•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dl. juny 10, 2019 8:41 am

Hola noies, crec que m'he posat una mica al dia...

pruneta, ja t'ha baixat la regla? Quan comences a preparar el niuet?

sic, benvinguda. Ostres això de la SS és una porqueria. Nosaltres ni ho hem intentat i mira que la butxaca ho agrairia. Ens vas explicant! Ànims.

Primavera, pel que fa Andorra, a mi em van comentar per aquí que el que era medicaments de FIV el preu era el mateix. No ho se, prova-ho i ens expliques! 36 h. Abans de la meva punció em van fer punxar 1 ovitrelle (tot). Endavant amb aquesta IAD!Teniu data aprox?

Numore, que bé els resultats del DGP!!! Que baixi aviat la regla i així començar a preparar el niuet!!

Alicia, benvinguda! Quin any que heu tingut... però la part positiva és que esteu animats per seguir-ho intentant. Quan torneu a transferir? Aquest cicle o el següent?

Dalilala, com vas? explica'ns com estàs ...

myca, transferència a la vista! per fi! Jo tampoc entenc als metges. A veure que ells són els que n'entenen però no hi ha dret que haguem de proposar coses nosaltres. Ànims

Perdut, que dir-te companya....molts ànims! aquest ha de ser el campió!

Aryashi, neuladenadal, dalilala, colibri, piojito, pingu, mirdb...alguna novetat a la vista?

em deixo algú?

Ego: doncs suposo que demà podré parlar amb la doctora a veure que fem. El cap em va a mil. Tema immunologic no hem mirat res, li comentaré a la doctora.
Tenim dos blastos congelats junts, hi ha moments que penso transferir-los junts i que sigui el que sigui, i altres descongelar-los, posar-ne un i congelar l'altre. Però vist l'últim que no es va descongelar bé ho considero un risc.
Ja us explicaré que em diu la doctora i que fem.
Si no mirem res ja podem tornar a transferir aquest cicle mateix.
Una pregunta, la doctora de guàrdia amb que vaig parlar, em va dir que havia de repetir la beta, voleu dir que cal estant a 13? diu que ens hem d'assegurar que baixi, si estava a 26 i ara a 13 ja es veu que baixa. Quan vingui la regla ja haurà baixat no? Es un pal fer-te la beta, tothom: "Molta sort" i tu ja saps que de sort no en necessites perquè és un bioquímic.

LA LLISTA

- perdut: 17/06 BETA
- myca: transferència JUNY
- Numore33: DGP 2 sans. Esperant regla per transferir
- pruneta33 : transferència al proper cicle
- primavera1985 : en procés de IAD
- Aryashi: esperant regla per començar un nou cicle de fiv
- Neuladenadal: a l’espera de la regla per començar un nou cicle de fiv
- dalilala: buscant segones opinions
- Xocolatina: 2n bioquímic. A veure què ara...queden 2 blastos.
- Sic18: començant
- Alicia: esperant 2a transferència
- Colibri82: buscant clínica
- Piojito: pendent operació miomes a finals de juny
- Pingu: trassant una nova ruta per anar a per totes
- MirDB: embaras sense embrio. Pendent quin camí segueix a partir d ara.
- Nurpefu: 12/04 POSITIU
- Lili81: 08/04 POSITIU
- otra32: 04/05 POSITIU
- Northern Lights: 08/05 POSITIU
- ataraxia: 29/05 POSITIU

** Embarassades: Erika79, bbm81,airyn_jp, balma,amazona, sita7, gustineta, mar i muntanya...
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Alicia peixeta
Entrades: 4
Membre des de: dc. juny 05, 2019 5:08 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Alicia peixeta » dl. juny 10, 2019 10:18 am

Bon dia! Gracies! Doncs encara no ho sabem. Ara estic amb la regla i el 21 tenim visita amb la gine i aviam com ho volen fer...ja us informare!
A la llista he vist molt bones noticies, enhorabona!
Numore33
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Numore33 » dl. juny 10, 2019 10:59 pm

Bona nit noies!

Perdut com va la betaespera? Molts anims que portes un superblasto campio que segur que s’agafa ben fort!!

Xocolatina sento molt lo del bioquimic. Aixo de no tindre clar que fer es un rotllo, a veure si parlant amb la doctora us ajuda a decidir, ja ens explicaras!

Alicia benvinguda! Ja ens explicaras que et diuen el 21.

Myca jo tampoc entenc els protocols, suposo que et van fer eco i ells veuen en quina fase de cicle estas, a partir d’aqui si han enganxat a temps el cicle comencen amb els pegats i agafen ells el control. Jo he fet de tot he començat amb pegats tant despres com abans de la regla.

Ego: a mi em va baixar la regla dissabte i tinc visita aquest dimecres, si esta tot correcte farem transfer aquest cicle >.-<: . Crec que li comentare a la doctora a veure si podem fer cicle natural, que opineu?
Piojito
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dc. maig 09, 2018 5:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Piojito » dt. juny 11, 2019 1:48 pm

Hola noies,

Hola Perdut, com vas? Gràcies per preguntar, en un principi tinc el pre-operatori el proper dia 27 així que per la setmana següent serà l´operació, estic cagada :(

Petonets a totes.
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Perdut » dt. juny 11, 2019 1:55 pm

Hola boniques

Entro en modo ego perquè estic feta pols.
Dissabte matí em va donar un atac d'ansietat fort i fins diumenge tarda no vaig ser capaç d'aixecar-me del llit i deixar de plorar. Crec que m'he carregat el blasto. Només tinc culpa al cos.
Síntomes de regla i prou.
Coneixeu algun cas de dones amb ansietat que hagin aconseguit un embaràs amb èxit a través de FIV?
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Northern Lights
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Northern Lights » dt. juny 11, 2019 6:54 pm

Entro ràpid nomès ped donar ànims a tu perdut.
A la primera beta espera jo estava amb molt d estres, treballant, estudiant un master i tenia mil presentacions orals.. anava de bolit i nomes dormint 5 o 6 hores al dia. No vaig tenir atacs d ansietat xo si que em costava respirarbi sorpresa beta positiva, que dp va acabar malament quan just vaig acabar el master que ja anava mes tranquila.

Segona beta espera, m agafo vacances per estar totalment tranquila i resultat.. beta negativa

I encara en se mes, Just fa poc una noia de la feina acabava de donar a llum a les seves bessons x fiv, quan es va quedar embarassada estava de baixa x atacs d ansietat...

Tothom ens maxaca molt amb el rollo de l estres i l.ansietat que em d estar tranquiles xo jo no he trobat evidencia cientifica que demostri pitjors resultats amb l ansietat. Si que hi han estudis que relacionen l ansietat materna amb augment de cortisol i aixo pot donar efectes secundaris de cara el nado.. tinc una amiga que fa el seu doctorat sobre el tema, xo que relacioni ansietat amb betas negatives no hi ha cap cap estudi.

Jo vaig tenir dolors de regla i humor canviant durant tota tota la betaespera i va resultar positiu.
Ànims, el que sigui de ser serà xo no serà culpa teva segur
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dt. juny 11, 2019 7:06 pm

Perdut el blasto ja te'l van col•locar a lloc,la sort ja està en marxa!!! I el possible embaràs no depèn de la teva ansietat !! Jo amb el bioquímic, estava amb Lorazepam i Sertralina i amb atacs d'ansietat continuades i en cap moment ho relaciono directament!!!! I et podria parlar de casos de politoxicòmana amb violència física en que la gestant sha quedat embarassada i ha portat a terme l'embaràs amb unes condicions desastroses. Amb el que et vull dir és que l'ansietat hagués estat la situació menys greu que hagués pogut tenir i tot i així, tot ha tirat endavant. Conclusió: perdut, que sigui quin sigui el resultat, poca cosa hi té a veure l'ansietat.
Alaaa!quin rotllo!
Ataraxia
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Ataraxia » dc. juny 12, 2019 9:43 am

Perdut, no pateixis gens!! Aixo es com la frase aquella de "si ets positiva, tot sortira bé"... Jo mataria a tothom que ho diu.... Perque les coaes van com han d'anar, i obviament sempre és millor ser positiu, però no tot depen d'això!! Noméa faltaria.... Quin greu que ho estiguis paaaant tan malament, perque bé segur que no te'n fa cap... Una abraçada ben gran bonica...i pensa que al final, pooooca cosa depen se nosaltres mateixes.
Numore33
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Numore33 » dc. juny 12, 2019 10:16 am

Perdut molts ànims bonica, es una merda tenir que passar-ho tant malament quan hauries de disfrutar el moment, els negatius passats afecten molt i es una pena perdre la il·lusió. Com t'han dit les companyes tu no et pots "carregar" el blasto amb el teu estat anímic, ell farà el que tingui que fer i poca cosa i pots fer ja tu.

Et dessitjo molta sort!!!!
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Perdut » dc. juny 12, 2019 10:46 am

Us estic llegint amb llàgrimes als ulls... gràcies de tot cor pels ànims i per les vostres pauraules...
La culpa és molt cruel... i jo no puc més. Ja estic tacant... com les 4 vegades anteriors... 5è dia de betaespera i ja sé el resultat.
Em despedeixo una temporada.
Crec que és hora de fer front a la idea de no arribar a ser mare.
Heu estat de gran ajuda.
Us desitjo lo millor.
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dc. juny 12, 2019 5:23 pm

Hola boniques!

Numore, la meva experiencia amb cicle natural tot i acabar amb bioquímic ha sigut bona. Jo si em deixen sempre ho faré així a partir d’ara. Els símptomes són menors, i diria q el cos no t’enganya Tant. I el més evident, que es més natural.

Perdut, ànims. No pensis que res del que passa es culpa teva. Espera la beta i a veure que surt. T’envio molta paciencia.

Piojito, entrar a quiròfan sempre fa cosa, pero segur que va tot bé i tot sigui per millorar les coses!

Alicia, ja ens vas explicant

Ego.. avui he parlat amb la doctora. M’ha dit que un bioquímic pot ser mala sort, pero dos seguits... alguna cosa passa. Possiblement es cosa dels embrions, i per això m’ha proposat Fer dgp als que tenim congelats i així sabem si estan sans.
Pero només son dos i els volíem transferir junts, li he plantejat provar “sort”, no ho ha vist malament i m’ha dit que podríem parlar d’anar més medicada tot i que les trombofilies han sortit bé.
El fet es que pel que se, els preus de dgp son desorbitats i gastar tants diners per una sola transfer... ens arrisquem i si hem de tornar a començar ho fem bé. Com ho veieu?
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Numore33
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Numore33 » dj. juny 13, 2019 12:35 pm

Hola noies!

Xocolatina recomanen la DGP per descartar els embrions que no son sans i evitar així negatius o aborts per aquest motiu. Nosaltres ja saps que també vam tenir un dilema amb lo de la DGP, jo no estava gens convençuda amb només 3 blastos perquè podríem haver transferit i esperar a veure si es quedaven o no. No obstant, ara que ja està fet, per mi saber que el blasto que transferirem està sa m’indica que en el cas d’un negatiu haurem de mirar altres coses abans de transferir l’altre.
Dit això, jo en el teu cas crec que faria transferència directament. Sempre he cregut que millor amb nosaltres que al laboratori i teòricament, per estadística, si els altres no eren genèticament correctes algun d’aquets dos ho ha de ser... tot i que la DGP et trauria de dubtes les ganes de tenir-los amb nosaltres sempre són més fortes que la racionalitat. Facis el que facis serà una bona decisió tranquil·la!

Ego: ahir vam tindre visita, està tot correcte i podem fer transfer aquest cicle. Al final cicle substitutiu... jo tampoc racionalitzo gens, cada dia canvio d’idea... La meva doctora vol fer ella la transfer, diu que em coneix i sap com es el conducte d’entrada, amb cicle natural no podem triar dia, ella fa les transferències els dimarts, i amb el substitutiu si. El que em molestava més del cicle substitutiu eren els pegats, en el cas de que em quedi embarassada hauria d’estar tot l’estiu amb els pegats, i no ho veig amb piscina, platja, cremes... així que hem substituït els pegats per les pastilles i tots contents. Transfer programada pel 2 de juliol!!! >.-<:
Ataraxia
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Ataraxia » dj. juny 13, 2019 2:20 pm

Hola boniques,

Perdut, quin greu que estiguis així... Ja sé que un mateix es coneix millor que ningú, pero tan de bo aquests sagnats no siguin res... Una abraçada ben gran.

Xocolatina, a mi em sembla coherent jugar-se-la i, si cal tornar a arrencar, començar de zero amb proves noves. Pero es cert que aizo depen dels calers i del cansament acumulat de cadascú... Feu el que feu, sera positiu!! :)

Numore, que be!! Deus estar ben contenta!! A veure ai ve el dia 2 ja!!

Jo tinc males noticies.... Embarassada de 5+4 vaig començar amb petites perdues. De moment segueixen sent petites i de color mes aviat fosc, pero estic fatal d'angoixa i de pensar si faig be o no faig bé tot el dia. He decidit q anire a la capçalera i li demanaré baixa per fer repos uns diea...que almenys, si la cosa no va be, no sigui per haver forçat la maquina... Ea inevitable el negativisme i la fruatració... A veure si el noatre petit tira endavant.....
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dj. juny 13, 2019 3:10 pm

Ataraxia, has anat a urgències? Jo vaig sangar una setmana abans de la primera eco. Vaig anar a urgències pensant que tot havia acabat... em van repetir beta i eco. La beta estava perfecta i a l’eco vam veure els dos sacs i les vesícules vitelines. És cert que només vaig tacar una nit però et prometo q era ben vermell! Sempre diuen que si és fosc i poc no passa res però jo aniria a urgències i et quedes més tranquil.la.
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Mar i muntanya
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. gen. 13, 2019 3:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Mar i muntanya » dj. juny 13, 2019 3:20 pm

Ataraxia, jo abans de la primera eco també vaig tacar de color marró fosc. Per quedar-te tranquil.la ves a urgències, però si no és un sagnat vermell...
Ataraxia
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. abr. 11, 2019 8:45 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Ataraxia » dj. juny 13, 2019 6:15 pm

Ai noies... Tan de bo tingueu raó... Dema abaprimera hora anirem a fer la eco i aviam si almenys en traiem alguna cosa... Moltissimea gracies...
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. juny 13, 2019 7:54 pm

ataraxia a poc a poc!!!! de totes maneres jo faria cas a les compis i aniria d'urgències !!!

modo ego..... amb els resultats d'unes analitiques que em va demanar l'hematoleg, s'ha vist que tinc la sang molt coagulada i que cal tenir-ho en compte a l'hora de la IA i durant l'embaràs, doncs m'hauria de punxar diariament per evitar coagulacions de sang que podrien tenir molt a verue amb abortaments, I la mea pregunta és: des de la seguretat social no m'han pogut fer una alítica de sang com aquesta i observar això????????? he d'anar per privat per esvrinar-ho???jo de veritat que em desespero. En fi, que si tot va bé,ambla propera recla, inicio les punxades de Menopur i ens endinzem a la IAD.

moltes abraçades i energia per totes.
Avatar de l’usuari
Perdut
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 02, 2018 5:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Perdut » dj. juny 13, 2019 8:12 pm

Ataraxia espero que les perdues no siguin res greu... ens informes quan puguis.

Primavera, vaya tela amb la ss... no t’informen de res i a més t’has de buscar tu mateixa les proves... suposo que t’hauràs de punxar heparina com jo.

Numore, vinga va que el dia 2 de juliol serà un gran dia. Ganes tinc de que aquesta transfer sigui tot un exit!!

Xocolatina, tens dos blastos esperant, poden ser la teva bona sort. Sigues positiva. No ho tens tot perdut.

Modo ego: plorant tot el dia. Dilluns beta. I avui tacant vermell. En fi, ja tinc els antidepressius preparats per la setmana que ve.
Ell 43, jo 36
En R.A des de 2015.
7 tractaments.
3 estrelles al cel.
AMH: 0.2 amb menopausia precoç hereditària.
Mutació del gen MTHFR homozigot.
KIR AA C1 C1 i ell C2 C2.

23.11.20 - NEIX EL MEU PETIT VALENT PREMATUR!
Ig: Dreamcomtrue1984
Primavera1985
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: ds. març 23, 2019 11:19 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Primavera1985 » dj. juny 13, 2019 8:53 pm

Perdut quin rotllo que estiguis amb aquesta ansietat i malestar, sé què és estar així i no mola gens. Moltssssss d'ànims i pensa que aquest malestar és passatger !!!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: myca » dj. juny 13, 2019 10:22 pm

Perdut, normal que estiguis com estàs amb tot el que portes fins ara, ...i el que estàs passant. Desitjo que trobis energies per superar aquest patiment i que no perdis la confiança en que un dia o altre el final serà feliç.
Ataraxia, desitjo la beta surti be! Com et diuen hi ha molts embarassos que ténen tacats i acaben bé!
Primavera, si si, tela amb la ss. Ara ja sabeu una cosa mes, mica en mica.
Numore, aviat transf tmb! A pel positiu!!
Xocolatina, potser si qe val la pena posar aqest i si nova be, ja us plantejareu dgp..
Piojito, ja saps data operacio? Sempre fa respecte passar per quirofan. Anims!!!

Ego: divendres qe ve, control. Ara amb parxes evopad... Espero qe es pugui fer transf perqe mhe demanat vacances x estar tranquila!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::