•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Piojito » dl. abr. 15, 2019 7:18 am

Enhorabona Nurpefu!!! Aquesta vegada és la bona ja ho veuràs!!!

Petonets per totes!!
bbm81
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

EntradaAutor: bbm81 » dl. abr. 15, 2019 8:46 am

Hola noies, fa dies que no us deia res però us vaig llegint.

Sobre la progynova (estradiol) jo ho vaig pendre en pastilles i molt bé, cap problema. Lo únic és que és una ruina, prenia 8 pastilles al dia i ni anaven 20 a cada caixa (cada caixa 17-18€) i això durant 3 mesos... Me les comprava de 5 en 5 les caixes.
A mi mai em van donar parxes i mai he tingut mal de cap.

Nuperfu moltes felicitats!! quina ilusió fan els positius.
Lili, ja ens aniràs informant del que es veu a les ecos. 2 sacs que guaiiii. Dissabte vaig anar a la fira del bebe a bcn i vaig veure moltes mamis amb cotxes dobles.

Com van les betaesperants!!! i les futures betaesperants!!!

Molts ànims que aquesta primavera ha de ser la vostra. :-o00m
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
OTRA32
:: tortuga
Entrades: 329
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

EntradaAutor: OTRA32 » dl. abr. 15, 2019 12:05 pm

Hola chicas,

Gracies Erika79 per la info!!!!

Northrn lighs gracies per la info també!!!! Sí, sou joves si!!!! Doncs crec que la meva transfer també està per aquestes dates!!! A veure si tenim sort!!!!!!!! Espero que sí! Que toca!

Pruneta33 deu ni do!!! Quin bon número! Ara a esperar les trucades!! Molts anims! Que son també dies durs! Esperem que fecundin tots o gairebé tots! A més, el teu xicot ja te super bitxitos!!! Heu fet el fertile chip, veritat?

Bbm81 jo les he comprat a Andorra i m’han sortit per la meitat de preu, val la pena! Perque es una ruina, porten poques pastilles i son un Munt al dia! Ja deus tenir una bona panxulina ,no? Saps el sexe?

Mode ego: Continuo esperant la cita...

continuo actualitzant la llisteta per estar al dia...si hi ha canvis vosaltres mateixes!

- primavera1983 : beta 24 abril
- MirDB: beta 15 d'abril
- Nurpefu: divendres 12 abril POSITIU
- Lili81: dilluns 8 d'abril POSITIU
- dalilala: divendres 29 beta - ha de rumiar què farà
- otra32: preparant endometri per la transfer de dos blastos +6
- ataraxia: fiv per buscar el 3r!
- Neuladenadal: a l’espera de la regla per començar un nou cicle de fiv
- perdut: estimulant per fer acumulació d’embrions per fer DGP
- pruneta33 : esperant regla per fer 3a estimulació, faran icsi+dgp.
- Numore33 dia 12 te metge per tenir resultats anàlisi antimulleriana i començar estimulació.
- Xocolatina: 26/04 histeroscopia quirúrgica
- Colibri82:buscant clínica
- Piojito pendent operació quiste...
- Pingu: trassant una nova ruta per anar a per totes
- myca: al maig transferiran 1 blasto
- Northern Lights: esperant transfer
- Aryashi: fent proves
Embarassades: Erika79, bbm81,airyn_jp, balma,amazona, sita7
12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer d'1. Te+.
Bioquímic…
Abril 2019. En espera per transfer...

Imatge
Primavera1985
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

EntradaAutor: Primavera1985 » dl. abr. 15, 2019 12:21 pm

Bon dia noies,
mirDB esperem coses positives de tuu!!
Otrat'admiro!quins resums més ben parits!!o el teu endometri ja deu estar apuntent no?
Una abraçada a totes!!
OTRA32

EntradaAutor: OTRA32 » dl. abr. 15, 2019 12:29 pm

Primavera, que va! He fet un copia i pega d'una companya que l'havia fet més recent l'actualització!!!! No em vull portar merits, d'algo que no he fet, sorry!

El meu endometri? Ni idea!!! Es fa molt llarg… No crec, el dimecres estarè a 12 del meu cicle... no crec que estigui encara maco... el meu endometri no es veloç! Tu com portes la espera, a quin dia d'espera estas?

MirDB que avui es la teva betaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Estem amb tu!!!!!!!! Si us plau, com diu la Primavera, porta'ns coses boniques…
12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Bioquímic…

Imatge
Aryashi
Entrades: 6
Membre des de: dc. abr. 03, 2019 12:21 pm

EntradaAutor: Aryashi » dl. abr. 15, 2019 12:35 pm

Bones!!

Felicitats Nuperfu pel positiu!! Que bé sentir bones noticies!

Benvingudes Ataraxia!

Pruneta33.,, quin munt d’òvuls!!! ja voldria jo tenir-ne tants de madurs!! a veure si va super bé i us en queden molts de fecundats.

Nosaltres finalment ja vam parlar amb l’andròleg i aquest cop farem el Chip Fertile (sort que gràcies a vosaltres ja en tenia info).
Divendres passat ja vam començar amb l'estimulació i l'extracció està prevista per al 24 d'Abril. A veure si aquest cop surt bé, creuem els dits!!

Parlem!
bbm81

EntradaAutor: bbm81 » dl. abr. 15, 2019 2:07 pm

OTRA, doncs quan les prenia no vaig pensar amb Andorra, quin fallo!!! m'hauria estalviat uns calerons. Bueno pero ben invertits han estat jaja. La panxeta no se'm nota gaire, com soc alta se'm disimula força, esitc de 19 setmanes. A veure si ho podeu aconseguir totes, jo em passo per aquí per animar-vos.

Pruneta!!! no m'he enrecordat de dir-te abans, quin munt d'òvuls madurs, a veure si n'aguanten forces. Ja ens aniràs dient. Segur que va tot genial.

Aryashi, que és això del Chip Fertile ¿? Jo no n'havia sentit mai. Que vagi molt bé l'estimulació.
Aryashi
Entrades: 6
Membre des de: dc. abr. 03, 2019 12:21 pm

EntradaAutor: Aryashi » dl. abr. 15, 2019 2:32 pm

bbm81, jo tampoc ho havia sentit mai fins que m'ho van comentar aquí al foro.
Pel que ens han dit es una prova molt senzilla però que ajuda a seleccionar els espermatozous amb menys fragmentació. Es fa el mateix dia de la punció quan l'home entrega la mostra d'esperma.

Ja us informaré de si ens ha funcionat!! (jo tinc moltes esperances...).

Slds.
Perdut
Entrades: 115
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

EntradaAutor: Perdut » dl. abr. 15, 2019 6:05 pm

Hola a totes!!

Us he anat llegint i deu ni do, quin moviment té el forum.
Felicitats als positius i ànims a les que esteu en procés o en betaespera.

Us volia consultar el següent: m'he fet les proves inmunològiques KIR i HLA-C i tinc una mala combinació (jo sóc AA C1C1 i ell C2C2). Un horror. La meva ginecòloga és reacia a donar-me tractament però veig que la majoria amb uns resultats com els meus prenen almenys predninsona. Com ho podria fer? si la ginecòloga no està d'acord amb la inmunòloga... faig dos tractament en paral·lel? He vist els preus de Alijotas (300e la primera visita) i la D. Alecsandru... ara no podem anar a Madrid... crec que fa consultes telefòniques. Ho sabeu? no sé què fer amb aquest tema, he tingut 3 fallos d'implantació, la ginecòloga comenta que no hi ha res provat científicament. Dimecres em fan la primera punció del tercer tractament (3a FIV) per acumular embrions. Només hi ha un ovul dominant, estic feta pols... en fi, farem el fertile chip perquè a més el meu home té fragmentació de cadena doble 82%.
Esperem obtenir almenys un blasto en aquestes dos acumulacions, dgp ja ni ens ho plantegem.

Em sap greu no personalitzar però tinc un mal de cap que em costa llegir per ordinador, jo sóc més de mòbil. Si us animeu a seguir el meu procés per instagram: keepdreaming1984

MOLTA FORÇA A TOTES
Ell 42, jo 35
En reproducció assistida des de 2015.
Un embaràs ectopic. 2 IA i 2 FIV'S amb 3 transferències negatives.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2
Actualment tercera FIV, un super embrió i transfer 19/04/2019

Northern Lights
Entrades: 35
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

EntradaAutor: Northern Lights » dl. abr. 15, 2019 9:26 pm

Hola perdut, la teva gine te part de rao, la evidencia entorn el tema del kir és insuficient encara xo quan ho has provat tot que fas? Continues fent el mateix o busques alternatives?
Jo com he escrit més adalt vaig anar amb la Dra Rojas i la Inmunologa silvia sanchez ramon de madrid. Cada una fa tto difetent.. a final em vaig quedar amb el tto de la s. Sanchez Ramon que és amb predni, heparina i adiro pero tmb hi ha opcio de neupogen... no se aixo es mirar que et dona més confiança.
Tenir kiraa i parella c2c2 tampoc significa que tot estigui perdut, només que tenim mes probabilitat d'avortaments, em va dir la S. Sanchez que un 25% aprox.
La fiv la faig amb un altre centre i amb un altre gine que al principi va quedar parat amb les proves pero a final em va donar el seu suport i endavant transfer amb tota la medicacio.

Espero haver-te ajudat. Molts anims;)
Perdut
Entrades: 115
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

EntradaAutor: Perdut » dl. abr. 15, 2019 10:03 pm

Gràcies Northern Lights!!!!
Demanaré almenys prednisona.
Bona nit!!! Ànims. Keep dreaming!
Ell 42, jo 35
En reproducció assistida des de 2015.
Un embaràs ectopic. 2 IA i 2 FIV'S amb 3 transferències negatives.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2
Actualment tercera FIV, un super embrió i transfer 19/04/2019

Mir DB
Entrades: 44
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

EntradaAutor: Mir DB » dl. abr. 15, 2019 10:16 pm

Hola!!
Felicitats Nurpefu!!! >.-<: Quina bona notícia!!!
Encara no m'ho acabo de creure, però a mi també m'ha sortit positiu!! Beta 108 i progesterona 12'5. No són molt elevades, però m'han dit que estan bé (he parlat amb una dra de guàrdia). Quins valors us han sortit? Recordo un 200 i un 300, a part de les que porten bessonada i tenen 600 i 900... Tenint en compte q em van fer la transfer el dia 3 i el blasto era +6, estaria en el dia 18. El resultat és baix segons les taules que he consultat... Ja m'estic atabalant... Tinc una "alegria continguda", com escrivia algú per aquí. No em vull fer gaires il.lusions, ja que ara falta que creixi. El dia 2 tinc eco. Almenys és un pas més.
Ànims a tothom!! :***:
Gen. 2017: iniciem la cerca
Maig 2018: legrat per "huevo huero"
Jul., ago. i set. 2018: 3 IA -
Gen. 2019: 1a FIV -
Abr. 2019: transfer
Primavera1985

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. abr. 16, 2019 8:02 am

MirDBfeliç alegria contingudaaaa!!t'enviooo totes les bones energies ,tot anirà super!!!!gràcies per aportar coses positivessss!!!! Una abraçada
bbm81

EntradaAutor: bbm81 » dt. abr. 16, 2019 8:08 am

Enhorabona Mir DB, encara que sigui continguda. És un positius que ja és molt en aquest món.
Jo vaig tenir un valor de 106 en dia 9 post transfer d'un embrió +5. Si et serveix d'ajuda.
Et repetiràs la Beta abans de la eco? Falta molt per la eco, i potser t'ajuda per estar més tranquila si veus que avança com toca.
Mir DB

EntradaAutor: Mir DB » dt. abr. 16, 2019 8:22 am

Hola!
Gràcies Primavera... Però ja no tinc alegria continguda, ara estic histèrica... quin rotllo... és que veig com anirà tot...
Bbm81: el teu embrió tenia 14 dies, va sortir 106 i va anar tot bé? Vull dir que vas tenir el teu fill/a? En el meu cas ahir l'embrió tenia 18 dies... hauria de ser molt més alt... Penso que el millor seria repetir l'analítica i sortir de dubtes. No cal allargar l'agonia, que prou nervis que porto a sobre en tot el procés! Algu sap si puc anar a fer anàlisis sense cap paper del metge? Ara he trucat a la clínica i quan puguin es posaran en contacte amb mi. A veure si m'envien un paper o què proposen. Trobo que no cal fer patir a la gent. Quina merda tot plegat...
Gràcies pels ànims i consells. M'ajuda molt llegir-vos.
Gustineta
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

EntradaAutor: Gustineta » dt. abr. 16, 2019 9:33 am

Bon dia súperlluitadores!

Em colo un moment per respondre a la MirDB.
De moment, estàs en un valor de beta dins de les setmanes de gestació. No és elevat, és veritat, però no trobo que sigui baix, baix seria 70, per exemple. Has d'anar veient com evoluciona. Una beta baixeta però dins els valors de la normalitat també pot voler dir implantació tardana. L'important ara és que vagi duplicant cada 48-72 hores.
Què t'han dit a la clínica? T'han dit de repetir beta?

A mi em va sortir 289 a 14 dies post-transfer d'un +5 (19 dies de l'embrió) i no em van fer repetir beta. Això vol dir que dos dies abans el meu embrionet tenia 17 dies i no arribava a beta de 200.

Sé que és difícil, però pas a pas. La beta jo diria que te la pots repetir en qualsevol laboratori, però deixa passar almenys 48 h des de l'última.

Abraçades per a totes!
Novembre de 2013: iniciem la cerca
Gener-juny 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Setembre 2014-setembre 2017: proves, cicles de cerca natural fallits i 2 IA negatives
Octubre-desembre 2017: 1a FIV amb DGP. Un sol embrió sa; avortament bioquímic
Juliol i setembre 2018: 2a i 3a FIV amb DGP
Novembre 2018: Transferència i beta +

Imatge Imatge
Imatge
OTRA32

EntradaAutor: OTRA32 » dt. abr. 16, 2019 9:40 am

Bon dia,

Mirdb es una beta positiva! A mi em van dir aue sota els 70 era preocupant... Llavors es positiva. Podries anar mirant com evoluciona la beta com et diuen les companyes per quedar-thi mes tranquila! Diria que necessites paper per repetir-la...
Ah! Pemsa que es un embrionet +6 pero hs necessitat mes temps per enganxar-s'hi..
Vinga!!!! Feliciiiiiitaaaaaaaaatssssssssssssss! Aquest embrionet es un gran campio!!!!!!
12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Bioquímic…

Imatge
Primavera1985

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. abr. 16, 2019 10:55 am

MirDB estic totalment acord amb el que et diu Gustineta ,és dificil l'espera,però ara per ara tens un positiuuuuuu i dins parametres correctes!per tant deixa passar ni que sigui un dia més, i potser llavors per baixar la teva ansietat,fes-te beta de nou.Amb el temps que portes esperant,un dia més pensa que no és tant!! Una forta abraçada plena d'energia!!
Erika79
:: peixet
:: peixet
Entrades: 251
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

EntradaAutor: Erika79 » dt. abr. 16, 2019 11:34 am

Mir DB, primer i més important... felicitats pel positiu!
Per desgracia podem comprendre com et sents. Passem per tant que ni quan tenim una petita alegria som capaces de cantar una petita victòria perquè ens poden els records i les pors.
Però estic d’acord amb les companyes, espera i confia. Si fos un negatiu ja no tindries cap possibilitat. Potser el peque va implantar tard i no hi ha més priblema que aquest. Jo també em repetiria la beta en un parell o tres de dies perquè et donarà algo fins l’eco. Però pensa que si la clínica no t’ho proposa és que ho veuran bé, no?
Ja ens explicaràs, molta força!! :*
Jul'17 - Proves. Reserva: 0,4
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV. De dos fecunda un. Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. 4 madurs, arriben a +5. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Res
Nov'18-TSH a més de 4. Eutirox...
Gen'19-TSH regulada.Transfer en cicle natural. Negatiu
Feb ‘19 Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Mir DB

EntradaAutor: Mir DB » dt. abr. 16, 2019 11:50 am

Gràcies maques!!! No sabeu pas... bé, sí que sabeu el que reconforta parlar amb algú que ha passat o està passant el mateix que tu... Us agraeixo molt el vostre suport!!!
Ara m'ha trucat la doctora i em sembla que se'n fotia una mica de mi perquè estic en plan hipocondríaca... M'ha dit que un valor més gran que 100 és positiu, que cada persona és diferent i que no m'haig d'atabalar amb les taules de valors. Sí, sí... però li he demanat una petició d'anàlisi que m'ha dit q em faci la setmana que ve... he insistit en fer-la aquesta setmana i finalment m'ha dit que es dobla a les 48h (ja sabia que no calia esperar tant per veure si la cosa avançava). Doncs em faré anàlisis dimecres o dijous. A veure què surt... ja us informaré!!
Mooooltes gràcies a totes!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: