•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Numore33
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Numore33 » ds. març 23, 2019 4:57 pm

Hola noies!!!

Benvinguda primavera1985! Estas ja a la recta final de la betaespera, molta sort!!

Dalilala me n’alegro que anes bé la transfer i ja tinguis als dos petitons amb tu, quin dia tens la beta?

OTRA32 heu fet transfer? Com ha anat?

Les altres alguna novetat?
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » ds. març 23, 2019 5:52 pm

Hola noies!!

Otra32! Com han evolucionat els teus petits?? Ja t'han fet transferència?? Explica...

Benvinguda primavera 1985. Ànims a la betaespera. Jo a la meva anterior també tenia m9lt dolor a un costat ... va sortir positiva però
al cap d'uns dies no va evolucionar...

Potser són efectes de la progesterona... qui sap...

Jo Numore també odio la progesterona... i com més dies passen pitjor...

Buff és un rollo esperar.

Jo vaig fent... no tinc cap símptoma i em ratlla... però fins divendres que ve no tinc beta.

El que m'està passant és que en una setmana m'he enterat de l'embaràs de la meva companya de feina i de la meva germana!! Si torno a tenir un negatiu no sé què faré... no ho vull ni pensar.

Tot això és molt dur i tans negatius... quin historial que porto...
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » ds. març 23, 2019 6:37 pm

Merci per la benvinguda!
Delilala,llegeixo el teu historial i coincideixo en varies coses....herbes xines,acupuntura...i un 2018 amb atacs d'ansietat i molta angoixa, i vaig haver de començar amb tractament de Lorazepam (acabat ja) i avui encara estic amb la Sertralina. I a ser sincera,no sé si va ser degut al xute de medicació x l'estimulació o que la situació em va poder!
A vera si aquesta primavera ens aporta positius,que ja ens toca osti!!!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » ds. març 23, 2019 9:37 pm

Doncs sí primavera jo també he tingut força angoixa. Primer amb la estimulació no en tenia gaire (només nervis) però em vaig haver de medicar cortisona (prendisona) pel tractament immunitari de la FIV i em va desequilibrar molt. Vaig arribar a dormir una hora al dia amb atacs d'angoixa i plorera a la nit. Mai m'havia passat. Vaig haver de prendre diazepan i la doctora m'ha tret la prendisona del protocol de medicació. Que bé! Allò no ho aguantava. Vaig petar. I amb el diazepan vaig tornar a dormir bé i als 15 dies ja ho havia deixat.

Però despres del bioquímic del mes passat vaig tornar a tenir insomni i he estat amb diazepan 2,5 uns dies. Després de la transferència he deixat de prendre (m'han dit que no era compatible amb embaràs) i prenc melatonina i euramin relax. No són el mateix perquè encara em desperto lleugerament i em torno a dormir. L'acupunturera m'ha dit que he d'anar eliminant la melatonina poc a poc a veure si els aminoàcids del euramin funcionen (això sí que és compatible amb embaràs i porta àcid fòlic)

La veritat és que tot plegat és molt dur...
No ens poden demanar més. Tota aquesta medicació hormonal afecta molt emocionalment i hem de saber-ho i acceptar-ho ( i els que estan al nostre costat també). I per tot això no ens podem sentir culpables. Som unes lluitadores i tenim dret a tenir moments de tot.

Tenir un suport d'acupunturera ajuda a trobar solucions compatibles amb embaràs.

Molts ànims!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » ds. març 23, 2019 10:21 pm

Dalilala,entenc cadauna de les paraules que dius!molt bèstia tot plegat!però ara en aquest moment i dins nostre,potser ,estem ja compartint vida amb el nostre/nostra ,nostres petits!!!i fins no tenir els resultats aquesta setmana,estarem ben nervioses,però també,BEN IL•LUSIONADES!!
Avatar de l’usuari
OTRA32
:: conillet
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: OTRA32 » dg. març 24, 2019 6:10 pm

Primavera1985 Benvinguda!!!! Ojalà el teu embrionet +6 es quedi amb tu… diuen que ser blastocit són més forts! Tens un altra congeladet doncs a +6? Et queda res per saber el resultat, faras TE abans? Ja sé que es difícil no fer cas als simptomes pero les hormones son unes “cabrones” i ens fa pensar de tot…

Dalilala els teus petits a quin dia estaven? Perdó si ho has dit….tens algún congeladet? Ja et queda super poquet per la beta.. faràs TE abans????? Sempre llegeixo els històries, i el teu… deu ni do… no és just!!!! Espero que aquesta sigui la definitiva.

Numore33 tu que tal?


Mode ego: Ahír va ser la transfer d’un blastocit qualitat C. Va ser molt xulo, se’ns va saltar les llagrimes, vam veure la nostra “boleta” i ja estem enamorats d’ella, jajajajaja. Com som!!! Tenim la beta 1 d’abril, pero de ben segur que farem TE abans…Encara que sigui un C, depositem, o intentem depositar confiança en ell, perquè el nostre nen també va ser un C, i aquí està!!! A tope!!!!
Els altres 7 els van deixar en observació perque anaven més lents, i avui ens ha trucat i a +6 han aguantat dos mes, B i C.

UNA ABRAÇADA PER A TOTES! :***:
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dg. març 24, 2019 6:20 pm

Otra32ja than trasferit un i encara entens 2 a dia+6,això és fantastic!a nosaltres també ens en queda 1 a dia +6. Veig qye tebs beta el dia 1/4,quins dies que ens esperen a totes plegades!confeso...aquest matí he fet TE,i ha sortit amb tanta blancor,que mha il•luminat la vista!la veritat,ja no sé què pensar dela simptomes,és un rotllo,i sé que hauria d'estar ben positiva,però després dels xascos que ens hem emportat,estem preparats per si surt un altre -.
Avatar de l’usuari
OTRA32
:: conillet
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: OTRA32 » dg. març 24, 2019 6:32 pm

Primavera1985 amb quina gràcia has explicat lo del blanc nuclear.. però potser és massa aviat dona, quants dies posttransfer estàs? tu ets de les meves, una ànsies que no aguantem… jajajajajja ains mare, com tu dius, quin dies ens espera!!! Jo he pensat fins i tot fer tambe avui TE jajajajajjajajajajaja, em pixo!!!! de veritat!!!! Jo no sé si son les hormones, que per no plorar...
Sí, tenim 4 blastocits a dia +6: 2b i 2 c. Vull confiar que algún es quedarà!
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dg. març 24, 2019 6:54 pm

Otra32vam fer trans el dv15,i tenim analitica dmcres!!el meu error ha estat comprar x Amazon un paquet daquells que porten no sé quantes tires!!jo no sé si és molt aviat,però el test va sortir ben blanc! Ansiesssss!!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dg. març 24, 2019 6:59 pm

Hola noies!!

Benvinguda primavera! Ànims amb aquesta betaespera, ja estàs a la recta final! El resultat definitiu només és el de la beta, per tant tranquil·la!

Otra, quin bon resultat els embrionets, que bé tenir blastos per més endavant buscar els germanets! ;P
Ànims amb aquesta betaespera!

Dalilala, molta sort!

Que bé tenir tantes betes esperes!

Que heu fet totes cicle natural o alguna va amb pegats? No se que fer al pròxim cicle... em fa por el cicle natural perquè ja vam haver de cancel·lar un per no enxampar l’ovulació i no m’agrada “perdre” cicles, ja es prou llarg!
Pero per l’altra banda penso q si es cicle natural potser el meu cos crea prou progesterona i m’estalvio les punxades de prolutex.

Numore ja ens aniràs informant de tot!

Jo ara si hagués de començar de zero anirà dels dubte a CIMAB a mirar els bitxitos d’ell. Però encara ens queden quatre blastos, confiem amb ells.

Estic a l’espera dels resultats de les trombofilies i a principis d’abril ja tinc histeroscopia diagnostica programada, si tot surt bé en un meset tornarem a començar!


Ànims noies! Nosaltres podem!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Avatar de l’usuari
OTRA32
:: conillet
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: OTRA32 » dg. març 24, 2019 7:00 pm

Primavera1984 espera't al dimecres la beta, potser és massa aviat, o aquestes tires no detecten encara la hormona... es que no podem parar quietes! :-o00m :-o00m :-o00m
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Avatar de l’usuari
OTRA32
:: conillet
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: OTRA32 » dg. març 24, 2019 7:04 pm

Xocolatina jo ho fet a cicle natural...o mig natural... et controlen amb ecos fins que veuen un folicle dominant i gran i l'endometri rebonic… llavors, analítica progesterona i si tot ok... punxar ovitrelle i controlen l'ovulació. i d'aqui la progresterona una vegada s'ha ovulat , crec que 48 hores més tard de la punxada. Jo la progesterona es pastilles vaginals… no me l'he de punxar…
Sí tenim congeladets blastos a dia 6, vull ser positiva i confiar en la seva qualitat...i que algún u altre es quedi, perque ara mateix no sé si estem preparats per Nous cicles d'estimulació i la meva edat no és la mateixa que fa 3 anys enrere...
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dg. març 24, 2019 7:32 pm

Xocolatina,jo estic amb 3parxes destrogens des del primer dia de la darrera recla i uns dies abans de la trans li sumo els 6 ous de progesterona diaria!
OTrAjo me la he fet a 3 dies de la beta,però tu has pensat fer TE al dia seguent de la trans,jajajaajjaj!!!
Avatar de l’usuari
OTRA32
:: conillet
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: OTRA32 » dg. març 24, 2019 7:42 pm

Primavera1985 menos mal que el meu jo racional em va controlant...jajajajajajaja
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: bbm81 » dl. març 25, 2019 9:01 am

Hola noies!!!!

fa dies que no deia res per aquí, però us he anat llegint. Em sap greu els negatius, realment són un pal amb les ilusions que hi posem.
Però veig moltes betes noves a la vista, tan de bo sigui totes positives.

Sobre el tema que comenteu de cicle natural o no, està clar que sempre és millor en cicle natural perquè t'estalvies molta medicació i tot és molt més natural com la generació d'hormones, però en el meu cas, vam provar cicle natural a l'octubre i el meu cos no va evolucionar com devia, l'endometri no va passar de 6 i el fol·lícles no van passar de 14, va quedar tot frenat, així que vam anular (que va ser un pal) i esperar dos cicles entre anticonceptius i estrògens per fer cicle sustitutiu. A mi no m'ho van donar amb parxes sinó amb pastilles però és lo mateix.

I aquí estic embaraçada de 16 setmanes del meu nen (Biel). Tot s'ha de dir que els 3 primers mesos vas xutada amb progesterona (900 al dia) i estrògens (8 pastilles al dia), pero quan vaig entrar a la setmana 13 m'ho van treure i el meu cos ho va notar molt. Us ho comento perquè si no fos pel cicle sutituit potser no estaria embaraçada, no tots els cossos són iguals. Clar que és millor el natural, molta menys medicació, però tampoc passa res pel sustituit si és per una bona causa :-())

Molts ànims a totes i segur que ho aconseguiu.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dl. març 25, 2019 3:19 pm

Hola noies!

La transferència l'he feta sempre amb cicle natural. Ho he pogut fer perquè l'endometri creixia com tocava i els funicles també.

Crec que l'important és seguir l'opinió del metge. La meva doctora si es pot ho fa natural i sino no...

Ara l'ovitrelle sempre me l'han fet posar per assegurar que posen els embrions quan toca. I la progesterona també (4 de 200). Un bon xute...

Jo ara m'he posat dos congelats categoria A i B de 3 dies. Com que tenia pocs (4) no hem deixat evolucionar a blastocids. Consideren que millor dins meu com més aviat millor.

Ara ja no me'n queda cap de congelat i hauria de decidir què faig. Porto una bona colla d'intents amb propis. Tots de bona categoria però que no han funcionat. Tu orta32 en tens una bona colla! Algun funcionarà!

Ara la meva darrera esperança són aquests dos que estan dins meu i espero que estiguin ben vius...

Divendres tinc la beta. I dimecres al matí em faré un clearblue. Ja tinc ganes de fer com vosaltres!!

Primavera1985 no facis massa cas a aquests TE de tira. Jo confio amb els clearblue però només 1 o 2 dies abans de la beta... i encara diuen que poden donar falsos negatius.

I gràcies per explicar la teva experiència i donar-nos ànims bbm81

Vinga que queda poc!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dl. març 25, 2019 3:37 pm

Dates properes betes:

- primavera1983 : dimecres 27
- dalilala: divendres 29
- otra32: dilluns 1 abril

Es així? Alguna més?

La Numore33 està a espera anàlisi antimulleriana i començar estimulació.
Xocolatina a espera de proves (trombofilies i histeroscopia) i espera fer transferència a abril.
MrDB i Nurpefu estaven pendents arribada regla per fer transferència.
Lili81 tb començava cicle fa uns dies per transferència.
Piojito pendent operació quiste...

I algunes a l'espera de decidir i tenir força de tornar a començar. No us oblidem Neuladenadal i Pingu...

La resta estan amb panxu...

És així??

Algú més??
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
OTRA32
:: conillet
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: OTRA32 » dl. març 25, 2019 5:33 pm

Dates properes betes:

- primavera1983 : dimecres 27
- dalilala: divendres 29
- otra32: dilluns 1 abril

Es així? Alguna més?

La Numore33 està a espera anàlisi antimulleriana i començar estimulació.
Xocolatina a espera de proves (trombofilies i histeroscopia) i espera fer transferència a abril.
MrDB i Nurpefu estaven pendents arribada regla per fer transferència.
Lili81 tb començava cicle fa uns dies per transferència.
Piojito pendent operació quiste...

I algunes a l'espera de decidir i tenir força de tornar a començar. No us oblidem Neuladenadal i Pingu...

La resta estan amb panxu...



(he fet copia i pega peque cadascu vagi actualitzant i sempre ho tinguem actualtizat! Gràcies Dalila per la currada!!!)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hola noies!!!

Dalila, tens simptomes d'algo? jo no sento res de res... i em ratllo molt perquè amb l'anterior embaràs evolutiu, ja en tenia de simptomes… pero no se si és per la progesterona que ara prenc menys de la meitat (2 de 200mmg)… En fi... Vull ser positiva!
Dimecres fas TE??? yuhuuuu dos dies i ja està! Jo m'he fet un TE avui, però només per veure que ha desaparegut el fals positiu de ovitrelle, i ha desaparegut,,.. nosaltres farem TE divendres a la nit o dissabte matí… Sino, torme a pels congelats…
Ojala que no hagis de fer res més! I no hagis de tornar a fer res, només cuidar-te i cuidar-los! :-())


Bbm81 16 setmanes d'un nen que bé! :-()) ja et surt una miqueta de panxo?


Una abraçada a totes! Quina angoixa aquesta betaespera! :-o00m :-o00m
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dl. març 25, 2019 10:10 pm

dalilala,[b][/b]quin bon resum!!!
Otraestic a 0 de simptomes i em trobo de conyA!demà passat sortirem de dubtes,però vaja....tot i que estic preparada per trobarme amb amb el - altre cop, em fa molta ràbia.
És com una mica desesperant tot plegat,la il•lusió i les ganes no es perden,però costa!!
Noies,crec que els estrogens i la progesterona em tenen induida!!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dl. març 25, 2019 10:14 pm

||*||
I casi m'oblido...
Cat 2 - Venezuela 1


Visca Catalunya! :b-)))

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::