•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Neuladenadal
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dc. nov. 21, 2018 2:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Neuladenadal » dt. feb. 12, 2019 11:21 am

Gràcies wapes! Sort n’hi ha amb aquest fòrum que sempre es donen esperances...!!!
Neuladenadal l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 03, 2019 10:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: airyn_jp » dt. feb. 12, 2019 1:08 pm

Neuladenadal jo vaig anar a urgencies perque el sagnat era mes que una gota i era rosa fosquet i ja ho donava tot per perdut pero l’embrionet alla estava, dema veurem si encara hi es. A mi em van dir que era sagnat d’origen desconegut, que no hi havia hematomes i que tot es veia be. Això si, em van donar la baixa i estic de repos... desprès d’aixo vaig estar tacant una mica marronos 3 dies mes, ara desde divendres passat res, pero clar estant de repos a casa...

Molts ànims i espero que tot estigui be! Santa paciencia que tens d’esperar a la tarda!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: airyn_jp » dt. feb. 12, 2019 1:09 pm

Neuladenadal jo vaig anar a urgencies perque el sagnat era mes que una gota i era rosa fosquet i ja ho donava tot per perdut pero l’embrionet alla estava, dema veurem si encara hi es. A mi em van dir que era sagnat d’origen desconegut, que no hi havia hematomes i que tot es veia be. Això si, em van donar la baixa i estic de repos... desprès d’aixo vaig estar tacant una mica marronos 3 dies mes, ara desde divendres passat res, pero clar estant de repos a casa...

Molts ànims i espero que tot estigui be! Santa paciencia que tens d’esperar a la tarda!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: bbm81 » dt. feb. 12, 2019 3:14 pm

Neuladenadal, a mi a la clínica de fecundació em van dir que podia ser encara de la implantació, que és molt habitual. I a la clínica Girona, quan se'm va repetir, em va dir que a la majoria que venen de FIV tenen pèrdues i és de la progesterona.
A vegades pot ser d'una hematoma, en mi no, però això t'ho venen en la eco.
A mi em durava un dia, i els següents dies taques marrons de les restes. Ja ens diràs, esperem que tot estigui bé.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Neuladenadal
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dc. nov. 21, 2018 2:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Neuladenadal » dt. feb. 12, 2019 4:14 pm

Hola maques! Merci per les vostres vivències i ànims!
Neuladenadal l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 03, 2019 10:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Amazona
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. feb. 04, 2019 7:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Amazona » dt. feb. 12, 2019 6:32 pm

Neula, estigues tranquila, si t'han fet la eco i el sac està igual que ahir has de ser positiva. Ja veuràs que tot anirà bé. He llegit molts casos de pèrdues i no tenen res a veure amb l'embrió.

Jo demà tinc la beta i aquest matí al llevar-me no he pogut evitar fer-me un Clearblue (no volia, però he pensat que em tranquilitzaria, fos quin fos el resultat). M'ha sortit positiu de 2-3 setmanes i no m'ho acabo de creure. Són tantes decepcions, que no les tinc totes. Espero demà sortir de dubtes...

Petonets
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dt. feb. 12, 2019 6:55 pm

Felicitats Amazona!!! :p-) :p-)

Si vols esperar, però no hi ha falsos positius al clearblue! Hi ha falsos negatius.

Has posat 1 o 2?

Ja ens ho confirmaras.

I molta sort a totes les de ecoespera. El positiu no és tot el que volem . Volem bebè sa a casa!!

<:-< <:-<
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: bbm81 » dc. feb. 13, 2019 7:20 am

Amazona, enhorabona que guaiiiii, tenir un positiu ja és un avanç molt gran, això vol dir que ha implantat. Me'n alegro un munt, a veure la beta i després et tocarà ecoespera.

Neuladenadal, jo vaig tenir dos dies perdues pero amb 15 dies de diferencia entre ells. Després el següents dies és sang marró com seca. Si la eco va sortir bé, confia i esperem que se't freni el sagnat. Les esperes són criminals.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Lola11
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 13, 2019 8:13 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Lola11 » dc. feb. 13, 2019 8:25 am

Hola noies, sóc nova per aquí :--/)

He acabat 3 IA per SS al Clinic sense èxit, i la meva parella i jo ens estem pensant si fer FIV per privat al Clinic o a un entre lloc.

Hem vist al Dr. Iñaki González a la Dexeus, i ens ha agradat però preferim intentar-ho al Clínic. Coneixeu quadre mèdic de la part privada del Clínic? Jo he conegut gairebé a tots els que atenen a la part pública perquè fa anys que arrossego visites amb ells (fa 2 anys vaig tenir èctopic cornual natural), però no sé si a la privada son les mateixos o si inclús et poden deixar escollir metge. Teniu alguna experiència amb ells?

Moltes gràcies!
Neuladenadal
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dc. nov. 21, 2018 2:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Neuladenadal » dc. feb. 13, 2019 10:06 am

Amazona moltes felicitats!!! Si el test ha sortit que si, no hi ha dubte que estas embarassada!!! Potser a hores d’ara ja tens el resultat de la beta... Informa’ns!!!

Bbm81 i tant si són criminals les esperes!! Esperem que em vagi tant bé com a tu!

Benvinguda Lola!! Jo no et puc ajudar amb això... Amb les que som per aquí segur que algú té experiència amb el Clínic.
Neuladenadal l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 03, 2019 10:37 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Amazona
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. feb. 04, 2019 7:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Amazona » dc. feb. 13, 2019 3:38 pm

Neula, ànims i empenta, que tot anirà bé!No et mengis el tarro, perquè veig que això de les pèrdues és molt freqüent i no vol dir que la cosa segueixi endavant.

Lola, jo sóc novata però ja hem passat per la SS, la Dexeus i Cirh. La SS és el que és i hi ha els recursos que hi ha per aquests temes... De la Dexeus no en puc parlar bé, el tracte és molt impersonal i has d'insistir per saber coses. Nosaltres en vam acabar molt descontents. Del Cirh la meva opinió és totalment favorable i ha corroborat que a la Dexeus el tracte és deficient.

Mode ego: la betaspera ha marcat 600,així que contentíssims. Són tantes decepcions, que no t'ho acabes de creure i ara fins que no el tinguem en braços seguirem patint.
He aprofitat al mateix anar fer la beta perque la doctora em mirés l'inflor de la panxa. M'ha dit que hi tinc líquid i hiperestimulació ovàrica. He de vigilar de no fer esforços, menjar proteïna i beure aquarius. En principi fent bondat m'he d'anar desinflant i em faran una nova eco el dimecres que vé. Això m'ha esguerrat una mica la bona noticia, però no he notat preocupació en la doctora.
Aprofitant que treballem pel nostre compte marxarem fins diumenge a esbargir-nos i estar tranquils. Que ja ens toca.

Petons!
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: airyn_jp » dc. feb. 13, 2019 8:40 pm

Amazona moltissimes felicitats pel test i per la beta es super bona! Gaudiu molt del descans, no deixis que el petit repos t’aixafi la bona noticia

Lola jo no et puc ajudar, nomes the anat a Institut Marques jo...

Neuladenadal, si se’t fa molt lent l’espera sempre pots provar d’anar a urgencies i que et facin un cop d’ull a mitja espera....

Mode ego: jo he anat al gine aquest mati, está molt content per nosaltres m’ha fet una eco i hem sentit el cor, està tot perfecte, feia 1cm que es el que toca... tot i aixi jo fins que no vegi que pasem les 12... l’ultim cop em vaig quedar a les portes, vaig tenir l’avortament a les 9 aixi que no puc evitar no estar tot lo contenta que estare quan passem aquesta barrera... com a minim podre agafar aire... tot i aixi mentalitat positiva!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: bbm81 » dj. feb. 14, 2019 10:39 am

Amazona!!!! que bé, enhorabona. Tranquila per l'acumulació de líquids i hiperestimulació, és habitual, no afecta a l'embaràs, i amb repòs i bondat tot es posarà a lloc. Que no t'esguerri la noticia i a disfrutar-ho amb un bon finde.

Airyn, el moment de le primera eco en que se sent el cor és inolvidable, llàstima que a mi em va enganxar amb el negit de les pèrdues. Però fa tanta ilusió sentir-lo. Ja sé que és difícil en pensar en la possibilitat del abortament, però fes molta bondat i positiva. Ànims.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dj. feb. 14, 2019 3:59 pm

Ara sí que està confirmat!! Felicitats Amazona! Que passeu uns dies tranquils. I cuida't a veure si baixa l'inflamació. És força freqüent però no és poca cosa.

Benvinguda Lola, jo tampoc et puc ajudar. El més important és tenir un bon diagnòstic. Sabeu perquè no us hi quedeu??

Cada cop hi ha més noies amb positiu i en ecoespera!!

Avui he tingut la transferència !! Els 2 embrions millors han descongelat bé i me'ls han pogut posar! Ara faré repòs uns dies i a veure què passa. La beta la tinc pel dia 25.

És la meva 4a transferència però la primera amb intralipids després d'haver descobert que tenia alteracions en les natural killers.

Espero que aquest cop funcioni!! Serà la meva darrera FIV amb propis. Tinc 42 anys i ha estat una sort fer 4 embrions de bona qualitat. No vull tornar a passar per l'estimulació.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dc. feb. 20, 2019 10:21 pm

Hola noies!!

Tenim això una mica parat!!

Com esteu les embarassades? :)

Dalilala ja queda poquet pel 25, com va? Tenim algú més amb betaespera?

Alguna transferencia a la vista? Jo en teoria si tot va bé dimarts!

Algú que comença?
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Piojito » dj. feb. 21, 2019 8:05 am

Bon dia noies,

tinc una consulta, a alguna de vosaltres us han operat de miomes? Jo estic a la llista d´espera per fer-me l´operació i aquesta setmana m´han confirmat que serà una "miomectomia abdominal", és a dir que m´obriràn com si es tractés d´una cesàrea, estic cagada la veritat, així que si alguna hem pogués explicar la seva experiència... si per aquí no hi ha cap, sabeu a quin grup ho puc preguntar?

Moltes Gràcies i ànims que cada vegada queda menys!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dj. feb. 21, 2019 8:54 am

Hola noies!!

Sembla que sóc la única amb betaespera aquests dies. Vaig bé, passo moments de tot: alguns tinc esperança i altres que penso que és complicadissim i que ho tinc difícil.

No sento res: només els pits una mica inflats per la progesterona: el mateix que altres cops i que sempre van ser negatius.

El més empipador és punxar-se la heparina... El millor és que estic de baixa i m'ho agafo per descansar i gaudir de la família.

Com van les betaesperes ? Encara teniu pèrdues?

Xocolatina: molta sort! Fas cicle natural o et posen estrogens?

Piojito: per miomes et fan una cesària? No conec cap cas, deuen ser molt grans. No ho sé, no sóc ginecològa. Pregunta al metge perquè t'ho fan així i si podria ser per histeroscopia. Si no estàs segura demana una segona opinió. A mi em van operar per endometriosis i em van treure un mioma petit tot a la mateixa histeroscopia.

Sort a totes!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Balma
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. nov. 22, 2018 12:44 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Balma » dj. feb. 21, 2019 10:03 am

Piojito, a mi em van operar (no eren miomes, però pel cas..) i tenia dues opcions: o laparoscòpia o cesàrea. La primera implicava molt més temps d’operació i anestèsia, la segona més temps de recuperació. A la seguretat social no em van deixar escollir (per protocol i mida tocava abdominal) però per privat sí. Tot i que vaig haver de firmar que si un cop estava dins de quiròfan adormida no se’n sortien autoritzava l’altra via.

Al final van poder amb laparoscòpia i la recuperació va ser més ràpida (una setmaneta en comptes d’un mes) però pels metges és molt més fàcil obrir i potser es volen assegurar de veure-ho tot molt més bé.

Sempre pots demanar una segona opinió si et fa estar neguitosa.. ànims!!!!! No és fàcil, però d’aquí res serà només un record...

Una abraçada!!
Imatge

Oct'17: avortament d'embaràs natural
Nov'18: comencem 1a FIV! 4 embrions 1 transfer -
Gen'19: 2a transfer +
Set'19 Benvinguda L!
Gen'22: comencem de nou el procés. Histeroscòpia quirúrgica per pòlip endometrial.
Jull'22: 3a trasfer -
Oct'22: 4a transfer -
Nov'22: proves trombofílies, test EMMA, ALICE, visita andròleg... :-o00m
...
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Piojito » dj. feb. 21, 2019 10:31 am

Gràcies Balma,

en tinc 2 opinions d´hospitals de la S.S. i tots dos m´han dit el mateix, per privat no tinc opinions perque vaig mirar quant em costava l´operació i eren 5.000 €, així que ja no hi vaig ni agafar visita.

M´han dit que sent abdominal serà un mes més ó menys de recuperació i després perque l´úter estigui fort hauré d´esperar-me uns 6 mesos més per fer un nou tractament de FIV, tot aixó és una Odissea.

Al principi no ho portava malament perque pensava que seria l´operació "senzilla" però quan m´han corrovorat que seria aquesta m´enfoscat :(
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mir DB » ds. feb. 23, 2019 8:25 am

Piojito, no et puc aconsellar amb aquest tema perquè no hi entenc. Però últimament he llegit molts positius que ens han d'animar. Un dia els escriurem nosaltres!!! Que els metges facin el que hagin de fer, recupera't i endavant!! Ens llegim per aquí!! :*
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::