•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Perdut » ds. feb. 23, 2019 8:49 am

Ànims PIOJITO!!! Un pas més per cumplir el teu somni.

A totes les altres a seguir sempre lluitant!

Bon cap de setmana primaveral :--/)
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » ds. feb. 23, 2019 2:26 pm

Piojito, amb el tema miomes no puc ajudar-te.. em sap greu. Molts ànims i pensa que cada cop estàs més a prop de la meta.

Dalilala, el mes de la punció no em van transferir per risc a hiperestimular, el següent vam provar cicle natural i vam haver de cancel·lar perquè no es veia clar... i vaig dir prou, fem amb pegats per a veure si així aconseguim transferir. Transferirem un blasto iniciant eclosió. Ara estic amb evopad, àcid fòlic i la nostra amiga la progesterona.

Molts ànims a totes!!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Lili_81
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. oct. 04, 2018 9:50 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Lili_81 » ds. feb. 23, 2019 5:09 pm

Hola noies!

Piojito, jo personalment no tinc experiència en miomes però una bona amiga ho va passar malament amb aquest tema.
Va estar molt temps buscant embaràs amb un mioma (li deien que anés provant pq si podia quedar igual)... Tenia forces símptomes negatius com sagnats abundants, regles molt freqüents, anèmia, etc.
Al final van decidir operar-la tb via adominal pq era gros i un any de recuperació de l'úter.
Passat l'any d'espera es va quedar embarassada el primer mes de tornar-ho a intentar... Així que final feliç!

Ella s'ho va passar molt malament durant tot el procés i després l'any d'espera però potser si no s'hagués operat encara estaria buscant... En canvi ara té un nen d'un any! <:-<
El que vull dir-te és que potser l'operació i la recuperació és el que el teu cos necessita per ser mare! Pensa en l'espera com una preparació pel que vindrà... :-())

Molta sort! :--/)
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » ds. feb. 23, 2019 7:56 pm

Piojito, si ja tens una altre opinió d'un altre metge i la privada no és una opció, els hi hauràs de fer cas. Molts ànims i molta sort. Serà llarg però ho aconseguiràs.

Xocolatina, tens força embrions. Poc a poc i aviat arribaràs a la transfer.

Moment EGO: Jo avui per primer cop, després de quasi 5 anys de cerca, he vist el meu primer POSITIU al Clearblue!! Estic molt contenta i esperançada!! Però ja sé que poden passar moltes coses i la beta és el que compta...

Serà dilluns. No ho he dit a ningú, només al meu marit. Però aquí hi ha tota la meva història i vull que en quedi constància amb totes les cercadores del Sóc petit.

Creo els dits que sigui fort i valent i segueixi amb nosaltres per sempre.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dg. feb. 24, 2019 7:17 am

Dalilala, felicitats!! Esperem que demà tinguis una beta ben alta i que et confirmi el test!! Segur que si, molta força i que el petitó es quedi amb tu els 9 mesos!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Piojito » dl. feb. 25, 2019 7:32 am

Bon dia noies,

MOLTES GRÀCIES A TOTES! La veritat és que després de tant de temps amb aquest tema és una gran p... haver-me d´esperar un any més, però no em queda un altre, així que cap endavant amb tot aixó, crec que l´operació serà de cara a l´abril, així que a sobres també passaré l´estiu fotuda, en fin, esperem que al menys després en tinguem recompensa, encara que també estem molt mentalitzats de que després de tot el que hem lluitat potser al final ens quedarem sols.

Un petó molt gran.
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Piojito » dl. feb. 25, 2019 7:33 am

Ànims Dalila, estema totes amb tu!!!!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: bbm81 » dl. feb. 25, 2019 8:00 am

Dalilala!!!! moltes felicitats!!! me'n alegro un munt!!! Ja veurás com el teu valent s'hi agafa ben fort. Ja ens informaràs de la beta d'avui.
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: airyn_jp » dl. feb. 25, 2019 9:35 am

Moltes felicitats Dalila!!!

Que be!!! a veure la Beta que surt!! pero positiu al Clearblue es positiu!!!

Mode EGO: jo estic una mica out perque aquestes primeres setmanes estant sent molt dificils... tacats cada 2x3 i a més dema faig les 9 que son les setmanes amb les que es va parar la meva estrelleta.... esperem que aquest cop tot vagi bé!

Molts anims a totes les q esteu de cerca!!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Lunipruni » dl. feb. 25, 2019 10:42 am

Bon dia noies!!

Primer de tot donar l’enhorabona a la Dalilala!! Et mereixes aquest positiu, gaudeix-lo molt!! I ja veuràs com tot va bé!!

Airyn, jo també vaig tacar les primeres setmanes, fes vida tranquil•la i aviat podras gaudir de l’embaràs!!

A la resta, molts ànims boniques!! Ja veieu que tard o d’hora s’aconsegueix!!!

Nosaltres ja som una família de 4!! El dia 14 de Febrer va néixer la Valentina. Teniem cesària programada pel 15 però va decidir que volia néixer el 14 i a la matinada vaig trencar aigües. Em van fer cesària igual pq estava asseguda i tot va anar molt ràpid i molt bé.

Molta màgia blanca a totes!! :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Perdut » dl. feb. 25, 2019 10:49 am

Felicitats Lunipruni!!!

Felicitats Dalila!!

I ànims a totes! El
Mbl només em deixa veure els dos últims comentaris.
Si teniu instagram i em voleu seguir es keepdreaming1984. A mi m’ajuda escriure la meva historia. Us animo a fer-ho!

Intentaré posarme al dia amb el pc de cada una de vosaltres.

Petons!
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dl. feb. 25, 2019 2:33 pm

Moltes gràcies noies!!

Beta positiva confirmada!!!! Estem contentissims!

Per primer cop!! :p-) :p-)

Però la beta és baixa: 64 a mitjans de la 4a setmana. La doctora ens ha dit que per anar a bé hauria de ser superior a 80 però hi ha esperança.

Demà tornarem a posar els intralipids perquè el meu sistema immunològic no l'ataqui i dimecres tornarem a repetir la beta. Si es doble bé, sinó mala història... això és un patiment!! :-o00m

Estic contenta però ja sabeu: volem bebè sa a casa i encara que hem fet un gran pas encara estem lluny d'aconseguir-ho.

La que hem de felicitar perquè ho ha aconseguit del tot és la Lunipruni! Ja tens els teus bebès sans a casa!! FELICITATS!!! <:-< <:-<

I molta sort a totes les de ecoespera... especialment a la Ayrin. Molts ànims i positivitat!

I a veure si aviat la xocolatina li fan la transferència. Saps cap a quin dia podrà ser?
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Amazona
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. feb. 04, 2019 7:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Amazona » dl. feb. 25, 2019 10:08 pm

Felicitats Dalilala!Segur que s'ha agafat mooooolt fort i tot anirà bé!

Ayrin, no et rallis, ànims diuen que és una cosa normal tenir pèrdues. A mi no m'està passant i no sé si és bo o dolent.

Mode ego: dimecres vam tenir visita amb la Doctora Borràs del Cirh per controlar-me l'hiperestimulació dels ovaris i el liquid que tinc a l'abdomen. Em van fer una eco i m'ha disminuit tot plegat però he de seguir fent bondat. Ja vam poder veure el saquet i aquest dijous hi hem de tornar i en principi hem d'escoltar el cor. Encara no ens ho creiem tot plegat.

Ànims a totes les que seguim lluitant!
Colibri82
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dg. maig 27, 2018 8:13 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Colibri82 » dt. feb. 26, 2019 11:16 am

hola bon dia a totes!!

Moltes felicitats a les que per fi heu aconseguit l'embaràs, enhorabona de veritat.

Jo us escric perquè he realitzat un cicle de FIV per a SS que ha resultat negatiu. Mai m'havien donat el diagnòstic que teniem, únicament que el meu marit tenia els espermatozous lents, i en el meu cas uns óvuls "passables".
Bé, he portat uns informes a una anèstesista que treballa en un centre de fertilitat (esimer), i m'ha dit que el meu marit té oligoastenoteratozoospermia, i que jo estic bé.

En vistes de que el nostre problema s'esdevé a una mala morfologia, mala movilitat i poca quantitat i axil fa que no deixi avançar a l'embrió, estic buscant clíniques privades per poder fer les proves necessàries i que realitzin FIV+DGP. Si alguna em pogués recomanar clínicas ho agraïria.

Aquesta anestesista, encara que és un encant de noia, treballa a Teknogin (clínica esimer) i per internet donen moltes opinions dolentes i molts fracassos. Una amiga meva va anar a la clínica Fertty, però va ser per IA i es va quedar a la primera, com el meu cas és més complicat, prefereixo referències de persones que hagin passat o estiguin ara fent FIV.

Moltes gràcies noies. Sort
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dt. feb. 26, 2019 4:06 pm

Colibri, no et puc ajudar amb el tema DGP, però segur que per aquí hi ha algú que et pugui ajudar.

Lunipruni, enhorabona per la bonica família!

Doncs jo per fi, avui després de dos mesos de la punció, m’han transferit un bonic blastocist >.-<:
Tinc la beta el dia 8, dia de la dona!

Molts ànims a totes!!
Alguna novetat algú?
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dt. feb. 26, 2019 4:32 pm

Per cert, alguna li han fet punxar PROLUTEX? L’analisis d’abans de la transferencia em va sortir que la progesterona estava baixeta i ara m’he de punxar això cada dia...
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Numore33
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Numore33 » dc. feb. 27, 2019 11:42 am

Bon dia noies!
Sóc nova al forum així que us explico una mica la meva historia.
Tenim dos fills, el primer fruit d'un embaràs natural i el segon va vindre amb la nostra primera FIV.
En la FIV vam tindre molta sort perquè ens vam quedar embarassats a la primera, la estimulació no va anar gaire bé, només vam obtindre 3 embrions un de calitat A que es el que em van transferir a dia 3 (el petit de casa) i els altres dos els van deixar a veure si arribaben a blasto, només en va arribar un que el van congelar.

A la clínica on anem quan et vitrifiquen els embrions entra un manteniment de dos anys, al gener ens van enviar un correu dient que s'acabava el manteniment i els hi haviem de dir a veure que voliem fer amb el nostre frigobaby aixi que, sense pensarnos-ho gaire, vam decidir que aniriam a per el tercer!!!

I aqui estem, ahir ens van fer la transfer, així que en betaespera fins el dia 8, anem iguals Xocolatina ;)

Del tema de la progesterona jo vaig amb dos ovuls cada 12 hores total 800mg al dia. A la analítica del dia abans de la transfer la infermera em va dir que si sortia malament m'hauria de punxar una altra dossi suposo que deu ser això que t'han donat a tu, però va sortir bé, a 13,5 crec que em va dir la Dra.

Molts anims i molta sort a totes!!!
Apolonia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dj. des. 04, 2014 10:28 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Apolonia » dc. feb. 27, 2019 12:09 pm

Colibri82, una de les millors clíniques que hi ha, sense cap dubte, és IVI. És de lo millor a nivell laboratori.
Que tinguis molta sort!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dc. feb. 27, 2019 2:25 pm

Hola Numore33! :--/)

Que bé! Tenim dues betaesperes!! Desitjo que us vagi molt bé!

Xocolatina pel que fa el Prolutex no et puc ajudar. A mi primer em van dir que potser hauria de posar però finalment amb l'ultagestan ja faig nivells correctes. Ànims, les punxades són un rollo... Jo amb l'heparina veig les estrelles...

Colibri, no et puc ajudar. Jo no he fet mai DGP... IVI té molt de nom en laboratori.

Jo no tinc bones notícies. La beta ha baixat de 65 a 55 i això no fa bona pinta. Demà he de fer una nova analítica i veure com evoluciona el valor... per ara no he tacat ni res... però ens hem entristit molt....

Algú amb una experiència similar? Una beta que l'endemà baixa una mica i no puja??

Em sembla que ho tenim difícil. Però és el nostre primer positiu. Després de 5 anys això sembla un gran pas, però se'm fa molt llarg...
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Ally83 » dc. feb. 27, 2019 6:46 pm

Hola a totes!!

Moltes felicitats als positius!! I les betesperes ànims que és durillo....i sort molta sort!

Us vaig llegint, xq no m’agrada oblidar d’on ve la meva peque, i sempre penso que si puc ajudar a alguna doncs aquí estem!!

Colibri jo vaig fer fiv-dgp a la IVI x baixa reserva ovarica i avortaments previs. La veritat es que estic encantada amb ells, xq vem aconseguir dos embrions bons, un és la Paula que te ja casi 7 mesos i l’altre el tenim congelat.

Espero que totes tingueu molt sort!!
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::