és que les meves regles són molt fluixes. Així que cap a la clínicia que si no m'hauria donat un atac. Però la eco super bé, es veu que si que era poc... vaig veure el batec del cor i també el vam sentir, quina emoció, i feia l'embrió 6,7 mm. Em van recomanar 2 díes de repòs a casa així que no he anat a treballar fins avui. No he tornat a tacar. Em van dir que és normal tacar algun cop però que si no veia sang vermella i coaguls que estigués tranquil·la.

Espero que pugueu veure una eco així aviat noies. Ànims que sí que es pot.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: myca » dv. gen. 18, 2019 12:37 pm

Bbm81, m'alegro que poguèssiu confirmar que tot segueix bé! és un camí ple d'esperes i desesperes aquest!
Jo no sé com ho faré per passar els 15 dies, ja que avui és el segon i ja estic dels nervis perquè no noto absolutament res... amb aquest negativisme que desprenc és impossible que m'acabin bé les coses, però estic tant escarmentada que no sé posar-hi més optimisme!
uff uff
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dv. gen. 18, 2019 12:46 pm

Quin ensurt Bbm81. M’alegro que tot estigui bé i que hagis pogut veure’l i escoltar el bateg :) és un gran moment!!

Myca, l’espera és una tortura. Jo avui faré un llistat de coses que vull fer que m’agraden i faré com una planificació per estar entretinguda.

Mode ego, el blasto ha descongelat molt bé i segons la gine i la biòloga és mooolt bonic. Esperem que no surti d’on l’han deixat fins d’aquí 9 mesos :p
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: airyn_jp » dv. gen. 18, 2019 2:11 pm

Hola noies!!

Que be que la eco estigues be bbm81!! Jo crec que es ben normal espantar-se si hi ha sang!

Erika que be que la transfer hagi anat be!!

Myca molt anims amb la desespero.... com t’entenc...

Jo estic que em pujo per les parets... si tinc simptomes perque penso mira t’estas fent il.lusions, i quan no en tinc perque penso veus?? No hi ha cap motiu per esperar que si, segur que es que no... un desastre... porto aixi una setmana... Ara vull fer test abans de la clinica el dilluns i nonse ni quan fer-ho per no veure’l
Blanc :((

A veure si passa rapid el temps i tot va be! Creuarem els dits!!!

Una abraçada!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Lili_81
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. oct. 04, 2018 9:50 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Lili_81 » ds. gen. 19, 2019 4:13 pm

Hola noies! Avui m'han fet la punció i estic mooolt trista... La cosa no ha anat gens bé.
La ginecòloga pel tamany dels folis i pels nivells d'estradiol esperava obtenir uns 10 òvuls però es veu que la majoria dels meus fol•licles eren buits i només ha recuperat 3 ovocits.
Quina decepció tan gran, ho estic apostant tot a aquest cicle de FIV i cada vegada hi ha menys possibilitats.
Demà sabrem quants fecunden però que puc esperar? Es possible que fefundin tots 3? La gine diu que solen fecundar una mitjana d'un 60% així que potser en tindré un o dos... quina merda! :ufs:
Ara només demano tenir-ne algun i que sigui de qualitat... Ja m han dit que amb tan poca quantitat no s esperaran a dia 5, si fecunda algún el congelaràn a dia 3.

Podría passar que fecundessin tots? Alguna li ha passat?

Ciau nenes, un petó!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » ds. gen. 19, 2019 4:54 pm

Airyn_jp, molts ànims. El cap és un gran enemic aquests dies.

Lili_81, si que és un bon pal però no desesperis. Jo tinc baixa reserva i de 5 n’hi havia 4 de madurs i van fecundar i arribar a +5 tots 4. Pensa, ja sé que és difícil i el cap i el que veiem al nostre voltant ens pot desanimar, que només en necessites un de bo per ser mami. Molts força bonica :*

Parlant del cap i les males passades que ens juga, jo avui m’he llevat amb la panxa “rara” i fluixera a les cames. Impossible que sigui símptoma de res però el cap, el cap és punyeteru jajajaja (tot i que tan de bo fos un símptoma!)
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: bbm81 » dg. gen. 20, 2019 12:05 pm

Hola, no personalitzo que estic amb el mòvil. Moltes gràcies per les vostres paraules.

Entenc els nervis de les que esteu esperant, és lo pitjor.

Lili, el meu cas va ser encara pitjor que el teu, només van treure 7 folicles i de madurs només dos, va ser una osti ben forta. Però van fecundar els dos. Un me'l van transferir a dia 3 i negatiu. I el segon el van deixar fins a dia 5 perquè no ho tenien clar i me'l van congelar i és el que tinc a dins. Ho torno a repetir, com em va dir una infermera, només necessites un per quedar-te embaraçada. Així que no et desanimis que encara es pot.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nurpefu » dl. gen. 21, 2019 8:05 am

Bones!!

molt de temps porto sense dir res po us vaig llegint…


bbm81 moltes felicitats, tot i quest ensurt! Me'n alegro que tot segueixi bé!!
Mayka paciència amb la espera... per a mi és lo pitjor… ànims
Erika79 avui tens la transfer? que vagi mb
Lili_81. lo important dels folis es que es fecundin i tirin endavant, Com va anar? Com et trobes? Jo vaig tenir petites molèsties, com les de la ovulació…
Airyn-jp sort amb la beta espera maca...
Xocolatina quan comences amb cicle natural?

Jo estic amb donació d'embrions amb cicle substituït… (que si arribo a saber que els pegats els havia de portar tant de temps... potser m’hagués plantejat cicle natural, però em feia por no ovular i perdre un altre mes...)
El dissabte em van fer la tranfer… al final van ser 2 embrions casi blastos (els hi faltava poquet). Ara tinc la beta el dia 31... :-o00m :-o00m :-o00m

Animus!!!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dl. gen. 21, 2019 2:36 pm

Ei noies!!

Quin munt de betes tenim a la vista!! Ja anireu dient resultats i sensacions!

Bbm com me’n alegro que tot vagi bé, quina il·lusió!

Lili, com va l’evolució dels embrionets? Molts ànims!

Avui he anat a fer una eco de control, l’endometri està com ha d’estar i ovulare entre dimecres i dijous, cosa que comprovarem amb una eco dimecres. O sigui que la setmana que ve si tot va bé em transferiran un embrionet.
De moment encara no m’he pres res de res. Quan vau començar vosaltres amb la progesterona?
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dl. gen. 21, 2019 3:01 pm

Jo vaig començar dilluns 14 al vespre i la transfer la vaig tenir divendres 18. Se suposa que són tants dies de progesterona com dies té l’embrió. El meu tenia 5 dies, així que no sé perquè no em van fer començar diumenge la veritat... Potser compten el dia que comences, ni idea filla. No em vull menjar el cap perquè hi ha sempre tantes coses a les que donar voltes i després si ha de ser serà.
La doc em va dir que al cicle natural no caldria donar-ne perquè els ovaris la produeixen de forma natural però en donen per tenir un extra. I que per això la dosis és més baixa que quan t’has estat punxant o posant pegats. Té sentit suposo.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: airyn_jp » dl. gen. 21, 2019 5:59 pm

Hola Noies!!

Jo com ha dit la Erika vaig començar amb la proges un dilluns i vaig tenir transfer divendres, i l'embrió tenia 5 dies...

Erika79 Com ho portes??

Xocolatina que bé que l'endometri estigui bé!!! Ara a esperar a ovular i de seguida tindràs l'embrionet amb tu!

Nurpefu Molts ànims amb la desespero! que bé que els teus embrionets estiguin ja amb tu! va que de seguida serà 31!!

Lili_81 com van els embrionets??? A veure si hi ha hagut sort i han fecundat molts... sino tanquil·la com ja t'han dit només necessites un!!

Mode Ego: Pues jo tenia avui pipitest a la clínica i.... POSITIUUUUUU!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Encara estic acabant de pair que estic :-()) :-()) i fins que no passin les 10 setmanes que es quan vaig perdre l'altre imagino que no acabaré d'estar del tot exultant però estem molt contents... amb molta por, pero molt contents!! Ara hem d'esperar fins el dia 6 que tenim eco per veure que tot vagi bé... Tot es esperar ara al principi... quines ganes de veure que tot va bé!!
Us vull enviar a totes un abraç ben foort i ànims perquè es pot!! Jo només vaig fer transfer d'un blasto i ha funcionat!!

Molts ànims boniques!!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dl. gen. 21, 2019 6:51 pm

Airyn que bé!!!! FELICITATS!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Normal que vagis amb peus de plom. Jo quan dic que quan ho aconsegueixi no ho viuré tran tranquila com anava la primera vegada la gent no ho enten i em diuen que això no pot ser. Ho sento, si no ho han viscut no poden jutjar-nos. Sempre hauré perdut el meu primer petit, això no canviarà mai, però segueixo endavant per aconseguir ser mare.

Jo, impacient, però és el que toca jajajajaja Estar de baixa em va molt bé perquè vaig cap aquí cap allà, dormo si tinc son, veig la familia que de normal puc veure poc, passejo perquè em doni el sol... I no tinc cap preocupació extra que comportaria estar fent classes.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Lili_81
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. oct. 04, 2018 9:50 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Lili_81 » dl. gen. 21, 2019 9:12 pm

Hola noies!!!

MoLtEs FeLiCiTaTs Airyn!!! Estic molt contenta per tu!!!

Sort a totes les que ja teniu els petitons a dins!

Al final dels 3 òvuls van fecundar dos... Demà ens diran com van, si han aguantat la ginecòloga vol vitrificar-los a dia 3 pq no es vol arriscar però jo vull que els facin arribar fins a dia 5 per tenir més possibilitats de implantació... No paro de pensar-hi, no puc desconnectar ni un minut...

A vegades vull ser positiva però cada vegada que he pensat en positiu m han donat una mala notícia...Abans d'entrar a quiròfan pensava que recuperarían 10 òvuls madurs pq així ho deien les ecos i l'estradiol i pam! 7 fol•licles buits! osti forta!! Com pot ser? Necessito alguna bona notícia! Es com si no mereixes pensar que anirà bé! Ja veurem si puc dormir aquesta nit...
Això és horroros! A totes les que heu passat per això varies vegades us admiro! Sou molt fortes!
Jo crec que em trencaré en qualsevol moment... :ufs:

Bé, ja veieu que estic de baixon... Perdoneu-me, no us vull desanimar... :-o00m :-o00m :-o00m
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: myca » dl. gen. 21, 2019 9:39 pm

Ayrin! ostres moltes felicitaaaats! gaudeixe-ho tant com puguis i confia que anirà bé!!
Lili_81, si, tens raó, això és desesperant no saber com evolucionarà tot i que sempre les notícies són per anar a pitjor i no a millor. A mi me n'han posat a dia 3 i a dia 5, i l'únic cop que va implantar però va ser un ectòpic va ser a dia 3, però això deu ser qüestió de sort.. en general es diu que millor a dia 5. Les que hem passat per això com dius tu, jo crec que al final t'afecta però com més de lluny... el que em passa a mi és que ara penso, perquè ha d'anar bé, si no hi ha anat cap cop! i no m'agrada estar tant passota.
Erika79, m'alegro que puguis estar de baixa tranquilament, almenys fent coses que t'agradin passa millor el temps.
Nurpefu, ànims amb aquesta espera! 2 quasiblastos, a veure si poguessim cantar positiu doble!!!
Xocolatina, ja ho tens a tocar! tema progesterona, jo em vaig ratllar perquè a mi no m'havien dit que me n'hagués de posar... i deu ser això, que al ser cicle natural és el mínim de medicament... a mi em van posar 2 blastos de dia 5 (o 6) i vaig començar amb la proge el mateix dia de la transferència i només 400 al dia.
bbm81, espero tot continui estupenduuuuu!
Ego: esperant, entre passota i negativa... com que és tot tant natural... no noto res de res de res.
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dt. gen. 22, 2019 8:17 am

Lili, a mi m’ha passat com a la Myca. De moment l’únic que s’ha quedat amb mi un temps ha estat el de la primera FIV que a la clínica on estava abans ho feien a dia tres.

Myca, jo vaig estar amb moltes molèsties tota la setmana passada, al començar amb la progesterona. Mai me l’havia notat tant. Dissabte i diumenge post transfer també. Però des d’ahir que ja no noto res. No sé si és perquè els ovaris ja han deixat de fabricar la progesterona i han baixat els nivells perquè no ha implantat o què...

Res, toca esperar!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dt. gen. 22, 2019 9:26 am

Quina bona notícia airyn!! :-()) Enhorabona i que tot vagi mooolt bé! Ja ens aniràs explicant! Després del difícil que ho tenim està bé tocar de peus a terra.

Erika, jo et copiaré la idea i ja estic fent llista de coses per fer els dies de betaespera. No agafaré vacances però vull estar entretinguda les hores lliures. neu:-D

Lili; es normal que amb dos de fecundats no ho vulguin portar-ho a dia 5 perquè ja saben quins et transferiran.
A mi del laboratori em van dir que no sabien si hi havia les mateixes possibilitats d’avançar a dins q a fora, però jo crec que hi ha més possibilitats a dins.
Costa posar-Se a la pell d’un altre, però jo crec que seguiria el consell dels metges i els transferiria a dia 3.
Jo a dia 3 en tenia 9 i a blasto en van arribar 5, em van dir que normalment només arriben un 50%.
Espero no haver-te desanimat més, no es el que pretenc!

A veure si les properes betes son positives!! Ja us queda menys!

Alguna altra transferencia a la vista?

Suposo doncs, que dimecres o dijous començaré amb la progesterona.

Merci per ser aquí! Va tant bé! :-()-)
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: airyn_jp » dt. gen. 22, 2019 10:35 am

Moltes gracies boniques...

Ara comença la segona desespero fins la eco.... a veure com va...!

Molts anims a vosaltres!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: RedBerry » dt. gen. 22, 2019 10:47 am

Bon dia!

No me pugut estar d'entrar per felicitar a la airyn per aquest positiu!!! Enhorabona per aquesta super panxu :-()) :-()) :-())

Molts PEPOS a totes :-()-)
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nurpefu » dt. gen. 22, 2019 12:26 pm

Bones!!

Ayrin_jp Moltes felicitats!!! >.-<: :b-)))

Lily_81 És una putada, jo t'entenc perfectament!! jo en tia 11 a la primera FIV i no es va fecundar cap ni un amb totes les analitiques i tot perfecte!!! Pensa que tens aquests tres, a veure si tens sort guapa!!! :miko:

Erika79 quan tens la beta??

quantes beta i quantes transfer??

Jo... aquí desesperant…. :-o00m :-o00m

Petons i ànimus!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::