•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: bbm81 » dj. maig 23, 2019 2:27 pm

Hola noies,

fa dies que no respon per donar-vos ànims.
No sé si vaig felicitar tots els positius. Per si em deixo algun, enhorabona!!!

Ataraxia: que vaig molt bé la betaespera i et recomano relax i buscar-te coses que et distreguin per no pensa-hi (ja sé que és difícil) però un llibre, una serie, teatre, passeig... M'ha sorprès que ja tinguis la beta dimecres (8 dies post transfer) ho trobo molt ràpid, però millor que l'espera és terrible. Que era un embrió +5 o +6?
Sobre la progesterona injectada diuen que és millor simplement perquè no hi ha pèrdues com els òvuls i saps segur la dosis, en canvi amb òvuls et donen excés per si de cas. L'únic inconvenient és la butxaca...

Numore33: no et trenquis el cap amb la quantitat, lo important és que siguin ben macus. I jo no recordo el temps de punxar-me gonal però diria entre 12-14 dies. I jo també tenia una quantitat similar a tu i molt descompensats. Que vagi molt bé i sobretot positiva.

Perdut: ets una valenta. Molts ànims i que vagi tot molt bé. T'admiro moltíssim en serio. Ho has d'aconseguir si o si.

Pruneta: sempre esperant la maleïda, quan més vols que vingui no ve, i si vas de viatge allà està... Que vagi molt bé la preparació del niuet.

Primavera: que vagi molt bé dilluns, estigues tranquila, i que t'ho deixin tot perfecte per rebre el teu embrió. I sobre la clínica, no et puc ajudar perquè només he anat a una, però t'has de sentir còmode amb confiança.

Xocolatina: jo pel tema vitamina D encara en prenc cada dia un sobre de vigantoletten. Jo vaig tenir el morro de demanar-li analítica, total, tinc mutua doncs ja pago prou, i mai he passat de 30, si que em va pujar però tampoc gaire. I m'ho pendre tot l'embaràs. Igual que segueixo prenent eutirox per la tiroides. Que vagi molt bé la transfer dilluns i que es quedi am tu, sobretot relax...

No sé si em deixo alguna. Petonets a totes.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. maig 23, 2019 7:55 pm

Hola noies, avui he anat a conèixer la clínica amb la que tenia esperança, i m'ha agradat però econòmicament és com molt dificil poder-ho assumir. Estic trista, enfadada per no poder assumir el pressupost, pk únicament la dificultat és econòmica, perque em sembla molt injust que haguem d'estar en aquest procés i etc.
Bé, aquesta ha estat una setmana dura i reconec que tinc els ànims poc amunt. Sé que seguirem persistint però no deixo de indignar-me!!
Una abraçada a totes!
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » dv. maig 24, 2019 7:18 am

Primavera 1985, el món de la RA és duríssim, té un gran cost psicològic, físic i econòmic. Cada intent que no s'aconsegueix ens sacseja brutalment... És normal que estiguis tocada i enfadada...

Si la clínica us ha agradat, heu preguntat si tenen una oferta de finançament? Crec que primer de tot cal agafar força per aconseguir el vostre somni i després, lluitar per ell... Ara, és cert que és un procés caríssim i si no va bé la frustració genera molta impotència i ràbia.

Molts ànims i molta força.
Ataraxia
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Ataraxia » dv. maig 24, 2019 8:14 am

Hola noies,

Primavera, molts ànims... segur que trobeu la manera de financiar-ho... És una merda que s'hagi de patir per els diners; prou pressió física i emocional hi ha, com per sumar-hi la econòmica. Que vagi molt molt bé el dilluns!!

Numore, molts ànims que segur que surten ovuls de qualitat! Lo important és que siguin bons! Jo vaig fer gonal durant 10 dies, crec. Ja veuras que anirà be!! :)

Bbm81, a nosaltres també ens va sorprendee que la beta fos als 8 dies! Però realment, els blastos ja han fet gairebé una setmana de feina...i suposo que té lògica. Ens van dir que si surt bé, ja ea fiable als 8 dies, i que si surt baixeta, la repeteixen i asseguren.. però que per estadística tenen comprovat que sol ser fiable a la setmaneta de la transfer. No sé si em van posar un blasto +5 o +6 ara... En tenim 4, dos de qualitat AA i dos de qualitat BC, uns van passar a blasto a dia 5 i els altres dos a dia 6... però no recordo quin era quin, ara...!!

Tema progesterona... suposo que sí que es per lo d'assegurar que entra tot. No sé quines feu o heu fet Prolutex, pero tinc la panxa tan plena de morats i de petits "bonyets"...que per aixo preguntava. Sembla que al punxar-me, el liquid s'encapsuli sota la pell i tarda hoooores a desfer-se. Paciència! :)


Avui fa 48h de la transferència i només us puc dir que no paro d'anar al lavabo. Sóc molt conscient de que si noto coses noves, dificilment sera la medicaxió, perque ja fa molts dies que segueixo la mateixa pauta. Però a part de fer forces més pipis, no noto res de res.

Hi ha algú més en bestaespera? No, no?? :)
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: myca » dv. maig 24, 2019 4:06 pm

Ataraxia, et desitjo molta tranquilitat durant la beta i un positiu al final!!
Primavera, anims! Aquesta pressió econòmica afegida és una me, ja nhi ha prou am el desgast fisic i emocional com pq a sobre tinguin aquests preus abusius aquets tractaments...
Numore, perdut, ... Men deixo moltes pro estic al mobil..
Ego: avui eco, com em temia he de tornar a fer histeroscopia, la sort és qe com qe tinc mutua ho he pogut lligar per dilluns.... i a stpau em diuen qe no perdre el cicle pq dsprs continuo am els pegats i podrem fer transferencia.... Aix, no sé si serà tot tant rodat, però tinc ganes de tancar etapa i nhi aixo puc fer.
Tema coco és lo que duc pitjor, després de tants negatius penso qe tampoc té perqe anar bé ara, i no magrada lactitud, però suposo qe és per curarme en salut per possible negatiu...
Alguna em pot recomanar algo? He fet acupuntura, reflexo, .. vaig al psicoleg, ella em diu qe no tot és tenir fills... Però jo vull estar positiva en lúltim intent i no en sé!
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Gustineta » dv. maig 24, 2019 4:23 pm

Guapes com esteu?

Ataraxia, en betaespera ja, ànims i :-o00m

Xocolatina, tu en no res també transfer. Et provoquen l'ovulació amb Ovitrelle o deixaran que el teu cos ovuli per si sol? Transferiràs blasto?

myca bufff què dir-te, portes un recorregut que déu n'hi dó. No m'estranya que tinguis ganes de tancar una etapa, desgasta tant... M'ha xocat molt que la psicòloga et digui que "no tot és tenir fills". Esclar que no, però voler tenir fills és un desig molt fort i haver de plantejar-se una vida sense és molt difícil. Com et fa sentir quan t'ho diu?
Jo durant un temps anava a una psicòloga que m'ho insinuava... i no em convencia aquest plantejament, per molt que el que fes fos intentar que m'obrís a aquesta possibilitat jo necessitava una altra cosa, una altra manera de viure la infertilitat, i no que em diguessin que podia renunciar a la maternitat. Em vaig acabar canviant de psicòleg. Però és una opció molt personal...

Em sona que algú va dir alguna cosa del Prolutex. Si el necessitessis escriu-me un privat, jo en tinc 5 vials i els regalo. No és gran cosa, però si puc ajudar una miqueta...

Una abraçada a totes, valentes!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dv. maig 24, 2019 10:26 pm

Bona nit!

gustineta, doncs res d’ovitrelle, ovulació natural. Si això funciona es un luxe només haver de pensar amb els òvuls de progesterona i l’acid folic! Un blasto transferirem... son molt “macos” diuen, de moment tenim descartat posar-ne dos, perquè tot i desitjar més d’un fill ens ho volem prendre en calma... si no funciona segur que pensaré diferent d’aquí un temps! ;)

myca, oh, histeroscopia altre cop... tota una sort però que ho puguis fer tot tant ràpid. I tant que ha de sortir rodat i transferir-te el campió ben aviat. Aquest serà el bo! Molts ànims!

ataraxia jo que em punxava prolutex a la passada transfer també em feia blaus, tranquil·la, es normal. Doncs això de la beta a la setmana es perfecte, de fet te lògica, hi ha molts testos positius als 7/8 dies. Perquè no fer la beta abans i no haver d’arribar quasi agonitzant.

primavera, si la clínica us ha agradat moveu cel i terra, pregunteu les opcions de finançament de la clínica. Seria una llàstima que no ho poguéssiu fer per falta de money.
Realment es una bona m.... que apart del desgast emocional haguem de patir pels diners.

bbm, això de la vitD vaig llegir a un bloc on deia que el sol de novembre a febrer no en transmet gaire, i per això anem faltats a l’hivern. Amb la primavera i estiu la cosa canvia, per si a cas prendre una mica el sol a veure si el cos n’absorbeix.

numore, al final punció demà? Molta sort! Ja ens explicaràs els resultats!

perdut, bonica, molta força per la nova estimulació que comences avui. Que vagi moooolt bé!

Molts ànims a totes!
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dv. maig 24, 2019 10:30 pm

LA LLISTA

- ataraxia: 29/05 BETA
- Xocolatina: 27/05 TRANSFERÈNCIA
- Aryashi: esperant regla per començar un nou cicle de fiv
- Neuladenadal: a l’espera de la regla per començar un nou cicle de fiv
- pruneta33 : DGP fet. Espera poder transferir al juny
- myca: histeroscopia i transferencia al proper cicle
- dalilala: buscant segones opinions
- perdut: estimulant
- Numore33: punció en breu
- Colibri82: buscant clínica
- Piojito: pendent operació miomes a finals de juny
- Pingu: trassant una nova ruta per anar a per totes
- primavera1985 : recerca de centre x FIV,dificil econòmicament.Fent proves per tema implantació.
- MirDB: embaras sense embrio. Pendent quin camí segueix a partir d ara.
- Nurpefu: 12/04 POSITIU
- Lili81: 08/04 POSITIU
- otra32: 04/05 POSITIU
- Northern Lights: 08/05 POSITIU

** Embarassades: Erika79, bbm81,airyn_jp, balma,amazona, sita7, gustineta, mar i muntanya...
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Numore33
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Numore33 » ds. maig 25, 2019 3:16 pm

Hola noies!

Veig que entrarem a una setmana mogudeta!

ataraxia ja estas a meitat de betaespera, com ho portes? Tens tentacio de fer test o aguantaras a la beta?

xocolatina veig que estas encantada amb aixo del cicle natural!! Que vaigi molt be la transfer dilluns.

myca esta molt be que no perdis el cicle per la histeroscopia, ja es fa tot prou llarg com per tindre que deixar passar cicles, per quan tens prevista la transfer? Molts ànims a tu també per diluns!!

perdut com van les punxades? Espero que tinguis una estimulacio curteta i molt fructifera!

Molts anims a les que em deixo!

Modo ego... aquest mati em fet punció i hem tret 16 ovuls, la doctora estava contenta diu que hi havia mes folicles grandets que l’altra vegada pel que espera que surtin mes ovuls madurs. M’han dit que dema a partir de les 12 em trucaran del laboratori per veure quants madurs hi ha i quants han fecundat. Aquesta nit començo amb els ovuls de progesterona, 1 cada 8 hores, per si hem de fer transfer en fresc.
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » ds. maig 25, 2019 8:28 pm

Hola noies!

Fa temps que no escric però us vaig seguint. Com portes la betaespera ataraxia? Molta sort i calma, pensa que ja no pots fer res més del que fas...

Numore33 16 ovuls és una passada! Molta sort i que n'evolucionin molts!

I la resta?

Ara mirava i quasi la meitat de nosaltres ja ho ha aconseguit... almenys la panxeta. La qüestió és continuar lluitant.

Primavera- això de les peles és molt dur. Jo ho penso contínuament. Demà eleccions de nou i ningú es planteja ajudar als casos d'infertilitat. No ajuden ni amb la medicació. Hauríem del fer un grup de pressió i escriure a tots els partits demanant que hi hagués ajudes en tot això. És vergonyós...

Nosaltres trèiem els diners d'on podem. Fa anys que ens hem de canviar el cotxe. No ho fem. Tot l'estalvi és per això i amb el que portem pagat n'hauríem pogut comprar un de nou. Però aquesta és la nostra prioritat.

Moment ego- després de deixar passar un temps estem pensant en provar ovo. Després de lluitar tan pels propis és molt dura la decisió. M'he de fer la idea, però estic rendida per passar una nova estimulació. I les possibilitats d'èxit són molt més altes. Les estadístiques són molt diferents. Amb ovo tinc un 80% d'èxit. Amb propis un 30%... He de pensar tb amb la salut del bebè i les possibilitats de malalties baixen molt amb ovo. Si ho acabem fent així deixaré el grup per passar a l'altre... però us aniré seguint i informant!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Pingu » dg. maig 26, 2019 9:04 am

BON DIA noies!
Fa molt que no entro, veig que hi ha molts positius i això alegra molt.
M’he de posar al dia pq vaig perduda en quin punt esteu totes.
A mode de resum, després de l’histeroscòpia ens van recomanar fer el test Emma i Alice que mira la flora vaginal de l’úter, i per sort, em van sortir molt bé, només els Lactobacilus (no sé si ho escric gaire bé) alterats, és a dir que el nivell òptim és per sobre de 90 i jo els tinc baixets, 86. El cicle passat vaig fer uns òvuls vaginals i ara la propera regla que està al caure, em posaré una tampons que desprenen subtstàncies de Lactobacilus. I mentre podem preparar el niu, per transferir de cara voltants de st Joan >.-<:

Bé noies! Us aniré seguint després de la mega desconnectada que he fet.
Fins aviat i a seguir amb el nostre desig!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Numore33
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Numore33 » dg. maig 26, 2019 11:48 am

Hola noies!

Ja m’han trucat del laboratori, dels 16 ovuls que van treure 13 eren madurs i han fecundat correctament 8. Hem passat de 16 a 8 en un tres i no res pero estic contenta, ara tenim 8 embrionets que espero que siguin forts i valents i arribin molts a dia 5 per poder biopsiar. Dimarts em trucara la doctora per veure com estan evolucionant i si tirem endavant cap a DGP.

Gracies pels anims que doneu noies, de vegades ens ofusquem i nomes pensem en negatiu... em d’apendre a escoltar i valorar positivament els consells. Jo estava 100% segura que aniria com la primera FIV i no creia ni a la doctora que m’assegurava que l’estimulació estava anant millor... i realment 8 embrions es millor que els 3 que vam treure de la primera :()()::::

Molts anims a totes!
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » dg. maig 26, 2019 1:07 pm

Numore, és molt normal, a nosaltres de 12 de madurs, en van evolucionar 6: dos són els que porto dins i quatre més estan congelades.

Has de ser positiva i creure-hi, i tot anirà bé. Molts ànims!

Una abraçada
Ataraxia
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Ataraxia » dg. maig 26, 2019 1:25 pm

Numore, en realitat esta molt be!! Jo vaig tenir 13 ovuls, i fecundats, i 4 blastos! Tan de bo tinguis la mateixa o més soooort!! :)

Dalilala, ha de ser durillo anar cap a ovo... però al final, els fills són fills i lo important és crear-los i fer-los créixer! La manera...és secundaria :) molts anims i moooolta sort!!

Jo ja estic fatal de betaespera... Fins ara ho anava controlant, i tenia clar que no fariem cap test fins almenys dimarts, pero ja el faria avui mateix.....!!! Sort que la meva parella no em deixa.....jajaja
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: myca » dt. maig 28, 2019 12:29 pm

Bon dia noies, moltes gracies a totes pels vostres ànims, gustineta, gràcies pel prolutex pro estic a st pau i alla recepten la proge am pastilles. Demanaré aixo de lanalitica per mirar progesterona, perqe veig qe a alguna li han fet i no esta de mes. Pero per ss si no entra per protocol....
Ego total, ahir histeroscopia al vespre, jo pensava tornar a casa i no em van deixar... i avui havia de marxar sola perqe el meu home no pot venir fins a mitja tarda i no mhan deixat marxar... Aix 24 hores a l'hospi, no hi comptava paaaas!!
Per lo demés be, el ginecoleg de la mutua flipant qe per un polip de 5 mm mhagin fet fer histeroscopia... Pero entén qe és la ss i les normes són aquestes.
Uff hi ha qui diu qe sense esforç no hi ha recompensa... Només volem un fill!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. maig 28, 2019 5:37 pm

Hola!
Myca ahir també em van fer histeroscopia per un pòlid més petit que el teu!!!i mho demanaven pel privat!! Però bé, ja està fet i tot correcte. I ara a esperar resultats d'anàlisis i proves....i això és un no parar.
ataraxia com va l'espera?has caigut a la temptació?volem bones noticies ee!!

Bé,seguim endavant!
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Perdut » dt. maig 28, 2019 6:17 pm

Ei hola a totes!! Disculpeu-me per no personalitzar! Fa temps que no entro al forum perquè estic uff saturada i us he llegit per sobre. Mil gràcies pels vostres ànims.
Demà primer control.
Desitjeu-me sort si us plau.
Aquesta vegada ha d’anar bé... 4 fivs, ja en tinc prou!! Per cert, us volia preguntar si alguna de vosaltres s’ha fet el test era? És l’única prova que tinc pendent i no sé si la farem... però en fi primer lo primer... tenir embrions!!!!!
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. maig 28, 2019 6:21 pm

Perdutmolta sort demà, anirà molt bé!!! Test ERA n'he sentit parlar però no me l'he fet.
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Northern Lights » dt. maig 28, 2019 10:05 pm

Molta sort perdut!!!
Ni idea del test ERA, no puc ajudar-te.
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » dc. maig 29, 2019 7:01 am

Bon dia a totes,

Perdut, moltíssima sort avui! Has de ser positiva perquè sigui la definitiva.

Una abraçada

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::