•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. juny 25, 2019 9:35 pm

Hola noies!
Jo avui he fet el 1er control despres de 5dies d punxar 75de Menopur,ja tinc algun folicle petit però un de 14,5,i endometri amb bona pinta. Si tot va bé aquest finde fem la injecció,mirarem de fer-la el dv o dumge,pk dsbte tenim casament. I la veritat és que no sé com anirà tot plegat, però m'agrada molt la dra que em porta.
Ànims a totes!!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: myca » dt. juny 25, 2019 9:47 pm

Hola noies,
no personalitzo faig un ego total: avui analítica progesterona a st Pau, demà transferència, suposo que em diràn si he de fer progesterona punxada. Des d'ahir també amb heparina. Aquest ha de ser el bo, si nó, ens despedim de ser pares.... uffff, quina pressió
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. juny 25, 2019 9:55 pm

Myca ja ho tens aquí!!a topeeee tot ha d'anar bé!!!!!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dc. juny 26, 2019 9:51 am

Myca, doncs aquesta ha de ser la bona!!! Transfereixes blasto?

Primavera, que bé, que ràpid!!

LA LLISTA

- myca: 27/06 TRANSFERENCIA
- Numore33: 02/07 TRANSFRÈNCIA
- pruneta33 : transferència al proper cicle
- primavera1985 : IAD FINALS JUNY
- Alicia: esperant 2a transferència
- Aryashi: esperant regla per començar un nou cicle de fiv
- Nkn: buscant clinica per fer FIV
- perdut: BIOQUÍMIC
- Neuladenadal: a l’espera de la regla per començar un nou cicle de fiv
- dalilala: buscant segones opinions
- Xocolatina: transferencia finals juliol
- Sic18: començant
- Colibri82: buscant clínica
- Piojito: pendent operació miomes a finals de juny
- Pingu: trassant una nova ruta per anar a per totes
- MirDB: embaras sense embrio. Pendent quin camí segueix a partir d ara.
- Nurpefu: 12/04 POSITIU
- Lili81: 08/04 POSITIU
- otra32: 04/05 POSITIU
- Northern Lights: 08/05 POSITIU
- ataraxia: 29/05 POSITIU

** Embarassades: Erika79, bbm81,airyn_jp, balma,amazona, sita7, gustineta, mar i muntanya...
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: myca » dj. juny 27, 2019 7:16 am

Noies, transfer feta ahir, fins al 8-7 a patir, ja estic ratllada perquè no noto ressssss! :-o00m
A vosaltres també us surten simbols extrans a la pàgina del sóc petit?
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. juny 27, 2019 8:09 am

Myca trans feta d'ahir i vols símptomes avui!??? Calmaaaa!!!
I pel tema símbols,a mi tbe m'hi surten!pensava que era cosa del meu mòbil!!!

Salut
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » dj. juny 27, 2019 1:27 pm

Myca, no t'avancis, has d'estar tranquil.la! És normal no notar res, així que paciència.

A mi també em surten símbols estranys i també pensava que era el meu mòbil...
Numore33
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Numore33 » dv. juny 28, 2019 2:47 pm

Hola noies,

Perdoneu la desconnexió, aquesta setmana ha estat una mica caos.

Myca com portes la betaespera? Tens previst fer algun test o aguantaràs fins el dia 8?

Pirmavera heu fet ja injecció?

Xocolatina quan et diuen que aniràs més medicada a que es refereixen? Faràs cicle natural o substitutiu?

Modo ego: nosaltres ahir vam fer anàlisis per mirar nivells d’estradiol i progesterona, al sortir correctes confirmem transfer pel dia 2 i ja hem començat amb els òvuls de progesterona, 2 cada 12 hores junt amb les pastilletes de estradiol, amb la calor d’aquesta setmana no sabeu el que arribo a agrair no tenir que anar amb els pegats. M’han dit que el mateix dia de la transfer tornarem a fer anàlisis per comprovar nivells de progesterona.

Les altres alguna novetat mes? Les embarassades del grup com porteu la calor? Espero que tot us estigui anant molt bé!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dv. juny 28, 2019 3:43 pm

Numore33 aixi serem compis de betaespera!!a mi demà al mati em fan injecció!!!i a la tarda de casament, així em distreuré!! I a confiar pk surti bé!!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dl. jul. 01, 2019 9:32 am

Numore, això ja ho tens aquí! Ja ens diras com va i quan et toca la beta.
El tema de fer la transfer més medicada és que donarem per fet que els embrions son sans i que el problema és un altre, crec que anirem amb heparina i no se si alguna altra cosa. Segurament en cicle natural. Quan ho lliguem amb la doctora ja us explicaré!

Primavera, que tal la injecció? Quan teniu la beta?

Myca, que tal la beta espera? Les meves dues poquíssims símptomes, i totes dos van ser positives (acabats en bioquímic pero positives), ni cas dels símptomes! Creuem els dits i que sigui un positiu!

Us fareu test abans de la beta? O sou de les que aguanteu?

La resta que tal? Alguna novetat? Les embarassades tot bé? Alguna més amb transferencia o punció a la vista?
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dl. jul. 01, 2019 11:41 am

Hola noies, entro per donar-vos molts ànims tan si esteu esperant a poder començar com les que esteu en betaespera. Espero que aviat la llista de panxulines s’amplii.

Jo demà entro en la setmana 22 tot i que per mides seria com la 23. Fa un parell de setmanes vaig tenir la morfo de les 20s i els dos estaven ben guapos i bé, va ser un descans molt gran :)
Al ser dos, torno a tenir eco+doppler en un parell de setmanes per controlar el creixement de tots dos i les visites cada cop seran més seguides.
Farà una setmana que ja noto clarament i a diari com es mouen. És molt curiós jeje.

Molts petons i bones energies, boniques :*
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: myca » dl. jul. 01, 2019 11:49 am

Numore33 i primavera1985, ja ho teniu aqui! demà transf tu numore, i primavera, teniu dia? espero que us passi ràpid!!

Xocolatina, si vam transferir blasto... però clar, en tenia 7 i aquest era l'últim... la veritat, no sé què falla... l'edat? :-o00m , però des dels 35 nomès un estòpic.. i al setembre en faré 42! bbbbfff jo diria que falla algo més.
Tu tens data de transfer? jo també vaig amb heparina aquest cop. Ànims!!

Nkn_nekane, jo endometriosi sempre m'han dit que no en tenia, però tinc unes regles insuportables ... però si amb els que m'han mirat ningú ha vist res... . Espero que ho puguis solucionar aviat!

Pruneta33, ja teniu el niuet a punt?

Erika79, que guai, quina envejaaa! i dos, el que sempre havia somiat jo! me n'alegro moltissim per tu!!
Disfruta-hoooo!!

Ego: després de 6 dies de la transferència, simptomes 0, a vegades algun moviment a la part baixa, però dono totes les culpes a la proge. Lo de punxar-se heparina pensava que seria pitjor, un morat i prou, la resta prou bé.
No sé si aguantaré sense fer pipitest, ara com ara crec que si, quan s'acosti el dia ja no ho sé! :()()::::
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dl. jul. 01, 2019 10:24 pm

Betaesperes....quin desaspero!!!
Myca jo enlloc d'heparina estic amb Clexane,crec que és el mateix,i em costa eee,porto des d dsbte puntxant-la i ja tinc 5 blaus,estic pensant en comprar-me bikini d'aquells alts per no haver de donar explicacions! Tenim la veta el dia 12,i x ara 0.simptomes, i les emocions van des de imaginar un possible embaràs, a no voler-hi pensar.per.no desanimar-me de nou si no va bé.....ja no sé ni què pensar!!
Erika79 :cnen: :cnen: que boooo saber que tot va sobre rodes!!les bones noticies sempre són ben vingudes!!
Numore33 demà pot ser un gran diaaaa!!! Betes en marxa!
Molts ànims x totes!! La primavera no ha estat tant genial com m'esperava, però l'estiu també pot ser una bona època x nosaltres!!tampoc ens posarem a triar el mes perfecta!!!
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » dt. jul. 02, 2019 7:00 am

Bon dia, noies, entro per donar-vos ànims! Molta força i paciència a les beraesperes, sí que són un "desespero", sí, però a veure si comenceu a tenir bones notícies i l'estiu és ple d'alegria

A la resta, espero que estigueu bé i que seguiu sempre endavant amb determinació, és una lluita duríssima, però ho hem d'intentar.

Mode ego: estic de 24 setmanes i em trobo molt bé (no m'ho acabo de creure), ja els noto com es mouen i tinc moltes ganes de gaudir l'estiu i que la tardor ens porti aquests dos regals. Tots els del voltant estan molt contents i il.lusionats i això no té preu.

Molts ànims i molta força a totes!
Numore33
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Numore33 » dt. jul. 02, 2019 1:27 pm

Hola noies!!

myca, primavera com va el desespero? I com porteu les punxades? la heparina s’ha de punxar durant tot l’embaras o es com la progesterona que nomes es el primer trimestre? l’estiu segur que sera una bona estacio per nosaltres!

erika, mar i muntanya gracies per passar i explicarnos que tot va be! Ens anima moltissim!

Modo ego: Transferencia feta i ja estic oficialment en betaespera! >.-<: beta el dia 12. La transfer ha anat molt be, el blasto ha descongelat be i la doctora m’ha dit que s’ha vist perfectament on el deixaven aixi que esta ben col.locadet. Aquest cop van mirar l’evolucio del embrio amb embrioscop i m’han donat el video de com ha anat creixent, aquesta nit el mirarem a veure si ens acabem de fer experts en embriologia!
Alicia peixeta
Entrades: 4
Membre des de: dc. juny 05, 2019 5:08 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Alicia peixeta » dt. jul. 02, 2019 2:44 pm

Hola noies! Perdoneu que he estat desconectada, entre calor, feina i fallos d'internet... Doncs ja tinc data per la segona transfer, 02/08!! Apa...a tornar a passar nervis. Ara m'he dedicat a fer acupuntura per gestionar-ho millor tot i ajudar al niu, jeje. Enhorabona a totes les embarassades, a tots els positius i anims a les que seguim intentant. Ho aconseguirem!!!
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: pruneta33 » dc. jul. 03, 2019 5:35 am

Bon dia noies,
Com aneu les betadesesperants? Per mi és el pitjor moment i passa taaaaan lent.... Molts ànims i porteu-nos molt bones notícies.
Mar i muntanya i erika gràcies per passar-vos! Wou la lljm al final del túnel, gaudiu molt d'aquesta etapa i totes les q venen.
Com aneu la resta?
Modo ego: si l'anilítica de dilluns surt bé farem transfer el 12/7... Esperem que aquesta sigui la nostra i trnir un bon motiu per no banyarnos... Jejejeje
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Ataraxia
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Ataraxia » dc. jul. 03, 2019 7:11 am

Hola noies! Quanta betaespera que veig...i alguna transfer a la vista! Que bé!! A veure si l'estiu ens dona una bona alegria i tots els processos acaben amb final feliç!! :)

Jo he estat super desconnectada, perque ho hem passat bastant malament amb el tema de les perdues... Per sort la cosa esta començant a millorar i sembla que tot segueix el seu curs. Es curiós perque en cap moment han vist res, el nen creix al ritme que toca i tot va de manual, pero abar perdent sang és molt angoixant..... He estat de repos absolut des de les 5 setmanes, i avui ja son 8+4. Poc a poc i bona lletra... Dimarts vinent tenim eco per la privada, a veure què tal.
Ja sé que estic embarassada i que això és el que compte, però la sensació aquesta de penjar d'un fil...és tremenda...

Moooolts molts anims a totes, sobretot a les betaesperes!! Tan de bo cuallin tots els pollets!!!
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. jul. 03, 2019 9:56 am

Pruneta33 aixi d'aqui res,dia 12 trans!!!falta moltttt,ho dic per mi que es quan tinc la beta!!! però és poquet per tuuuuu!!!
Betesperes ho porto fatal!doncs avui ja mhe fet un test,i em van injectar dsbte!!!!evidentment,blanc blanc!!!quin desastre!! Com ho porteu vosaltres?!espero que millor que jooo!
Numore33
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Numore33 » dc. jul. 03, 2019 2:21 pm

Bon dia noies,

pruneta transfer el dia 12, ja falta poquet, segur que a tu et passa mes rapid que a nosaltres :()()::::

alicia tens un meset per preparar be el niuet, anims!!

primavera et veig en plan desespero total!! Un test ja???? Es normal que surti blanc nuclear, Jo m’estic plantejant fer-lo diumenge a 5 dies post transferencia, tot i que tambe es massa aviat.

myca com ho portes? Algun sintoma nou?

Modo ego: la betaespera la porto be, com he dit crec que aquest cop farem tests, en les altres no en vam fer, quins tests compreu vosaltres i a on?

Anims noies!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::