•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mir DB » dc. març 13, 2019 10:53 pm

Hola! Us vaig llegint i sento els negatius...
Lili: jo estic esperant q em vingui la 2a regla post transfer per començar el tractament. També tinc 2 embrions i prou, i la meva regla es fa esperar. Porto 34 dies i estic considerant la possibilitat d'estar embarassada... que il.lusa que sóc!!! Si al cap de setmana no m'ha vingut em sembla q faré un test. Normalment ja tenia regles de 35, 40 i 45 dies. També rumio si algunes podien haver estst bioquímics, no sé si me n'hagués adonat... I com que sóc tan irregular em pregunto si el meu cos respondrà bé a un tractament tan "quadriculat" on et fan tenir regles de 28 dies...
Sort a tothom!!
1/17: Comencem
5/18: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
7,8,9/18: 3 IA -
1/19: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
4/19: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avort espontani, histeroscòpia
Ell 70% alteració doble cadena
11/19: 2a FIV 3 blastos
12/19: 3a FIV 2 blastos. DGP: 3 aptes
1/20: Transfer 5B: -
6/20: Transfer 5B: +!!!
Avatar de l’usuari
OTRA32
:: conillet
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: OTRA32 » dj. març 14, 2019 10:22 am

Test ovulacion dia 13 del ciclo blamco nuclear!!! Mañana revision pero creo que esto tiene mala pinta....jooooooo
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dj. març 14, 2019 5:50 pm

Noies, sento haver estat out, ara us explico el motiu però primer moltes gràcies per les felicitacions :) I molts ànims a les que encara no heu pogut veure el positiu en aquest cicle. Molta força per totes!

Doncs he estat out perquè estava jo en tota la meva felicitat quan, de sobte el dilluns 4 (una setmana post beta) a la nit, salvaslip tacat. I no marronet, ben rosa/vermellós. Us podeu imaginar com em vaig enfonsar. Vaig trucar a ma mare (no tinc parella i no volia enfrontar-me a la noticia tota sola) i vam anar a urgències.

Després de tenir-me dos hores per esperar el resultat de l'analítica, em va visitar un gine (va trigar perquè estava atenent un part) i em va fer una eco. Tot tranquil anava mirant i no em deia res. Volia que m'ho digués ja i acabé la tortura i de cop va i em diu: felicitats, són dos. I jo: O_O com que felicitats, si he tacat, per això vinc!!
Li vaig preguntar per la beta perquè ningú m'havia comentat el resultat i em va dir que havia pujat a 16.500 en una setmana i a la eco es veien els dos sacs i la vesícula vitelina de tots dos. Ja no veia rastres d'hemorragia i tot semblava estar bé, que hauria sigut alguna veneta que s'hauria obert. Va dir que seguís amb la pauta de medicació, em va receptar unes vitamines i que no fes cap esforç. I que s'havia de fer seguiment per eco.

Vaig tornar a casa cagada de por per si seria veritat o no i us juro que gairebé no m'he mogut del llit i/o del sofà la setmana següent fins el dia 12 en el que tenia la eco a la clínica de reproducció. Seguia amb la meva paranoia de que s'havia aturat i el meu cos ho estava retenint com em va passar l'any passat.

I res, el 12, el dia que feia les 6 setmanes justes, eco i els dos batecs i ni rastre d'hematoma ni res sospitós >.-<:

Sé que em costarà gaudir-ho, tinc la por al cos. Espero acabar relaxant-me i creient-me que ara si que anirà tot bé.

En 15 dies torno a pujar a la clínica per la última eco amb ells.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dj. març 14, 2019 9:34 pm

Quina emoció Erika79!! :b-))) :b-)))

Tot i les pors sona genial! Em sembla que el teu cas s'ha solucionar al controlar la tiroides oi?

Cal buscar el motiu... pq així augmenten les possibilitats. Jo penso que sempre hi ha un motiu.

Molts ànims, paciència i positivisme!!

A veure si aviat la resta estem com tu.

Jo us he d'explicar que he fet una bogeria... estava fent cicle natural per transferència de congelats i la cosa anava una mica més lenta del normal... total que ahir la doctora diu mira tens dos funicles quasi iguals. De natural tb en podries tenir dos si feu sexe d'aquí 2 dies tb us podra funcionar. Però jo penso. Nosaltres no podem pels anticossis dels espermatozoides del meu marit. O sigui que es perdien... i li dic. I si me'ls treus??

La vaig deixar parada i va rumirar. Si encara no tens hormona ovulació es pot fer...
Resum que al cap d'unes hores em truquen i es pot fer. Punxo ovitrelle a la hora convinguda i endavant. Otra32 és la única medicació hormonal per ara. Tu no fas ovitrelle?? Pq? No vols fer?

Resum demà faig punció dels dos funicles. No perdo res, sóc gran i trec 5 o 6 amb estimulació. I de bons 3 o 4... i cap ha tirat endavant.

O sigui que demà quiròfan. Desitjeu me sort. Si fem embrionets mantindrem els altres congeladets...
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Numore33
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Numore33 » dj. març 14, 2019 10:38 pm

Bona nit noies, com aneu?

Erika79 enhorabona doble!!! Quin patiment...però si els has vist als 2 bategant amb força i no tens perdues ho has de celebrar que son molt bones noticies!!!

Sento lo del bioquimic xocoloatina, fes totes les probes que puguis aquest cicle de descans a veure si averigüeu alguna cosa més i vas més segura a la proxima transfer.

Sou unes quantes amb transfer aquest cicle >.-<: que bé que aixo estigui animat. Molta sort a totes!!

Dalilala, no sabia que es podia fer punció sense estimulació? Que vagi tot molt bé i si podeu acumular embrionets més oportunitats tindreu. Estarem pendents de noticies teves.

Otra32 ja ens diras com va la visita i a veure com tens aquest endometri. Jo no vaig fer cicle natural aixi que no se com funciona aixó, el test d’ovulacio ha de sortir positiu? Aqui s’aprenen moltes coses.

A mi al final ahir em va venir la regla i hem decidit que ho tornarem a intentar. Dilluns tenim visita amb la doctora, com que no tenim congeladets hem de tornar a començar de 0. No se si hem de tornar a fer probes o serveix tot el que tenim de fa dos anys. Alguna a fet mes d’una FIV? Segueixen les mateixes pautes o varien?

Gracies noies i ànims!!!
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Piojito » dv. març 15, 2019 7:25 am

Ohhhh Erika79, QUINA BONA NOTICIA!!!! Després de tant de temps... els miracles existeixen, estic tant contenta per tu!!!!

Dalila, creuarem els dits per tu, perque la punció i la fecundació vagin genials.

Jo segueixo esperant la trucada per l´operació que si no vaig contar malament hauria de ser pel mes que bé...

Petonets a totes!!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dv. març 15, 2019 11:01 am

Dalilala, no ha estat per les tiroides. Tampoc va funcionar quan les tenia regulades. Vaig decantar-me per l’adopció d’embrions.
Fa un any i mig tenia reserva d 0,4. Ara deu estar encara pitjor. Podia estar estimulant i intentant fins que un de ves a saber quants resultés prou bo i no em veia preparada ni anímicamemt ni econòmicament per seguir per aquella via.

Eh, el que has fet tu jo ho deia quan sense medicació tenia uns quants antrsls jajajaja però em deien que no perquè s’anaven perden a mesura que algun despuntava. Espero que al ser selecció natural et vagi súper bé!!

Gràcies Piojito i Numore :*
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
OTRA32
:: conillet
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: OTRA32 » dv. març 15, 2019 2:05 pm

Erika 79 Felicitats per l’embaràs! I doble!!!! Quin susto vas tenir, i que gran noticia! A gaudir d’aquesta bonica etapa.

Dalilaaaaa ja veig que aneu a per totes! Clar que sí! Com estàs de la punció? Com ha anat?

Numore33
No tinc ni idea si valen o no valen, jo després de 2 anys i pico m’han repetit les serologies (vih, hepatitis i demés) per la transfer… Suposo que depen del temps que passi… s’han de repetir analitiques…

Piojito, espero que no tardin gaire per l’operació! No sé ben bé de què es tracta perquè fa poc m’he incorporat!

Modo ego
: HI HA TRANSFER! (bueno depen de l’analitica de la progesterona demà) però hi ha tranfer!!!!!!!!!!! Aix, he de confiar més en el meu cos!!!! Doncs 8,1 mm tenia l’endometri bonic trilaminar i amb bona circulació i un folicle de 16 mm així que demà em punxo ovitrelle, dijous descongelen tots i els porten a dia +5 i dissabte fem transfer!!!!! Noies… això ja és serio…. :-o00m x*x*x

Una forta abraçada per totes! :p-)
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dv. març 15, 2019 10:02 pm

Perfecte Otra32! Tot sona bé i vent en popa!! Ja se'm feia raro que no posesin ovitrelle...

La meva bogeria no ha funcionat. No han caçat cap óvul... sembla que és difícil si no fas cicle medicat.

Ha estat trist quan m'ho han dit després de despertar-me de l'anestèsia ... tot és molt complicat en aquestes coses.

Sort que tenim congelats. Si es descongelen bé posem el dilluns.

Farem betaespera juntes!!

Volem positius!! Els necessitem!! Jo ja porto forces FIV i molt de temps. Ho podeu veure a la meva signatura...
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
OTRA32
:: conillet
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: OTRA32 » dg. març 17, 2019 9:33 am

Dalilala quina llastima! I si nones pot sino es medixalitzat perque la clinica no.us vam posar els peus a terra????jopeeee! Molts sort dema amb la transfer d'aquests embrionets! De bem segur que es la vostra! Farem transfer molt i molt juntestes! Compartirem els 10 dies de patiment...si els meus tambe arriben com tenen qie arribar... Creuarem els dits!
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dl. març 18, 2019 10:22 am

Així l'analítica de la progesterona ha sortit bé OTRA32?? Jo a punt de transferència a aquesta tarda.

Espero es descongelin bé...

Aquest matí m'he hagut de prendre la progesterona via oral i tinc un globo... :-:)

He anat al CAP i quan he agafat bus em marejava com una sopa. Sort que no he de conduir. No és bona idea...

Espero que tot vagi bé...

Algú més a punt de fer transferència?? Numore33 tu te'ls poses aqiest cicle? Q heu decidit?
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
OTRA32
:: conillet
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: OTRA32 » dl. març 18, 2019 1:26 pm

Hola noies!!!!!


Dalilala molta sort en la transfer aquesta tarda!!!!!! Molta força i energía positiva!!!!


Doncs, la progesterona nivel ok! Punxada de ovitrelle i avui començo la progesterona! Dijous descongelació fem arribar els que tenim a blastocits,,, quina por...!!!!!

Vinga noies! Volem noticies fresques!!!!!! Podríem fer el registre de Estimulacions, betes i transfers… per estar al dia de totes!
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Numore33
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Numore33 » dl. març 18, 2019 10:15 pm

Bona nit noies,

Dalilala com ha anat la transfer? Quan tens la beta? Es una pena que la bogeria no hagues funcionat, però al menys ho vau intentar que sino t’haguessis quedat amb l’incognita.

OTRA32 me n’alegro de que estigui anant tot perfecte!!! Quants en descongeleu?

Nosaltres avui hem anat a la visita amb la doctora. Ha revissat el nostre cas i ens recomana que fem DGP en la propera FIV, esta convensuda de que no m’he quedat aquest cop perque l’embrionet no era “bo”, alguna experiencia amb DGP?
Aquest cicle no podem començar perque ja fem tard i el proper ens l’haurem de saltar perque caurà en plena setmana santa i volem marxar uns dies amb els nens així que haurem d’esperar fins al maig. Aquests dos mesets ens els pendrem amb calma i aprofitem per mirar l’antimulleriana, que no se el que es, i m’han receptat unes quantes cosetes per anar preparant el cos a veure si aconseguim treure més ovulets madurs que l’altra vegada no va anar gaire be.

Les altres com aneu?


Anims!!!
Avatar de l’usuari
OTRA32
:: conillet
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: OTRA32 » dt. març 19, 2019 10:24 am

Buenos días chicas,

Dalilala como vas? ayer fue la transfer? ya estás en betaespera no? >.-<: :p-)


Numore33 jo no he fet mai DGP pero cada vegada veig més noies que us ho feu… teu un cost elevat? L'antimulleriana mira la teva reserva ovárica, amb una análitca, ja sé sap!

mode ego: Noies em trobo fatal, ja no em recordava dels simptones de la progesterona... es que fins i tot, tinc sensació de nausees,... buffffffffffffffffffffffffffffffff :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m Dijous descongem els 7 petitons +3 i els fem arribar a blastos! Espero que siguin forts els meus petits x*x*x x*x*x


Ains noies! quin patiment és tot plegat! "San tornemi" a viure l'experiència… no hi ha dret!!!!! :ufs:
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dt. març 19, 2019 7:48 pm

Noies, us llegeixo pero no contesto, em sap greu!

Otra, segur q va bé i n’arriben a blasto! I fins i tot en tindràs per congelar!

Numore, endavant amb la decisió!! Jo no he fet DGP, pero he llegit que es una molt bona opció! Té més garanties... l’únic que el preu puja perquè els han d’analitzar.
Aprofiteu aquest temps per desconnectar i començar el procés amb les energies renovades!

Dalilala que tal la transferencia? quan tens la beta? Ànims amb aquesta betaespera!!

Erika que bé que tot vagi bé!

Jo cap novetat de moment!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dc. març 20, 2019 1:42 pm

A mi no em van fer DGP perquè com tenia una reserva molt baixa m’arriscava a fer malvé els poquets que tenia al biopsiar. Es veu que perden capacitat d’implantació.

Potser si m’ho haguessin proposat des d’un principi hagués acumulat un parell de cicles perquè ademés és moolt car i tampoc et garantitza res...
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Numore33
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Numore33 » dc. març 20, 2019 3:30 pm

Hola noies, com aneu?

Dalilala com estàs? va anar tot bé dilluns?

OTRA32, quins nervis... això de tenir que esperar a que et vagin informant de com evoluciona tot es horrorós, espero que vagi molt bé i arribin tots, o la majoria, a +5. Jo odio la progesterona.

Xocolatina, ho tornareu a intentar el proper cicle o heu decidit fer més proves?

Jo demà tinc l'analisis aquest de l'antimulleriana a veure com surt...

El tema DGP te un preu superior perquè és un "completo", fas: estimulació, punció, els deixes fins dia +5, biopsies, vitrifiques a l'espera de resultats i transferència al següent cicle. Tot va sumant dies i € ?-)
Amb la doctora vam dir que abans d'iniciar fariam un pla d'acció, perquè depenent dels embrions que obtinguem i de com ho vegin els embriòlegs potser no arribem a biopsiar, suposo que si només n'aconseguim dos com l'altra vegada els transferirem directament a +3 i ens saltem tot el previst.

També em va comentar que ara ells podien fer doble punció en una mateixa estimulació, es a dir, si no tots els fol·licles creixen igual poden fer punció per extreure els més grans i deixar els petits que encara no seran madurs i continuar estimulant-los fins que tinguin la mida correcta per tornar a fer punció. Cada dia s'apren una cosa nova en aquest món!!!


Ànims i molta sort!!!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dj. març 21, 2019 8:24 am

Hola noies!

El dilluns va anar molt bé. Tots dos embrions es van descongelar bé i ja estan amb mi! Ara a esperar... per ara ho porto bé perquè estic mllt distreta amb altres coses. Aprofito per estudiar anglès.

Erika, jo mai he fet DGP perquè el màxim d'embrions que he fet són 4 a un cicle i la dra. diu que es poden fer malbé i que ja faran el que hagin de fer dins meu... Així sempre són a dia 3 i els he posat tots.

Si en fas molts sí que val la pena esperar a dia 5 i fer DGP si saben que hi poden haver malalties hereditàries i problemes cromosomics.

L'antimulleriana va ser la primera cosa que em va demanar la meva ginecològa quan em va operar d'endometriosis i després a les clíniques de reproducció assistida. No t'ho havien fet mai?
A mi em van dir que serveix per saber la quantitat de ovuls que queden però no la qualitat.

Noies no deixeu de mirar els soldadets del marit. Si no estan bé els embrions tampoc són bons... Mireu tema CIMAB si no heu fet. A nosaltres l'Agustí ens va ajudar a entendre perquè no funcionava de natural. I li estic molt agraïda.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
OTRA32
:: conillet
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: OTRA32 » dj. març 21, 2019 12:17 pm

Xocolatina gràcies per pasar-t’hi, encara no tenint novetats!!!

Numore33 jo també m’uneixo al teu “clan” també l’odio!!! El primer dia va ser horroròs, ara ja ho porto millor… A veure si aviat tens els resultats de l’analitica. Doble punció? Ara sí que m’has deixat a quadros!!! Si es que està tot inventat!!!!

Dalillala ja tens als teus petits dins teu!!!!! Ole, ole! Vinga va, això de tenir el cap ocupat t’ajudarà a que l’espera sigui més amena…Jo també vaig anar a CIMAB! I es la canya aquest home!!!!!!!! I veure els bitxitos en directe,… impressionant… com és la naturalesa!!!! Jo també recomando anar! Son els millors diners invertits…Serem companyes de beta!!! També t’has punjat ovitrelle?

modo ego: Avui els meus petits, han descongelat bé! Ara que arribin a blastos… quin desespero!!!!! Demà analítica de progesterona i dissabte el gran dia!!!! Ens la juguem tot en 1, tenim clar que no volem 2 tenint al peque… així que les probabilitats disminueixen… Ja us aniré explicant!
Per cert, m'han donat la Baixa! i menos mal! perquè la progesterona i les hormones no són amigues meves.

Una abraçada per totes! :-o00m
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•Nova aqui

EntradaAutor: Primavera1985 » ds. març 23, 2019 11:31 am

:***: Hola noies!acabo de descobrir aquest forum i crec que manirà molt bé compartir amb vosaltres!sóc de Girona. 2018 IA a Girofiv i -. 2018 x Seguretat social/Trueta: transferencies de 2 embrions, 1 embrio, i 1 embrió(tots a dia 3 i congelats) i només l'ultim que era el de menys categoria va avançar una mica però no va arribar a bon port. 2019: dos embrions a dia +6 i el 15/3/2019 fem trans d'1 embrió. A dia d'avui: dolor a la zona ovaris que s'amplia cap a ingle costat esquerra. Nervis, alegria,temor...bufff! Algú amb betaespera?jo tinc analitica el dia 27/3!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::