•FIV 2019•

Tractaments, clíniques, medicaments..
bbm81
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. ago. 01, 2018 9:32 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: bbm81 » dj. feb. 28, 2019 9:11 am

Lunipruni, enhorabona!!!!! tu si que ho ha aconseguit fins al final!!! gràcies per compartir-ho amb nosaltres.

Dalilala, quin greu la beta. Però com bé dius tu, heu conseguit un positiu després de tants anys i això vol dir implantanció, a seguir-ho intentant. Desconec casos que la beta baixi.

Amazona, és incrible el moment de sentir el cor ;-)))

Colibri82 no puc ajudar-te, però molta sort i segur que per aquí hi ha alguna experta que pot informar-te. Amb tantes que som hi ha mil i una experiència.

Xocolatina, et desitjo una gran betaespera amb final feliç. Ja ens aniràs explicant com et vas sentint.
Per cert, a mi mai m'han comprovat la progesterona després de començar a posar-men. I et diré més, estic de 12 setmanes i m'han dit que en una setmana ho puc deixar, però sense cap comprovació....

Numore33, lo teu és valentia anar per un tercer, que guaiii, i t'entenc, tenint l'embrió congelat sap greu deixar-lo morir... si més no, intentar-ho. Nosaltres perquè no tenim cap congelat, però sino si que hauríem buscat el segon, sempre i quan vagi bé aquest primer.

Modo ego: eco de 12 setmanes tot ok. :-()) I diumenge acabo estrògens i progesterona >.-<:
Jo 37, ell 54 amb vasectomia.
1ª FIV: 2 òvuls fecundats
Jul 18: 1ª trans 1 embrió +3. Beta -
Vit D baixa. TSH alta. En tractament
Des 18: 2ª trans 1 embrió +5. Beta + 106
DPP: 5 de setembre
Sexe i nom: nen / BIEL :-)(-:
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dj. feb. 28, 2019 9:49 am

Dalilala quin greu que hagis de patir tant... no t’ho mereixes. A veure que et diuen avui...

Bbm, que bé que tot vagi bé! A veure si jo estic de sort.

Pel tema de la progesterona, jo la tenia a 8,7. Diuen que comença estar bé a partir de 10. Ja m’han dit que com a mínim fins a la beta, pero que si es positiva hauré de continuar (no recordo si em va dir fins la setmana 10 o 12). Crec que es quan és la placenta que produeix la progesterona.

La veritat es que tot això es una aventura molt dura, però també molt interessant. Jo estic aprenent molt, no m’agrada haver d’aprendre així, però aquest últims mesos he après més sobre el meu cos que en tots la meva vida.
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Neuladenadal
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dc. nov. 21, 2018 2:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Neuladenadal » dj. feb. 28, 2019 10:27 am

Hola a totes. Perdoneu però aquests dies he estat molt desconectada però és que les coses no han seguit el curs que havien de seguir i he patit molt ... El final m’acaben d’assegurar que l’embaràs no és evolutiu. Estem enfonsats, per arribar fins aquí millor no haver-hi arribat. És molt dur. La ginecòloga m’ha dit que per abortar ella m’aconsella fer-ho amb unes pastilles abans que un raspat que és molt més agresiu. No sé què fer. Algu em pot ajudar? Gràcies de tot cor!!!
Neuladenadal l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 03, 2019 10:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nurpefu » dj. feb. 28, 2019 12:22 pm

bones noies!
Feia molt de temps que no deia res... po han passat tantes coses i tanta incertesa…
Primer voldria Felicitar a les que esteu embarassades (bb81 12 setmanes ja!!, Airyn molts ànims i molta sort) Donar la benvinguda Numore33 (ja et queda poc per la beta)Lola (jo estic al Clinic per privat, po no conec res de la pública)
Xocolatina sort a la beta del dia 8...
Piojito, em sap molt greu.. es un tràngol i m’ha posat trista. T’envio totes les meves forces pq ho passis lo millor possible. T’hauràs de carregar de paciència...una abraçada.
Neuladenadal em sap molt greu i t’entenc força bé....
I sento si em deixo a algú més... po he tingut que agafar apunts per poder contestar desprès de tant de temps...
Jo, desprès d’un clear blue positiu una beta baixa de 37,7 no tenia gaires esperances, a mes vaig començar a sagnar... po em van fer eco i analítica i la hormona va doblar be dos cops(va arribar a estar a 1150), po a la tercera eco el sac es veia col·lapsat i em van dir que no era evolutiu i que durant la setmana sagnaria. Doncs NO he sagnat gaire des de llavors. Una setmana esperant espontani. RES. Puja una mica la hormona, sospita d’ectòpic, em fan eco, i no, es intrauterí. Em donen misioprosol per evacuar (suposadament hauria d’haver tingut dolor de regla i sagnat) RES. Aviso a la cliica. Flipen.. clar. Torno a repetir i... RES!!!!!
Avui tinc eco po segurament faran raspat....
Això s’ha fet molt llarg....des de la beta del 31 de gener amb incertesa...
La veritat es que em trobo força tranquil·la i be, tot i això i vull pensar la part positiva que l’embrionet s’ha enganxat bé (tant bé que no vol marxar...) Així que espero que em facin el raspat lo abans possible per tornat a començar!!!

Animus!! >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dj. feb. 28, 2019 3:07 pm

Oooh... quines noticies tan tristes Nurpefu i Neuladenadal... em sap molt greu.

Hi ha un forum al sóc petit que es diu quan les coses no van bé. Allà trobareu noies que han passat pel mateix i us poden ajudar...

Us entenc tan bé... arribar fins aquí i que passi tot això. Perquè és així... un positiu no és un bebè... cal passar els 9 mesos. I això és un patiment quan ens ha costat tant i hem passat tantes decepcions.

Però només queda l'esperança de que funcionarà quan ho tornem a intentar.

Jo espero trucada de la doctora. Si no ha de ser millor que sigui el més aviat possible.

Anims a totes dues!! I paciència a les dues betesperes.

Ja us explicaré...
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Numore33
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 26, 2019 3:52 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Numore33 » dj. feb. 28, 2019 4:46 pm

Hola a totes!
Ostres noies quines males noticies, em sap molt greu Nurpefo i Neuladenal. Es molt dur que les coses acabin malament.. ara molta força i a tirar endavant.

Dalilala, a veure que et diuen avui, estarem pendents...

Bbm81, 12 setmanes ja!! Quina alegria poder deixar per fi la progesterona i els estrògens que realment son un rotllo. Moltes felicitats!!

Xocolatina, coma va la betaespera? Jo no noto absolutament res!


La resta com aneu? Som moltes i em perdo, no se si hi ha alguna punció transferència o eco a la vista.

Ànims boniques i moooooooolta paciència!
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dj. feb. 28, 2019 6:30 pm

Ostres... quines males notícies...quin greu nurpefu, neuladenadal,... se que no puc dir-vos res per fer-vos sentir més bé. És tant injust...

Quan vaig tenir l’avort diferit em van dir que tenia un embrió de la mida de quatre setmanes enlloc de les 6, pero el vaig expulsar de forma natural al cap de quatre dies.

Numore33, jo poca cosa noto, a part que tinc la panxa que sembla un colador de les punxades de prolutex...
De moment els dies em van passsnt ràpid. Faig vida completament normal per tant estic entretinguda, espero que no sigui contraproduent, pero es el que em van dir després de la transferència.
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dj. feb. 28, 2019 8:00 pm

Noies,

La doctora no ens ha donat bones notícies... beta a 20... o sigui que ara a esperar la regla.

No esperarem gaire a posar els altres congelats. En tenim dos.

Bufff... que dur...
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Pingu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dt. jul. 18, 2017 8:43 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Pingu » dj. feb. 28, 2019 8:43 pm

Hola noies! Fa molt que no us explico com va tot. Us vaig llegint i al veure una pregunta duna companya mhe decidit a escriureus.
Pel nadal vam tenir positiu i vam arribar a tenir embrio fins 9 setmanes, pero es va parar amb mides de 7 setmanes, vam passar x un raspat.
A partir de dilluns trassem nova ruta i tornarem a corregir uter, testos emma i alice i canvis en la medicacio, amb tot larsenal sobre la taula a per totes aq cop!!

Neuladenadal, millor si pots, fer raspat x quiròfan, farà un mes hi vaig passar, l’embrió no creixia i el cor no es veia.
Si fas pastilles, potser no fas net i than de fer rasptat igualment i diuen que es molt doloros. Jo vaig poder decidir i vaig triar que mho fessin ells.
La recuperacio es rapida, l’unic q estaras dies perdent i desp set ajuntara amb la regla. Paciencia...
Fins aviat!
... Set 15
Gen-Mrç16 Omifin
Oct16 1a IA Neg
Gen17 2a IA Neg
Abrl FIV, 7 embr dia 5
Jul Beta -
Set Test Era
Nov i Des Descans
Gen-Feb18 Preparem i cancel.lem
Mrç Histero quir
Maig 2n Test Era
Agt Beta + !! No evol
Nov Beta- Des Beta +
Gen 19 raspat.
Mrç 2a Histero quir+test emmaalice
Jul i Oct Beta -
Set20 EJC + juliol
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nurpefu » dv. març 01, 2019 9:43 am

Bones noies!

Dalilala i pingui quin greu una forta abraçada….

finalment ahir a la eco em van dir que estaba neta i no calia raspat… estic molt contenta.... ara a esperar la regla!!

Animus!!
Erika79
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dt. jul. 11, 2017 8:33 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Erika79 » dv. març 01, 2019 4:29 pm

Noies, sé que pertanyo a adopció d’embrions petò el sentia amb deute de passar per aquí.

Dilluns vaig tenir un POSITIVÀS!!! La beta ha sortit alta, tb és cert que era dia 13 post transfer d blastocits (no sé pq me la van programar tan tard...) va ser de 1177,30. El 12 tinc eco per confirmar si hi ha embrió/ns.

Dir-vos que estic molt feliç però també m’acompanya la por. En principi la qualitat ara no hauria de ser un problema... en fi. Creuo els dits!!

Un petó!
Ag-Oct'17: 2 IAD, negatives
Gen'18-FIV-Positiu!
Feb'18-Et sento!
Mar'18-Marxes...
Jul'18-FIV. 5 folis. Transfer d’1, bioquímic.
Set'18-Transfer de 2. Neg.
Gen'19-TSH regulada.Transfer cicle natural
Feb ‘19 ADE Beta 25/2: POSITIVA 1177,30
Oct'19 Benvinguts Biel i Luca!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Dalilala » dv. març 01, 2019 7:11 pm

Felicitats Erika79!!

És una beta altissima! Però han tardat molt a fer-te-la. Els embrions tenen forces dies.

Et recordo de l'any passat i de l'estiu... Un positiu per les que porten moltsanys per aquí és una gran victòria!!

Molta molta sort!! I que passis un embaràs boníssim i tinguis un bebè preciós!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
OTRA32
:: conillet
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: OTRA32 » dv. març 01, 2019 8:15 pm

Hola a totes les lluitadores!!!

Moltes felicitats a les recen han tingut un positiu!!!!! Una gran abaçada a les que continúen lluitant pel seu somni!!!!

Us he anat llegint aquests dies, però ara mateix, em resulta súperdificil personalitzar… ho sento!

Em presento, que encara que sóc nova aquí, no ho sóc en reproducció assistida FIV, ja que vaig estar al grup de FIV 2015, i ara estic en la cerca d'un germanet. Hi ha noies, que esteu per aquí que també vau estar en el grup de FIv 2015 i que ara esteu aquí també en busca del germanet!!!! Em va fer molta il·lusió!!! Ara estic esperant que em baixi el periode per començar la criotransfer… Encara que tenim embrionets congelats, tinc molta por de que no funcioni… M'ho faran, la transfer, en cicle natural... i només transferim 1...

Salutacions a totes! I anims!!! :-()-)
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dv. març 01, 2019 8:36 pm

Erika, felicitaaaats! T’ho mereixes! Ja ens aniràs explicant que tal. Quina beta més alta!

Nurpefu , se’t veu animada per continuar, molt bé! Aprofita l’embranzida!

Otra, benvinguda (o bentornada!). A veure si et surt tot tant rodó com la primera vegada.

Pingu, molts ànims i molta força per seguir lluitant.

Dalilala, quina llàstima que hagi acabat així... És fàcil de dir, però a seguir endavant, un d’aquests dos ha de ser el campió. Una abraçada.

La meva betaespera de moment de meravella. No tinc pràcticament símptomes, no estic capficada, faig vida completament normal... només hi ha cops com ara que penso que potser m’excedeixo massa fent vida normal, pero com que m’ho van recomanar tant la doctora com la biòloga després de la transferencia... ais, no se que pensar.
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Lili_81
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. oct. 04, 2018 9:50 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Lili_81 » dg. març 03, 2019 8:54 pm

Hola noies!

Us volia fer una consulta, a veure si alguna li ha passat...
Em vaig fer la punció al gener i la regla em va venir puntual (fins hi tot un parell de dies abans).
Ara estic esperant la regla per començar la preparació per la transferència i encara no m'ha vingut. L'esperava dimarts o dimecres i res!
Fins i tot m'he fet un test però res, negatiu.

A vosaltres us ha passat de tenir retràs en la segona regla després de l'estimulació?

Gràcies!
Nurpefu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:29 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Nurpefu » dl. març 04, 2019 11:30 am

Bones maques!!!

Doncs moltes felicitats Erika! És un superpositiu!!! jo tb estic per adopció d'embrions. A veure si amb el proper cicle puc donar tb un superpositiu!!! Gràcies per explicar-ho.

Xocolatina, crec que fas be estant tranquil·la… jo estic força animada tot i lo que he passat amb la 1a transferència…

lili_81. jo només he fet 1 punció i la regla va venir quan tocava… po amb el "xute" d'hormones que portem més nervis… no crec que sigui estrany que es retardi una mica....

Otra32 benvinguda. espero que tinguis molta sort! Pensa que ja ho has aconseguit, segur que torna a anar be!!

Animus!!!
Avatar de l’usuari
airyn_jp
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dl. set. 09, 2013 1:28 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: airyn_jp » dl. març 04, 2019 11:56 am

Hola noies!!

Ara feia dies q no passava per aqui... han estat setmanes duretes...

He llegit moltes males noticies, de veritat que ho sento moltissim i us entenc... jo vaig perdre un de 8 setmanes, a mi no em van donar pastilles em van dir que per mi seria molt millor un legrat i aixi ho vam fer i la veritat es que un 10! Em van adormir i no vaig patir gens...

Erika moltissimes felicitats!! Et dessitjo que tot vagi genial ara eh??

Per la meva part vaig anar a la eco de les 9 setmanes que per mi era molt critica i el gummibarchen esta genial, fa 2,5 cm i el
Cor anava be... de totes maneres estic de baixa pels tacats i perque he perdut pes en dos setmanes pero ara per fi començo a pensar que això va bé... ja us dire... dijous torno a veure com va tot...

Un peto per totes!!!
24 Maig 16: Transfer 1 Blasto +5--> 2 congelats+5
19 Febrer 16: Alan is here :cnen:
14 Abril 18: avortament diferit 9+2
gener 19: inici criotransfer en cicle natural
21 gener 19: Pipitest ++!!

Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
OTRA32
:: conillet
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: OTRA32 » dl. març 04, 2019 1:25 pm

Gracies per la rebuda!!!

Xocolatina anims per la betaespera!!!! Ja vas descomptant dies pel GRAN DIA! :p-)

Airyn tu em sones de llegir-te! Vas estar grup fiv 2015! Perque anem molt a la par, el teu petit va neixer febrer i meu juliol! Que be! Ja de 9 setmanetes!!!! Jo tb vaig tacar i tot va sortir be! Per cert! Fare transfer cicle natural tb! Com funciona??? Em vas cint centims?

Lili no et puc ajudar gaire perque tor va estar molt controlat amb hormones, anticonceptives i demes... No recordo gaire...ah! Gracies pels anims pero sempre hi ha pors en el mon de la reproduccio pk sempre ens trobem amb sorpreses!

A mi el dissabte ja em va baixar regla! Aixi k comencem! Dimarts k ve, tenim revisio! Algun amb transfer cicle natural em pot dir con funciona? La primera vegada va ser controlat amb pastilles...

Força!
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
Xocolatina
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dl. nov. 05, 2018 11:02 am

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Xocolatina » dl. març 04, 2019 3:45 pm

Lili, amb el daltabaix que li fem al cos, suposo que deu ser normal, pero per quedar-te tranquil·la ves a veure al teu gine, a veure que diu.

Airyn, que bé que tot surti bé!!

Otra, jo vaig fer un intent de cicle natural... t’explico el que se. Quan em va venir la regla vaig anar a un control ecografic, i amb la doctora vam quedar la setmana següent per veure quan ovulava, vaig anar-hi dos dies abans de la suposada ovulació i el dia de la suposada ovulació, però la doctora no ho va veure clar, i ho vam cancel·lar.
Teòricament si haguéssim “pillat” l’ovulació, començar Amb la progesterona i al cap de 5 dies la transferència.
Jo crec que es una bona opció, al final nosaltres al següent cicle (aquest) ho hem fet amb parxes perquè encara no havíem aconseguit transferir cap i així ens n’hem sortit (dia 6 de betaespera).

Crec que si n’hem de fer una altra provarem altre cop natural.

Dia 6 de Betaespera: Tot i que estic passant uns dies força tranquil·la, avui m’he despertat una mica neguitosa, no faig cas dels símptomes perquè ja us he llegit a totes que es cosa de la progesterona: tinc la panxa rara, pits sensibles, molta son i pressions i punxades a l’uter o ovaris?
No estic gaire optimista, no pas per la betaespera, ja abans no ho veia gaire clar.
Ell: Cadena doble ADN espermatica alterada 75% i terazoospermia
Jo: “una orquestra desafinada”
09/2017 - comença la cerca
03/2018 - Avort diferit 6 sg
2019 - 1aFIV: 3 TEC = 3 avortaments bioquímics
2020 - 2aFIV: 1 blasto sa = avortament bioquímic
Balma
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. nov. 22, 2018 12:44 pm

Re: •FIV 2019•

EntradaAutor: Balma » dl. març 04, 2019 5:57 pm

Bon dia noies,

Em saben greu les males notícies, nurpefu, dalilala, neuladenadal... és fàcil de dir però cal perseverar!!

Xocolatina, per fi ha arribat la transferència i l'esperada betaespera! Molts ànims!

Erika79, moltíssimes felicitats!! A gaudir del moment!! Ja ens explicaràs si en vé un o dos!! A mi tb em van fer esperar força per la beta. Així s'asseguren que és positiva i no cal anar mirant si dobla o no dobla cada poc temps..

Lili81 a mi entre transfer i transfer també se'm va desregular una mica la regla. Normal! portem un xute d'hormones a sobre! però ja em van avisar que és normal, no pateixis!! Segur que d'aquí res la tens aquí (a que mai l'havies esperat tant? :) )

Benvinguda Otra32!!!

Airyn, jo estic una mica com tu. Començo a entrar en la setmana crítica quan vaig tenir l'avortament el darrer cop i tot i que el cor aquesta vegada se sent molt més clar no puc parar de patir. Com t'ho has fet perquè et facin tantes ecos? No sé si demanar-la directament simplement per tranquilitzar-me... de sagnats de moment no n'he tingut. Creuo els dits.

Avui he anat a la Seguretat Social per primera vegada i la veritat és que no m'han tractat gaire bé. M'han omplert la fitxa amb quatre dades. Fins a la setmana 12 res de res i arrossego un encostipat horrible des de fa gairebé dues setmanes i m'han dit literalment: pren sucs de taronja i demana hora al metge de capçalera (no n'hi ha fins d'aquí 15 dies). El meu home diu que em quedi a casa i que demà vagi a urgències a demanar la baixa. Què farieu? No tinc febre alta (no he arribat a 38) però la veritat és que m'arrossego i he de conduir bastant...
Imatge

Oct'17: avortament d'embaràs natural
Nov'18: comencem 1a FIV! 4 embrions 1 transfer -
Gen'19: 2a transfer +
Set'19 Benvinguda L!
Gen'22: comencem de nou el procés. Histeroscòpia quirúrgica per pòlip endometrial.
Jull'22: 3a trasfer -
Oct'22: 4a transfer -
Nov'22: proves trombofílies, test EMMA, ALICE, visita andròleg... :-o00m
...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::