•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Perdut » ds. maig 18, 2019 5:28 pm

Bona tarda

Sabeu si empuc prendre el FEMIBION PRONATAL 1 + el FERTYBIOTIC , tot junt des de la regla fins la punció?

Merci
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Northern Lights » dg. maig 19, 2019 1:52 pm

Hola Perdut, durant l embaràs es recomana acid folic i iode i sempre iniciar-lo 1 o 2 mesos abans d iniciar la busqueda.
Pel que veig femibion porta els dos, apart d altres coses i fertybiotic porta l'acid folic pero no el iode.
El fertybiotic porta el mio inositol que es per la qualitat ovarica.
Jo prendria el fertybiotic pq està indicat per millorar la qualitat dels ovuls i si ara fas l estimulació aquest seria l objectiu, i si et quedes embarassada llavors faria el femibion o gestagyn o natalben, qualsevol poliviatminic de l embaras pq llavors no necesitaras millorar la qualitat de l ovul.
Si et quedes mes tranquila sempre pots fer un suplement de iode per separat o ingerir aliments amb iode com sal iodada, peix, fruits secs...
Espero haver-te ajudat.
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Perdut » dg. maig 19, 2019 3:19 pm

Gràcies Northern Lights. Sí, m’has ajudat.
Fa temps que prenc el femibion1.
Però ara al fer la estimulació m’han recomanat el fertybiotic. Crec que em prendré els dos junts durant les dos setmanes.
Suposo que no passa res si vaig multivitaminada a la punció. :p-)
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dg. maig 19, 2019 3:35 pm

Merci pels ànims i les informacions!
Aquesta setmana tinc 3 dies de metges x proves,segones valoracions i mirar si econòmicament podrem emprendre una FIV xl privat.

- ataraxia: 22/05 TRANSFERÈNCIA
- Xocolatina: transferencia cicle natural al maig
- Aryashi: esperant regla per començar un nou cicle de fiv
- Neuladenadal: a l’espera de la regla per començar un nou cicle de fiv
- pruneta33 : DGP fet. A l'espera de si pot transferir aquest cicle o el proper
- myca: espera regla per veure si tot està OK i poder transferir
- dalilala: buscant segones opinions
- perdut: Regla abans de la beta.
- Numore33: estimulant
- Colibri82: buscant clínica
- Piojito: pendent operació miomes a finals de juny
- Pingu: trassant una nova ruta per anar a per totes
- primavera1985 : recerca de centre x FIV,dificil econòmicament.Fent proves per tema implantació.
- MirDB: embaras sense embrio. Pendent quin camí segueix a partir d ara.
- Nurpefu: 12/04 POSITIU
- Lili81: 08/04 POSITIU
- otra32: 04/05 POSITIU
- Northern Lights: 08/05 POSITIU

** Embarassades: Erika79, bbm81,airyn_jp, balma,amazona, sita7, gustineta, mar i muntanya...
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » dl. maig 20, 2019 7:28 am

Bon dia a totes,

Primavera 1985, que vagi molt bé aquesta setmana de metges i de proves. Molts ànims i molta força.

Una abraçada
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dl. maig 20, 2019 4:00 pm

Merciii mar i muntanya, setmana dura, però amb ganes de buscar com sigui ajuda per tirar endavant!!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dl. maig 20, 2019 5:02 pm

ataraxia, només era curiositat, pel que veig cada cas és un món i també depén de la clínica i del metge...

primavera, ja passaràs a explicar-nos que tal les visites. I pregunteu pel tema finançament, hi ha cliniques que faciliten molt les coses.

perdut, endavant amb aquesta fiv! Ha de ser la bona. Molts ànims bonica i ja saps que aquí estem.

Mode ego...dooooooncs, ara vinc de la clínica, i sí, aquest més toca transferir. Dilluns vinent em transferiran el segon blasto i esperem que sigui el que es quedi amb nosaltres.
He vist que moltes de les que heu fet cicle natural us han fet punxar ovitrelle. A mi no, ni m'ho han comentat, suposo que deu ser qüestió de protocols segons el metge o la pacient. M'han dit que tenia l'endometri i el fol·licle en conseqüència i que dimecres ovularé.
Dimecres començo amb progesterona, m'ha receptat la dosis màxima, 4 ovuls de 200 al dia. He demanat de fer una anàlitica per assegurar-nos que no estigui baixa però m'ha dit que no hi ha estudis concloents de la quantitat òptima de progesterona en cicle natural, i que per tant no serveix de res mirar-ho.
Per últim i respecte a la vitamina D que tenia per terra...aquestes setmanes m'he pres una dosi d'hidroferol a la setmana, i m'ha dit que aquesta setmana em prengui la última.

Recomanacions? l'anterior beta espera vaig fer vida completament normal, aquesta també ho faré però em prendré la feina molt més amb calma. També intentaré beure més aigua (en bec poca de costum) i menjar coses fàcils de digerir. Ja se que moltes d'aquestes teories, només són teories, però com que mal no faran...ho intentarem.

Perdoneu pel rotllo...però espero que alguna de les coses que comento us puguin servir d'ajuda o de guia.



- ataraxia: 22/05 TRANSFERÈNCIA
- Xocolatina: 27/05 TRANSFERÈNCIA
- Aryashi: esperant regla per començar un nou cicle de fiv
- Neuladenadal: a l’espera de la regla per començar un nou cicle de fiv
- pruneta33 : DGP fet. A l'espera de si pot transferir aquest cicle o el proper
- myca: espera regla per veure si tot està OK i poder transferir
- dalilala: buscant segones opinions
- perdut: apunt de començar a estimular
- Numore33: estimulant
- Colibri82: buscant clínica
- Piojito: pendent operació miomes a finals de juny
- Pingu: trassant una nova ruta per anar a per totes
- primavera1985 : recerca de centre x FIV,dificil econòmicament.Fent proves per tema implantació.
- MirDB: embaras sense embrio. Pendent quin camí segueix a partir d ara.
- Nurpefu: 12/04 POSITIU
- Lili81: 08/04 POSITIU
- otra32: 04/05 POSITIU
- Northern Lights: 08/05 POSITIU

** Embarassades: Erika79, bbm81,airyn_jp, balma,amazona, sita7, gustineta, mar i muntanya...
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Numore33
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Numore33 » dt. maig 21, 2019 11:34 am

Bon dia noies!!

Ataraxia que vagi molt bé la transfer demà, molta sort!

Primavera85 les setmanes de metges es fan pesades però pensa que son grans passos endavant per aconseguir el que desitgem, que vagin molt bé totes les proves i visites ja ens aniràs explicant.

Xocolatina que bé ja la transfer dilluns, fent cicle natural has tingut que fer moltes visites? Del tema de la vitamina D, jo també la tenia super baixa i em prenc deltius, no m’han demanat que em torni a fer anàlisis per comprovar si ha pujat o no, tu t’ho has tornat a mirar?

Perdut veig que aneu a per una altra FIV! me n’alegro molt que hagis trobat les forces per tornar-ho a intentar, segur que aquesta es la bona i ho aconsegueixes!!! Estás estimulant ja? Per quan tens punció? Molts ànims!!!!

Modo ego... segueixo amb la estimulació, i aquest cop no se si soc jo que m’he tornat patosa o que passa però tinc la panxa plena de morats i com a “bonyets” de les punxades...quin desastre! Hem anat fent ecos de control i no era només imaginació meva que la cosa pintava com l’altra FIV (pocs fol·licles, descompensats i amb pocs òvuls bons) en la última eco vam mesurar 15 fol·licles, no estan tan descompensats com l’altra FIV però encara n’estan una mica. La doctora em va dir que havien estat parlant amb la embriologa del nostre cas i que com provablement els resultats siguin molt semblants als de l’altra FIV el millor potser serà transferir en fresc l’embrió que es vegi millor perquè probablement no en traguem prous per poder fer DGP.
En fi... avui tornem a tindre control i suposo que tocarà decidir si parem d’estimular i ja fem punció o arrisquem perdre el fol·licle dominant per donar-los una altra empenteta als que estan més endarrerits, i després ja a creuar els dits i a deixar-nos portar per les opinions de ginecòlegs i embriòlegs si transferim en fresc a dia 3, mirem si algun arriba a dia 5 o si n’hi ha suficients per fer DGP. Això de no tindre un pla d’acció i anar sobre la marxa es una me...

Molts ànims a totes!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dt. maig 21, 2019 1:13 pm

Numore, doncs jo pensava que en tindria moltes de visites i no. Vaig anar-hi abans que em vingués la regla perquè feia 3 cicles que no em veia. Després eco a dia 9 de cicle i a dia 12. Ja s’ha vist clar el foli dominant i que l’endometri era triliminar i a la mida que toca segons dia i foli.

Per fer-ho en cicle natural has de ser mes o menys regular pel que he vist.

Pel que fa la vitamina D no m’ho tornen a mirar. Procuraré prendre força el sol i creuar els dits que estigui bé.

Pel que expliques, al final hauràs de seguir el Consell dels experts.. no se que es el millor. Es una m.... q no surti tot rodat...
Que vols dir que estan descompensats? Els meus 4 dies abans de la punció estaven entre 12-15 mm i van ser tots òvuls madurs!
Ànims, i explica’ns Que et recomanen!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Perdut » dt. maig 21, 2019 1:40 pm

Molt Ànims Numore33!

Sí, divendres començo a punxar-me... 4a estimulació, 4a FIV. Ja és l’últim intent amb els meus òvuls. Emocionalment, físicament i econòmicament no podem més.

Estic un xic desconectada del forum. Disculpeu-me.

Una abraçada. Keep dreaming.
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Numore33
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Numore33 » dt. maig 21, 2019 2:30 pm

Xocolatina jo a l’ultim control els tenia entre 7 i 15, i aixo que segons la ginecologa havien espavilat bastant els que anaven endarrerits. A veure com ho veuen avui!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. maig 22, 2019 6:09 pm

Hola noies, la veritat és que la recerca de clínica privada x fer fiv + les proves per estudiar el cas,es fa llarg , però persistirem,no ens en queda altra!

Perdut molta força per aquesta pròxima aventura, a tope!!
Numore33 com ho tens?
Ataraxia què tal la trans,va ser ahir oi??

Modo ego:
Dilluns 27 ja tinc ingrés a les 10h x la histeroscopia, m'han d'adormir,jo pensava que mho feien a lo vivo!! Quanta desconexença! X altra part l'hematologa m'ha fet fer analitica (m'han tret,avui,10tubets de sang+caxo blau al braç!) I m'ha comentat algo aixi com haver de prendre Aspirina infantil x la transferència + punxar no sé quin medicament(alguna el sap?!)per evitar qualsevol mínim coàgul de sang que es podria arribar a formar quan el cos detecta l'embrió. Però en part bé pk totes aquestes proves m'entren x l'assegurança. I ja per acabar, demà vaig a conèixer una segona clinica ,a Figueres ,hi tinc esperances, ja es veurà.

Bé, després d'aquest rotllo
Ataraxia
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Ataraxia » dc. maig 22, 2019 6:43 pm

Hola noies!

Primavera, suposo que vols dir punxar heparina, no? Anticoagulant!

Ego... Transfer feta! Aquest matí m'han posat un embrionet AA i ens han dit que dimecres vinent fem analítica per veure la beta. Ja ha arrencat la setmaneta de nervis a tope....!!

Un dubte... Des de la setmana passada que em prenc l'estradiol i em punxo dos vials de prolutex (progesterona). Avui el gine em recomanava que, si tenim el positiu, seguim amb vials enlloc de passar als ovuls...que són més eficaços i que si ens ho podem permetre, millor. Què opineu?


Betaespera a tope...creuem dits!!

Gracies boniques..!!
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » dc. maig 22, 2019 7:06 pm

Ataraxia, molta paciència, tranquil.litat i bons aliments fins dimecres.

Que vagi mooooolt bé!
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » dc. maig 22, 2019 7:09 pm

Jo em posava els òvuls, però si el ginecòleg et recomana les punxades jo li faria cas... Nosaltres ens vam refiar dels consells de la clínica perquè ens donaven confiança, però si dubtes... A veure si algú et pot respondre...
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dc. maig 22, 2019 8:08 pm

Ataraxia ha escrit:Un dubte... Des de la setmana passada que em prenc l'estradiol i em punxo dos vials de prolutex (progesterona). Avui el gine em recomanava que, si tenim el positiu, seguim amb vials enlloc de passar als ovuls...que són més eficaços i que si ens ho podem permetre, millor. Què opineu?


Betaespera a tope...creuem dits!!

Gracies boniques..!!


Per gustos els colors, una amiga meva es va quedar a la primera fiv punxant-se la progesterona. Jo, al no funcionar els tractaments vaig preguntar si podria intentar punxar-me i em van dir que realment no hi havia diferència, que si tingués pèrdues si perquè clar, sangant i perles vaginals como que no, però que pel demés era el mateix.

Molta sort!!!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dc. maig 22, 2019 8:38 pm

Ataraxia! Bona betaespera!! Que curteta una setmana! Ja veuràs com passa ràpid!
Sobre el prolutex, a mi me’l van fer punxar extra perquè l’analisis de la progesterona no em va sortir bé. Crec que la “sort” del prolutex es que al ser punxat no es perd res, cosa que no es pot dir amb els òvuls. La desgràcia és que val un ronyó, i pagar 10€ al dia per 10 setmanes mínim....
Si has començat amb punxades jo seguiria. Si no va bé la cosa només es una setmana i si la beta es positiva no et farà res seguir-ho fent! Així es com m’ho vaig prendre jo.
Hi ha una noia, la gustineta, que li van sobrar vials de prolutex, els tenia emparaulats amb mi pero com que al final canviem el protocol li vaig dir que ho donés a algú que ho necessités. Parla amb ella. No eren molts però val la pena!

Primavera, que bé que t’adormin a la histeroscopia, a mi no em va fer mal pero si que es va fer llarg, “falta molt?” No parava de dir. Segur que si me la tornen a fer m’adormen Per no sentir-me.
Si t’adormen i troben algun pòlip o algo petit potser t’ho treuen al moment i així no cal passar per la quirúrgica, he llegit algun cas que així ha sigut.

Numore, que tal el control? Han seguit creixent? Teniu data per la punció?

Perdut, ja saps, endavant i seguir lluitant.
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Numore33
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Numore33 » dc. maig 22, 2019 10:04 pm

ataraxia molta sort en aquesta betaespera!!

Modo ego... ahir vam fer control i els folis segueixen creixen al ritme correcte, em van dir que lo normal es uns 2mm al dia, ara estan entre 17’5 i 10’5, n’hi ha de mes petits pero ja no els va ni medir. Em va dir la doctora que estimulessim dos dies mes perque els mes endarrerits arribessin a la mida necessaria, per sort el gran no ha crescut tant i encara tenim marge! he continuat amb el Menopur i demà torno a tindre control, si no hi ha res extrany suposo que dissabte tindrem punció.
Porto ja 12 dies de punxades, quants dies vau fer vosaltres?
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: pruneta33 » dj. maig 23, 2019 5:26 am

Bon dia noies,
Ataraxia molta sorr en aquesta betaespera, no et puc ajudar amb la progesterona perque només l'he fet vaginal. Esperem que la necessitis molt de temps!!!
Numore33 jo em vaig punxar 14 dies de gonal, però diuen que cada cos és un mon i cada estimulació també. Molta sort!!!!
Primavera que vagi super bé les proves i trobis la clínica que et vagi i et senti bé. Tot això sln passets endavant!
Perdut ja ho tens aquí! Molta sort en aquesta nova estimulació!
Xocolatina ja tens la transfer ha tocar!!
Modo ego: haurem de transferir a finals de juny suposo, per què la maleïda no baixa, suposo que és normal, a veure si no es retrassa gaire més i ja tornem a la normalitat...
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Ataraxia
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Ataraxia » dj. maig 23, 2019 12:34 pm

Moltes gràcies noies!! De moment, zero símptomes i nervis controlats! A veure si ho sabem mantenir......jiji

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::