•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Perdut » dj. abr. 18, 2019 5:40 pm

Hola, bona tarda!!
Intento posar-me al dia.
Otra32 i Aryashi dimecres 24 d'abril serà un gran dia!!
Mir DB felicitats!
Nurpefu espero que la beta dobli o tripliqui!
Primavera85 vinga ànims que encara és aviat!!!!! per cert, jo estic de baixa des del 25 de març... tot el tractament, prefereixo estar tranquila a casa que no pas l'estat d'ansietat que em crea la feina, també he de dir que treballo a l'adm. púb. i per tant m'ho puc permetre... que no totes (per desgracia) teniu aquest avantatge (encara que moltes preferiu treballar i és també molt bona opció per estar ocupada).
Northem lights, com va l'endometri?
Xocolatina, et toca actualitzar el meu estat.
cata11 mil gràcies pel teu comentari, teniu la mateixa combinació de kir i hla-c que nosaltres!! i també la mutació com jo! El teu exemple m'anima molt. Finalment m'han pautat prednisona 20mg/dia des d'aquest matí que pel què he pogut consultar i llegir per internet és la mateixa medicació que pauta la Dra. Alecsandru. Gràcies per seguir el meu procés per instagram.
A totes les altres: ÀNIMS, keep dreaming.

Modo ego: canvi de plans inesperats. Ahir va ser la meva tercera punció i només tenim un embrió (el meu foli dominant!). Després de l'extracció vam parlar amb un ginecòleg (que no m'havia atès mai) i ens va preguntar per què coi feiem acumulació d'embrions, si era per tenir dos o més fills. Vam contestar que si arribem a tenir un ja serà un miracle al pas que anem. Pues ale, ens va dir: jo de vosaltres faria transfer ja... ni congelar ni punyetes, a dia dos a dins. Total per estimular i fer un altre cicle hauria d'esperar unes dos setmanes a què em vingués la regla... pos millor si aprofitem, no?
Pues eso, que demà tinc la transfer!!!! encara ho estic assimilant.
La medicació és (per si us serveix d'ajuda):
- Femibion prenatal 1
- Eutirox 25
- Predninsona 20mg (pel tema inmunològic)
- Progesterona (200 x 3)
- Heparina i adiro (per la trombofilia detectada)

:p-)
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Avatar de l’usuari
OTRA32
:: conillet
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: OTRA32 » dj. abr. 18, 2019 6:59 pm

BONA TARDA A TOTES!!!

Perdut que ve! Així ja feu transfer dema? Gaudeix del moment, que també és molt bonic!!! I què fariem sense medicació, els aliats!

MirDB tomaaaaaaaaaaaaaaaaa beta!!! m'acabes de donar xut d'energia amb aquest blasto +6 C, tomaaaaaaaa! Arriba, arriba, campio! Dimecres nosaltres anem també per un d'ells, a veure si descongelen com es degut...que bé! Gràcies per contestar-m'hi, va ser a +5 quan et van transferir el blasto +6! Gràcies!

Primavera com vas??? Ja descomptant dieS? Com portes la progesterona? Vinga, que tu també has de ser un altre xut d'energia!!!!!! La necessito!!!!! Has de ser la següent en donar-nos bones noticies!


Northern lights que rapidessa d'endometri! Deu ni do! I jo flipant amb el meu (tb per males experiències pasades)… tu el tenies ben maquet ben abans!!! No teniu a la clínica personal de "urgències"... perquè es una P...A esperar a que vingui el gine… Estarem molt seguidetes!!!!

Pruneta33 com van les teves "boletetes"?

Dalilala com va el kit kat?? fa molt que no sabem de tu.


ACTUALITZO, podem anar actualitzant quan tinguem novetats/canvis, cadascú el seu. ...

- primavera1983 : beta 24 abril
- MirDB: beta 15 d'abril, POSITIU
- Nurpefu: divendres 12 abril POSITIU
- Lili81: dilluns 8 d'abril POSITIU
- otra32: transfer de dos blastos +6 data 24/04
- Aryashi: punció 24 abril
- pruneta33 : punció feta
- dalilala: divendres 29 beta - ha de rumiar què farà
- ataraxia: fiv per buscar el 3r!
- Neuladenadal: a l’espera de la regla per començar un nou cicle de fiv
- perdut: estimulant per fer acumulació d’embrions
- Numore33 dia 12 te metge per tenir resultats anàlisi antimulleriana i començar estimulació.
- Xocolatina: 26/04 histeroscopia quirúrgica
- Colibri82:buscant clínica
- Piojito pendent operació quiste...
- Pingu: trassant una nova ruta per anar a per totes
- myca: al maig transferiran 1 blasto
- Northern Lights: esperant transfer

Embarassades: Erika79, bbm81,airyn_jp, balma,amazona, sita7, gustineta
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. abr. 18, 2019 8:50 pm

Perdut toma ya, demà trans!!!de conyaaaa aixiiiii,a tope ,millor dins teu!! El tema baixa laboral al privat és un rotllo,a més en el meu cas que deixo a la compi sola,pk no la substitueixen, a més a nivell econòmic també veuré baixada , però no m'arrepenteixo, no seré més pobre per aquesta baixa.
Otra ja falta menys pel 24,però que llarg que es fa!!
Tant debò pugues dir-us coses positives aquest proper dimecres!m'encantaria!! M'entrestant, seguiré amb les molèsties a baix,mals de cap d tant en tant... i esperant i mentrestant, agafant forces per anar a visitar diferents parelles d'amigues que han tingut fa poquet un bebè,o sino quedant amb les amigues, la majoria prenyades. En fiii,endavant!!!
Abraçades x totes
Ataraxia
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Ataraxia » dv. abr. 19, 2019 2:54 pm

Hola noies!!

M'he ben liat amb el forum... Aquests dies anava mirant si algú m'havia respost, però sense actualitzar bé la pàgina, i clar... Ara de sobte he trobat mil missatges!!

Divendres passat vam començar l'estimulació ovàrica:

125 de Gonal + 75 de Menopur durant 6 dies i des de dijous que vaig igual i amb Orgalutran. Avui m'han canviat la pauta, i ara toquen dos dies de 150 de Menopur + Orgalutran. Diumenge al matí revisió!

A la eco d'avui tenia 10 folis en un ovari i 12 a l'altre... Tots d'uns 9-12mm... El gine m'ha fit que anavem molt bé, però no tinc ni idea de quines solen ser les xifres! Suposen que la punció sera entre dimarts o dimecres, i a mi em fa pànic hiperestimular-me...!!

Però vaja! Aquí estem! Amb mal de cap i rebumbori d'ovaris... Em noto la panxa infladota i com si estigués premenstrual total... Ja veurem on anem a parar! Jiji

Semblo una suuuuper ego, però es que em faig un lio tan gran amb els noms i les informacions... Prometo estudiar una mica!!! :P
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dv. abr. 19, 2019 10:12 pm

Hola noies!!

Ataraxia, es un molt bon número! Quan en treuen molts normalment recomanen no transferir al mateix cicle per risc a hiperestimular, perquè pot ser contraproduent amb l’embaràs, però tranquila que els dies passen ràpid. En el meu cas vam aconseguir 15 de madurs i no em van voler transferir, l’ultima paraula la té l’analisi d’abans de la punció, de progesterona i estradiol (almenys així m’ho van fer a mi).

Primavera, ja ho tens aquí això! Aprofita els dies de festa per distreure’t, i dimecres bones notícies!!

Va noies que aquests dies hi ha molt moviment, aneu informant de com va tot.


ACTUALITZO, podem anar actualitzant quan tinguem novetats/canvis, cadascú el seu. ...

- primavera1983 : beta 24 abril
- MirDB: beta 15 d'abril, POSITIU
- Nurpefu: divendres 12 abril POSITIU
- Lili81: dilluns 8 d'abril POSITIU
- otra32: transfer de dos blastos +6 data 24/04
- Aryashi: punció 24 abril
- pruneta33 : punció feta
- dalilala: divendres 29 beta - ha de rumiar què farà
- ataraxia: estimulant, punció 23/24 abril
- Northern Lights: transfer 26/04
- Neuladenadal: a l’espera de la regla per començar un nou cicle de fiv
- perdut: embrió transferit 19/04
- Numore33 dia 12 te metge per tenir resultats anàlisi antimulleriana i començar estimulació.
- Xocolatina: 26/04 histeroscopia quirúrgica
- Colibri82:buscant clínica
- Piojito pendent operació quiste...
- Pingu: trassant una nova ruta per anar a per totes
- myca: al maig transferiran 1 blasto

Embarassades: Erika79, bbm81,airyn_jp, balma,amazona, sita7, gustineta
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dl. abr. 22, 2019 9:40 am

Felicitats MirDB!! És una beta perfecte! Jo amb el bioquímic vaig fer una beta de 50 i dp de dos dies a 20. Però el teu cas sona molt bé.
Estàs enbarassada!! I aquí comença un altre camí... que també fa patir. Tranquil·la...

Jo encara estic rumiant que és el millor. He parlat amb diverses ginecològues, psicòloga, etc... i tinc dos opcions: tornar a estimular o ovodonació.
Em recomanen ovo per edat (42), però faig bons embrions i últim cop 4 de categoria A. Però no hem fet mai DGP (anàlisi ADN embrions) i potser hi ha problemes genètics. També tinc tema immunològic i fins ara no m'havien medicat.

A més ara hi ha tema peles, ens hem quedat escurats i ens hem de recuperar o decidir com ho fem...

No sé... estic feta un lio...
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dl. abr. 22, 2019 12:31 pm

És una decisió complicada Dalilala perquè s’ha de fer amb el cor o amb el cap.
Jo també em vaig capficar molt amb el tema de la “qualitat”. Tenia baixa reserva i feia pocs òvuls però tots fecundaven. L’últim cop vaig tenir 4 embrions entre AA i AB. I res. Em deia que era per les tiroides. Em van medicar abans de l’últims transfer i tampoc.
I fent adopció ara estic embarassada de bessons al primer intent. El problema no era el sobrepes, ni la tiroides, ni els nervis, eren els meus òvuls per molt bonics que semblessin els embrions.

Penso que es tracta d’arribar fins on creguis que ets capaç d’admetre que has fet tot el que està a les teves mans. Si no ho tens clar no crec que t’hagi arribat el moment d’acceptar una ovo.

Molts ànims i decideixis el que decideixis segur que serà el millor :)
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
OTRA32
:: conillet
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: OTRA32 » dl. abr. 22, 2019 6:49 pm

Hola noies, bon dia de festa!!!!!


Dalilala la decisió que prengueu bona será! La veritat, que cada intent és un pal psicológica i economicament….

Erika com va tu panxu? Ja es nota alguna coseta?

Primavera com va la beta? Penso molt en tu!!! Tinc totes les meves energies posades en tu!

Pruneta como ha anat aquest cicle!!!!!!

MirDb més animada? quan tens eco?

Xocolatina ja et queda no res per l'histerocopia!!!!!

Com esteu la resta????? Alguna novetat noies?

Una abraçada a totes!!!! :lfantrose:


ACTUALITZO, podem anar actualitzant quan tinguem novetats/canvis, cadascú el seu. ...

- primavera1983 : beta 24 abril
- MirDB: beta 15 d'abril, POSITIU
- Nurpefu: divendres 12 abril POSITIU
- Lili81: dilluns 8 d'abril POSITIU
- otra32: transfer de dos blastos +6 data 24/04
- Aryashi: punció 24 abril
- pruneta33 : punció feta
- dalilala: divendres 29 beta - ha de rumiar què farà
- ataraxia: estimulant, punció 23/24 abril
- Northern Lights: transfer 26/04
- Neuladenadal: a l’espera de la regla per començar un nou cicle de fiv
- perdut: embrió transferit 19/04
- Numore33 dia 12 te metge per tenir resultats anàlisi antimulleriana i començar estimulació.
- Xocolatina: 26/04 histeroscopia quirúrgica
- Colibri82:buscant clínica
- Piojito pendent operació quiste...
- Pingu: trassant una nova ruta per anar a per totes
- myca: al maig transferiran 1 blasto

Embarassades: Erika79, bbm81,airyn_jp, balma,amazona, sita7, gustineta
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dl. abr. 22, 2019 8:19 pm

Hola noies!!
Dalilala la situació en la que estas no és massa fàcil, però tampoc impossible!! La ovo penso que simplifica molt la situació,tant a nivell de temps com per evitar una estimulació / punció. Però clar, cadauna es sap la seva situació, i estic segura que feu el que feu serà el millor i confio en que sortirà bé. Molta força per afrontar el següent pas!!!

Otra ,et seré sincera,la cosa no pinta bé,tots els TE negatius i tinc poca esperança aquesta vegada, penso que si fins ara no ha anat bé, aquesta vegada tampoc i potser s'hauran de fer més proves. Bé, no sé, en dos dies us diré el què, però fa por fer analítica al matí,i al migdia rebre la trucada amb males noticies....és molt cansat!!
Bé, poc optimista, però amb força!!

Abraçada per totes!!
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: pruneta33 » dt. abr. 23, 2019 5:25 am

Bon dia noies,
Dalila com ja t'han dit les companyes, la decisió és només teva, la veritat que és una decisió important que s'ha de prendre tenint-la ben pensada. Segurament cor i cap et diuen dos coses diferents. Potser passar-te pel fil de ovo et podria ajudar a resoldre dubtes. Qualsevol decisió que prengueu serà bona.
Primavera fins a la beta no hi ha res dit. Entenc la sensació de la que parles. Però un dia serà el nostre, ja ho veuras. Creuarem els dits per què aquests tests no vulguin dir res de res.
Otra demà transfer?
Ataraxia al final quan feu la punció? Si és avui, molta molta sort! A disfrutar del sonet.
Aryashi tu demà?
Perdoneu les que em deixo, estic desde el mòbil i és un rotllo.
Nos ja tenim el resultat. 12 blastos congelats i li hem fet dgp a 6 ( a la nostra clínica es poden fer dgp de un en un). Ara a creuar els dits que entre aquests 6 estigui el nostre somni. Suposo q farem transfer, si n'hi ha algun de bo, cap a finals de maig.
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Avatar de l’usuari
OTRA32
:: conillet
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: OTRA32 » dt. abr. 23, 2019 3:54 pm

Hola noies!!!!! BONA DIADA DE SANT JORDI!!!!

Primavera1983 molta sort dema en la beta!! T'ho desitjo de tot cor!!! +6 al poder!!!!

Pruneta33 ostras!!! Quants blastocits!!!! En feu un Munt!!!! Heu notat diferencia amb el semen renovat del Pruneto? i el fertile? Ojala que en aquests 6, estiguie el vostre petit!!!o petita!


Arashi dema també punció? Molta sort! Aprofita per descansar en aquest ratet… que l'anestesia després de tanta pressió, senta bé i tot! Per reposar el cap!

Northen Lights com portes el nervis de la transfer? Ja has començat la progesterona?

Numore33 com van anar les proves?

Mode ego: Bueno noies, ja em queden hores per la transfer,i començo l'"angustiosa!" betaespera !!!!! Espero que descongelin com toqui,... que encara que diguin que no passa res, hi ha un risc!!!!!!! Un gran risc!!!! Espero que almenos es mantinguin, ja que millor, no milloraran! Espero que els dos es vinguin amb mi!!!!!
Per cert! m'han augmentat la dosis de progesterona perquè la tinc baixeta, així que 5 pastilles de 200mg diaris! Toma enxufada!!! Algú més pren tantes pastilles? Buf… com em senten tan bé...





ACTUALITZO, podem anar actualitzant quan tinguem novetats/canvis, cadascú el seu. ...

- primavera1983 : beta 24 abril
- MirDB: beta 15 d'abril, POSITIU
- Nurpefu: divendres 12 abril POSITIU
- Lili81: dilluns 8 d'abril POSITIU
- otra32: transfer de dos blastos +6 data 24/04
- Aryashi: punció 24 abril
- pruneta33 : punció feta
- dalilala: divendres 29 beta - ha de rumiar què farà
- ataraxia: estimulant, punció 23/24 abril
- Northern Lights: transfer 26/04
- Neuladenadal: a l’espera de la regla per començar un nou cicle de fiv
- perdut: embrió transferit 19/04
- Numore33 dia 12 te metge per tenir resultats anàlisi antimulleriana i començar estimulació.
- Xocolatina: 26/04 histeroscopia quirúrgica
- Colibri82:buscant clínica
- Piojito pendent operació quiste...
- Pingu: trassant una nova ruta per anar a per totes
- myca: al maig transferiran 1 blasto

Embarassades: Erika79, bbm81,airyn_jp, balma,amazona, sita7, gustineta
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Aryashi
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. abr. 03, 2019 12:21 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Aryashi » dt. abr. 23, 2019 5:45 pm

Perdut, com va la betaespera?
Otra32, que vagi super bé la transfer demà!!!
Ataraxia, son molts bons números, ja t'han fet la punció? com ha anat?
Dalila, t’entenc perquè a mi també m'ha passat pel cap, es una decisió difícil però sigui el
que sigui serà bo.
Primavera, ànims durant la beta espera.
Pruneta 33, son molt bones noticies tenir tants blastos congelats. Ja diràs el resultats de la dgp,
ja que nosaltres també l'hem de fer, si aconseguim acumular blastos.

Pues finalment demà no hi ha punció. Vam anar divendres al control i no estava responent
bé a la estimulació, nomes en tenia un de gran i 3 més de petits, quan els altres cops n'he tingut molts més i n'han tret 9, així que vam decidir parar i no perdre diners ni temps per només poder aconseguir-ne un (després que fecundi, dgp, etc). Però dins lo dolent, com en teníem un de gran i formós li vam comentar si el podíem aprofitar naturalment i em va dir que em punxes ovitrelle i el cap de setmana féssim els deures, així que l'esperança es que me'n quedi naturalment (tot i la dificultat).
I sinó va be pues res, a esperar que em baixi la regla i tornar a començar el mes que ve.
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Northern Lights » dt. abr. 23, 2019 9:38 pm

Hola noies! Estic amb el mobil i no puc personalitzar.
Nomès desitjar-te sort Otra32 per demà.

Ara que m has preguntat per la progesterona m has fet pensar.
Em van dir de començar-la demà, dia 24 i la transfer és el dia 26 d un embrio de 3 dies. Potser hauria d'haver començat abans... que heu les altres??
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. abr. 23, 2019 9:45 pm

Northern jo la progesterona la he començat 6 dies abans de la trans.

Espero que hagueu tingut una bona diada de st Jordi i que demà dia 24 d'Abril del 2019 sigui un dia ple de coses positives per algunes de nosaltres.
Salut i una bona abraçada noies.
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Northern Lights » dt. abr. 23, 2019 9:55 pm

Hola primavera85, lo teu per aixo és blasto a dia 6??
Et refereixes que si t el posen a dia 6, inicies progesterona a dia 1??

Per saber si es que s han equivocat amb mi a la clinica...
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. abr. 23, 2019 9:57 pm

Ostres no en tinc n'hi idea!sí,el meu és +6C.
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Northern Lights » dt. abr. 23, 2019 10:01 pm

Ara he vist els teus comentaris anteriors i vas començar la progesterona 7 dies abans..
Tranquil.la, demà truco a la clínica que m ho expliquin bé.
Que vagu molt bé dema la beta! Ja ens expliques!
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: pruneta33 » dc. abr. 24, 2019 5:21 am

Molta sort per avui Primavera!!! Estarrm esperant les teves noticies.
Otra que vagi genial la transfer d'aquests dos embrions. Que sigui un moment màgic!!!
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. abr. 24, 2019 6:48 am

Merci boniques pels ànims!
Otra a tope amb els dos +6!! T'han d'aportar molt de positiu!!!!
Anem parlant!una abraçada i feliç dia 24 d'Abril!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dc. abr. 24, 2019 9:54 am

Molta sort a totes a les que avui passeu per una beta, punció o transferencia!
Ja ens informareu que tal va.

Northen, la progesterona jo la vaig començar a prendre 5 dies abans de la transfer (un dijous a la nit i la transfer la tenia el dimarts següent al migdia). Normalment comences segons els dies que té l’embrió. Tranquil·la si no coincideixes, normalment abans de la transfer miren progesterona i si està baixa et fan prendre més. Jo la tenia més baixa de 10 i em van fer punxar tota la beta espera, i si hagués tirat endavant fins setmana 10/12.

Ànims!!


ACTUALITZO, podem anar actualitzant quan tinguem novetats/canvis, cadascú el seu. ...

- primavera1983 : beta 24 abril
- MirDB: beta 15 d'abril, POSITIU
- Nurpefu: divendres 12 abril POSITIU
- Lili81: dilluns 8 d'abril POSITIU
- otra32: transfer de dos blastos +6 data 24/04
- Aryashi: punció cancel·lada
- pruneta33 : punció feta, esperant DGP
- dalilala: divendres 29 beta - ha de rumiar què farà
- ataraxia: estimulant, punció 23/24 abril
- Northern Lights: transfer 26/04
- Neuladenadal: a l’espera de la regla per començar un nou cicle de fiv
- perdut: embrió transferit 19/04
- Numore33 dia 12 te metge per tenir resultats anàlisi antimulleriana i començar estimulació.
- Xocolatina: 26/04 histeroscopia quirúrgica
- Colibri82:buscant clínica
- Piojito pendent operació quiste...
- Pingu: trassant una nova ruta per anar a per totes
- myca: al maig transferiran 1 blasto

Embarassades: Erika79, bbm81,airyn_jp, balma,amazona, sita7, gustineta
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::