•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Piojito » dc. maig 29, 2019 7:40 am

Bon dia noies,

tinc una consulta, ahir a una amiga li van fer la transfer d´els congelats que tenia, en tenia 5 i els van descongelar tots, un no va sortir bé, dels altres 4, li van posar 2 i els altres dos els van deixar en observació, jo no tinc ni idea perque mai m´han quedat suficients per poder congelar, però... és normal que els descongelessin tots? si aquests dos evolucionen bé, és poden tornar a congelar? No sé es que em vaig quedar una miqueta amb el dubte perque jo pensava que si es descongelaven ja era per posarte´ls així que no tinc molt clar que aixó estigui ben fet.

Moltes Gràcies i petonets per a totes!!
Ataraxia
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Ataraxia » dc. maig 29, 2019 7:52 am

Perdut, moooolta sort amb aquest nou cicle!! Segur que va la vençuda!! Ja veuras!!! :)

Piojito, no en tinc ni idea de si està ben fet... Però sé que en el nostre cas en teniem 4 de congelats i nomes en van descongelar 1. En cap moment ens van dir de descongelar els altres... Al contrari...!! Ho trobo estrany...

Noies, estic sonada! Dilluns al matí vam fer test d'orina, a 5 dies post transfer...i va sortir positiu amb la linia força marcada! Ahir vam repetir, sense ser primer pipi del dia, i encara va sortir mes marcadeta....així que avui vaig a fer analítica amb moltes esperances i creuant dits! Pinta positiu a tope, tot i aquella por del principi que no te la treu ningú :) abuuuuf, estic molt contenta però!!
Numore33
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Numore33 » dc. maig 29, 2019 9:23 am

Bon dia noies!!!

Ataraxia enhorabona!!! Ens encanten les bones noticies, positiu ja a dia 5 després de la transfer ha de ser molt bona senyal, ja ens diràs quin super valor et surt la beta! Te’n vas ficar 1 o 2?

Xocolatina com va anar dilluns la transfer? Quan tens beta?

Pingu veig que feu moltes probes que jo no se ni que son, saps perquè et van recomanar fer aquests tests? Segur que tens un super niuet pels teus embris!!

Myca i Primavera, com esteu després de la histeroscòpia? Myca sabeu si podreu fer transfer aquest cicle?

Perdut moltíssima sort en aquest control! Segur que aquesta serà la bona!

Piojito el tema de congelar i descongelar per estrany que sembli si que es normal, si els congelen a dia 3 sobint els descongelen tots per a veure quin arriba millor a dia 5 o quin es més bo per fer transfer i si en queden més els tornen a congelar. En aquests casos em de confiar molt amb els embriòlegs que son els que veuen quins embrions son millor i en funció d’això decideixen quin es transfereix, en el meu cas en la primera FIV van tindre molt clar quin era el millor (tampoc tenien gaire a triar) i van decidir no esperar a dia 5 i transferir-lo a dia 3.

Modo ego: ahir vaig tindre trucada de la doctora per saber com evolucionen els peques, em va dir que havia parlat amb l’embriòleg i que els veia molt macos, dels 8 que tenim n’hi ha 7 que evolucionen perfectament i 1 que esta una miqueta mes paradet però també tira endavant. Està molt contenta amb el resultat i si tot segueix així podrem fer DGP a dia 5 tal i com teníem previst. Alguna sap quan tarden en donar-te els resultat de la DGP?
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » dc. maig 29, 2019 2:25 pm

Ataraxia, com ha anat? Això pinta mooooolt bé!

I la resta, teniu novetats?

Molts ànims a totes.
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: pruneta33 » dc. maig 29, 2019 5:40 pm

Bona tarda noies,
Ataraxia que bé!!! Esperem el teu resultat de beta però quina bona notícia!!!
Numore33 que bé aquests campions!! Que arribin els màxims a dia 5!!
En el meu cas aquesta vegada han tardat 3 setmanes en donar-nos resultats de dgp. Però la primera vegada van ser nomes 15 dies. Crec que depen del centre tarden menys.
Piojito els meus els van descongelar per fer dgp i els van tornar a congelar, li vaig preguntar al embrioleg si afectava i em va dir que no. Que ara que s'han millorat tant els processos de congelació en principi no els hi afecta.
Perdut creuem els dits per què el control hagi anat bé! Jo no he fet el test era, n'he fet un altre que es fa a la part francesa, en el meu cas, la finestra va sortir desplaçada, esperem que això ens porti el positiu.
Myca, primavera com us trobeu?
Pingu que bé! Ara a preparar niuet!
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Pingu » dc. maig 29, 2019 6:04 pm

Hola Perdut,
Jo si que m’he fet fer el test Era, i la veritat és que ha anat molt bé. Els dos cops que han implantat els embrions va ser gràcies a la prova.
Et diu si falten més dies o menys de progesterona pq l’endometri sigui receptiu.
Fins aviat! Ja en diràs!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: myca » dc. maig 29, 2019 6:12 pm

Ataraxia, qe bé que pinta! volem bones noticies ;)
Numore33, esta molt bé aquest numero de blastos! Amb dgp no sé com va.
Pruneta33, és un descans tenirne prous per poder fer dgp! Quan feu transferencia?
Perdut, no et puc ajudar, però sobre el test Era a st pau tampoc hi creien... Però alla són ateus amb tot, fins i tot amb analitiques qe no costen res de fer!! Anims per aquesta 4a, ets súper valenta.
Primavera, com vas? Tens seqüeles de la histero?
Piojito, Pingu, xocolatina... Em perdo desde el mobil però molts ànims a toteees!
Ego: dilluns vespre la histeroscopia, no em van deixar marxar fins ahir migdia. Avui taco una mica però res de mal. Ara el meu dubte és si he d'esperar la regla per començar amb els pegats o que he de fer... A st pau em van dir que un cop ho tingués fet, demanés hora per eco... Però jo no sé si ha de passar una regla.... Aix quins dubtes...
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dc. maig 29, 2019 10:16 pm

Ataraxia com mola llegir bones noticies!!
Myca després de la histeroscopia estic amb pèrdues i encara ara depen les postures em fa mal, però res greu ni insuportable!! Per sort!! Truca a st Pau o a on sigui que estiguis fent la fiv i pregunta, pregunta si has d'esperar una recla,sino cal....
Perdut com vas?
Modo ego: dsprs d'estudiar 3 clíniques, hem decidit que no comptem amb els € per tirar endavant cap fiv enlloc. Per tant, com que el que volem és cuidar,estimar i educar els/les nostres fills/es, és molt probable que tirem endavant IAD que sí que ens podem permetre pagar. Bé doncs en breu prendrem la decisió definitiva.
Mentrestant,una abraçada i molta sort a totes!!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dj. maig 30, 2019 11:08 am

Hola noies,

Ataraxia, ja tens el resultat de la beta? Una beta ben alta per respirar amb tranquilitat? Enhorabona

Primavera, potser amb una IAD us en sortiu! Creuem els dits! Informeu-nos.
Es una llàstima pero que haguem de renunciar a tractaments pels preus desorbitats d’aquest món, malauradament s’ho prenen com si fos un luxe.

Myca, a mi em vam fer esperar la regla pero clar, jo ja tenia l’endometri crescut i me’l van llimar. Això ja t’ho diran!

Pruneta, tens data prevista per la transferencia? Comences ja a preparar el Niuet?

Numore, molt bon número!! Quants han arribat a dia 5? Amb lo dl dgp no puc ajudar-te. Pero a veure si el proper cicle ja et poden transferir!

Piojito, en principi no hi ha problema en congelar i descongelar. Jo en tinc dos de congelats junts i ja em van dir que si arribat el moment els volem transferir x separat no hi ja problema en descongelar-los i congelar un. Suposo que sempre i quan no es faci perquè si. Suposo que en el cas de la teva amiga ho devien fer per transferir el mes espavilat o el que arribava a blasto.

Mode ego: em van transferir el bitxet dilluns, tinc la beta dijous 6. De moment em trobo bé, de símptomes algun mareig i nàusees i alguna petita punxada a l’uter. Només prenc progesterona.
La mala notícia es que un dels meus bitxitos no es va descongelar bé i l’hem hagut de descartar, per tant només queda el que tinc amb mi i dos congeladets junts. Ja veieu q tinc mala pata i m’ensopego amb tot.
Esperem q el que tinc amb mi sigui el campió i no m’hagi de preocupar pel fet de perdre’n Un.
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: myca » dj. maig 30, 2019 11:48 am

Primavera, abans danar a IA directe, podrieu mirar una mini fiv o fiv en cicle natural que sen diu. Jo en vaig fer dues i tot i no funcionar trobo que és més segur que una IA... No sé eh, de preu no variava gaire! T'ho jugues tot a una carta, però am la IA tmb, i només pagues fins on arribes. Si no fecunda i no poden transferir no ho pagues tot. Almenys aixi era al Fiv clinic, la dra Peñarrubia era la que hi creia més es veu, ara no sé on està, sempre són altres opcions!
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Piojito » dj. maig 30, 2019 12:59 pm

Gràcies per les vostres respostes noies, la veritat és que quan m´ho va dir em vaig quedar molt sorpresa, però veig que és normal.

Petonets a totes!
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » dj. maig 30, 2019 1:29 pm

Hola a totes,

Xocolatina, no pensis en la mala sort, has de ser positiva i pensar que anirà bé. Molts ànims, cuida't i intenta distreure't fins el dia 6.

Primavera 1985, és molt injust aquest cost tan elevat que hem de pagar per poder tenir un fill. Parleu-ho, penseu-vos-ho bé i endavant amb el que decidiu. Molta sort.

Myca, has trucat per resoldre el dubte?

La resta, teniu novetats?
Ataraxia
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Ataraxia » dj. maig 30, 2019 9:31 pm

Hola noies! Faig entrada super rapida per dir que la beta d'ahir va ser positiva!! Així que això ja és oficial! :)

A dia 7 post transfer va donar 130... La infermera de la clínica em va dir que estava molt bé, però desconec els valors estandars! Ara toca esperar i dimecres vinent repetir beta i fer eco.

Mil gràcies a totes!!!
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » dj. maig 30, 2019 9:41 pm

Ataraxia, ara sí, enhorabona!

Cuida't molt i ja ens explicaràs la setmana que ve com evoluciona.

Una abraçada
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: pruneta33 » dv. maig 31, 2019 8:16 am

Moltes Felicitats Ataraxia!!! Quina il.lusió llegir positius! Toca celebrar-ho.
Primavera és una me ho dels diners, la veritat és que intento no pensar-hi gaire per què tots els nostres diners van cap a la RA i fa ràbia. Espero que si aneu cap IAD sigui la vostra, ves passant a explicar-nos com aneu.
Xocolatina ja el tens amb tu, ara a cuidar-vos els dos i que passi ràpid i ens portis bones notícies.
Modo ego: Nos hem perdut aquest cicle per què la clínica fa vacances, el faig servir per desintoxicar i provar-ho de manera natural i començar a preparar niu a finals de juny.
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Northern Lights » dv. maig 31, 2019 9:45 am

Felicitats Ataraxia, home jo penso que 130 a dia 7 està molt bè! A disfrutar-ho;) ja vas explicant!
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: bbm81 » dv. maig 31, 2019 3:14 pm

Enhorabona Ataraxia!!! està molt bé la beta!!! te'n vas posar 1 o 2?
A disfrutar del moment i ara et toca la ecoespera, però sobretot amb molta ilusió.
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Perdut » dv. maig 31, 2019 4:27 pm

Hola!! Quan pugui agafaré el pc i em posaré al dia amb vosaltres... espero que totes aneu fent bons pasos! Felicitats als positius! I molta esperança a les altres.

Diumenge vaig a punció amb només dos folis.
I els portarem a blasto...
i després ja vorem si fem test era.

Aquesta última FIV se m’està fent molt dura.
A vegades penso que no puc més.

Ànims a totes. Keepdreaming.
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Perdut » dv. maig 31, 2019 4:28 pm

Hola!! Quan pugui agafaré el pc i em posaré al dia amb vosaltres... espero que totes aneu fent bons pasos! Felicitats als positius! I molta esperança a les altres.

Diumenge vaig a punció amb només dos folis.
I els portarem a blasto...
i després ja vorem si fem test era.

Aquesta última FIV se m’està fent molt dura.
A vegades penso que no puc més.

Ànims a totes. Keepdreaming.
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Numore33
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Numore33 » dv. maig 31, 2019 5:20 pm

Hola noies!!

Ara m'han trucat de la clinica, dels 8 embrionets que teniem n'han biopsiat un a +5 i dos a +6, els altres no han arribat a blastos o no amb les condicions correctes per poder ser biopsiats, en resum, tenim 3 blastos congelats pendents de resultat de DGP.

No se si estic contenta o trista... entenc que tres blastos no es mal resultat però per altra banda amb només tres potser no era necessari fer DGP perquè podiem haver transferit ara el millor (el biopsiat a +5) i si fos negativa la beta transferir els altres en un altre cicle.

Perdoneu el ego total però m'he quedat una mica "xof" després de la trucada, ara em toca esperar el resultat de la DGP i no puc evitar pensar en la possibilitat de que cap la superi i ens quedem sense transfer.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::